Miten tummat silmänaluset piiloon?


Adette

Recommended Posts

Miten ne saa siis pois!?! Kun on ihan tummat silmänaluset ja semmoset hirveät pussit!  :-/ Kaikki jatkuvasti toitottaa että olet niin väsyneen näköinen vaikka ei väsy olisikaan! Minulle vain tulee ne niin helposti, tahtoisin vain ikuisesti eroon niistä, mutten kyllä veistäkään vielä tässä iässä viitsisi käyttää  ;) Ja nukun kyllä ihan normaaleja öitä sekä urheilen...

Hjelppivä siis kaivataan sisaret!!  :-?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tuota valokynää kyllä pitäis opetella käyttämään - tuntuu vaan että se vain pahentaa ulkonäköä!!

harmittaa kyllä niin pirusti - tänäänkin työkaveri luuli että olen juhlinut yömyöhälle asti kun olin niin väsyneen näköinen  :o Mut ne vaan on ne prkleen tummat pussit! Mutta pitää kokeilla noita tuotteita jos vaikka tehoais!  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Anskuli(Guest)

Mulla on sama ongelma, tosi tummat ja pussittavat silmänaluset. Jostain luin vähän aikaa sitten, että tuo valokynä ei soveltuisikaan siinä tapauksessa, jos on suuret pussit silmän alla, tehoaa ainoastaan tummuuteen. Pusseihin pitäis käyttää ainoastaan (muistaakseni...) peitevoidetta tai -kynää&puuteria. Mattapinta häivyttäis pussia, valokynän valon taittaminen taas korostaa sitä. Ja oman kokemuksen mukaan tuo pitää paikkansa, mulla valokynä on vaan pahentanut asiaa. Tosin valokynäni ei tainnut olla muutenkaan mulle sopiva, taisi olla väriltään liian tumma...  :P

Link to comment
Share on other sites

Ja silmänympärysvoidetta ei kannata levittää liian lähelle silmää, eli juuri siihen pussin kohtaan, eikä liikaa! Ohuella iholla ja liikaa silmänympärysvoidetta = turvotus.

Itselleni on tehonnut melko hyvin Biothermin valokynä, jossa on enemmän peittävää ainesosaa, kuin valoa heijastavaa. Hämeikissä laitettiin sitä, ja päälle vielä hyvänlaatuinen meikkivoide (Lancome), ja mulla oli elämäni ensimmäisen kerran tummat silmänaluset piilossa!

Link to comment
Share on other sites

Mulla on sama ongelma, tosi tummat ja pussittavat silmänaluset. Jostain luin vähän aikaa sitten, että tuo valokynä ei soveltuisikaan siinä tapauksessa, jos on suuret pussit silmän alla, tehoaa ainoastaan tummuuteen. Pusseihin pitäis käyttää ainoastaan (muistaakseni...) peitevoidetta tai -kynää&puuteria. Mattapinta häivyttäis pussia, valokynän valon taittaminen taas korostaa sitä. Ja oman kokemuksen mukaan tuo pitää paikkansa, mulla valokynä on vaan pahentanut asiaa. Tosin valokynäni ei tainnut olla muutenkaan mulle sopiva, taisi olla väriltään liian tumma...  :P

Jos on silmäpussit niin siinä tapauksessa valokynää ei laiteta pussin päälle vaan pussin alle, siihen mihin se loppuu.

Siihenhän tulee varjo ja se täytetään valolla. Jos kukaan nyt ymmärs mun selitystä ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Anskuli(Guest)
Jos on silmäpussit niin siinä tapauksessa valokynää ei laiteta pussin päälle vaan pussin alle, siihen mihin se loppuu.

Siihenhän tulee varjo ja se täytetään valolla. Jos kukaan nyt ymmärs mun selitystä ;D

Ymmärsin kyllä!  ;D Mulla vaan on se ongelma, että mun silmien alla oleva tummuus ei johdu pelkästään pussin aiheuttamasta varjosta, vaan ihon väri on hennon violetti, osittain myös pussin päällä. Mutta pitääpä testata tuota Biothermin kynää, kuulosti ainakin lupaavalta!  :D

Link to comment
Share on other sites

valokynästä sen verran, et se ei kuulemma näytä hyvältä valokuvissa...

Valokynä näyttää valokuvassa huonolta, jos siinä on paljon valoa hohtavaa ainetta. Kaiken lisäksi, jos käyttää valokynää tummiin silmänalusiin, kuten minä, valokynällä käsitelty alue tasoitellaan esim. sormella ja sen jälkeen puuteroidaan, siten se ei hohda valokuvissa.

Link to comment
Share on other sites

Entäs oletteko kokeilleet ja todenneet hyväksi joitain rasvoja yms. tuotteita joilla noita tummia silmänalusia saisi vähennettyä ja jopa poistettua? Itse olen elämäni aikana kokeillut vaikka mitä! Tällä hetkellä käytössä cliniquen rasva tummille silmänalusille ja silmäpusseille... Tuloksia odotellaan....  ::)

Link to comment
Share on other sites

Itse en ole kokeillut, mutta...Olen lukenut mallien käyttävän peräpukamavoidetta silmäpusseihin. Voi olla hyväkin kikka, mutta en välttämättä päivittäiseen käyttöön ottaisi, silmien iho, kun niin ohutta ja herkkää.

Kuulostaa aika hurjalta.  :o En kyllä itse laittaisi silmän lähelle mitään sellaista ainetta, jota siihen tarkoitukseen ole suunniteltu.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Tästäkin aiheesta on varmasti jo jossain ketjussa keskusteltu...

Eli miten saan tummat silmänaluset peitettyä?? Käytän itse kahta tuotetta: alle Blascon tummille silmänalusille tarkoitettua peitevoidetta ja päälle valokynää, mutta silti tummuus kuultaa läpi  :'( Olen kokeillut meikkivoidettakin ensin ja sitten vasta valokynää, mutta ei. Käyttämäni peitevoiteet ovat sen verran puuterimaisia, että peitevoide "valahtaa" silmän ympärillä oleviin juonteisiin ja näyttää kamalalta. Mulla on luonnostaan tummat silmänaluset ja silm.ympärillä on ohuet juonteet olleet jo pennusta lähtien (eivät siis ole mitään ryppyjä!!!  ;D). Juonteisiin eikä tummiin silmänalusiin tunnu mikää silm.ymp.voide tehoavan  :( Suositelkaa jotain toimivaa meikkiä!  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Hei, sinulla kun on tuo Blascon peite voide, se on oikeasti hyvä.... Miten levität sen? Kokeile että laitat sitä silmän alusille taputellen, anna kuivahtaa hetki laita toisen kerran, fiksaa se kiinni lopulta (kokeile vannon sen nimeen) Grimasin Fixing Powder,  ;D Veden kestävä puuteri, joka kestää, itkun ja naurun, ja sateen ripsunaa.... oikea luottopuuteri. Tummille silmien alusille kannattaa käyttää silmän ympärysvoidetta säännöllisesti, hiero myös säännöllisesti esim. keskisormilla silmän alusiasi pumppaavin liikkein silmänurkasta ulkonurkkaa kohti, jolloin kuona aineet ja nesteet pumppautuu lymfa pisteisiin  ;)

Link to comment
Share on other sites

Blasco on muuten ihan jees, mutta kuivattaa liikaa. Mutta tiiättekö mitä, ostin Lumenenlta sen 3 värin peitevoidepurnukan (on kuvakin täällä jossain ketjussa) ja se on tosi hyvä!! Ei ole niin kuivattava kuin Blasco ja noita värejä voi sekoitella keskenään saadakseen omalle iholle sopivamman värin. Ja tottakai laitan silmänympärysvoidetta, oon käyttänyt jo vaikka kuinka kauan  :D Pitääpä kokeilla tota L'orealin valokynää... ;D

Kiitti hyvistä vinkeista!  8-)

Link to comment
Share on other sites

Vitsi! Enpä olis uskonut tosta L'orealin valokynästä, että se on noin hyvä!!!!  :o  :) Pakkohan se oli ostaa, kun täällä sitä niin kehuttiin ja todellakin sen peittävyys on huippuluokkaa ja NYT mä saan mun mustat silmänympärykset peitettyä ja tulos on taattu ja pysyy varmasti. Kiitos naiset vinkeistä!  :D

Link to comment
Share on other sites

Moi, Niin sen blue neutralizerin kuuluukin olla oranssia, koska oranssi on sinisen vasta väri ja neutraloi sinisyyttä jota on tummissa silmän alusissa  ;) Kyllä se vaan toimii ja on rahan arvoinen tuote. Sitä kuuluu laittaa ohuelti silmänympärys alueen iholle, jossa tummuutta sattuu olemaan joko pikkusormella tai siveltimellä. Taputtele ohut kerros silmien alle, anna kuivahtaa, älä hankaa ettei se pakene. Jos käytät Joe Blascon meikki voidetta, niin pistä sitä sitten Neutralizerin päälle.... Neutralizeria harvoin "voi" käyttää yksinään. Tai jotain muuta vaha pohjaista meikki voidetta. Kokeileppa, niin uskon että olet sitten tyytyväinen. Itse olen monia kertoja käyttänyt sitä monille ihmisille, aina saanut sen häviämään.  ;D

Pitääköhän minunkin ostaa tuo Lórealin valokynä, kun sitä noin kehutaan ja kokeilla. Ei kai noin moni voisi väärässäkään olla  ;D Koskaan en ole tuota kokeillut, niin vaikea mennä sanomaan.

Link to comment
Share on other sites

Mä oon kokeillut kaikkea mut aina vaan on silmänaluset oranssit  :-[

Mulle on kans tehneet kaikki aikaisemmin kokeilemani peitevoiteet silmänaluset orannsiksi tai eivät ole peittäneet ollenkaan. Mulle ei käy yhtään esim. Lumenen valokynä, koska se on "pinkki". Näyttää silmänaluset aika häijyltä, jos tota laitan. Mutta sitten, kun täällä kerrottiin L'orealin valokynästä, jossa on kaks vai oliko kolmekin sävyä, niin ostin keltasävyisin (en sitä pinkkiä, jota tavallisesti myyjätkin tuputtaa) ja se auttoi!! Mä oon käyttänyt tähän asti aivan väärän sävyistä valokynää. Mun iho on vähän keltainen kuin vaalea. Niin ja ennen valokynää laitan Lumenen peiteväriä siitä kolmen värin purnukasta. Siinä on kans oranssia, mutta kun siihen sekoittaa sitä vaalempaa peiteväriä (ei sitä tumminta), niin saa sopivan peittävyyden ja lopuksi L'orealin valokynää. Lopputulos ei ole oranssi. Konstit kullakin  :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...