Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Helsinki


katjahh

Recommended Posts

Kaivattaisiin vinkkejä ja suosituksia sellaisten meikkaajien suhteen, jotka osaavat huomioida erityisesti herkkä ja kuiva iho. Kun sanon "herkkä ja kuiva iho", en nyt tosiaan tarkoita sellaista perusihmisen määritelmää herkästä ja kuivasta ihosta, vaan ihan oikeasti herkkää ja kuivaa. Sellaista, joka ärsyyntyy tavallisista meikkivoiteista ja erityisesti muista ihovoiteista, joka saattaa odottamattomasti olla läikikäs, punoittava, kuiva ja muutenkin hankala.

Mulla on asiassa oikeastaan kaksi ongelmaa. 1) Iholleni eivät käy mitkä tahansa meikkivoiteet yms. Onnekseni silmämeikissä ei sentään ole niin tarkkaa, mutta nuo koko iholle/peitettäviin kohtiin tarvittavat tuotteet pitäisi olla hajusteettomia ja mahdollisimman allergianeutraaleja. 2) Meikkaajan pitäisi Ihan Oikeasti osata meikata piiloon mahdollinen päivän kriisitilanne, eli olla taitava luomaan kestävä ja sopivilta osin tarvittaessa peittävä pohjameikki. Usein mun iho on ihan hyväkin, tasaisen värinen ja pehmeä, mutta jos osuu tulemaan juuri se huono kausi (tuurilla vielä häästressi vaikuttaa), se on sitten mitä on.

Tämän(-kin) takia mulle on kyllä ihan selvää, että minkä tahansa peruskurssit käyneen kampaajan meikkipalveluita en varmuuden vuoksi kyllä halua, vaan ihan joku joka tekee meikkaajan päivätöitä. Ei tokikaan siis haittaa, vaikka kampaamossa olisikin työtään tekemässä. :)

Suosituksia, Helsinki?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Olisiko jakaa tuoreita kokemuksia hyvistä rakennekunsien tekijöistä/paikoista? Itse olen joskus aikaisemmin käynyt Hollywood Nailsissa, mutta ihan en ole ollut tyytyväinen työn laatuun, varsinkaan huotoihin. Jättävät aina kynnen alapuolen huoltamatta... Täältä bongasin tuon Calfornia nailsin, onko kellään kokemuksia?

Link to comment
Share on other sites

Minulle ja kaasoilleni kampaukset ja meikit tekivät Olet ihana-liikkeen Suvianni ja Jessica. Heidän liikkeensä sijaitsee Lapinlahdenkadulla, mutta me tilasimme heidät hotellihuoneeseemme tekemään ehostukset. :girl_smile: Ollaan tosi tyytyväisiä palveluihin!

Link to comment
Share on other sites

Soitin juuri Hiustaivaaseen, kun täälläkin on kehuttu ja sain ajan 19.2 kello 9. Olin ihan varma, että ei siellä ole aikoja enää, kun kaikki tuntuu varaavan monta kuukautta aikaisemmin. Talvihäät tietenkin eri, mutta kuitenkin.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Olisiko jakaa tuoreita kokemuksia hyvistä rakennekunsien tekijöistä/paikoista? Itse olen joskus aikaisemmin käynyt Hollywood Nailsissa, mutta ihan en ole ollut tyytyväinen työn laatuun, varsinkaan huotoihin. Jättävät aina kynnen alapuolen huoltamatta... Täältä bongasin tuon Calfornia nailsin, onko kellään kokemuksia?

Mä ainakin olen ollut todella tyytyväinen. Mulle laitettiin siellä akryylikynnet ranskalaisella manikyyrillä 30.12.2010 ja maksoi 50e muistaakseni.

Se on ilmeisesti thaimaalaisten(?) omistama paikka ja työntekijätkin ovat thaimaalaisia. Nopeaa ja tehokasta, tekijä saattaa välissä vaihtua, mutta kaikki osaa homman. Kaikki ei puhu hirmu hyvää suomea, mutta aina on joku joka ymmärtää hyvin ja aina olen saanut itseni ymmärretyksi siellä. Nyt oon kerran käynyt huollattamassa ja maksoi 30e(?) (samalla otin ripsihuollon, ni en muista minkä hintanen mikäkin oli siinä). Edelleen olen tyytyväinen. Toki nää vois olla tarkemminkin tehdyt ja laadukkamminkin, mutta mä en kuulu niihin, jotka maksaa 100e kynsistä, jotta saa millin eron ranskalaisen rajaan, kun on mahdollista saada huomattavasti edullisemmin lähes yhtä tarkkaa työtä.

