475 viestiä aiheessa

Vielä pitää näin jälkikäteen hehkuttaa Bisketin juhlapalvelua. Kaikki vieraat ja totta kai myös me olimme erittäin tyytyväisiä ruokaan ja se sai todella paljon kehuja. Ruokaa jäi ihan mahdottomasti yli osin pitopalvelun reilun mitoituksen takia, mutta myös lauantain helteen takia: meitä vähän jo etukäteenkin varoiteltiin että jos sattuu kovin lämmin päivä niin ruokaa menee jonkin verran vähemmän kuten sitten kävikin. Mutta onhan nuo sapuskat rääppiäisissä kuitenkin kavereille maistuneet! ;) Erittäin hyvin sijoitettu 3500€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen tilannut Terva-toppilan kartanon kautta myös menun ja menut ainakin kuulosti todella hyviltä, ihastuin heti valikoimaan. PItopalvelun pitäjä oli myös puhelimessa tosi mukavan oloinen ja asiat sai hyvin sovittua. Sitten vasta myöhemmin kattelin googlella, että kyseessähän on juurikin tämä Bottone catering. Meinasi ensin vähän pelottaa kun täältä olin kaikenlaista lukenut, mutta onneksi täällä on ollut myös hyviä kokemuksia kyseisestä pitopalvelusta :girl_smile: Eli bottonella meillä näköjään mennään ja toivotaan että kaikki menee loistavasti :gpari:

Vähän hassua itse asiassa, minä luulin jotenkin tilaavani ruuatkin suoraan Terva-toppilasta, mutta nehän käyttääkin omia pitopalveluitaan eli siinä mielessä ei pysty itse palvelun tuottajaa valikoimaan. Menut kuitenkin esitellään kartanon nettisivuilla aika kattavasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ahaa. No sitten täytyy valitettavasti minunkin työntää lusikkani tuohon soppaan, minkäs teet kun saat huonoa asiakaspalvelua... :girl_sigh:

Meillä oli siis varattuna tuo Terva-Toppilan pitopalvelu ja varasimme sen vajaa pari vuotta ennen häitä yhdessä Jazzvintin kanssa jonka ko. firma silloin omisti. Sittemmin omistussuhde juhlapaikkaan ilmeisesti muuttui ja paikkavaraus hoitui hyvin mutta pitopalvelun kanssa alkoi tulla ongelmia n. vuosi sitten. Pyysimme moneen kertaan uusia menuja hintoineen näkyville firman nettisivuille ja ne luvattiin yhtä monta kertaa sinne tai jopa lähettää meille suoraan. Kun asia ei edennyt joulukuuhun mennessä tippaakaan (eli puoli vuotta ennen häitä meillä ei ollut mitään tietoa ruoista ja niiden hinnoista), päätimme miehen kanssa että nyt riittää ja äänestimme jaloillamme. Löysimme tosiaan Bisketin uskomattoman onnenpotkun kautta ja kaikki sujui alusta saakka kuin unelma.

Tokihan tämä Bottone vaikutti hyvältä ja varmasti onkin kunhan ruokiin saakka päästään, mutta mielestäni tuo on pahinta mitä asiakkaalleen voi tehdä: katteettomia lupauksia vielä noinkin myöhään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Tähän liityen: minäkin harrastin rintamakarkuruutta ja vaihdoin pitopalvelun toiseen. Biskettiä ei kyllä saatu, mutta olen ollut nykyiseen tähän saakka tosi tyytyväinen. Reilun viikon päästä kattavampi paketti :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiva kuulla Yvory kokemuksistanne! Oon kyllä jo nyt niin tyytyväinen että päädyttiin (ja saatiin) Biskettiin :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Järjestimme tyttäremme häät 14.8.-10 sadalle hengelle. Pyysimme tarjouksia muutamilta pitopalveluilta. Päädyimme Pitopalvelu Kokkoon Oulusta. Olipa onnistunut valinta. Kaikki hoitui niin mutkattomasti, erikoisruokavalioita myöten. Ruoka oli TODELLA HYVÄÄ ja hinta-laatusuhde kohdallaan. Irma Kokko tekee itse myös kakut, josta alan ammattilainen (hääviers) sanoi, ettei ole koskaan saanut niin hyvää(mansikkakakkua). Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei kaikille morsiamille! Olen kesällä 11 menossa naimisiin ja täytyy sanoa että tässä vaiheessa kun olen hääpaikkoja ja pitopalveluja etsimään -olen todella myöhässä. Olen soitellut varmaan jo kymmeniin paikkoihin ja kaikissa sanotaa ei oota:( ja todellakin monessa paikassa kesä 12 alkaa olla jo heinäkuun osalta varattu.. kurjaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin kuulla lisää kokemuksia liittyen Aalto cateringiin. Varasimme Varjakan kartanon häihimme ja siellä suositeltiin kyseistä pitopalvelua. Olisi kuitenkin kiva kuulla hieman kokemuksia ja hintoja, nettisivuilta kun on hieman vaikea laskea kokonaisuuden hintaa kun kaikki on hinnoiteltu erikseen :girl_sigh:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Korjaus edelliseen... Varjakan kartano pystyy itse hoitamaan pitopalvelun. Ruoat tulee Aalto cateringilta, mutta järjestelyistä vastaa siis kartanon oma väki. Hinta kuullosti sopivalta ja pelvelu on ainakin tähän asti ollut aivan loistavaa, joten annoimme homman heille :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli pitopalveluna Aalto Catering ja olemme ainakin tällä hetkellä erittäin tyytyväisiä valintaamme!

Kaikki hoitui mallikkaasti alusta alkaen. Paikan pääjehu todella tietää mitä tekee. Jopa sulhaseni jolla on tapana epäillä kutakuinkin kaiken onnistumista vakuuttui heti ensi tapaamisella siitä, että hän on oikea ihminen huolehtimaan meidän häiden ruokahommien onnistumisesta.

Saimme valita juuri mieleisemme menun ja yrittäjä suositteli hyvin eri ruokalajeja, jotta saisimme menusta mahdollisimman tasapainoisen. Juhlissa homma toimi moitteettomasti ja ruuat maistuivat.

Sähköpostiliikenne ko. firman kanssa on melkoisen hidasta, mutta suosittelen ottamaan puhelimen käteen niin asiat hoituvat varmasti samantien.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häiden ruoista vastasi Juhlapalvelu Helena Iistä. Helena on aivan ihana ja lämmin henkinen ihminen. Ruoat oli todella hyviä ja tarjoilu hoitui hyvin. Valkosuklaa-vadelma hääkakku oli hyvännäköistä ja hyvän makuista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan tilannut ruokaa Juhlapalvelu-net -nimiseltä yritykseltä?

Varattiin kyseinen firma huolehtimaan häidemme ruokapuolesta, mutta vähän kummastuttaa kun en löydä ko. yrityksestä mitään kommentteja netistä..

Saanko udella oliko minkä hintainen menu kokonaisuus teillä? Vaikutti nettisivujen perusteella ammattitaitoselta pitopalvelulta. Laitoin varsin itsekkin tiedustelua sinne menemään meidän menun pohjalta.. Vielä kun olisi pitopalvelu hakusessa ensi kesälle.. :girl_impossible:

Juu, juhlapalvelu.net ei tullutkaan meidän häihin. Heillä oli tullut joku kommunikaatiokatkos ja varaus oli kadonnut taivaan tuuliin... (luonnollisestikaan he eivät edes pahoitelleet asiaa) Päätimme siis tehdä ruoat itse ja loppujen lopuksi ajateltuna niin oli varmaan kaikista paras. Ruoka oli ihan mielettömän hyvää ja juuri sellaista kun itse haluttiin. Ja tietenkin puolet ruokaa tarkoitetusta rahasta säästyi :)

Muokattu: , käyttäjä: Sannibal

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni meni elokuun lopulla naimisiin ja pitopalvelu tuli Bottonelta.

Kaikki meni tosi hyvin ja ruoka oli loistavaa ja sitä oli riittävästi.

Itse menen naisimiin 2011 kesäkuussa ja Bottone on varattu.

Mielestäni porukka on ammattimaista ja menut houkuttelevia."Emäntä" on ystävällinen ja vastaa viesteihin aika nopeesti.

Kertokaa kokemuksianne Bottonesta!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni meni elokuun lopulla naimisiin ja pitopalvelu tuli Bottonelta.

Kaikki meni tosi hyvin ja ruoka oli loistavaa ja sitä oli riittävästi.

Itse menen naisimiin 2011 kesäkuussa ja Bottone on varattu.

Mielestäni porukka on ammattimaista ja menut houkuttelevia."Emäntä" on ystävällinen ja vastaa viesteihin aika nopeesti.

Kertokaa kokemuksianne Bottonesta!!!

Meillekin varattu Bottone helmikuun häihin. Kiva lukea hyviäkin kommentteja kun Bottonea on lähinnä haukuttu täällä... :girl_sad:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olemme varaamassa ensi kevääksi Pitojen Helmeä hääjuhlia varten. Paikka vaikuttaa todella kivalta, mutta emme tiedä mitään heidän tarjoilunsa tasosta. Onko foorumilaisista joku järjestänyt siellä juhlat tai ollut vieraana? Lähinnä kiinnostaisi tietää, minkä tasoista ruokaa siellä yleensä tarjoillaan. Kiitoksia jo etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni meni elokuun lopulla naimisiin ja pitopalvelu tuli Bottonelta.

Kaikki meni tosi hyvin ja ruoka oli loistavaa ja sitä oli riittävästi.

Itse menen naisimiin 2011 kesäkuussa ja Bottone on varattu.

Mielestäni porukka on ammattimaista ja menut houkuttelevia."Emäntä" on ystävällinen ja vastaa viesteihin aika nopeesti.

Kertokaa kokemuksianne Bottonesta!!!

Meillekin varattu Bottone helmikuun häihin. Kiva lukea hyviäkin kommentteja kun Bottonea on lähinnä haukuttu täällä... :girl_sad:

No tässä tuore kokemus BOttonesta, oli meidän häissä pitopalveluna. Minäkin tämän palstan lukijana jännitin ihan loppuun saakka, onko ruoka hyvää tai mikä menee pieleen, mutta hyvä mieli juhlista jäi.

Ennen juhlia yhteydenpito meni suht sujuvasti, tosin pieniä juttuja olisi voinut emäntä selvittää mulle aikaisemmin. Koko menu oli puhelimessa sovittu laktoosittomaksi, ja olin jo ehtinyt pöytiin laitettavat menut kirjoittaa, mutta edellisenä päivänä emäntä soitti että hääkakun kinuskikuorrute ei muuten sitten olekaan laktoositon, että laitetaan erilliset lakt. leivokset tarjolle. (Enhän minä hoksannut itse ettei laktoositonta kermaa olekaan.) Tai että suklaakekseistä ei kans saa laktoosittomia. Kakun piti myös olla gluteeniton, mutta keliaakikolle oli oma leivos. Ei kait siinä mitään, mutta oli puhelimessa keritty sopia ja menut painettu lakt. ja glut. merkinnöillä... No, ei siinä mitään, en jaksanut stressata tästä, elämäähän se vain on eikä pitopalvelussakaan voida ihan kaikkea taikoa.

