Jump to content
Naimisiin.info

Annin juhlapalvelu Espoossa, kokemuksia?


Linde77

Recommended Posts

Heippa! Minulla oli tänän kesänä häissämme pitopalveluna Annin juhlapalvelu ja samainen pitopalvelu oli myös veljeni häissä kaksi vuotta aiemmin. Meillä kaikki meni nappiin. Ei ole yhtään valittamisen sanaa. Annin pitopalvelu oli todella ammattimainen, kaikki tarjoilijat tosi mukavia ja äärettömän ystävällisiä ja päteviä. Pitopalvelun omistajat ovat jaksaneet vastata kaikkiin hölmöihin kysymyksiini ja sähköposteihinkin vastataan melkein samana päivänä. Kohteliaita, ystävällisiä, ammattimaisia, hyvä ruoka ja suht. edullinen. Eli annan täyden kympin tälle pitopalvelulle. Varmasti sama pitopalvelu myös tulevaisuuden juhlissa! :D

Meillä oli noin 115 vierasta ja tarjoilijoita oli neljä. Tarjoilijat kaatoivat viinit, mutta kahvia ei turvallisuussyistä voitu kaata pöytiin (oli liian ahtaat käytävät).

Itse en pitänyt mitenkään sekavina heidän lähettämiä menu-ehdotuksia. Niitä oli varsin paljon, mutta meidän mieleisemme löytyi kuitenkin helposti. Menuita pystyi myös itse hienosäätämään (esim halusimme lihapullia ehtottomasti).

Meillä oli kaksi suunnittelupalaveria. Jo ensimmäiseen kannattaa varautua hyvin, eli menu kannattaa olla alustavasti mietitty, noin vierasmäärä tiedossa ja illan kulku suuripiirteisesti.

Me otimme lisäksi tuikkuastiat pöytiin + pari isompaa tuikkupidikettä pitopöytään (eivät maksaneet erikseen mitään).

Ihanat häät, mutta ihanaa myös että ne ovat vihdoin ohi. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"häslä";

Kiitos kun vatsasit. Sain juuri tarjouksen "annilta" ja onpahan lukemista. Kaikki menut vaikuttaa herkullisilta mutta sekavuutta aiheuttaa se että vaikka ruoan hinta näyttää edulliselta niin erikseen laskutettavia on tarjoilijat, pöytäliinat ja kuljetus. Vieraita meillekkin tulossa n.150 joista reilu 40 lapsia. Täytyy laskeskella että minkä hintaseks tulee kun tarjoilijoita tarvitaan tod.näk kolme. Saimme hupliltakin tarjouksen ja niiden hinta 28,90-33,90 pitää sisällää kaiken ja tarjoilijoiden työtäkin 24h. Eli en tiedä, ahistaa kun aikakin tuntuu loppuvan kun jostain on tullut jo tietoa että tuleva hääpäivämme on täyteen buukattu. :o

Ja tarjoilijoiden hintojen kanssa kannattaa olla tarkkana, meille 4 tarjoilijaa, vieraita n.120, 27,50€/tunti/tarjoilija ja klo 14 tulee juhlapaikalle ja poistuu kahvien jälkeen (n.klo 20-21, ei tarkkaa tietoa) eli siis kamalan isoksi tulee tarj. palkka =( Meillä tuli kanssa kiire valita pitopalvelua joten jostain kumman syystä päädyttiin Anneihin(en siis tarkoita että olis huono valinta, sen näkee sitten 6.syyskuuta). Voimia ja hali valintaan!

Muokattu: , käyttäjä: häslä
Link to comment
Share on other sites

Ja tarjoilijoiden hintojen kanssa kannattaa olla tarkkana, meille 4 tarjoilijaa, vieraita n.120, 27,50€/tunti/tarjoilija ja klo 14 tulee juhlapaikalle ja poistuu kahvien jälkeen (n.klo 20-21, ei tarkkaa tietoa) eli siis kamalan isoksi tulee tarj. palkka =( Meillä tuli kanssa kiire valita pitopalvelua joten jostain kumman syystä päädyttiin Anneihin(en siis tarkoita että olis huono valinta, sen näkee sitten 6.syyskuuta). Voimia ja hali valintaan!