Kestää hyvin ja huollatan 3-4 viikon välein.

Tosiaan Hakaniemessä on tuo, Siltasaarenkatu 12.

:-X Anerina

Muokattu: , käyttäjä: Anerina
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kaipailisin tuoreita suosituksia Helsingin paikoista. Mieluiten niin että meikin ja kampauksen saisi samasta paikasta :girl_sigh: Miten voi olla ettei nykypäivänä kampaamoilla ole kunnon nettisivuja??!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Tietääkö joku paikkoja, jotka käyttäisivät Ben Nye -tuotteita? Olen kyllä bongannut jälleenmyyjälistan, mutta siinä on Helsinki-alueelta paljon lähinnä kauneushoitoloita eikä niinkään suoranaisia meikkaajia tai kampaamoissa työskenteleviä meikkaajia. :) Jaana Kuittinen/maskeeraus.com on yksi potentiaalinen vaihtoehto, hänellä ilmeisesti on Ben Nyet käytössä.

Link to comment
Share on other sites

Joku kyseli California Nailsista. Itse kävin juuri laittamassa geelikynnet siellä. Palvelu oli aasialaiseen tapaan hyväntuulista ja asiallista. Homma hoitui melko tottuneeseen tyyliin ja lopputulokseen olin tyytyväinen. Hinta-laatu suhteeltaan mielestäni hyvinkin ok paikka. Aion mennä uudelleen. Aika näyttää kuinka omassa käytössä geelikynnet kestävät kun en aikaisemmin ole geelikynsiä kokeillut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kaipailisin kokemuksia meikkaajasta Johanna Marjomaasta, eli Pinksusta.

Onko luotettava tyyppi?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Onko kellään kokemuksia HKI:n Ruoholahdessa toimivasta Hiusmaailmasta ja siellä Minna Singh:stä joka tekee rakennekynsiä? Cityshopparilla rakennekynnet 40 €, joten hieman houkuttelisi.

Link to comment
Share on other sites

Voin todella lämpimästi suositella Johanna Marjomaata, eli Pinksua. Hän on meikannut minua useasti eri tilaisuuksiin työn puolesta ja aina ollu todella fressi, siisti ja toooodella kestävä meikki. On kyllä luotettava ja saapuu paikalle ajoissa. Pinksusta ei voi kuin tulla hyvälle tuulelle! Mainostan nyt vielä sivujakin vähän ;) www.pinksu.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kiitos Lumiellen kommentistasi! Olen itsekin jo jutellut hänen kanssaan ja vaikuttaa mukavalta tyypiltä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mä olen ollut Pinksun meikattavana, enkä tykännyt yhtään. Valloittava persoona kyllä. Teki vaan mun meikistä TODELLA tumman. Esimerkiksi rajaukset mustalla ja kulmakarvat korostettiin mustalla, vaikka mulla on vaalea kuulas, pisamainen iho. Olen ollut elämäni aikana meikattavana paljonkin ja toi oli ikävä kyllä se epäonnistunein kokemus. Ehkä pitäisi vielä sanoa, että meikki oli varmasti taitavasti tehty - ei vaan ollenkaan minun näköiseni & väreihini sopiva.

Mä menen häämeikkiin ja kampaukseen Stockmannin 7. kerroksen hääpalveluun. Käsittääkseni muun juhlaporukan meikin ja kampauksen saa sitä kautta - 15 %. Mulle oli tärkeää, että palvelut löytyy saman katon alta ja pystyvät samalla meikkaamaan ja kampaamaan sekä minut että kaasoni.

Muokattu: , käyttäjä: Elca
Link to comment
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta kauneushoitola Bellazista? Sijaitsee Mechelininkadulla. Olisi itselleni kätevässä paikassa häämeikin tekoa ajatellen, ja on siksi harkinnassa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mä voin kertoa mitä en suosittele! Kulosaaren salonkia, kävin juuri siellä koemeikissä- ja kampauksessa ja todella järkky lopputulos! Meikki oli siis se pahin, tostesin että jos lopputulos on tämä niin meikkaan itse. Mutta vaihdan varmaan samalla kampaajan koska sekään ei ollut erikoinen...

Nyt harkinnassa TS-salonki.

