Jump to content
Naimisiin.info

Kauneuspalvelut - Viro


katjuuza

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • 1 month later...

Tallinnan hinnoista en tiedä mutta nykyään saa jo nauhaa ihan edullisesti suomestakin täyspuntti noin 70e , puoli punttiakin riittää kampauksesta riippuen , ja voihan kampaukseen vuokrata kampaajalta hiukset.

Yleisesti morsiammet on kuitenkin ostaneet hiukset lopuksi itselleen. ( eli kampaaja ostaa ne etukäteen, katsotaan värin ym..mukaan, esikäsitellään kampausta varten , itse kampaus ja sitten vinkit miten on helpoin itse käyttää myöhemmin hiusta.)

Näin Ot ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Heissuli vei!

Ajattelin tehdä ennen häitä oikein tehoreissun Tallinnaan ja laitatuttaa samalla hampaat ja kynnet kuntoon häitä varten :P . Onko kokemuksia naapurimasta, mistä saisi kauniit ja ammattitaidolla laitetut geelikynnet ja missä kannattaisi valkaista hampaat? Hampaiden valkaisussa kiinnostaisi myös hinta ja metodi, jolla valkaisu tehtiin (sekä tietenkin, oltiinko lopputulokseen tyytyväisiä ;)).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Kiinnostaisi tietää saako virosta jostain liikkeestä ostettua aitohiusnauha teippipidennöstä ja minkä hintaluokan juttuja ne siellä on?

olen tässä kovasti googlettanut ja yrittänyt selailla firmoja mutta pitäis sit laitattaa kiinnikkin ne siellä ja hintaa reissulle kertys vähintään 400€(siis hiukset + laitto kampaamossa kiinni) suomesta saa kuitenkin hiuksia 160€ ja laitto ei muutamaa kymppiä enempää tee..

kertokaa kokemuksianne ja paikkoja mistä niitä voisi saada?? kiitos jo kovasti kaikille etukäteen!

Muokattu: , käyttäjä: camotar
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Itse ostin teippipidennyksiä hairmaililta joka sijaitsee ihan sataman vieressä rottermannissa..

Maksoin 65cm hiuksista jotka on monivärisiksi raidoitettuja ja siksi erikoisia ja vähän hintavampia 145e

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...