Ruoka oli kuitenkin oikein hyvää! Alkusalaatteja varsinkin kehuttiin, valittiin 4 erilaista ja kaikki oikein maukkaita. Liharuoasta mulle sattui itselleni mukaan todella sitkeä lihanpalanen, mutta myös hyvää mureaa lihaa, ja muut kyllä kehui myös pääruokaa hyväksi. Mutta puheissahan saattoi olla kaunistelua matkassa, kukapa morsiolle kehtaisi valittaa häissä ruuista :) No, kuitenkin, ruuasta jäi hyvä mieli, mikä tärkeintä, ja vatsan sai täyteen.

Ruokaa oli todella riittävästi. Meille jäi kaikkia ruokia kotiin vietäväksi, ja kokonainen hääkakkukin koskemattomana :) Se vietiin sitten tänään työkavereiden herkuksi.

Tee tarjoiltiin ihan vaan pussiteenä, mitä kylläkin teenjuojana ihmettelin, tottuneena etenkin hääjuhlissa aina haudutettuun teehen. En hoksannut tätä siis erikseen pyytää, olis varmaan pitänyt. Tarjoilijan homma pelasi kuitenkin muuten hyvin.

Kokonaisuutena hyvä maku jäi pitopalvelusta, onhan ne ammatti-ihmisiä kuitenkin ja monet juhlat aiemmin hoitaneet. Nyt vaan laskua odotellessa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No tässä tuore kokemus BOttonesta, oli meidän häissä pitopalveluna. Minäkin tämän palstan lukijana jännitin ihan loppuun saakka, onko ruoka hyvää tai mikä menee pieleen, mutta hyvä mieli juhlista jäi.

Ennen juhlia yhteydenpito meni suht sujuvasti, tosin pieniä juttuja olisi emäntä selvittää mulle aikaisemmin. Koko menu oli puhelimessa sovittu laktoosittomaksi, ja olin jo ehtinyt pöytiin laitettavat menut kirjoittaa, mutta edellisenä päivänä emäntä soitti että hääkakun kinuskikuorrute ei muuten sitten olekaan laktoositon, että laitetaan erilliset lakt. leivokset tarjolle. (Enhän minä hoksannut itse ettei laktoositonta kermaa olekaan.) Tai että suklaakekseistä ei kans saa laktoosittomia. Kakun piti myös olla gluteeniton, mutta keliaakikolle oli oma leivos. Ei kait siinä mitään, mutta oli puhelimessa keritty sopia ja menut painettu lakt. ja glut. merkinnöillä... No, ei siinä mitään, en jaksanut stressata tästä, elämäähän se vain on eikä pitopalvelussakaan voida ihan kaikkea taikoa.

pakko kommentoida tähän että on olemassa ja on ihan yleistä. Elikkä helposti ois saanu kinuskista myös laktoosittoman.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Ahaa, no se saattoi olla kyllä myös joku laktoositon voi, tai joku muu, kun se selitti että ei vaan onnistu.

Minä kun en tiedä kokkauksista mitään, niin hyvä koettaa ymmärtää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tulee hääkakuksi lakka-kinuskikakku. Ja Bottonesta kerrottiin että Kermaa on kyllä laktoositonta mutta voi jota käytetään kinuskiin on laktoosittomana pahan makuista. Mut lupasivat kyllä leivokset tai juustokakkua.

Kiva lukea positiivistakin palautetta, jännitys hieman lievittyy... :grin:

Muokattu: , käyttäjä: Juhlija

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pitääpä vielä maini että Bottone catering ja Terva-toppila on täysin eri liikettä. Siis omia yrityksiään.

Koitimme varata Oulujokisalia kesälle 2011 (tervatoppilalta) mutta yhteistyö ei sujunut joustavasti. :girl_mad: Piti tingata kuka toimittaa ruuat ja menuissa ja hinnoissa meni todella kauan saada. Kun otimme yhteyttä Bottoneen tarjous tuli heti ja kaikki oli heti selvää. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häät elokuun alussa, ja pitopalveluna Bottone. Häät meni muuten täydellisesti lukuunottamatta nimenomaan pitopalvelua.

