Jump to content
Naimisiin.info

Parfyymigallup


Recommended Posts

Mä haluan jonkun uuden hajuveden ja häämessuilla ihastuin ylikaiken uuteen, ystävänpäivänä myyntiin tulevaan Jennifer Lopezin tuoksuun!  ;D Sen mä menen kyllä ostamaan sitten!  :-X

Jihuu! Isäntä osti tuon hajuveden mulle synttärilahjaksi  :) Ihana tuoksu!  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mä haluan jonkun uuden hajuveden ja häämessuilla ihastuin ylikaiken uuteen, ystävänpäivänä myyntiin tulevaan Jennifer Lopezin tuoksuun! ;D Sen mä menen kyllä ostamaan sitten!

Täytyykin käydä nuuskimassa. ;)

Mulla on tällä hetkellä kaapissa, joita käytän:

Escadan Ibiza hippie

Hugo Bossin Woman

Flower by Kenzo (sain lahjaksi, kylläkin melko voimakas makuuni)

Mitä hääpäivänä? Ei mitään tietoa... SUOSITELKAA?!

Hippie on kyllä ihana, mutta arkipäiväistynyt...

Hei, mutta ostin Body Shopista vartalolle HOHDETALKIN

hääpäiväksi, joka tekee kauniin kimalluksen iholle (lievän...),

sekä saman sarjan vartalosprayn... Moonflower...

Tarttis varmaan olla hajukin samaa sarjaa, ettei

ihan me hajut sekaisin... Taisi löytyä ratkaisu! :D

Muokattu: , käyttäjä: Redrika
Link to comment
Share on other sites

Mä haluan jonkun uuden hajuveden ja häämessuilla ihastuin ylikaiken uuteen, ystävänpäivänä myyntiin tulevaan Jennifer Lopezin tuoksuun!  ;D Sen mä menen kyllä ostamaan sitten!  :-X

Minäkin tuoksuttelin tätä häämessuilla ja tykkäsin kovasti. Kivaa, että joku muukin on tykännyt!

Sen lisäksi ovat suosikkeja:

- Ralph Lauren: Romance

- Cacharel: Noa

- Lauder: Pleasure Intense

- Lancome: connexion

- Gucci: Rush 2

Tykkään siis kovasti tuoksuista ;) Osaa noista edellisistä löytyy jo kotoa, toisaalta olisi kiva kokeilla häissä jotakin ihan uutta. Hääpäivän tuoksun tulisi mielellään olla sellainen, että sarjaan kuuluu vielä dödö, vartalovoide ja suihkugeeli.

Varsinainen valinta hääpäivänä onkin tässä vaiheessa arvoitus vielä itsellenikin, joko joku noista tai uutuus, jos löydän tässä kevään aikana uuden suosikin. Morsion mieli on kovasti muuttuvainen tässä asiassa ...  ;)

Link to comment
Share on other sites

Halusin ehdottomasti uuden tuoksun häihin, ja tiukan karsinnan voitti... Diorin J`adore!

Kyllä kannatti...nyt sitä käyttäessä tulee aina hääpäivä mieleen...siksi  pitää aina miettiä milloin sitä käyttää, ei biletystavaraa vaan romanttisiin iltoihin... :)

Link to comment
Share on other sites

Ralph Laurenin Romancea olen kayttanyt jo pari vuotta melkein kyllastymiseen saakka paivatuoksuna kun se on niin ihanan hentoinen - ihana tuoksu siis, mutta koska se on ollut arki kaytossa jo niin kauan, ei se siis kay suuren paivaamme.

Toinen mita ajattelin oli Yves Saint Laurentin In Love Again juhlatuoksu jonka sain muutama vuosi sitten - ihanan pirtea sitrus tuoksu, ja sopiva nimikin, mutta toisaalta ehka vahan liian arkinen haajuhlaan...

Sitten olen miettinyt Calvin Kleinen Eternity tai uusi tuoksu Love, joka on Eternityn muunnos  tai sitten Night He and She Emporio Armanilta - tosin molemmilla myoskin jo kaytossa tavan She ja He, eli olisi kiva loytaa kenties uusi tuoksu jonka sitten jalkeenpain yhdistaisi haapaivaan..

Sain myos juuri kayttooni Flower by Kenzon joka on aivan ihana..mutta en taida malttaa pitaa sita kayttamattomana syksyyn saakka, joten etsimme molemmille haatuoksut sitten lahempana - Kenties CK Eternity molemmille  :-X

Kuulun myos niiden joukkoon jotka kayttavat tuoksuja paivittain - mutta hillitysti, enka tosiaan ole mitenkaan vanha  :-*

Link to comment
Share on other sites

Täällä arvotaan vielä kahden vaihtoehdon välillä:Giorgio Beverly Hillsin G tai Salvador Dalin Dalistyle. Dali vie luultavasti voiton, G on varsin voimakas tuoksu (vaikka tuoksuukin iholla ihanalta) kun taas Dalistyle on raikas ja keveä, keväinen tuoksu kevätmorsiammelle  :D  :-X  :D

Link to comment
Share on other sites

Mä haluan jonkun uuden hajuveden ja häämessuilla ihastuin ylikaiken uuteen, ystävänpäivänä myyntiin tulevaan Jennifer Lopezin tuoksuun!  ;D

Tuleekohan meitä saman tuoksuisia morsiamia olemaan hirmuisen paljon? :D Minäkin bongasin tämän häämessuilta ja tykästyin heti, jotenkin vaan niin ihanan romanttinen tuoksu (ja tuoksui iholla pitkään, mikä on aika harvinaista mulle ja siksi oikein positiivinen ylläri!). Nyt vain pitäis löytää sama kaupasta, olikos sen nimi Still?

Myös CK:n Eternity Love on mun mielestä ihana, mutta normaali Eternity on mun vakiotuoksu ja haluan nyt suurta päivää varten jotain hiukkasen erilaisempaa.  :)

Link to comment
Share on other sites

 Nyt vain pitäis löytää sama kaupasta, olikos sen nimi Still?

Joo still on nimeltään. Tuossa se hyllyllä komeilee ja tuoksuu niin hyvältä. Isäntä toppuutteli etten käyttäisi vielä pahemmin sitä, etten ehdi kyllästyä ennen hääpäivää...  ;D

Link to comment
Share on other sites

Miulle Emporio Armanin Night/She ja sulholle Emporio Armanin Night/He ! Voih, kuinka söpöä... ;D

Link to comment
Share on other sites

Diorin uusin Chris 1947 on aivan ihana. Kun laittaa sitä, se tuoksuu ensin raikkaalle ja kun keho lämmittää tuoksua, se muuttuu pehmeän kukkaiseksi. Ihana!

:-X Kata

Link to comment
Share on other sites

Jos tällä hetkellä pitäisi valita niin se olisi Escadan Magnetism. Se on aivan IHANA!!! Mutta täytyy nyt sitten katsoa lähempänä Suurta Päivää...

Link to comment
Share on other sites

Mullakin on potentiaalisena tuoksuvaihtoehtona se JLo:n Still. Sopivan mieto ja tuoksu todellakin säilyi iholla pitkään. Muru on menossa ensi kuussa laivalle, niin voisi tuoda sitä sieltä. Tykkään ihan hirveästi myös Ralph Laurenin Ralphista, mutta kun olen sitä käyttänyt nyt kohta pari vuotta niin olisi kiva saada uusi tuoksu. Ralphiin tulen kyllä vielä takuulla palaamaan :)

Viiveli :-X

Link to comment
Share on other sites

Mmm... lemppari tuoksujani on Escadan sexy graffiti  :'( ja ja YvesSaintLaurent'in Baby Doll, mä tykkään makeesta ja hempeestä tuoksusta... mutta en tiiä viel häätuoksua, pitääkin mennä nuuskuttelemaan hajupuotiin  :D jospa jostain Escadaa vielä sais SG. Tai sit se hippi..ibiza tai jotain..  ::) on kans hyvää..

Myös edellä mainittu JLo:n Still on ihan kiva, sitä taisi olla häämessuilla tuoksunäytteenä Wanhassa satamassa... *muistelee*

Sulholle pitänee ostaa Calvaria , se on aaaaah, niin ihana...  :-X :-X :-X :-X :-X

-N-  :-X

Link to comment
Share on other sites

Ootteko muuten tutustunu siihen Escadan uuteen tuoksuun? Nimeä en muista, mutta oli mielestäni samantyyppinen tuoksu kun tua ibiza hippie....

Link to comment
Share on other sites

Mä kävin juuri nuuskimassa tänään Escadan uutta, tässähän se just tuli myyntiin, sen nimi on ISLAND KISS ja tuoksu oli aika Escadamainen, ihana.

Ja Sexy graffitin ihailijoille mä nuuskin tänään aika vastaavan tuotteen... pitkäkestoinen tuoksu ja ihanan raikas ja samaan aikaan makea... GIVENCLY'n Hot Couture joku 50, pullokokoa en muista...

ISLAND KISSiin saa myös suihkugeeliä ja vartalovoidetta... menee kun kuumille kiville... pitäs olla nopee nyt... :) hintaa oli joku 34 euroa ja muut tuotteet noin 23 euroa.

Muokattu: , käyttäjä: Redrika
Link to comment
Share on other sites

Päivätuoksuni nykyään ovat Chris 1947, Emporio Armanin White ja Issey Miyake. Kaikki nämä olen saanut kullaltani, ja onnistuneita valintoja kaikki.  :-* Joten päätin just, että kulta saa tuoda mulle hääpäiväksikin tuoksun  ;D

Link to comment
Share on other sites

Ihan tunnesyistä haluaisin hääpäivänäni käyttää Clavin Klein Eternity Rose Blush- tuoksua.

Samaisen tuoksun sulhoni osti minulle laivalta, ennen kuin olimme alkaneet seurustelemaankaan. Antamalla niin ihanan lahjan hän hurmasi minut lopullisesti  :)

Link to comment
Share on other sites

Voi tätä onnea !! Meinasin potkasta tyhjää kun olin stokkalla tuoksuostoksilla ja mitä silmät näkivätkään,YSL:än In love again on tullut uudestaan myyntiin.Sehän oli myynnissä vuonna 98 juhlatuoksuna ja putelin loputtua ollaan yritetty ulkomailta ja netti-kaupoista sitä koluta,ja nyt se on taas täällä !! Heti oli ostettava.Huooohh... :-X

Link to comment
Share on other sites

Voi tätä onnea !! Meinasin potkasta tyhjää kun olin stokkalla tuoksuostoksilla ja mitä silmät näkivätkään,YSL:än In love again on tullut uudestaan myyntiin.Sehän oli myynnissä vuonna 98 juhlatuoksuna ja putelin loputtua ollaan yritetty ulkomailta ja netti-kaupoista sitä koluta,ja nyt se on taas täällä !! Heti oli ostettava.Huooohh... :-X

Aivan!!

Mä olin koko päivän niiin iloinen sen jälleensyntymisestä.  ;D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...