Link to comment
Share on other sites

Mulle tehtiin kampaus juuri TS-Salongissa, Pikkuroban liikkeessä. Kampaus oli todella kaunis :-X Tekijänä oli Heli K.

Pinksusta vielä sen verran, että hän teki häämeikkini ja olin tosi tyytyväinen. Varsinkin kuvissa näyttää upealta! Kuitenkin mullekin hänen tekemänsä koemeikki oli aivan liian tumma, mutta hääpäivänä kun kerroin mitä muutoksia meikkiin haluaisin (esim: ruskeita sävyjä harmaan sijasta), kuunteli Pinksu tarkkaan ja meikistä tuli upea :girl_smile: Ja itseasiassa se, ettei koemeikki ollut aivan minua, oli omaakin syytäni, ja sovittin jo silloin että kokeillaan tummaa meikkiä, vaaleampaa on sitten helppo tehdä itse hääpäivänä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onko tuoreita kokemuksia meikkaajista Helsingissä? Keitä muita on kuin nämä täällä jo mainitut Pinksu, Riina Laine ja Nina Orell? Haussa siis hyvä meikkaaja, joka tulisi meikkaamaan minut ja kaasot hotellille keskustan tuntumaan. :girl_smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minä suosittelen lämpimästi Jaana Kuittista. Itse löysin Jaanan hänen käyttämänsä tuotesarjan, Ben Nyen (sopii herkkäihoisillekin ja on todella laadukas merkki), perusteella, ja toki valintaa vahvisti se, että CV vakuutti. Vähän jännitti, löytyykö yhteinen sävel, sillä kuten tästäkin ketjusta selviää, se ei ole aina itsestään selvää, ja omat toiveeni ja tyylini eivät ole perinteisen morsiamen - mutta kaikki meni enemmän kuin täydellisesti. Jaana ymmärsi kuvaukseni ja toiveeni sekä meikistä ja hiuksista äärimmäisen hyvin, ja jo koemeikki oli aika lailla täydellinen (koekampaus tehtiin vain sinnepäin). Tummuusasteista juteltiin tarkasti jo tässä vaiheessa, että tiedettiin olevamme samoilla linjoilla. Hääpäivänä sekä meikki että kampaus kestivät ihan todella hyvin (meikille ei tapahtunut käytännössä mitään, vaikka itkin vihkimisessä kuin suihkulähde, siis ihan oikeasti PALJON).

Lisäksi Jaana on tosi mukava ja "helposti lähestyttävä" - tarkoitan sitä, että mielipiteiden ilmaiseminen ja vaihtaminen hänen kanssaan on helppoa, ja tilanteessa tuntee voivansa sanoa vapaasti, mitä ajattelee. Asiakasta ihan oikeasti kuunnellaan.

Muokattu: , käyttäjä: Woodwoman
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Minut meikkasi Heidi Kämppi Kluuvin Inglotissa. Voin suositella! Itse olen todella surkea meikkaaja, mutta Heidi hoiti homman mainiosti. Meikki oli upea ja kesti koko päivän!

Link to comment
Share on other sites

Suosittelen Velvetiä (Yrjönkatu 23). Minua palveli Johanna, joka oli aivan ihana. Hän esitti minulle ehdotuksia, kun en itse aivan tiennyt, mitä halusin, ja oli muutenkin koko ajan todella läsnä ja hyvin palvelualtis. Hän teki siis kampauksen ja myös meikin. Koekampaus ja -meikki mukaan luettuna hinnaksi tuli 260 euroa, ja kampaus ja meikki kestivät todella hyvin, jos tanssilattialla saatuja osumia hiuksiin ei lasketa. :girl_haha:

Kaason tukan laittoi Tanja, ja siitä tuli myös aivan upea. Eli suosittelen kyseistä paikkaa lämpimästi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei! Kaipaisin tuoreita kokemuksia Helsingin kauneuden ammattilaisista!! :) Kuka olisi takuutyylikäs tekijä hiuksille ja meikille? :) Viime viikonloppuna kävin nimeltämainitsemattomassa paikassa kampauksessa, piti tulla pitkät loivahkot kiharat ja täytyy sanoa, että valitettavasti lopputulos oli aivan karmea :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kaipailisin lisää kokemuksia Pinkistä paplarista Töölössä. Haaveilen saavani sekä meikin että kampauksen samasta paikasta - edullisesti ja laadulla. Myös kokemukset muista huokeista paikoista kiinnostaa!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...