Terve taasen!

päädyttiin Hupliin koska se tuntui selkeältä että kaikki kuuluu samaan paketti ja tarjoiljoiden työtä 24h eli hakevat tarvittaessa stioitaan pois vielä juhlien jälkeisenäkin päivän. Vaakakupissa painoi myös se että tunsivat juhlapaikan.

Teille ONNEA meidän puolesta jo etukäteen, me tulemme perässä sitten ensi kesänä :rolleyes::-X

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meillä viikon takainen kokemus anneista ja en kyllä suosittele heitä.

Tarjous tuli aikoinaan nopeasti. Menuvaihtoehtoja oli paljon ja niitä pystyi muokata. Hieman sekava tarjous oli ja kirjoitusvirheitä täynnä, mutta sitä en pitänyt merkittävänä. Palaveri pidettiin toukokuussa ja sen jälkeen kaikki vaikutti hyvältä. Olimme tyytyväisiä menuun jota hieman muokattiin meille sopivammaksi eikä tullut paljonkaan kalliimmaksi. Sovittiin myös että pitopalvelulta tulee maljakot lainaan.

Meillä oli tarjoilijat omasta takaa joten niitä anneilta ei tullut, ainoastaan ruoka ja kuljetus juhlapaikalle. Lauantaina istuin kampaajalla kun tarjoilijamme soittivat ja kertoivat että ruoka on tullut mutta sieltä puuttuu maljakot ja kaikki ruokaottimet. Kuljettaja oli jo lähtenyt. Soitin siis anneille ja he laittoivat kuljettajan uudelleen matkaan. Ei mennyt pitkään kun taas tarjoilijamme soitti että tavaroista puuttuu myös kotikalja jota menussa oli. Nopea soitto ja he pyysivät kuljettajan takaisin sitä hakemaan. Minä hermoilin kampaajalla että mitä vielä ja kohta puhelin soikin. Kaikki servietit puuttuivat myös. Minä JO kolmannen kerran soitin sinne ja he toimittivat myös ne. Hyvä muuten, mutta servettejä oli viisi liian vähän. Luulisi että niitä olisi laitettu edes se viisi ylimääräistä, mutta ei. Siitä ei enää soitettu ja vanhempien pöydässä oli sitten erilaiset liinat... Perunoille ei ollut mitään tarjoiluastiaa vaan rumissa kattiloissa piti laittaa esille. Tästäkään ei enää viitsitty sinne soittaa, aikaakaan ei ollut enää säätää tällaisia asioita.

Myös se mikä kummastutti, oli se että meidän piti maksaa kaikki kuljettajalle käteisellä. Täältä kun on lukenut muiden kommentteja anneista he ovat kirjoittaneet että lasku tuli jälkikäteen postissa. "Lasku" jonka kuljettaja antoi ei todellakaan ollut selkeä ja koko verollista summaa siinä ei ollut. Veroton summa johon itse piti laskea vero mukaan. Eli loppusumma mikä "laskussa" oli oli paljon vähemmän kuin summa mikä shekissä meni anneille. Myöskään maksajan nimeä siinä ei ollut.

Onneksi ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Jäi vielä kotiinviemisiksikin. Mutta muuten palvelu oli hääpäivänämme ala-arvoista. Edes mitään pahoitteluja en puhelimessa saanut. Sanoivat ainoastaan että laittavat kuljettajan tulemaan. Sain stressata vielä kampaajalla asioita joita siinä vaiheessa ei todellakaan olisi pitänyt, vaan nauttia ja rentoutua vielä ennen suurta hetkeä.

