Jump to content
Naimisiin.info

Miten tummat silmänaluset piiloon?


Adette

Recommended Posts

Mä olen saanut oivan avun tummiin silmänalusiin lumenen valokynästä, jonka alle laitan peitevoidetta ja päälle tietysti meikkivoiteen. Ja joka kerroksen väliin puuterikerros. Pysyy taatusti, ainakin omalla meikkivoiteella ja puuterilla, ja tulos näyttää valokuvattunakin hyvältä.  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

en voi elää ilman: sisley phytocerns (silmänympäryshoito+kevyt sävy)

olo on kuin vampyyrin morsiamella ilman tätä tuotetta!

muutaman vuoden tummuus poistui jo ensimmäisen käyttöviikon aikana enkä ole koskaan törmännyt yhtä riittoisaan tuotteeseen.

värejä on useita eikä tämän tuotteen lisäksi käytetä päivällä muita silmänympärystuotteita.

arvokas. (muistaakseni 50 euron luokkaa) MUTTA jokaikisen sentin arvoinen.

suosittelen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Palailen kertomaan täydellisen silmänympärysvoiteen/peiteaineen metsästyksestä. Biothermin Forget it ei mulla toimi, se on aivan liian kevyt mun silmänalusilleni. Oon kokeillut kahta Helena Rubinsteinin peitevoidetta (joista toinen oli peräti jokin intensive!) mutta eivät toimineet. Tähän mennessä paras apu on löytynyt Maybellinen Non-Stop peiteaineesta. Sekään ei silti peitä täydellisesti.

Otin onkeeni siitä näytteiden pyytämisestä ja nyt kaappi on puolillaan pieniä näytepurkkeja ;D Tällä hetkellä kokeilussa Estee Lauderin Night Repair -silmänympärysvoide. Ei ainakaan kovin dramaattisia muutoksia ole vielä tapahtunut, kerron sitten kun oon käyttänyt vähän pitempään (nyt viikon verran). Pari muutakin näytettä on odottelemassa, Lancomen ja Biothermin tuotteet (joiden nimiä en nyt muista). Eräs myyjä sanoi, että tuotteesta näkee vaikuttaako se kun sitä lakkaa käyttämästä. Tahtoisin kyllä huomata muutoksen muutenkin  ::)

Kyselenpäs viisaammiltani tuosta valokynästä. Mua se ei ole koskaan auttanut, mutta oonkin aina laittanut sen meikkiin päällimmäiseksi. Pitäisikö se siis laittaa esim. peitevoiteen alle, jolloin se tois mukavasti kirkkautta? Vai kuinka? En viitsis ostaa turhan päiten, jos se ei sittenkään toimi. Tai ehkä pyydän vaan näytteitä  ;)

Nuo Skindoctorsin ja Sisleyn tuotteet taidan vielä tarkastaa, jospa todella löytäisin sen täydellisen silmänympärystuotteen  :) Tää on hankalaa, kun se mikä sopii toiselle ei välttämättä ollenkaan sovi toiselle. Jatkan etsimistä.  :D

muoks: kertokaa vielä, mistä noita sisleyn tuotteita voi ostaa? Onko jollain ketjulla vai vaan kosmetologeilla?

Link to comment
Share on other sites

Kiitos shallan, kun tulit kertomaan kokemuksistasi. Itselläni jäi tuo täydellisen voiteen metsästys, kun jotenkin ajattelin ettei sitä kuitenkaan löydy :P

Link to comment
Share on other sites

Metsästys jatkuu... Nyt on testissä Skindoctorsin tuote, ja alkaa näyttää siltä et sekään ei auta... Osaako kukaan kertoa mistä Sisleytä voi ostaa? Se alkaa olla viimeinen toivo  :'( Oon löytänyt pari ihan hyvää peitetuotetta, sitä Body Shopin kynää ajattelin vielä testata, mutta kun mikään tulos ei tunnu kestävän paria tuntia kauempaa. Millähän ne sais kestämään kauemmin? Onko kellään ideoita?  :-? Noh, en vielä luovuta, vaan jatkan etsintää. Raportoin taas  ;)

Link to comment
Share on other sites

^ Huomio, Body Shopilla on kaksi peitevoidetta, kynämäinen (teroitettava) joka on aika paksua silmänalusille mutta erittäin pigmenttipitoista, sekä tämä mikä mulla on nyt käytössä, mikä on stick-muodossa :)

Link to comment
Share on other sites

Kiitos vinkistä, kävinkin tänään kurkkimassa Body Shopissa  ;D Taidan sieltä jommankumman ostaa, kunhan taas rahatilanne sallii - vaikka eivät kyllä kovin kalliita olekaan  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Itse kokeilin jos jonkinlaiset aineet, eikä mikään auttanut. Paras kokeilemani tuote tähän mennessä on Joe Blascon Orange Highlight. En oo ihan varma onko se tarkotettu tähän käyttöön, mutta toimii :) Se ei oo sävyltään punainen vaan vähän oranssihtava ja se myös heijastaa valoa. Tuote on aika kallis, pieni purnukka n 3o e, mutta riittoisa. Kannattaa pyytää näyte, että saa kokeilla. Koska kuten jouduin huomaamaan samat tuotteet ei sovi kaikille :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

On aivan pakko itsekin tulla kommentoimaan aihetta...

Elikkäs, itseäni huolettaa se mistä löytäisin loistavan ammattimeikkaajan, joka TODELLA saa peitettyä ne harvinaisen tummat silmänaluset? Onko kokemuksia? Itselläni silmänaluset ovat hyvin tummat, koska verisuoneni kuultavat sinisinä ihon läpi ja ilman meikkiä näytän kuolemansairaalta..Itse osaan meikata silmänaluset piiloon, mutta muuten en osaa tehdä hienoa ja koko päivän kestävää meikkiä. Eli kohtalotoverit, suositelkaa hyvää meikkaajaa! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mulla on toiminut tummiin silmänalusiin seuraava rutiini aamuisin:

ensin alle lumenen time freeze- viilentävää silmänalusvoide puikkoa, vähentää turvotusta

sitten YSL:n Touche D'eclat -meikkivoidetta. Sitä siis levitetään pakkauksessa olevalla siveltimellä. Tähän meikkivoiteeseen on sekoitettu valokynää eli se on samaan aikaan peittävä ja ihon sävyä kirkastava ja heleyttävä (heijastaa valoa). Tätä sivelen myös nenän pieliin ja silmäkuoppa-varjoihin.

Sitten lopuksi vähän päälle läpinäkyvää mineraalipuuteria.

Kestää kauniina koko päivän:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Luin koko ketjun läpi ja pää on ihan sekaisin kaikkien ohjeiden jälkeen. Eli, mikä nyt oikeasti on se paras järjestys laittaa meikit naamaan, jos käytän valokynää, peitevoidetta (esim. Joe Blasco), meikkivoidetta ja puuteria?

Ja osaisiko jo neuvoa että miten sitä valokynää oikeasti pitäisi laittaa? Tumman kohdan päälle vai alle? Jos laitan päälle niin korostaako se sitten sitä tummaa? Entä jos laitan alle, niin tuleeko mulle sitten panda-silmät? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...