Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Mikkeli


vihuri

Recommended Posts

Tietäisikö joku teistä hyvän (loistavakin käy) kampaajan ja meikkaajan Mikkelistä? Itse en Mikkelissä asu enkä paikkoja tunne mutta sieltä pitäisi osaava ihminen löytää ensi heinäkuuksi. Ihan pelkkään hyvään tuuriin en uskaltaisi luottaa, joten olisiko teillä jollakulla hyviä neuvoja?

Link to comment
Share on other sites

En ole asunut Mikkelissä enää viiteen vuoteen, mutta siskoni mukaan ainakin Riley on edelleen suosittu, siis ilmeisesti hyväkin kampaaja. Loistava kampaaja sijaitsee puolestaan työvoimatoimiston vieressä olevalla sisäpihalla, en nyt kuollaksenikaan muista sen nimeä. Meikeistä en osaa sanoa, mutta luultavasti jälkimmäisessä kampaajassa tehdään myös niitä.

Link to comment
Share on other sites

Mikkelissä asuessani kävin kampaamossa nimeltä punatukka (kävellään siitä linkkiasemalta savilahdenkatua ylöspäin ja heti valojen jälkeen oikealla puolella katua olevissa liikehuoneistoissa se sijaitsee sijaitsee) En osaa selittää paremmin. Tuntui ainakin melko suositulta kampaamolta ja työntekijät olivat melko nuoria ja tosi idearikkaita...

Link to comment
Share on other sites

Olen lähtenyt Mikkelistä jo 9,5v sitten, mutta silloin kävin Rileyssä (onkohan Anu Skön vielä siellä töissä?? huippu!!) ja toi Punatukka oli myöskin erittäin suosittu. Käsittääkseni kummassakin pidetään edelleen tasoa yllä - jopa korkealla.

eiks kukaan enää asu siellä?? ::) kaikki vaan pois lähteneitä??

Link to comment
Share on other sites

Suuret kiitokset Sissille, Kaislamarialle ja wee:lle! Pitääpä lähteä käymään Mikkelissä... ;)

By the way, lueskelin jossain näillä sivuilla kommentteja Mikkelin Morsiamesta; joku oli aikoinaan vähän suivaantunut palvelusta. Ymmärtääkseni nyt siellä on uusi yrittäjä ja palvelu oli todella hienoa ja ammattimaista!!! (No mutta sepäs ei nyt liittynytkään tähän aiheeseen.)

Link to comment
Share on other sites

Yksi Rileyn parhaista kampaajista perusti juuri tyttärensä kanssa uuden liikkeen. Tytär tekee myös meikkejä. Uusi kampaamo nimeltään Kaks' Marjaa tai jotain sinnepäin, löytyy Mikonkadulta TE-keskuksen takaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Red Hair tekee kampaukset ja meikit, olikohan hinta yhteensä siinä 90 euron luokkaa... ???

Ystäväni hääjutut tehtiin siellä ja oli hyvää jälkeä :D, niinpä tilasin sieltä itsekkin ensi heinäkuulle ajan ;D

Link to comment
Share on other sites

Suosittelen ehdottomasti Bobia! Sijaitsee molanderinmäellä. Mun kampaus, sekä siskon nuttura ja miehen "föönaus" tehtiin siellä. Upean kampauksen sain, ja tosi kohtuuhintaan!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Laitetaanpa kyssäri tännekin jos vaikka onnistuisi.. ;)

Eli saako jostain näistä paikoista (Rileys ja Bob on ainakin tuttuja) sekä kampauksen että meikin?

Red Hairiin ei enää mahtunut meidän päivänä.:(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Itse olen käynyt jo useamman vuoden Barbarellassa, olen ollut erittäin tyytyväinen.

Oma varaus meikkiä ja kampausta varten on jo tehty elokuulle ao. paikkaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Itse käyn semmosella kampaajalla kun Sanna Piili ja se on Groove Stylessä, uusi kampaamo siinä savilahdenkadulla...