Itsekkin ihastuin kattaviin menuihin ja muokkasimme mieleisemme. Olin erittäin tyytyväinen kesän puoliväliin asti, huolimatta kirjoitteluista täältä.. Sitten kuitenkin palvelu huonontui huomattavasti. Ymmärrän että on vuoden kiireisin aika, mutta en saanut sovittua tapaamisia ja puhelimessa äänensävy oli aina kiireinen ja töykeä.

No hääpäivän aattona toinen tarjoilijoista tuli sopimaan päivän kulusta ja muuta. Selitin mielestäni kaiken oikein selvästi, eikä muistettavaa ollut paljoa. Mutta hääpäivänä ei mikään mennyt sovitun mukaan. Mikään mitä oli sovittu tarjoilun suhteen ei toteutunut. Kaasojen ja jopa minun täytyi käydä huomauttamassa puutteista. Henkilökunta oli kokematonta, ja heitä oli selvästi liian vähän. Pöydästä puuttui sovittuja ruokia ja oli yksi jota emme olleet edes tilanneet. Kaikkea ruokaa ei ollut riittävästi ja pääruoan laatuun olin erittäin pettynyt.

Jälkeenpäin emme saaneet minkäänlaista korvausta. Ei edes selitystä puuttuneista ruuista ja henkilökunnan puutteesta, kyselyistä huolimatta. Mutta tarjoilijoiden puheiden perusteella tuntui ainakin että oli otettu liikaa tilauksia samalle päivälle. Liekö ahneus iskenyt..

Jäi kovasti harmittamaan, kun kalliisti maksetusta palvelusta sai katteettomia lupauksia, stressiä ja pahaa mieltä ennen ja jälkeen häiden. En suosittelisi Bottonen pitopalvelua kenellekkään.

Muokattu: , käyttäjä: MorsianK

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varoituksen sana Bottonesta!

Päädyimme valitsemaan Bottone Cateringin häidemme pitopalveluksemme häämessuilla, saimme hyvän ja herkullisen tarjouksen ja kaikki vaikutti hyvältä, kunnes:

Emäntä alkoi perumaan ihan viimetingassa tunnin varoitusajalla sovittuja tapaamisia, pahoittelematta tapahtunutta. Kakunmaistajaisetkin siirrettiin viimetingassa, vedoten keittiöongelmiin. Häiden alla on morsiamella parempaakin tekemistä kuin pitopalvelun perässä juokseminen ja arvuutella josko omakin hääpäivän tarjoilu perutaan viimetipassa?

Ongelmat lisääntyivät kun päätimme perua varauksemme, varausmaksua olemme pyydelleet takaisin jo kaksi kuukautta, lupauksista huolimatta emme ole sitä saaneet. Lisäksi emäntä on käyttänyt meille alentavaa ja törkeää kielenkäyttöä, ja toivommekin että ainakin muut asiakkaat saisivat häneltä parempaa palvelua.

Onneksi vaihdoimme pitopalvelua ajoissa, saamme nyt onnistuneen tarjoilun ilman pelkoa sählingistä. Kun kyseessä on kuitenkin tuhansien eurojen sopimus, toivoisi morsiusparina saavansa ensiluokkaista kohtelua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, Jep ja ei uuten maksa palkkojakaan, Älkää immeiset ikinä sotkeutuko tähän firmaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, Jep ja ei uuten maksa palkkojakaan, Älkää immeiset ikinä sotkeutuko tähän firmaan

Mistäs tiedät? Oletko työntekijä vai? Ihmetyttää tuollainen kommentti. Meillä on varattuna ensi kesälle häät Bottonelta ja tähän asti olen ollut tyytyväinen. Vaikkakin jossain vaiheessa huoletti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen mennyt koko Bottone konkkaan...

Että ei kun uutta pitopalvelua etsimään! :wacko:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään