Guest Karoliina(Guest)

Kauneuspalvelut - Pieksämäki

11 viestiä aiheessa

Kokemuksia hääkampauksesta Pieksämäellä? Mikä olisi hyvä paikka? Entä meikkiä varten?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en missään tapauksessa menisi Parisiin Sirkka Seppäsen käsittelyyn!!! Hän ei välttämättä kuuntele paljoa omia toiveita, vaan toteuttaa oman näkemyksensä (itse en ole käynyt, mutta ystävät on). Missejähän Seppänen kampaa ja meikkaa, eikä mielestäni ole niissäkään erottunut millään lailla edukseen muista kampaajista.

Itse suosittelisin sinulle kampaamo Rebekkaa. Olen teettänyt siellä kampaukset kaikkiin juhliin mihin olen kampauksen tarvinnut (siskon häät, lakkiaiset, wanhojen päivä) ja aina ollut tyytyväinen tulokseen. Hääkampaus-ajankin olen jo varannut ja menen sinne luottavaisin mielin. Etukäteen käyn juttelemassa ja suunnittelemassa kampausta tekijän kanssa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannaattaa kuitenkin kysyä Rebekkaa, minulle ne ainakin tekevät kampauksen lauantaina. Aika hyvin joustavat tämmöisissä jutuissa, elleivät ole itselleen ehtineet sopia menoja. City-kutria en suosittele, miehen siskolle tehtiin siellä lakkiaiskampaus ja sitä joutui korjailemaan pitkin päivää, kun ei meinannut millään pysyä. Tuulasta & Raijasta minulla on ihan hyviä kokemuksia, toisin kun Punaparrasta. Muista kampaamoista en osaa oikein sanoa mitään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen menossa kesällä 2008 naimisiin ja tarvitsisin apua kampaajan valitsemiseen. Olen käynyt jo vuosia samalla kampaajalla hiuksia leikkuuttamassa ja värjyyttämässä, mutta tiedän ettei hän osaa tehdä kampauksia.

Joten mistä kannattaisi varata aika hääkampauksen tekoa varten? Paris olisi kyllä muuten varteen otettava vaihtoehto, mutta olen ymmärtänyt että Sirkka ei tee koekampauksia ja haluan ehdottomasti tietää, miltä kampaus tulee näyttämään, ettei hääpäivänä tarvitse sen vuoksi pettyä.

Eli mitä ehdotatte??

Kiitos jo etukäteen!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No Barcarolle (jos se enää on edes olemassa) tekee, mun mielestä sillon joskus moni teki vanhojen tanssi kampauksen siellä ja oli tosi kauniita. Ite teetin citykutrissa, en nyt aivan täysin ollu tyytyväinen kampaukseen mutta kampaajastahan se riippuu :) Punaparta yms?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En kyllä muista, siitä on aikaakin joku 7-8 vuotta, mun mielestä sitä kampaajaa ei citykutrissa enää edes ole...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuolla Citykutrissa tuntuu nykyään käyvän aika paljon nuoria...kampaajatkin ovat siellä nuoria (en tarkoita just valmistuneita, vaan ihan ammattitaitoisia ja nuorekkaita). Minä en ainakaan halua omia hiuksiani laittavan joku "tuntematon" rouva, joka tekee niin kuin 80-luvulla :D . En tiedä toteuttaako ne siellä koekampauksia, mut olen ymmärtänyt, että sekin olisi vain sopimuskysymys? Olen itse käynyt siellä hiuksiani värjyyttämässä ja olen ollut tyytyväinen!

p.s. Vivian81 missä häät?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse olen varannut ajan citykutrista, ja siellä tekeevät myös koekampauksia! Siellä käyn muutenkin aina kampaajalla, kuunnellaan hyvin omia toiveita ja saa nuorekkaat ja kohtuuhintaiset hiukset!

Sirkka Seppänen on ihan liian yliarvostettu..joitain tuttuja on käyny siellä hääkampausta teettämässä ja kun ei koekampausta ole aiemmin saanut, niin lopputulos onkin ollut sitten aivan hirveä ja kotona joutunu hiukset itse uusiksi laittamaan :angry:

Mutta minä ainakin suosittelen ck:ta :mellow:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään