Merituuli

Kauneuspalvelut - Kerava/Tuusula/Järvenpää

17 viestiä aiheessa

Tietäiskö kukaan suositella jotain liikettä tältä alueelta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä menen meikkiin ja kampaukseen Moodiin. Sijaitsee Järvenpään keskustassa kävelykadulla. Mulla ei ole aiempaa kokemusta ko paikasta (lähdin varaamaan liian myöhään isolle porukalle meikkiä ja kampausta, joten jouduin ottamaan sen paikan, josta vielä onnistui kaikki), mutta kohtahan se selviää... Koemeikki on huomenna ja koekampaus ensi viikolla. Hinnat hiukset 43 € / tunti, häämeikki koemeikillä 74 €. Meikkaushinta on mun mielestäni aika kova, mutta toivottavasti hintansa väärti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aion mennä ehdottomasti teettämään kampaukseni Hiuskaaren Susalla Keravalla. On ollut luottokampaajani jo monta vuotta, enkä ikinä jännäisi niin paljon, jos joku muu laittaisi hiukseni. Tästä jutusta en tingi (toivottavasti ei tule kohtalo sotkemaan asioita).

Tässä on niiden hinnasto ja toi 38 e/h kampauksen tekemiseen ei ole musta kyllä paha hinta.

http://www.hiuskaari.fi/hinnasto.html

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen käynyt useamman vuoden Keravalla Fireheadissa kampaajalla, ja siellä tehdään myös hääkampaukseni ja meikkini. Kaikki kampaajat ovat loistavia ja maskeeraaja Marketta teki minulle elämäni parhaan meikin - sai jopa häivytettyä tummat silmänaluseni jonka luulin olevan mahdoton tehtävä :D Meikki tehtiin aamulla enkä lisännyt puuteria kertaakaan päivän aikana, mutta illalla kotiin mennessäni ei naama kiiltänyt juuri ollenkaan! Voin siis ehdottomasti suositella ko. paikkaa, ajat tosin sinnekin saa varmasti varata hyvissä ajoin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Keravan kampaamoista, jossa saisi häämeikin ja -kampauksen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päivitystä olisin tähän ketjuun kaivannut, elikkäs hääkampaus ja meikki Tuusula/Järvenpää/Kerava alueelta, hintoja, kokemuksia jne..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minun hääkampaus ja -meikki tehtiin Järvenpään Prismakeskuksessa sijaitsevassa Joycessa. Suosittelen lämpimästi, kampaus oli upea ja meikki myös. Kampaus ja meikki pysyivät täydellisesti mukana melko rankassa biletyksessä. Kampaus maksoi 80€ ja meikki 50€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaan, eli kellään uusia vinkkejä?

Kaipaisin vinkkejä meikin ja kampauksen lisäks myös hyvistä kosmetologeista, jos kävis kasvohoidossakin vähän ennen häitä... Eikä tarvii siis olla kaikki samassa paikassa, eli kunhan vaan on hyviä, niin kierrän eri paikoissakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niin, nostetaanhan taasen tätä ketjua.. Onhan täällä nyt muitakin tulevana kesänä naimisiin menijöitä tältä alueelta :) kaikki kommentit ja vinkit on enemmän kuin tervetulleita! Lähinnä itse haeskelen paikkaa missä saisi molemmat, sekä meikin että kampauksen.. plussaa olisi jos saisimme kaason kanssa samaan aikaan molemmille molemmat :)

Vieras marjaanalle ei vissiin enää ole ajankohtaista vastata? ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto 

 

Täälläki kiinnostaa ja eritoten järvenpää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Osaisikos joku suositella tältä alueelta hyvää paikkaa, jossa voisi käydä häämeikkiä kyselemässä? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko N3aa ja Eline löytäneet sopivia paikkoja? Järvenpää itsellä toiveena. Sen verran tiedän että Marielinasta ainakin saa molempia, sekä meikin että kampauksen. En kyllä osaa sanoa millaisia ovat. Studio Bellossa olen käynyt leikkaamassa hiuksiani ja olen ollut kovin tyytyväinen, mutta harmillisesti heillä ei ole nettisivuja joten en tiedä kampaustarjonnasta ja hinnoista.

Paljon ainakin kampauspaikkoja Järvenpäässä riittää, mutta oikean valitseminenhan se vaikeinta onkin! Ja meikkipaikkoja huomattavasti vaikeampi löytää. Toivottavasti löytyisi kokemuksia ja suosituksia. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Ei ole vielä löytynyt. Tosin en ole vielä hirveän aktiivisesti etsinytkään :D Mulla siis haussa vain meikintekopaikka, eli just se vaikeampi :girl_sigh:  Mulle kävisi mahdollisesti myös Hyvinkäällä sijaitseva...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaas tätä. Vinkkejä paikoista? Heinäkuussa pitäisi olla häät Tuusulassa :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Meillä ensi syksynä häät Tuusulassa, kaipaisin tietoa Hyrylän kampaamoista. Parasta tietenkin olisi, jos meikin saisi samasta paikasta. Onko täällä paikkakuntalaisia? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään meikkikokemuksia Tuusulan Redpointista? Olen itse käynyt siellä vain hiusten leikkauksessa ja laittamassa raitoja, mutta suunnittelin sinne tulevaa hääkampausta ja meikkiä. Kampauksista löytyy facebookista ihan hyvin kuvia, mutta meikeistä ei yhtään? Tuusulasta ei oikein näytä muita kauheasti edes löytyvän? Vinkkejä otetaan siis vastaan täälläkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään