Jump to content
Naimisiin.info

Nutturakampaukset


Guest joulumorsian55

Recommended Posts

Mulle tulee niskanuttura. Niin yksinkertasen tyylikkäitä.

wed1.jpg

HG013m.jpg

3.jpg

Jos haluaa netistä ettiä, niin ite löysin monia kivoja kuvia ko etin julkkisten nimillä. Niillä on monesti ihania kampauksia kaikissa tilaisuuksissa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 10 months later...
  • 2 years later...

Moi,

olen lukenut muutamissa lehdissä espanjalaisesta nutturasta. Ilmeisesti se on aika suosittu hääkampaus joissakin maissa. En vain oikein ymmärrä, miten se eroaa esim. niskanutturasta. Onko se sellainen iso sileä "pallo"-nuttura? Arvostaisin suuresti, jos voisitte laittaa tänne kuvia sellaisista.

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli itselläni juurikin tuon Toscanan kuvan pohjalta 'tuunattu' nuttura. Espanjalainen, kuulemma ja tietääkseni. Tai espanjalaistyylinen. Galleriasta löytyy kuvia siitä miltä näytti miun päässäni. Tykkäsin kyllä _tosi_ paljon.

Link to comment
Share on other sites

Espanjalaisessa nutturassa hiukset on koottu leveälle nutturalle hyvin alhaalle niskaan. Minusta ero tulee siinä, että hiukset on kammattu tiiviisti päätä myöten niin, että jakaus jää keskelle tai hieman sivulle. En tiedä, sanotaanko niitäkin espanjalaisiksi nutturoiksi, joissa hiukset kammataan tiukasti suoraan taakse.

Tätä en saa näkyviin kuvana:

http://pro.corbis.com/images/42-18496268.j...718D7687059C}

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Haluaisin espanjalaisen nutturan häihini, mutta miten voisin yhdistää siihen hunnun JA kukkasia? Tarkoituksenani on pitää pitkää huntua vihkimisessä ja sitten juhlassa olla ilman sitä.

Ja mitenköhän nutturasta saisi sellaisen, ettei edestä otetuissa kuvissa näytä sitten siltä, että tukka on vaan takana ponnarilla. En kuitenkaan halua nutturaa, joka on toispuoleinen, jolloin se toki näkyisi edestäkin. Mun otsan hiusrajan hiukset on tosi hentoja ja siinä on koko ajan sen verran uutta tukkaa, ettei jakausta saa kunnolla kovin sivuun. :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Haluaisin espanjalaisen nutturan häihini, mutta miten voisin yhdistää siihen hunnun JA kukkasia? Tarkoituksenani on pitää pitkää huntua vihkimisessä ja sitten juhlassa olla ilman sitä.

Ja mitenköhän nutturasta saisi sellaisen, ettei edestä otetuissa kuvissa näytä sitten siltä, että tukka on vaan takana ponnarilla. En kuitenkaan halua nutturaa, joka on toispuoleinen, jolloin se toki näkyisi edestäkin. Mun otsan hiusrajan hiukset on tosi hentoja ja siinä on koko ajan sen verran uutta tukkaa, ettei jakausta saa kunnolla kovin sivuun. :girl_impossible:

Tässä olisi joitain (tosin näistä ei näe miltä näyttävät edestä):

post-29514-12997670916_thumb.jpg

post-29514-12997671045_thumb.jpg

post-29514-129976711322_thumb.jpg

post-29514-129976712401_thumb.jpg

post-29514-129976716287_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...