ushma_07

Pitopalvelut Lappeenrannassa

40 viestiä aiheessa

Heissan Kaikille,

tarvitsisin hieman apua Teiltä, joilla on kokemuksia Lappeenannan seudun pitopalveluista (esim. Juhla-avain, pitopalvelu Majurska, juhlapalvelu El'si) .... ???

Onko teillä omakohtaisia / ystävien kokemuksia palvelun, hinnan ja ruoan laadun suhteen? Olen ajatellut ottaa yhteyttä yllämainitsemiini pitopalveluyrityksiin, mutta mietityttää tietenkin se kuinka hyvää palvelua + ruokaa saa.....

Niin... ja vielä yksi kysymys - onko kukaan tilannut pitopalvelua Martoilta?

Kiitokset jo etukäteen mahdollisista vastauksistanne  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mie alottelen just kyselykierrosta, joten voin myöhemmin tulla kertomaan. En muista kaikkien paikkojen nimiä, mistä meinataan kysellä.  ::) Listalla ovat mm. Aalef, pitopalvelu Orvokki (Jno), Linnoituksen pitopalvelu yms.. Voin kotona tarkistaa mitä muita paikkoja ollaan mietitty.  :)

Kaikki vinkit kyllä otetaan vastaan!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huomasinkin juuri, että pitopalvelu Orvokki on myynnissä, joten taidan jättää sieltä kysymättä, ettei tule sitten myöhemmin ikäviä yllätyksiä. Aikaisemmin mainittujen lisäksi olen jo kysynyt Rakuunan vieressä olevasta lounaskahvilasta (en muista nimeä) ja vielä meinasin kysyä Palasta ja painikkeesta. Katsotaan sitten kun nuista paikoista tarjouksen saan, että kysynkö vielä muualta.

Muutamasta paikasta olen jo tarjouksen saanut ja Aalef ainakin ensi tutkailujen perusteella vaikutti kalliilta.

Kerron lisää kun olen enemmän tarjouksia saanut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin vieraana yksissä häissä ja siellä oli pitopalveluna pala & painike. Kehun kyllä heidän antimiaan oli hyvät ruoat ja ajoissa tarjoiltiin niinkuin oli sovittu. hinta oli kuulemma kohtuullinen sanoi morsian mutta en tiedä tarkempia hintoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Lappeenrannan tai lähiseudun ( Lemi, Savitaipale, Taipalsaari) pitopalveluista, laitaakaahan tulemaan....

Olen kyllä jostain pyytänyt jo tarjouksia kuten Amicalta ja Juhla-avaimesta mutta onko kokemuksia edellä mainituista tai joistain muista.

T: morsmaikku 2007

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

heissan kaikille :o)

mie olen nyt toiminut salapoliisina ja saanut selville muutamia pitopalveluja mistä kannattaa pyytää tarjous.

Fazer Amica , Juhla-avain, linnoituksen pitopalvelu...ne nyt ainakin on sellaiset isommat. Aalef myös.

että silleen. mie kaipailen vielä infoa noista pienemmistä pitopalveluista......kokemuksia tai mistä olette kysyneet

Ushma_07

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juhla-avaimella hiton hyvät ruuat ,tarjoilu pelaa mutta esim 12 tuikun lainaaminen pöytiin maksaa sitten lisää jota he eivät näissä kyseisissä häissä edes kertoneet vaan laskussa se sitten luki:)

Meille tulee pitopalveluksi mein tän kesän häihin konnunsuon baarin entinen omistaja heilläkin on hyvät ruuat ja homma toimii hinta on 16euroa per nuppi ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hui ku säikähin tota Orvokki-juttua, mut oliki yli vuoden vanha viesti välissä ::)

Meille siis tulee ruuat Orvokista, vaikka juhlat Vehkataipaleella. Kaveri meni viime kesänä naimisiin ja kehu kovasti kyseistä firmaa ;) Kaikki pelas vaikka juhlapaikassa ei ollu juoksevaa vettä eikä keittomahollisuutta.

Toinen tarjous oli Juhla-avaimesta ja oli 10€ kalliimpi... Heistäkin tosin olen kuullut vaan pelkkää hyvää. Että jos ei oo niin kauheesti rahasta kiinni ni saman menun saa myös huomattavasti kalliimmalla ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lisää kokemuksia löytyykö? Erityisesti paikoista, joille löytyisi toimiva sähköpostiosoite ja jotka järjestäisivät juhlat myös muualla kuin omissa tiloissaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei ! Katselin ihan mielenkiinnolla millaisia pitopaikkoja löytyy Lpr. Laitoin hakusanaksi pitopalvelut ja sieltä otin sellaisen sivun missä on pitopalvelut aakkosjärjestyksessä. Niiltä sivuilta löytyi monta nimeä jotka tarjoavat pitopalveluita Lpr. Henkilökohtaista kokemusta mulla ei ole vaikka olen kaupungista kotoisin. Osalla oli sähköpostiosoite ja osalla vain puhelinnumero.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitan tännekin saman viestin, mitä kirjoitin tuonne Lpr/E-Karjala ketjuun paikkakuntapalstalle. Eli siis pitopalveluista.

Lähettelin viime viikolla useampaan paikkaan menuehdotuksemme, joka koostuu seuraavista jutuista:

neljä erilaista salaattia

kolme erilaista kalaa ja yksi lihajuttu

keitetyt perunat

porsaan ulkofile

kasvisgratiini

leipävalikoima, juomat (maito, vesi, kotikalja)

hääkakku ja kahvi, tee

Olen saanut tarjouksia haarukalla n. 18-24 €/nuppi. Edullisimmat ovat Pikantti pitopalvelut ja ja Orvokki Cateringillta. Vieraita meille on tulossa noin 160, mikä sekin taitaa hieman laskea hintaa.

Päätöstä emme ole vielä tehneet. Yhtenä "ongelmana" päätöksen suhteen on, että meillä ei ole kokemusta mistään pitopalvelusta, josta olemme saaneet tarjoukset. Täytynee jollain konstilla koettaa tehdä kuitenkin päätös.

Jos teillä on kokemusta jostain em. yrityksistä, olisin erittäin kiitollinen kaikesta informaatiosta :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko jollekin jo kertynyt omia kokemuksia Lpr:n seudun pitopalveluista? Olisi kiva kuulla miten on sujunut ja mikä on hinta haarukka. Olen kiitollinen kaikista vastauksista. Vielä ei ole kiire mutta tahdon olla ajoissa liikenteessä ettei sitten myöhemmin tule hätä käteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä ruuat valmistetaan itse, mutta Lounas Keitaasta on muuten hyviä kokemuksia! Oikein hyvää ruokaa, mukava palvelu. Eivät edellytä oman tilan vuokraamista tms. vaan tulevat kyllä ihan vaikka jonnekin työväentalollekin. Hinnatkin on käsittääkseni ihan kohtuulliset.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

millaisia tarjouksia olette saanut lpr:n pitopalveluista? eli hinta/nuppi/ pitopalvelun nimi.... itse haluaisimme pitopalvelun mutta pitäs löytää edullinen ja mitä siihen hintaasi sisältyy jos sen vielä kertoisitte, niin voisin vähän kaavailla jonkinlaista suunnitelmaa.. suuuuuuuuuuuurkiitokset  vastauksista. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laittakaa ihmeessä kokemuksia pitopalveluista, ravintoloista jne toimijoista Lappeenrannan suunnalla!

Kaikki vinkit kehiin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä pitopalvelu Lemiltä. Visit My Website Oli meidän häissä 1.8.2009 Savitaipaleella. Hinta/laatu suhde 10+! Eli suosittelemme lämpimästi. Itse olimme enemmän kuin tyytyväisiä ja myös vieraat kiittelivät pitopalvelua ja ruokaa jälkeenpäin.

VIELÄ ISO KIITOS TIIALLE JA MIIALLE!!

T: Janne&Elina

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvältä näytti nu sivut!

Saanks vielä kysyä, että missä teidän häät pidettiin ja voitko suositella paikkaa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän juhlat tulee olemaan ens kesänä Ylämaalla (eli nykysessä Lappeenrannassa..) Hujakkalan entisellä koululla. Paikka on kauniisti sisustettu juhlakäyttöön ja pitopalvelu samassa. Ja tähän mennessä kuulemani/ saamani palvelun perusteella voin todellakin suositella kaikille!!! :) Netistä löytyy lisää tietoa: www.rajamaja.fi

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään