Guest Tikru1981

Hiukset osittain auki - ideoita!

17 viestiä aiheessa

Harmi ettei mulla ole kunnon kuvaa omasta koekampauksestani, mutta siis vinkiksi voin sanoa että kampaus voi olla myös toispuoleinen ;) . Itse olen tosi tyytyväinen kampaajan ideaan, jossa kootaan hiuksia (loivalla kiharalla) osa ylös nutturamaisesti, mutta periaatteessa mulla on aivan super hieno sivuponnari :D . Kuulostaa tyhmältä ja on hankala selittää, mutta hieno tulee! Hiukset valuu ihanasti toista olkapäätä myöten alas sillai lievästi kiharrettuna.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

en osaa päättää haluanko nutturan vai hiukset osittain auki.. :S yleensä aina kiinni joten auki olis jotain erikoisempaa.. vaikeaa, vaikeaa.. :D kukissa sama juttu x)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei tässä kyllä hirveesti auki oo, mutta voi sitä muunnella...

post-20492-1232629445_thumb.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Emmi10

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä minun puoliavonainen kampaukseni:

P1040601.jpg

edit: Väärä kuva, PhotoBucket feilaa.

Muokattu: , käyttäjä: Kartio

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihania kampauksia.. Mä haluaisin jonkun kampauksen missä osittain auki hiukset mutta en tiedä miten.. sitä vaikeuttaa osaltaan että mulla on hiukset värjätty vähän toispuoleisesti.. tai kolmea eri väriä on hiuksissa, päällä vaaleaa, toisella puolella lila-pinkkiä tummempana ja toisella puolella vaaleampana.. ja häihin on tarkoitus värjätä tuo lila-pinkki osa paljon paljon pinkimmäiksi, mä kun oon sellanen pinkkiä rakastava ihminen.. joten jos jollain jotain kuvia johonkin erilaiseen kampaukseen jossa osa hiuksista kiinni ja osa auki niin mielelläni katselisin ja voisin kampaajalle ehdottaa :D

Muokattu: , käyttäjä: Jadetus

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusimmassa häät ja juhlat -lehdessä oli monta aika kivaa kampausta pitkään tukkaan, jos haluaa kampauksen niin, että hiukset ovat osittain auki!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täykkärien yhdessä jaksossa Robinilla oli hiukset niin ihanasti (tai ainahan sillä on). En tie saako tosta kuvasta mitään selvää ku kaappasin ne youtubesta, mut kokeillaan.

post-24282-127080317162_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mikäli huntu tulee niin tämä kuva mukaan kampaajalle. :)

hair_long1003_897.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

ihana kampaus tuli hiusmallikuvia etsiessä vastaan :-X

234420559_22de6d2f73_b.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Wau! Todella upeita kampauksia teillä on ollut!!

Mietityttää miten auki olevat kiharat pysyy? Kaipaan siis kokemuksia teiltä, joilla on ollut, että onko teidän osittain auki olleet kampauksenne pysyneet siisteinä koko illan? Varsinkin nuo upeat korkkiryyvikiharat tuolla takana!

Itselläni on pitkät vyötärölle ulottuvat hiukset, jotka pörrööntyvät helposti ja pelkään, että auki olevat kutrit muuttuvat juhlan kuluessa pörröisiksi :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostanpa tämän, sillä täällä on aivan mielettömän upeita kampauksia :-X Mutta juurikin tuota mietin, että kestääkö kiharat? Jos sattuukin olemaan esim kostea ilma, niin pysyykö tuollainen kampaus hyvänä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään