Guest anu_2003

Kaikenlaista keskustelua kakunkoristeista

1008 viestiä aiheessa

^ No ilman muuta juuri näin, en kai oikeastaan muuta väittänytkään? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä elokuva/glamour teemana ja ajateltiin tällaista "hiukan" erilaista koristetta. Tämä ois niin loistava teeman kannalta mutten tiedä paheksuuko mummot sitten tätä ;)

706507.1.jpg

Meillä tulee olemaan pöytäkohtainen istumajärjestys jolloin meidän kahden pöytään tulee tällainen pöytäkortti (minusta tuo kakkukoriste täydentäisi myös kokonaisuutta koska meidän pöytä on nimetty Mr.&Mrs. Smith leffan mukaan):

IMG_3327.JPG

Toisaalta kaipaisin vielä mielipiteitä tästä koristeesta:)

Muokattu: , käyttäjä: Kitty*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me sovittiin miehen kaa että molemmat hankkii toisiaan kuvaavat jotkut pienet esineet. Huumoria saa tietty olla, luultavasti näemme ne yhdessä sitten vasta kakun päällä :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille myös tulossa tuo Willow Treen Promise. Se on vaan jotenkin tosi ihana. :-X

Picture%207.png

Samainen on tilattu meille. Aluksi meille ei pitänyt tulla mitään, mutta tämän kun näin, ajatukset muuttuivat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille myös tulossa tuo Willow Treen Promise. Se on vaan jotenkin tosi ihana. :-X

Samainen on tilattu meille. Aluksi meille ei pitänyt tulla mitään, mutta tämän kun näin, ajatukset muuttuivat.

Tämä tulee myös meille :-X Niin meidän tyylinen kaikessa yksinkertaisuudessaan kuin olla voi. Willow Treen Together olisi myös ollut ihana, mutta liian suurikokoinen kakkuun patsaskoossa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan sattunut törmäämään kakunkoristeeseen, jossa miehellä oisi pitkät hiukset, mielellään vaaleat? :) Jos ei sellasta löydy, niin taidetaan laittaa Autot-leffasta Sally ja Salama <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vain kukka hääkakun päälle. Kumpikaan ei tykkää miniatyyrihääpareista kakunkoristeena ja "humoristiset" kakunkoristeet taas ei ole kummastakaan hauskoja. Ehkä me sitten vaan ollaan tosikkoja... :girl_wink:

Äläs huoli, samoja "tosikkoja" täällä :grin: meidänkään (tai siis minun) mielestä ne ei ole hauskoja..

meille tulee kai joku nätti, yksinkertainen koriste.. ei kumminkaan mikään "vanhanaikainen" pari jossa naisella repaleinen tyllinpala huntuna ja kasvot maalattu päin peppua :girl_blum:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No meillä mentiin perinteiseen tapaan hääparikoristeella, mutta ihan tavallinen se ei kuitenkaan ollut:

post-30197-128637092578_thumb.jpg

Kyseessä siis marsipaanista muotoiltu "näköiskoriste". Koriste oli siis hääparin näköinen kaikki yksityiskohdat huomioiden (nimet piilotettu). Kummallinen otus sulhasen sylissä on meidän lemmikkikilpikonna. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täytynee varmaan teettää oman näköinen koriste. Mies kalju ja mulla lyhyet lilat hiukset.. Ei sen näköisiä löydy valmiina.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee joku huumorikoriste, tänään huomasin yhestä häälehdestä Viivi ja Wagner koristeen, se jotenki kuvastais meitä aika hyvin :grin:

Muokattu: , käyttäjä: saltzu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille minä itse teen koristeet kakkuun (kuvassa kihlajaiskakkumme koristeet) Hääkakkuun tulee vaan sillä erolla että miehellä (sika) on kraka ja lierihattu ja minulle (lehmä) tulee kukka joko suuhun tai korvien väliin :D Ja kuvassa koristeet on valmistettu marsipaanista mutta hääkakkuun teen fimo-massasta niin tulee ikuiset :)

post-29852-128860437328_thumb.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Figuurikoristeista ahdistuville mainittakoon, että vaihtoehtojahan näissä riittää. Ei tarvitse olla perinteinen eikä hahhahhhassunhauska modernimpikaan pariskuntafiguuri. Musta noi jotkut parhaimmat on olleet ihan hienoja - molemmista genreistä - mutta meidän tyyliä ei jotenkin ole näkemistäni mikään.

Mietittiin ensin jotain ebayn figuuritarjonnan jumalhahmoja ja vähän kaikkea, millä saataisiin lähinnä se mies/nainen-asetelma välitettyä. Itselläni on kuitenkin sellainen fiilis kaikenkaikkiaan, että JOTAIN persoonallista siihen kakkuun tahtoo, ei vain peruskoristeita (marjaa ja hedelmää ja kukkaa), vaan jotain joka tekee siitä meidän hääkakun. Ne olisi voineet olla vaikka sellaisia muovisia eläinhahmoja kaksi kappaletta leluosastolta, mutta nekään eivät kuitenkaan ole sitä tunnelmaa, jota haluttaisiin. Päädyttiin lopulta siihen, että teetetään sellainen kulta-hopea -koriste, joka edustaa kahta tiettyä maskuliinista ja feminiinistä symbolia (en halua tarkemmin tässä selittää tätä, haluan että se tulee pysymään uniikkina). Ei tule aukeamaan isolle osalle vieraista, mutta meillehän se tuleekin. :grin: Kiva säilytettävä.

My point being, se koriste voi olla mikä tahansa. Persoonallista otetta voi saada monin tavoin, ja koriste voi parhaimmillaan olla oikeasti yksi kiva häämuisto lisää.

Muokattu: , käyttäjä: Woodwoman

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toikin on vähän hankalaa ja säätämistä edes copypastella, kun se tekee nuo ...-merkit tuonne väliin. Tämä toiminee:

Porcelaindollin koriste

Loistava :grin: Minä muovailen koristeen itse kovettuvasta massasta, kun emme löytäneet mitään meidän näköistä valmista. Sulhasen olen jo tehnyt, ja siitä tuli kyllä ihan hieno (vaikka vaatimattomasti itse sanonkin :wub: ).

Ollaan kovia guitar hero-faneja, joten sulhasen muovasin jammailuasentoon polvilleen, ja kitaran käteen. Itelleni ajattelin laittaa mikin käteen, koska tykkään laulaa. Se kuvastaa meitä erinomaisesti, eikä olla mitään yltiöromanttisia häitä muutenkaan pitämässä :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä haluaisin kanssa persoonallisen kakkukoristeen.. Vaikka kaksi marsipaanisydäntä jotenkin limittäin, tai sitten joku lasinen kyyhkysjuttu. Hmmm. No, tammikuussa lähden matkoille Arabi-Emiraatteihin, ehkä sieltä löytyy jotain :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mäkin ihastuin joskus tuohon Willow Treen Promiseen, mutta me ei haluta laittaa rahaa niinkin lopulta vähäpätöiseen asiaan kuin kakkukoristeeseen. Tein sitten itse fimo-massasta ajatuksella vähän samantyyppinen, sellainen herkkä ja yksinkertainen.

gallery_29198_761_1222.jpg

gallery_29198_761_64121.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee myös tämä hittikoriste eli willow tree promise :girl_smile: Sopii tosi hyvin meidän vanhahtavan tyylisiin häihin. Häiden jälkeen patsas pääsee hyllyä koristamaan eli ei ole "vain" kakunkoriste.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heh meille kanssa tulossa se Willow treen Promise, jos sen vielä jostain löytää seuraavan parin viikon aikana. Meiningillä se tai ei mitään koristetta. Kakuntekijälle pitää kyllä sanoa siitä,että mahdollinen kakunkoriste tulee olemaan todella painava... Ettei koriste uppoa kakkuun :girl_haha:

Marabellon kakunkoristeen olen nähnyt toisessa ketjussa jo aiemmin, mutta nyt vasta tajusin kuinka hienosti tuo on tehty, ja miten hyvin siinä tulee se sama kaksoisvaikutus kuin Promisessakin (eli toiselta puolelta näyttää että pussaavat, toiselta puolelta näyttää että halaavat). Todella onnistunut siis! :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kans tilasin sen willow treen promisen. Ainakin täältä löytyy Lahjakas. Mä tilasin ja maksoin maanantaina, tiistaina oli laitettu tulemaan postissa eli luulisi ehtivän kahdessa viikossa perille...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Disney-fanina tahtoisin kovasti jonkun niiden prinsessoleffojen tyylisen kakun koristeen (Kaunotar ja Hirviö olisi unelma), mutta en ainakaan nopealla selailulla sellaisia mistään bongannut. Onko kellään ideoita tai tietoa, mistä sellaisia saisi vai pitääkö vain luottaa tuuriin ja koluta kirppareilla lelulaatikoita läpi ja toivoa, että silmään osuisi?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.