Onneksi päivämme oli kuitenkin todella onnistunut ja nuo kaikki sähläilyt unohtuivat kun kirkolle päästiin. Nyt vasta muistin uudestaan mitä sähläystä annien kanssa oli.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Kaipaisin kokemuksia noista suunnittelupalavereista Annien kanssa.

Olemme nyt siis valinneet Annin Juhlapalvelun, sekä heidän juhlatilan :)

Häät on vasta toukokuussa 2010, mutta into olisi kova päästä suunnittelemaan kaikenlaista. Kuinka paljon etukäteen olette pitäneet noita suunnittelupalavereja?

Hintaan kuuluvat servetit ovat ilmeisesti paperisia?

Link to comment
Share on other sites

Angu: Meillä on oli suunnittelupalaveri helmikuun alussa ja häät ovat 16.5. Eli 3,5 kk aiemmin. Oli mielestäni hyvään saumaan. Hintaan kuuluvat servetit ovat sellaisia ihan peruspaperisia. Tuntuivat kuitenkin hyville.

Onko kellään ollut baarimikkoa tältä firmalta käytössä? Meille on tulossa ja ois kiva kuulla miten onnistui.

Muokattu: , käyttäjä: Moona-85
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Olin 6.6. häissä, joissa oli Annin pitopalvelu. Näin vieraan näkökulmasta kaikki sujui muuten hyvin, mutta minulle tarjottiin ruokajuomaksi mehua, joka oli tarkoitettu lapsille. Olen kuitenkin 33v. ;) Ruoan ottaminen sujui tosi hitaasti, koska vieraita oli yli 100, mutta en usko että se oli Annin vika. Otin ruokaa ensimmäisten joukossa, koska olin morsiamen perheen pöydässä enkä tiedä, miten ruokaa riitti viimeisille, mutta ainakin alkupaloja oli niin runsaasti, että niitä oli pöydässä vielä silloin kun otettiin pääruokaa.

Summa summarum, voin suositella Anneja. :) Meille kuitenkin tulossa Peten Pitoässät edelleen. Niistä lisää tuolla Peten omassa ketjussa, kunhan häät on vietetty.

Muokattu: , käyttäjä: Merenneito
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Olemme myös olleet soittamassa tosi monissa häissä, joissa on Annin pitopalvelu hoitanut ruokapuolen. Ilmeisesti aika iso firma. Ruoka heillä on aina ollut hyvääja henkilöstö poikkeuksellisen mukavaa. Joskus pitopalvelut ovat vähän ynseitä orkesterien kanssa ja erityisesti tulee kiistaa siitä kenen auto saadaan lähimmäs ovea :) Heidän kanssaan ei tällaista sanomista ole tullut.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Vieras_inkku_*

Kuinka aikaisessa vaiheessa olette päättäneet nuo menut ? eli ettei muutoksia voi / saa enään tehdä.

Meidän häitä vietetään marraskuussa 2010 G 18 salissa.

Olemme menun nyt alustavasti päättäneet ja siitä meidän muokatusta menusta saaneet hinnan , hääkakku päätetään kun ollaan käyty siellä hääkakkumaistiaisissa.

Miten Teidän palaverit Annien kanssa on mennyt ?

Meille kerrottiin , että lasku tulee aina Annin Juhlapalvelusta postin kautta juhlien jälkeen ja maksetaan pankkiin , kuten tässä viestiketjussa onkin siitä joku maininnut.

Joillakin pitopalveluilla on sellainen käytäntö , että pitää maksaa käteisellä juhlien jälkeen tai etukäteen käteisellä , jotenkin outoa toimintaa.

Ilmeisesti tuollaiset pitopalvelut eivät luota asakkaisiin , mielestäni vähän huonoa yhteistyötä kun joutuu epäilemään asiakasta maksaako laskun , laskunhan voi myös maksaa etukäteen pankkiin ( eli sekään ei ole mikään syy ) , mutta sekään ei käynyt kun sitä asiaa tiedustelin tietyiltä pitopalveluilta , ehdoton edellytys oli maksaa käteisellä , miksi ihmeessä ?

Itse en kannata tuollaista toimintaa , joten on hyvä kun Anneilta tulee lasku postin kautta ja sen saa sitten rauhassa kotona tarkistaa , sanoivat vielä ettei haittaa vaikka lähtee häämatkalle , voi maksaa häämatkan jälkeen tai lasku tulee sähköpostilla jotta ehtii maksaa ennen matkaa.

Link to comment
Share on other sites

Meillä on heinäkuussa noin 60 hengen häät Suomenlinnassa ja sinne varattu Annin juhlapalvelu. Maileihin olen saanut ihan asialliset vastaukset jne., vielä en ole heidän kanssaan keskustellut puhelimessa/kasvokkain, tosin sekin lienee pian tulossa, kun pitäisi varata varsinainen suunnittelupalaveri.

Sinänsä joustavuutta on ollut hyvin, että menuvaihtoehdoista voi koota mieleisensä, eikä siitä tule mitenkään erikoisemmin lisähintaa. Vähän mietityttää pääruoka kasvissyöjille, koska annettujen menuehdotusten kasvispuoli tuntui olevan enemmänkin lisäketyyppistä. Täytyy kysellä palaverissa asiasta enemmän.

Plussaa myös maljakoiden ilmaisesta lainauksesta ja juomien hakemisesta Alkosta ilman lisäkustannuksia.

Meille ilmoittivat, että tarjoilijoita tarvitaan 3 kpl. Tuntimäärää ei mitenkään määrätty, mutta mainittiin, että tarjoilijat saapuvat 3-4h ennen tilaisuuden alkua ja yleensä lähtevät pois kahvituksen jälkeen.

Siitä pientä miinusta, että mielestäni kuljetuskulut ovat kohtuuttoman suuret (270 euroa Ruoholahdesta Suomenlinnaan). Muuten olemme kuitenkin olleet tyytyväisiä Annin juhlapalvelun tarjontaan, joten menköön.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kuinka aikaisessa vaiheessa olette päättäneet nuo menut ? eli ettei muutoksia voi / saa enään tehdä.

Meidän häitä vietetään marraskuussa 2010 G 18 salissa.

Olemme menun nyt alustavasti päättäneet ja siitä meidän muokatusta menusta saaneet hinnan , hääkakku päätetään kun ollaan käyty siellä hääkakkumaistiaisissa.

Miten Teidän palaverit Annien kanssa on mennyt ?

Meille kerrottiin , että lasku tulee aina Annin Juhlapalvelusta postin kautta juhlien jälkeen ja maksetaan pankkiin , kuten tässä viestiketjussa onkin siitä joku maininnut.

Joillakin pitopalveluilla on sellainen käytäntö , että pitää maksaa käteisellä juhlien jälkeen tai etukäteen käteisellä , jotenkin outoa toimintaa.

Ilmeisesti tuollaiset pitopalvelut eivät luota asakkaisiin , mielestäni vähän huonoa yhteistyötä kun joutuu epäilemään asiakasta maksaako laskun , laskunhan voi myös maksaa etukäteen pankkiin ( eli sekään ei ole mikään syy ) , mutta sekään ei käynyt kun sitä asiaa tiedustelin tietyiltä pitopalveluilta , ehdoton edellytys oli maksaa käteisellä , miksi ihmeessä ?

Itse en kannata tuollaista toimintaa , joten on hyvä kun Anneilta tulee lasku postin kautta ja sen saa sitten rauhassa kotona tarkistaa , sanoivat vielä ettei haittaa vaikka lähtee häämatkalle , voi maksaa häämatkan jälkeen tai lasku tulee sähköpostilla jotta ehtii maksaa ennen matkaa.

Meillä oli Annin juhlapalvelu häissämme äskettäin G18 juhlasalissa.

Pidimme pitopalvelun kanssa kaksi palaveria ennen tilaisuutta joissa kaikki käytiin läpi ja kirjattiin ylös (menu, aikataulut ym). Sovimme, että tarjoilijat viikkaavat servetit ja kattavat pöydät ennen juhlaa. Meille myös vakuutettiin, että kyseinen pitopalvelu on käynyt aiemminkin juhlapaikalla ja että keittiön varustelu on heille tuttu. Kaiken kaikkiaan kaikki vaikutti palavereissa hyvältä.

Itse hääjuhlissa kaikki ei sitten mennytkään niin kuin sovittiin. Tarjoilijat ilmoittivat että he eivät ehdi viikata servettejä vaikka heidät oli pyydetty paikalle vielä 30 min aiemmin kuin pitopalvelu itse suositteli. Näin ollen kaaso ja bestman joutuivat hommiin vaikka heillä olisi ollut myös muuta tekemistä. Tarjoilijat eivät olleet muutenkaan tietoisia asioista joita olimme palavereissa sopineet. Muutenkin pitopalvelulla oli illan aikana ongelmia; mm. perunat jouduttiin keittämään viereisessä ravintolassa, lämmintä ruokaa ei meinattu saada pöytään kun uuni ei toiminut (ilmeisesti sulakkeet paloivat) ja kahvinkeitin oli rikki niin että kahvit keitettiin noin 100 hengelle yhdellä henkilökunnan kahvinkeittimellä. Pääruoka jäi siis meillä haaleaksi ja kahvia joutui odottelemaan. Itse ruoka oli kyllä ihan hyvää ja onneksi vieraat eivät huomanneet näitä ongelmia mutta kyllä kaaso ja bestman saivat paljon ylimääräistä päänvaivaa.

Kun sitten juhlien jälkeen soitin Annin juhlapalveluun kertoakseni mitä oli tapahtunut, sain erittäin tylyä palvelua. Minulle huudettiin että mitä minä heille soittelen ja mitä oikein vaadin, vaikka en mitään vaatinut vaan halusin vain kertoa tapahtuneesta jotta vastaavan voisi välttää tulevaisuudessa. Minulle myös sanottiin, että vieraamme oli "hypyttäneet" heidän tarjoilijoita ja muuta vastaavaa. Kun vielä lähetin pitopalvelulle listan asioista joista olimme sopineet etukäteen mutta jotka eivät toteutuneet sain samat tylyt vastaukset sähköpostitse. Kaiken kaikkiaan olin erittäin pettynyt etenkin siihen miten palaute käsiteltiin joten seuraaviin juhliimme valitsemme jonkin muun pitopalvelun.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei te Annin juhlapalvelun palveluun pettyneet/tylyä palvelua saaneet: kenen kanssa asioitte?

Pidimme tänään häiden suunnittelupalaverin naispuolisen henkilön kanssa, joka oli oikein mukava. Annin juhlapalvelun omistaja (?), mies, on sen sijaan ainakin näppituntumalla aika päällekäyvä. Tai sanotaanko, että suojaa omaa selustaansa jatkuvasti (selittää, miksi se ja se ei ole heidän vikansa vaan asiakkaan), mikä on mielestäni epäammattimaista käytöstä.

Link to comment
Share on other sites

Suunnittelupalavereista ensimmäisen pidimme miehen kanssa ja toisen naisen kanssa, nämä ennen tilaisuutta pidetyt palaverit menivät hyvin. Tylyä ja epäasiallista "palvelua" sain sitten häiden jälkeen puhelimitse nimenomaan mieheltä. Minulla oli täsmälleen samanlainen kokemus ja fiilis kuin sinulla Pettynyt; vaikka itse olin ainakin omasta mielestäni täysin asiallinen sain heti haukut ja syyttelyt. Kaikki oli meidän ja vieraidemme vikaa. Todella outoa asiakaspalvelua..

Link to comment
Share on other sites

Mulle tuli kanssa jotenkin outo tunne siitä Annin juhlapalvelun miehestä siellä Salmi-salin kakkumaistiaisissa. Hänellä on jotenkin hyökkäävä asenne heti alusta asti.

Olivat ennakkoon ilmoittaneet että varaavat kakkua noin 350-400 hengelle, eikä tilaisuudessa varmaan sitä enempää ihmisiä ollutkaan. Mies kuitenkin alkoi sitten heti aluksi selittää, että jos kakut loppuvat kesken, niin se on tilaisuuteen osallistuvien syy, että he eivät voineet tietää kuinka paljon jengiä tulee etc. (vaikka sinne piti ilmoittautua etukäteen, joten luulisi että se olisi antanut jotain osviittaa tulevasta).

Toisekseen, siellä kakkumaistiaisissa ei ollut huomioitu edes sitä, mihin kertakäyttölautaset ja muut roskat laitetaan kun on valmis. Jouduimme etsimään tarjoilijaa, joka oli sitten tosi ylättyneen näköinen kun kysyimme mihin voimme lautaset laittaa. Luulisi, että pitopalvelu osaisi edes tuollaisia asioita miettiä.

Emme ole ottamassa Anneja meidän häihin oman kokemuksemme ja tämän palstan kommenttien takia. Emme kyllä edes pitäneet heidän moussekakuistaan, vaikka hienolta näyttivätkin. Lisäksi tuntuu, että Annit rahastavat ihan kaikesta. Sekin tuntuu jotenkin naurettavalta, että esim. kakku kuuluu hintaan jos se on juuri samanlainen kuin heidän mallikuvissaan. Mutta jos haluat esim. vaihtaa punaiset koristeruusut valkoisiin, niin heti tulee lisähintaa.

Link to comment
Share on other sites

Samoin ovat tulossa myös meidän häihin ja aikaisempaa kokemusta on ja tällä perusteella teimme valinnan Anneille.

Tässä taitaa olla vähän samanlaista juttua kuin Salmi Salin sivuilla , ensin haukutaan ja kun sali nähdään kaikki mykistyy , mielettömän hieno ja toimiva tila.

Paitsi että, meidän mielestämme Salmi-sali ei ollut mielettömän hieno ja toimiva, mutta koska emme juhli häitämme siellä, en koe aiheelliseksi kommentoida asiaa ko. ketjuun, koska olisi saanut kamalan ryöpyn niskaani.

Muokattu: , käyttäjä: Arby
Link to comment
Share on other sites

Tässä taitaa olla vähän samanlaista juttua kuin Salmi Salin sivuilla , ensin haukutaan ja kun sali nähdään kaikki mykistyy , mielettömän hieno ja toimiva tila.

Minäkään en pitänyt Salmi-Salia kummoisena, aika tavallinen konferenssitila mielestäni. Ympäristö täysin sopimaton juhlatilalle, IMHO, tosin rakennushan on uusi ja hakee vielä luonnettaan. Toivottavasti ainakin parkkipaikka saadaan nopeasti parempaan kuntoon, soramonttu-look ei ole kovin vakuuttava. Ymmärrän kyllä, että Helsingissä isot juhlatilat ovat kortilla, mutta käsitykseni "mykistävästä" on kai sitten jotain ihan muuta kuin mitä Salmi-Sali tarjoaa.

(Edit: Täytyy toki mainita, että Annin juhlapalvelun Manteli-lounasravintola yms. tilat samassa rakennuksessa ovat sen sijaan erittäin viehättävät.)

Ja sorry vaan, Vieras/Vieraat, mutta nimettömänä ja kirjautumatta kirjoitettuja ylistyksiä/haukkuja on vähän vaikea ottaa millään lailla tosissaan. Varsinkin, kun täältä on jo kertaalleen poistettu viestejä, jotka olivat selvästi asianosaisten itse (muka morsiamina) kirjoittamia.

Mielenkiintoista kuulla, että kaikki tylyt asiakaspalvelutilanteet ovat tapahtuneet mieshenkilön kanssa, tätä vähän itsekin epäilin.

Muokattu: , käyttäjä: Isolde
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...