ndnd

Tilisanssi, Kangasala

67 viestiä aiheessa

Meillä oli häissä Tilisanssi ja mitään pahaa sanottavaa ei paikasta ole - voin TODELLA suositella kaikille! Ruoka oli todella hyvää ja sitä oli riittävästi. Kattaukset oli kauniita eikä ollenkaan "halvan" oloisia, päinvastoin! Meillä oli vieraslistalla ravintola-alan ammattilaisia ja kehuja tuli heiltäkin. Tullaan varasti jatkossakin käyttämään Tilisanssia, jos juhlantarvetta tulee.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta Tilisanssin kakuista tai pitopöydän kukista? Eli saako valita täytteet oman maun mukaan, vai onko valmiit vaihtoehdot? Entäs saako kukat valita itse? Haluaisin valkosia kukkia, mieluiten ruusuja tai neilikoita :flirt:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vahvistin tänään varauksen Tilisanssiin 6.2.2010. Olis tosi mahtavaa kun joku jolla tämä pitopalvelu on ollut, kertoisi tarkemmin mikä/mitkä ruuat oli erityisen maistuvia (kesäkurpitsaveneiden lisäksi) ja erityisesti kakuista! Ajattelimme jossain vaiheessa tilata jonkun kakun kotiin, mutta kun ne ovat vähintään 15 hengelle, niin kovin montaa ei viitsi tilata. Joku suklaakakku olis ihana...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ ja ^^ mua kiinnostaa kanssa nuo asiat! meillä Tilisanssi varattuna 20.2.2010. Kakkuihin täytteet saa varmasti valita itse, mutta kukat mua kans kiinnostaisi. Olisi kiva, että ne sopisivat muihin kukkiin ja koristeluihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häitä joissa on Tilisanssi pitopalveluna on varmaan tulossa kesällä useampia. Joko olette olleet suunnittelemassa menuja? Tänne vois laittaa minkälaisia menuistanne tuli ja hintoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei olla vielä oltu suunnittelamassa menua. Meille tulee välimeren menu, johon tulee joitakin muunnelmia. Meille luvattiin alustavasti, että saadaan tehdä muunnelmia samaan hintaan. Kirjoitan lisää kun ollaan oltu suunnitelamassa itse menua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

*

Muokattu: , käyttäjä: Hynis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pystyykö siihen buffet-pöydän kukka-asetelmaan vaikuttamaan itse? Kukkiin, väreihin tms? Meillä tapaaminen Lenin kanssa vasta syksyllä, enkä viitsi ihan tällaisesta asiasta soittaakaan.. ;) Nythän on tullut uudet menutkin, hyviltä kuulostavat. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meillä oli aiemmin varaus Tilisanssilta häihimme, mutta peruimme sen. Syitä oli monia, mutta saimme odottaa varausvahvistusta aikanaan miltei kaksi kuukautta (luvattiin parissa viikossa) ja kun soitin oli kuulemma juuri lähtenyt sinä päivänä postissa (just ihan varmaan). Erityisruokavaliot tuottivat hirveästi heille ongelmia. Pyysin koko menuuta ja kakkua (tai osaa siitä) gluteenittomiksi ja laktoosittomiksi ja ilmaisin haluni maksaa vaivasta lisää. Rouva (itse pääjehu) intti vain sitkeästi kuinka heidän menuunsa on jo vähälaktoosista ja jolloin kerroin tarvitsevani nimenomaan laktoositonta. Ei mennyt perille hänelle ero laktoosittoman ja vähälaktoosisen erosta. (Valitettavasti minun sukuni sen kyllä huomaa eli vierasmäärästä n. 70 hlöä on täysin laktoosi-intolerantikkoja ja n.10 keliaakikoita). Meidän kohdalla erityisruokavaliot eivät valitettavasti onnistuneet.

Meille tuli varausvahvistus todella pian postissa, vaikka asumme Päijät-Hämeessä (postikin hukkaa postia). Halusin myös menun täysin gluteenittomana ja laktoosittomana, mikä kuulemma onnistuu kyllä heiltä. Leni sanoi, että on vain joitakin ruokalajeja, joita ei yksinkertaisesti voi saada gluteenittomana tai laktoosittomana, mutta vaihtoehdoista voi sopia. Odotan innolla, että pääsen suunnittelemaan menua häihimme.

Muokattu: , käyttäjä: bridezilla85

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomasin Tilisanssin nettisivuilla hääpöytien kattauskuvista, että niissä oli pöydissä tekoköynnöksiä. Onko muilla ollut nuo koristeet pöydissä? Ja kuuluko ne tuohon pitopalveluhintaan? Onkohan niitä erillaisia/siistejä? Vai oliko vaan jonkun asiakkaan omia...

Sori vähän epäselvä teksti, kun yötyön ohella kirjoittelen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Bridezilla, ymmärtääkseni nuo köynnökset ovat olleet asiakkaan omia.

Mä varasin nyt sitten Tilisanssin ensi syksyn häille kun sattui saamaan. Työkaverikin suositteli ja hinta on tosiaan fiksu. Toivotaan että ruoka on hyvää :)

Onko kukaan maistellut enemmän heidän kakkujaan? Meillä toiveissa suklaakakku tai juustokakku - kertoilivat ainakin suklaa-sitruunamoussekakusta, suklaakakusta ja sacherkakusta... Onko vinkkejä parhaista kakuista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Missä vaiheessa kannattaa varaus tehdä kesän 2011 häille? Tuo tilisanssi nyt vaikuttaa olevan ihan ok suositusten perusteella..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Tilisanssi pitopalveluna häissämme 6.3. ja kaikki vieraat ovat kauheasti kehuneet ruokia, muutama jopa sanoi, etteivät ole koskaan häissä saaneet yhtä hyvää ruokaa. Ja itse tykättiin kyllä kanssa tosi paljon, menu muokattiin meidän toivomusten pohjalta ja saatiin juuri sitä, mitä haluttiin (vaikkei kaikkea todellakaan ollut heidän valmiissa menu-ehdotuksissaan). Eikä erityisruokavaliotkaan tuottaneet ongelmia, suurin osa ruuista tehtiin laktoosittomana kaikille, joistain ruuista oli erikseen laktoositon ja tavallinen vaihtoehto. Ja morsiammen erikoisemmat rajoitukset (kurkku ja paprika) huomioitiin myös hienosti. Hääkakku meille tuli muualta (haluttiin ehdottomasti juuri sitä tiettyä kakkua), mutta Tilisanssista tuli kahvipöytään cup cake -kakkusia, jotka myös olivat tosi hyviä (ja isoja, ei millään kyennyt syömää yhtä enempää sen kaiken muun herkullisen ruuan päälle :D). Muutenkin kaikki sujui joustavasti ja sujuvasti (pientä viimehetken kalavaihdosta lukuunottamatta, mutta sekin johtui siitä, etteivät saaneetkaan toimittajaltaan sitä kalaa, mistä oli sovittu - korvaava kala oli silti aivan mainiota). Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa Tilisanssi syksyn häihin ja kävimme pitämässä neuvottelupalaverin. Todella asiallista, ammattimaista ja erittäin fiksua käytöstä omistajalta. Todella tuli olo että ovat ammattilaisia ja heidän käsiinsä voi tuon puolen luottaa täysin. Ihmettelen että joku on sanonut häntä vaikeaksi persoonaksi? Kaikki oli järjestettävissä ja sovittavissa ja antoi todella paljon vinkkejä ja neuvoja miten kannattaa tehdä.

Tosin, tässä on otettava huomioon että olemme itse joustavia ja asiallisia myös, voin hyvin kuvitella että jos asiakas ottaa itkupotkuraivarit jokaisesta pikkujutusta kuten vaikka tyllin väärin vivahtavasta värisävystä kunnon bridezilla-tyyliin, en ihmettele jos pitopalvelukin alkaa vähän topakaksi että hommasta tulisi joskus jotain :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Meille myös tulossa Tilisanssi häihin kesällä 2011. Kertoisitteko vielä kokemuksianne ruuista, mitä erityisesti suosittelette, onko jotain joka ei niin maistunut? Olemme molemmat melkoisia kulinaristeja ja haluamme että ruoka häissämme olisi erityisen hyvää ja tavalliset ihan hyvät lihapullat ymv eivät riitä meille, vaikka nekin toki hyviä ovat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun mielestä se Tilisanssin rucola-herkkusieni-salaatti on taivaallista!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät vietetty ja yhteistyö Tilisanssin kanssa toimi kyllä loppuun saakka hienosti. Kaikki mikä sovittiin piti, laskutus toimi sovitusti ja nopeasti ja ruoka oli erittäin hyvää! Meillä oli kakkuna suklaa-sitruunamoussekakku, joka oli aivan taivaallisen hyvää eikä niin perinteistä! Vähän juustokakkutyyppisenä ja kaksivärisenä oli mielestäni yksinkertaisen tyylikäs eikä liian raskas, kun maha oli jo täynnä herkkuruoista ;)

Koristeluista myös plussaa, sekä meidän pöydät viuhkaliinoineen että tarjoilupöytä kukkineen oli tosi tyylikkäät ja aivan meidän tyyppiset, eli eivät yliröyhelöineet yksinkertaisen kauniista pitäville :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Tilisanssi häissämme ja ei voi kuin kehua ruokia!! Moni sanoi ettei ole koskaan saanut yhtä hyvää pitopalveluruokaa, ja vierasjoukossa oli paljon sellaisia jotka esim. työnsä puolesta ovat "syöneet paljon" :) ruoka oli siis erinomaista ja sitä oli riittävästi! Teimme yhdistelmän heidän häämenuistaan, eli otimme jokaisesta jotakin, sovimme etukäteen että haluamme pitää hinnan 30 eurossa per hlö, eikä Leni veloittanut lisää, vaikka esim. lisäsimmekin salaattiin fetajuustoa ym. Meillä oli valkosulkaa-vadelmamoussekakku, joka oli myös taivaallisen hyvää!

Muutamat tarkat sukulaisemme kokivat, että ruuat ja kahvit kerättiin hiukan liian aikaisin pois, itse emme hääparina tätä huomanneet, mutta me olimme tietysti ensimmäisenä ottamassa ruokaa, mutta kaikki eivät olleet ehtineet santsaamaan.

Kaiken kaikkiaan olimme tosi tyytyväisiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko kellään kuvia noutopöydästä?

Saatiin Tilisanssi meille pitopalveluksi. Ruoan hyvyys ei epäilytä hetkeäkään, mutta esillepanosta ei ole mitään hajua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Meillä on esillepanosta joitakin kuvia, mutta niissä on koristeena käyttämämme floristin tekemä kukka-asetelma, en tiedä millainen Tilisanssilla olisi ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sattuisiko Tilisanssin kakuista olemaan kenelläkään kuvia? Tai mielipiteitäkin olisi kiva kuulla :) Pitopalvelu varattu mutta muuten on kaikki vielä valitsematta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tuoreita kokemuksia Tilisanssin palveluista? Tyytyväistä porukkaa tuntuu olevan  :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään