Jump to content
Naimisiin.info

Millä konstilla kestävimmät kiharat?


Recommended Posts

  • 1 year later...

Te, jotka olette laitattaneet kiharat kampaajalla, uskaltaako kysyä paljonko maksoi ja kuinka kauan kiharoitten väkertämiseen meni aikaa?

Toiveissa ois itelläkin kiharat, mutta meillä ensinnäkin vihkiminen klo 9.30, ehtiikö ennen tätä laittaa kiharoita mitenkään? Meillä maistraattihäät, joten kiharoiden ei tarvitsisi kestää kuin pari tuntia. Itse en ole saanut kiharoista koskaan sen näköisiä kuin tarkoitus on ollut :P

Link to comment
Share on other sites

Tein itselleni kuumana kesäpäivänä kiharat, jotka kestivät mm. huvipuistopäivän aina iltaan saakka. Tuotteena oli ensin syväpuhdistava shampoo (taisi olla ihan Hairstoren halppis syväpuhdistava) ja sitten latvoihin Tigin hoitoaine (tämä TIGI MANIPULATOR )

ja sitten annoin hiusten ilmakuivaa tunnin, harjasin tukan aukikampausharjalla

( tämä:

tuote_359.JPG

sileäksi tukan vielä ollessa kostea, ja levitin latvoihin Tigin Small Talkia pienen määrän. (noin 10cm kolikon verran)

Small Talkin jälkeen suihkuttelin kaikkialle hiuksiin Tigin Sexed Up-muotoilunestettä, ja annoin taas ilmakuivaa noin 10minuuttia. Sitten laitoin vaahtomuovipapiljotit hiuksiin niin että kohotus tuli mahdollisimman paljon tyveen, ja osiot olivat suht pieniä. Papiljotteja tukkaani meni n. 22kpl. Jokaiseen suortuvaan jonka kiersin papiljottiin, suihkutin myös koko pituudelta Sexed Up:ia, erityisesti latvoihin. Papiljottien laiton jälkeen levitin pään ympärille hengittävän harson ja nukuin yön yli. Aamulla purin hiukset rullilta varovasti ja sormikammalla erottelin osiot varovasti, ja pöyhensin osiot yhtenäiseksi, kiharoita kuitenkaan erottelematta. En laittanut tuona päivänä ollenkaan hiuslakkaa, ainoastaan rutistelin latvoihin tosi pienen määrän Sexed Up:ia. Kiharat kestivät iltaan asti luonnontilassa, eli en kiinnittänyt hiuksia millään lailla vaan ne olivat auki. Päivä oli siis tosi kuuman kostea, ja hikoilin aika lailla mutta kiharat kestivät.

Mulla on todella paksu ja sut pitkä tukka, ja hiuksen laatu on normaalisti suora. Kiharaa on ollut vaikea saada pysymään ja kampaajalle en enää edes mene laitattamaan kiharaa, kun harva tajuaa miten iso työ on saada mun tukkaan pysyvä kihara. Mulle ei riitä pesu/fööni/kampausneste/rullat- kaava, pohjatyöhön menee paljon kauemmin aikaa mutta se on tehtävä saadakseen kestävä kihara.

Ohuempaan tukkaan rullia ei varmastikaan mene noin montaa, mutta nuo siis mun tukan mukaan. Tässä vielä yks netistä poimittu kuva joka vastaa mun kiharoita:

Ensimmäinen kuva on sellainen johon ei tuu tyvikohotusta, eli rullat ikään kuin "lepää" päälaella, ja toisessa rullat on ikään kuin nostettu korkeammalle.

curl-wavey.jpg

Long%20Curly%20Wedding%20Hair%20Styles%20005.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Puolinainen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Kaikille kiharapilvien haaveilijoille vinkiksi, että Remingtonin Pearl Wand-kiharrinsauvaa on kehuttu TODELLA paljon. Tulee kuulemma kiharat todella nopeasti, ne pysyvät todella hyvin myös liukkaissa, lasimaisissa hiuksissa joissa yleensä ei kiharat pysy, ja ovat hyvännäköiset toki. Ei ole pahan hintainenkaan kapistus, mitä itse nyt olen kaupoissa vertaillut niin hintaa on sellaiset 34-39,90e.

Itselläni tämä kapistus ostolistalla seuraavana palkkapäivänä :girl_smile::girl_sigh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Juu, on tosi kiva kapistus kun osaa käyttää. Itsellä puoliselkään ulottuvat hiukset (joita on paljon) ja ainakin muutaman kokeilukerran jälkeen en ole vielä ihan haka tuon tikun kanssa. Kaverikampaaja väkersi sillä kerran hiukset ja tosiaan tuloksena on kestävä ja kaunis kihara. Itse kähertäessä mulla tahtoo olla ongelmana, että puikon pinta on niin líukas, ettei hius tahdo pysyä siinä kiharruksen aikaa. Ja itsensä polttaminen on tuolla kapistuksella erittäin helppoa. Summa summarum; hyvä vehje, käyttäjässä vaan on vikaa :girl_smile: .

Omalla kohdallani olen hyväksi havainnut lämpörullat. Niitä on vaan valitettavasti usein liian vähän yhdessä paketissa, että saisi tarpeeksi pienen hiusosion laitettua per rulla. Niin ja hyvien pohja- ja muotoilutuotteiden arvoa ei voi väheksyä.

Voisitte muuten vinkata hyvistä tuotteista. Erityisesti kiinnostaa sellaiset, joilla sais luonnollisen lopputuloksen eikä tönkköä kiharaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kun kerran kysyt ajattelin sanoa......

Voit kastaa hiuksesi kaljaan ja pyöritellä hiuksiasi siellä, mutta hiuksiin jää inhottava haju kuitenkin, mut jos haluaa niin tietenkin voi laittaa jotai hyväntuokusta lakkaa tai jtn.

Ja toinen keino on et laitat eka ponnarin ja sitten sä alat kierrittää siitä nutturaa, sen jälkeen illalla kasta hiukset ja mytistele nutturaa. Aamulla kun heräät ja avaat nutturan sul on koko päivän kiharat. :girl_dance::girl_pinkglassesf:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...