Guest Tikru1981

Hiukset osittain auki - ideoita!

59 posts in this topic

2wohauc.jpg

30rta9l.jpg

k16p2c.jpg

5o6tmu.jpg

2gtovg4.jpg

Edited by Redrika
Poistin rikkinäisen kuvan

Ihania kampauksia.. Mä haluaisin jonkun kampauksen missä osittain auki hiukset mutta en tiedä miten.. sitä vaikeuttaa osaltaan että mulla on hiukset värjätty vähän toispuoleisesti.. tai kolmea eri väriä on hiuksissa, päällä vaaleaa, toisella puolella lila-pinkkiä tummempana ja toisella puolella vaaleampana.. ja häihin on tarkoitus värjätä tuo lila-pinkki osa paljon paljon pinkimmäiksi, mä kun oon sellanen pinkkiä rakastava ihminen.. joten jos jollain jotain kuvia johonkin erilaiseen kampaukseen jossa osa hiuksista kiinni ja osa auki niin mielelläni katselisin ja voisin kampaajalle ehdottaa :D

Edited by Jadetus

En mistään pahemmin ole löytänyt nättejä esimerkkejä siitä, kun on suora otsatukka ja sitten puolet muista hiuksista kiinni ylhäällä, niin kuin tuossa kuvassa ylhäällä jossa naisella punamusta tukka. Löytäiskö kukaan muu?

Nostelen, jos jollakin olis lisää näitä! :)

Uusimmassa häät ja juhlat -lehdessä oli monta aika kivaa kampausta pitkään tukkaan, jos haluaa kampauksen niin, että hiukset ovat osittain auki!!

Täykkärien yhdessä jaksossa Robinilla oli hiukset niin ihanasti (tai ainahan sillä on). En tie saako tosta kuvasta mitään selvää ku kaappasin ne youtubesta, mut kokeillaan.

post-24282-127080317162_thumb.jpg

Tämän kuvan kanssa marssin kampaajalle! Hiukseni ovat ehkä 5-8cm lyhyemmät, mutta vielä vajaa 3kk aikaa kasvattaa :curtsey:

lffww.jpg