Suosittelen LÄMPIMÄSTI!!! Loistava, ammattitaitoinen ja nuorekas kampaaja jolla on ideoita ja joka seuraa aikaansa!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Bobista saa sekä kampauksen että meikin, ja tekevät kuulemma TODELLA hyviä kampauksia, käytettävät tuotteetkin on kaikki ihan viimeisen päälle. Hinta on kyllä melko suolainen; itse kysyin hintoja tänä kesänä, kampaus 97€ ja meikki tais olla 72€, mutta ne kuulemma tuosta vielä nousevat lähiaikoina :'(

Bobista suositeltiin myös kampaamo Mix:iä. Siellä on erikoistuttu pitkien hiusten hääkampauksiin, mutta kampaamon nettisivuilla oli kyllä kivoja kuvia myös lyhyistä hiuksista :-X Sieltä ei saa meikkiä, enkä muista kampauksien hintoja, mutta löytyy googlettamalla.

Groove Stylestä on sisko tykännyt hirveästi, itse en ole sielä käynyt. Tytöt ovat nuoria ja trendikkäitä, asiansa osaavia. Kehuja vaan olen kuullut. Hinnoista en tiedä, mutta saa sekä meikin että kampauksen.

Red Hair on kuulemma myös ihan jees, kampaus 42€, meikki 42€.

Itse menen Trendhairiin, kaason kampaajalle. Tykkään kovasti hinnasta, 76€ meikki ja kampaus, sis. harjoituksen. Ja toisen harjoituskerran saa halutessaan, silloin hinta 90€. Kampaaja on nuorekkaan oloinen, ja tosi mukava :)

Muistakee, että hinnat ovat enimmäkseen lähtö hintoja, eli jos kampaukseen ja meikkiin tulee paljon koristelua, ja aikaa menee paljon, hinnalla on ikävä tapa nousta... :o

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 years later...

Hyvin vanha ketju näköjään...

Olisiko kellään siis suositella Mikkelistä ainakin meikkaajaa? Ihan huippua olisi, jos hän tulisi kaasoni kotiin tekemaan. Olisi kätevää kun ei tarvitsisi itse liikkua mihinkään. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Itselläni olisi toiveissa löytää kampaaja, joka osaisi tehdä samalla kertaa myös meikit morsiamelle ja joka pääsisi tosiaan kaason kotiin molemmat tekemään. Vinkkejä keneen/minne kannattaisi ottaa yhteyttä?!

Olisi tosiaan helppoa jos ei tarvitsisi minnekään etäämäksi lähteä laittautumaan :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Täälläkin tahdottais tietää hyviä kampaajia? meikki kans saman katon alta!

Oon vaan ilmeisesti tämänkin asia kanssa ihan liian myöhässä. Hennikseen oisin halunnu mut ei onnistu... Eli minne sitten?

Ja ihan vinkkinä noille kampaamoille et laittakaa töistänne kuvia nettiin niin ois vähän helpompi tehdä päätöksiä!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Keskustan Groovy stylesta kävin kyselemässä niin sieltä ainakin saa meikin ja kampauksen saman katon alta.... Kuten myös keskustan Tittiksestä.

 

Löysin häämeikintekijän myös hieman erilaisemmasta paikasta, nimittäin He-miristä (toria vastapäätä) , missä siis myydään koruja, peruukkeja ja muita "naamiointivälineitä". Siellä häämeikki koemeikkeineen oli yllättävänkin edullinen ja mahdollisuus myös juhlakampauksiin. Pitää kylläkin tulla puhtailla hiuksilla kun paikassa ei ole omastaan hiustenpesuallasta.

 

Että näin.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Moi!

Minäkin koitan epätoivoisesti saada uutta eloa tähän keskusteluun. Eli onko kellään hyviä ja niitä huonojakin kokemuksia Mikkelin seudun kampaajista ja/tai meikkaajista? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Olen itse saanut seuraavanlaisista henkilöistä suosituksia, mutta tosiaan en ole itse päässyt heidän käsittelyssään käymään kun heille ei minun päivänäni enää löytynyt aikoja. Meikkaajiksi suositeltiin Henni'sistä Noraa tai kauneushoitola Mikkelistä Millaa. Työn jäljestä en itse tiedä, sillä nämä perustuvat nyt itse saamiini suosituksiin. :)

 

Kauneushoitola Mikkelissä ainakin oli tosi kivanoloista ja ystävällistä asiakaspalvelua ja sinne olen menossa laitattamaan kynnet häitä varten.

 

Keskustan Groovestylessä Sanna Piili on kovin kehuttu kampaaja ja suorittanus mestarikampaajatutkinnonkin. Itse olen hänelle menossa hääkampaukseen. ^_^

Muokattu: , käyttäjä: Rianna_
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...