Jump to content
Naimisiin.info

Kaikenlaista keskustelua kakunkoristeista


Guest anu_2003

Recommended Posts

Joskus löysin netistä sellaisen hääkakkukoristeen (ainakin näin muistelen), jossa sulhanen istuu tietokoneen äärellä ja morsian vetää tätä "nörttisulhasta" niskasta. Nyt en löydä kyseistä koristetta mistään ja se olisi juuri sellainen joka hääkakkuumme kuuluisi. Onko joku nähnyt kyseistä koristetta ja jos on, mistähän sellaisen saisin tilattua. Harmittaa kun ei tullut silloin tilattua sitä :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etsyssä olen ainakin nähnyt sellaisia versioita, joissa mies pelaa konsolilla. Vois kai sieltä tietokonenördekin löytyä? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Mä laittaisin päällimmäisen sokerikuorrutteen/kerman tai minkä hyvään päällisen alle sellaisen metallisen "jalustan" (tai kai ne pahvisetkin grillivarras+pahvikiekko systeemit saattais kestää tuossa). Siis ympyrä jonka alla on kolme "tikkua" jotka tökätään kakkuun sisään :) Sitten kuorrute päälle ja koriste siihen sitten.. Tai näin oon ainakin itse haaveillut oman kakkuni päällistä mikäli päädytään johonkin koristeeseen joka ei tule esim. sokerimassasta tai muusta syötävästä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meille tulee just sokerimassasta/marsipaanista kakkukoriste. Ei haluttu ihmisiä, vaan sen sijaan kaks nallekarhua jollain hääsomisteilla, esim. morsiamelle huntu ja sulholle silinterihattu. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Minulla muutama idea itsetehdyistä kakunkoristeista; washiteipeistä tehty viirinauha tai samaisella teipillä koristeltuja puukirjaimia (en tiedä tulisiko siihen nimikirjaimet vai esim "love") :girl_in_love:

 

**

 

Mode-huomautus: keskustelu jatkukoon:

Hääkakunkoriste vol.2  

 alueella Yleistä somistuksesta ja teemoista 

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...