Guest Ansku290602

Kauneuspalvelut - Riihimäki

28 viestiä aiheessa

X/Z Heippa - esittäydyn myös samalla uutena joukkoon!

Auttakkee! Mikäli kokemuksia Riihimäen palveluista, niin kertokaa ihmeessä mikä on hyvä ja minne ei ehdottomasti kannata mennä.

Järjestämme häämme muualla kuin kotiseudulla, joten siksi minulla ei ole kokemuksia Riksun kampaamoista ym.

Kiitoksia jo näin etukäteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen kampaamoksi Kampaamo Mari:a ja meikkaukseen Kauneushoitola Pirjo Laaksonlaita:a. Itselläni ja tuttavillani ei ole muuta kuin erinomaisia kokemuksia!! Ja ajat näihin paikkoihin kannattaa tilata ajoissa, koska ne ovat hyvin suosittuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Q)Q Kiitoksia kovasti vinkistä! Ehdin jo luulla ettei kukaan vastaa :'(

Yksi kymysys: Mahtavatkohan nuo paikat sijaita lähellä toisiaan, jotta voisi sitten vielä meikkauksen jälkeen korjailla mahdollisesti kampausta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paikat sijaitsevat aika lähellä toisiaan, mutta autolla on varmaan hyvä kulkea niiden väli.

Tuskin kampausta tarvitsee korjata meikin jälkeen, kyllä se kampaus pysyy. Itse kävin ensin meikissä Laaksonlaidalla ja sen jälkeen menin kampaukseen Mariin. Aikaa kului meikissä tunti ja kampaajalla 2 tuntia. Pyydä kampauksen tekijäksi Hennaa tai Maria itseään.

Jos haluat kysellä lisää jotain muuta käytännön juttua RIihimäen asioista, niin kirjoita sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Paikat sijaistevat lähellä toisiaan, mutta väli kannattaa kulkea autolla.

Sinun ei varmastikaan tarvitse mennä korjaamaan kampausta meikin jälkeen. Ammattilaiset osaavat kyllä tehdä kampauksen joka pysyy! Itse kävin ensin meikissä Laaksonlaidalla ja sitten kampauksessa Marissa (pyydä Hennaa tai Maria tekemään kampaus). Aikaa meni meikissä tunti ja kampaajalla noin kaksi tuntia.

Jos haluat kysyä jotain muuta asiaa liittyen Riihimäkeen, niin kirjoita postia osoitteeseen [email protected]

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ja yksi kampaamo jota voin sydämestäni suositella: Sirkan hiushuolto. Sijaitsee siinä Riihimäen pääkadulla (Hämeenkatu???). Tosi kokenut ammattilainen joka taitaa myös häämeikin! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

suosittelisin myös kauniita ja rohkeita!!!

siellä nuorekas ja osaava henkilökunta ja taitavat myös meikkaamisen. pari kaveria käyneet samoissa tarkoituksissa siellä ja lopputulos on ollut makee.

siskoni otti vanhojentanssi kampauksen siellä ja sekin oli upea.

itse olen varannu kyseisestä paikasta sekä meikin että kampauksen....... ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minulta pulittavat n.100 euroa, lisää hintaa tietysti tekee, jos laitetaan lisähiuksia tms.juttuja.

tähän hintaan sisältyy myös koe meikki ja koe kampaus.

mielestäni suht edullinen. kysyin kampauksen hintaa hair studiosta mäkkärin vierestä, hinta olisi ollut 120 euroa ja pelkkä kampaus, ilman mitään koe juttuja!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan varattu kaikki kampaukset (morsian, kaasot, anoppi ja äiti) kampaamo Marista. Itselläni ei ole siitä kokemuksia, mutta kehuja olen kuullut  ;)

Meikki minua hieman huolestuttaa. Olen varaamassa meikkausta Tampereelta, kun en oikein saanut selvää noista Riksun paikoista... tää on mulle tärkeämpi juttu kuin kampaus. Menen mieluiten meikkiin tuttuun paikkaan, jos vain aikataulu antaa myöten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarvitsisin kampaukset minulle ( lyhyet hiukset ) ja kahdelle kaasolleni ( toisella lyhyet, toisella pitkät hiukset ) sekä meikkauksen ainakin itselleni. Keltä kannattaisi kysellä Riihimäellä, mitä mieltä olette?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

.

Muokattu: , käyttäjä: auria

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Up :-X

Kokemuksia Riihimäen paikoista kaipaan lisää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ehdottomasti Kampaamo Mari ja siellä Henna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

*

Muokattu: , käyttäjä: mii81

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itse olen käyny kampaamo Hairissa Helena Rekolan luona siitä asti kun hiukset kasvoivat päähäni ja hän osaa kyllä arvioida mikä sopii kenenkin tyyliin ja uskaltaa kuitenkin kokeilla uutta ja ehdottaa ym. Tykkään todella paljon!

Helenaan päädyin minäkin, ja jo aikoja varatessa palvelu oli ihanaa, ja hintakin sopiva, n. 50e koekampauksineen. En kauheasti tunne Riksun kampaamoita, joten hinnan lisäksi (kaikkein kalleimmat ja halvimmat suoraan pois...) tuo palvelu oli mulla aika ratkaisevassa asemassa.

Palailen sitten syksyllä kertomaan, miten kampaus onnistui :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

paintsista ainakin normaalikampaamona saa ihan huippuhyvää palvelua! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä myös olen käynyt Helena Rekolalla "aina". No joo, en ihan aina, kolme kertaa olen tainnut muita kampaajia kokeilla, ja aina pettynyt tulokseen... Helenalla en ole pettynyt vielä tähän mennessä koskaan. Ihan niinkuin joku sanoikin, niin Helena osaa arvioida, että mikä kenellekin sopii ja ehdottaa joskus jotain uuttakin (ei kuitenkaan mitenkään tuputtamalla, vaan ihan ehdotuksena ja ideoina mitä voisi ehkä kokeilla). Ja hinnatkin on ihan kohdallaan, vaikka melkein voisin niin ammattitaitoisesta ja mukavasta palvelusta maksaa vähän enemmänkin  :D

Kuten varmaan tuosta nyt arvaakin, niin Helenalle suuntaan minäkin hääkampausta teettämään, vaikka häät siis Porvoossa vietetäänkin  :)

Noinkohan papuni törmätään hääpäivänä kampaajalla/kampaajan ovella? Meillähän taisi olla sama hääpäivä...  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hih, voidaan törmätäkin  :D Mulla on varattu aika klo 11.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä käväsen sitten sua ennen papuni  ;D Eli jos et tule kauheasti etuajassa, niin mä olen jo varmaan hipsinyt sieltä sitten eteenpäin. Ja äitini ja kaasoni on jo silloin hoidettu pois alta myöskin  :D On se maailma pieni...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tervehdys, nostanpa tätä... kertoilkaahan kokemuksianne Riihimäen palveluista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

hei, asun Hyvinkäällä ja itse suuntasin häämeikkiin ja kampaukseen Riihimäelle Entraamo:on.

On aivan ihana paikka ja todella ammattitaitoinen henkilökunta. Meikistä tuli upea ja samoin hiuksista.

Meikki pysyi koko päivän, eikä sitä tarvinnut korjata kertaakaan. Hiuksissa oli kiharat ja samoin pysyivät nekin. :)

Suosittelen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään