Jump to content
Naimisiin.info

Kaikenlaista keskustelua kakunkoristeista


Guest anu_2003

Recommended Posts

meidän kakkukoristeeksi tulee sellainen missä morsian raahaa kauluksesta maassa istuvaa (?) sulhoa :)

Meille juuri täydellinen koriste, parin hiustenvärit tosin on väärinpäin! ehkäpä sen saisi jotenkin hoidettua...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Meille näillä näkymin tulee Corpse Bride -leffasta Victor & Corpse Bride flyygelin äärellä -figuuri. :D

Itse olen etsinyt saman tyylistä. Mistä olet hommannut figurin?

Jenkkilässä iitä tekee joku, mutta hinta on päätä huimaava!

Link to comment
Share on other sites

Meille ulee kolme erilaista kakkua: suklaa-, kerma- ja hyytelö-. Kaikkiin tulee eri värisiö ruusuja päälle ja koristelu on muuten hyvin pelkistettyä. Siis luultavasti kahta eri väriä, toinen reunassa ja tinen päällä, sileät reunat myös kermakakussa. Hyytelökakku on oranssinsävyinen mangotorttu. Suklaakakkuun päälle tummanpunaisia ruusuja, kermakakkuun vaalenapunaisia ja mangokakkuun oransseja. Ainakin mielikuvani on hyvin kaunis.

Link to comment
Share on other sites

Meille tahdon tämän! Sopii tähän parisuhteeseen kuin nenä päähän ;) Kyllä miestäkin huvitti...

http://www.nowandforever.fi/index.aspx?typ...6&PPC=61413

Juuri tuota koristetta minäkin olen käynyt ihailemassa, mutta en tiedä vielä, mihin päädymme. Koristeen täytyy kuitenkin olla hauska. Toisaalta olen harkinnut perinteisen näköistä koristetta tanssivasta hääparista. Meille ei nimittäin tule häätanssia, niin ko. koristeessa olisi juju...

Link to comment
Share on other sites

Auttakaa arvoisat naikkarit!

Anoppi soitti, että perhetutulle olisi saatava häälahjaksi kakkukoriste. Menevät naimisiin ristiäisten yhteydessä ja anopin visio oli hääparista jonka edessä lastenvaunut. Myös hääpari jolla sitten sylissä lapsi kastemekossa tulisi varmasti hyvin kyseeseen. Mistä ihmeestä löydän osaavan tekijän?! Merjan marsipaanipuodin löysin, mutta hän on äitiyslomalla ja ei tee koristeita toistaiseksi. Tiedättekö muita?

Link to comment
Share on other sites

Omaa kakkua ei vielä ole ollut tai tulossa, mutta siskoni kakun päällä oli kultainen kruunu joka on aikoinaan ollut omien vanhempiemme kakkukoriste. Luultavammin sama kruunu tulee olemaan myös omassa kakussani. Ja kakut ovat lisäksi äidin tekemät :-X

Ihana idea! Mulla on visio siitä, että kruunu sopisi kakun päälle loistavasti. Meillä on pienimuotoista vääntöä siitä, saanko laittaa kakun päälle äitini vanhan morsiuskruunun vai en. Vanhempien häissä tämä valkoinen, virkattu ja tärkätty pieni pitsikruunu kyllä oli äitini päässä eikä kakun päällä, mutta musta se sopisi loistavasti kakunkoristeeksikin. Sulhasen mielestä ajatus on järjetön. Mä uskon siihen, että kunhan näkee tuon luonnossa, niin heltyy. Saas nähdä miten käy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En tiedä kyselenkö nyt väärässä paikassa, mutta olisiko kenelläkään tietoa sellaisesta kakkukoristeesta, missä kaksi söpöä pingviiniä istuu vierekkäin, niillä on pipot ja kaulaliinat ym. eli sellainen talvihäihin sopiva homma? Jossain täällä sellaisen kuvan olen nähnyt ja ihastuin ikihyviksi, mutta en vaan löydä sitä enää + en tiedä mistä sellaisen voisi saada..Kiitos!!

Link to comment
Share on other sites

Omaa kakkua ei vielä ole ollut tai tulossa, mutta siskoni kakun päällä oli kultainen kruunu joka on aikoinaan ollut omien vanhempiemme kakkukoriste. Luultavammin sama kruunu tulee olemaan myös omassa kakussani. Ja kakut ovat lisäksi äidin tekemät :-X

Ihana idea! Mulla on visio siitä, että kruunu sopisi kakun päälle loistavasti. Meillä on pienimuotoista vääntöä siitä, saanko laittaa kakun päälle äitini vanhan morsiuskruunun vai en. Vanhempien häissä tämä valkoinen, virkattu ja tärkätty pieni pitsikruunu kyllä oli äitini päässä eikä kakun päällä, mutta musta se sopisi loistavasti kakunkoristeeksikin. Sulhasen mielestä ajatus on järjetön. Mä uskon siihen, että kunhan näkee tuon luonnossa, niin heltyy. Saas nähdä miten käy.

Pidä ihmeessä pintasi asian suhteen :) Äidit kuitenkin on aina niin ylpeitä tyttäristään ja sit viel kun oma vanha kruunu päässy kakunpäälle, ai että!! Ihana idea ja varmaan tosi kaunis tuo pitsikruunu! Kyllä uskon että se sulho vielä lämpee idealle, meillä ei kyllä edes taida tuota ukkelia kiinnostaa miltä kakku näyttää vaan enemmänkin miltä se maistuu :D

Link to comment
Share on other sites

Meidän kakun koristeen tekee äitini marsipaanista; koristeesta tulee meidän harrastuksiin liittyvä

(ulkoilu&luonto), eli koristeessa on vene jossa sulho istuu onkivapa käsissään ja morsian soutaa..

Samalla symboloi myös yhdessä tekemistä ja samassa veneessä olemista ;)

Harjoituskappale on jo nähty ja oli hieno, varmasti saa hymyn irtoamaan useastakin vieraasta!

Kasvonpiirteet&sulhon puku ym maalataan elintarvikeväreillä, vene tulee ruskeasta marsipaanista, muut osat vaaleasta marsipaanista. Airoihin saattaa joutua laittamaan hammastikut vahvikkeiksi marsipaanille, elleivät muuten kestä :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...