Niiskuneiti2004

Pitopalvelu alueella Lohja-Vihti

41 viestiä aiheessa

Meillä on myös varattuna ensi kesäksi Lohjalle tuo Juhlaserviisi. Todella ammattimainen ja joustava palvelu tuntuu olevan. Olen myös ollut yksissä heidän vetämissä häissään ja oli todella hyvää ruokaa :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

[highlight]SAANAN SALI[/highlight]

On myös minun valinta. Todella hyvää palvelua, maittavaa ruokaa, jota tosiaankin ON riittävästi ja edullinenkin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kutrisue ja muut jotka olette käyttäneet hiidenveden pitomestareita.

Sanoit että tunsi juhlapaikan hyvin, sopiiko kysäistä missä piditte juhlanne.

Itse pidämme Pusulassa Ahjolassa ja toisaalta olemme ajatelleet, että homma toimisi paikallisten kanssa paremmin eikä kuljetus kuluja tulisi niin kauheasti. Olemme kyllä tarjouksia pyytäneet pääkaupunkiseutua myöten.

Paikallisten yhteystietoja ei vain tahdo löytyä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pakko kirjottaa, että perun kommenttini Juhla-serviisistä... >:( Tai siis kehut oli ennen paikallaan...

Omistajanvaihdoksen myötä palvelun taso on tipahtanut!  Hinta-laatusuhde ei ole enää kohdillaan. Palvelu on tökeröä ja koppavaa, he peruivat tilaisuuden viime hetkellä ilman pätevää syytä ja joissain tilaisuuksissa ruoka on loppunut kesken eikä sitä ole korvattu mitenkään!

Aikaisemmin oli siis laadukasta ja ystävällistä palvelua, mutta kun pitäjä vaihtui ei entisestä ole jäljellä kuin nimi..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tämän kesän 2007 pitopalvelun olemme varaneet Lamminmäen pitopalvelusta. Onko kellään kokemuksia? Ainakin kaikki on vaikuttanut tosi toimivalta ja ihanan joustavalta...ja Omistaja sanoi, et jos heillä ei jotain ole, mitä haluan, se hankitaan, esim. hääkakkualustaa...tai vst.  Voin laittaa kokemuksia häiden jälkeen ja s-postillakin saa kysellä. :-X :-X :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oliko muilla Juhlaserviisist kommentteja? Entäs Nyytin kertomasta Lamminmäen pitopalvelusta? 2008 Kesällä häät olisivat, paikka ja kirkko jotakuikinkin valittu mutta pitopalvelu puuttuu vielä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen ehdottomasti Hiidenveden pitomestareita! Ruoka oli tosi hyvää ja sitä oli paljon. Kaikki vieraat kehuivat kilvan ruokaa ja niin hyvää täytekakkua en oo ikinä syönyt (vaikka kakku olikin vähän vino..). Nam :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ruuasta huolehti vihtiläinen Saanan sali siten, että heiltä tuli pääruoka ja tarjoilu ja meiltä jälkkäri sekä iltapalat. Kaikki meni oikein hyvin ja ruokakin oli kuulemma oikein maukasta. Me ei sulhon kanssa sitä paljon maistettu, vaikka vähän yritettiinkin. Oli liian jännä päivä, eikä tavallisesta ruokahalusta tietoakaan! ;D Melko edulliseksikin koko homma tuli, joten uskallan kyllä suositella muillekin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostelen samalla mutta haluaisin tietää kommentteja tuosta juhlaserviisistä  :) Meillä oli ajatuksena ottaa sieltä kun kauppaan kuuluu niin paljon kaikkea mutta ei sitä viitsi ottaa jos ruoka sekä palvelu huonoa. Muutama sukulaisista kuitenkin ravintola-alalla.

Millaisissa hinnoissa tuolla Hiidenveden Pitomestareilla liikutaan??

Kuulostaa niin hyvältä että sieltä tekis mieli tarjous tilata  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hinta vaihtelee luonnollisesti tarjottavien ja paikan mukaan. Kysy ihmeessä tarjous ja kerro toiveistasi. Ruoka on tosiaan erinomaista ja Hiidenveden pitomestarit on ihan ykkönen, palvelu pelaa. Meillä oli häät erittäin haastavassa ympäristössä (pitopalvelua ajatellen) ja kaikki hoitui tosi hienosti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on ihan tuoreita kokemuksia Juhlaserviisistä. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, mutta valitettavasti palvelu oli joitain aivan kamalaa. Rouva päätti miten tehdään, mitä tehdään ja koska tehdään ja niillä mentiin. Aiemmin sovitut asiat rouva muutti yksinoikeudella oman mielen mukaiseksi (esim. lahjapöytä). Hääkakkuakaan ei saanut itse leikata, vaan rouva annosteli kaikille palan (morsiuspari sai sentään itse leikata palansa). Vaadittiin myös että kun kakku kuljetetaan saliin, on kaikkien vieraiden noustava seisomaan ja taputtavan. Voisin jatkaa listaa hyvin pitkään, mutta siis jos itse haluat päättää hääjuhlasi kulun, suosittelen jättämään tämän pitopalvelun kokematta. Onneksi edes ruoka oli hyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Mulla on ihan tuoreita kokemuksia Juhlaserviisistä. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, mutta valitettavasti palvelu oli joitain aivan kamalaa. Rouva päätti miten tehdään, mitä tehdään ja koska tehdään ja niillä mentiin. Aiemmin sovitut asiat rouva muutti yksinoikeudella oman mielen mukaiseksi (esim. lahjapöytä). Hääkakkuakaan ei saanut itse leikata, vaan rouva annosteli kaikille palan (morsiuspari sai sentään itse leikata palansa). Vaadittiin myös että kun kakku kuljetetaan saliin, on kaikkien vieraiden noustava seisomaan ja taputtavan. Voisin jatkaa listaa hyvin pitkään, mutta siis jos itse haluat päättää hääjuhlasi kulun, suosittelen jättämään tämän pitopalvelun kokematta. Onneksi edes ruoka oli hyvää.

Erikoinen kokemuksesi Juhlaserviisin palvelusta. Itse olen ollut muutamissa häissä, joissa on ollut kyseinen pitopalvelu ja homma on näyttänyt toimivan ihan hyvin. Ruoka oli hyvää ja itse olen sitä mieltä, että ainakin kyseisen pitopalvelun omistaja on todella asiantunteva henkilö, jonka kanssa noviisi-morsiamenkin on helppo suunnitella häätarjoiluja sun muita. Ainakin omat ehdotukseni on otettu hyvin vastaan. En voi omasta puolestani muuta kuin antaa kiitosta tähän saakka saamastani ystävällisestä palvelusta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Hiidenveden Pitomestareita :-X

Meillä syyskuussa 2010 häissämme oli Hiidenveden Pitomestarit. Pyysin tarjouksia ainakin 10 eri pitopalvelulta. Hiidenveden Pitomestareilla oli aivan kirkkaasti paras asiakaspalvelu sekä edullisimmat hinnat. Ylivertaisen palvelun takia heidät kuitenkin valitsin.

Kaikki sujui paremmin kuin olisi voinut edes kuvitella. Ruoka oli katettu pitopötään todella kauniisti. Vieraat vielä kuukausia jälkeenpäinkin kehuivat kuinka hyvää ruoka oli. Lisäksi tarkoituksella ruokaa tuodaan aina "liikaa" joten ei ole koskaan pelkoa että se loppuisi (tätäkin olen päässyt useammissa häissä todistamaan!).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Foorumin negatiivisista viesteistä huolimatta päätimme luottaa intuitioon ja päädyimme sitten Lohjan Juhlaserviisiin. Tässä omakohtainen kokemukseni syksyltä 2011.

+ Yhteydenpito oli läpi tarjouskilpailun, suunnittelun ja lukuisten kysymysteni ajan miellyttävää, selkeää ja nopeaa.

+ Tarjous oli edullinen verrattuna moniin kilpailijoihin.

+ Ruoka oli todella TODELLA hyvää. Monet vieraistamme kehuivat parhaaksi ruoaksi, jota ovat häissä syöneet.

+ Mikään ruokalaji ei loppunut kesken, päinvastoin ruokaa jäi reilusti mukaan otettavaksi.

+ Pitopalvelu pärjäsi hyvin hääpaikan haasteellisissa keittiötiloissa.

+ Tarjoilijat ja emäntä olivat ystävällisiä ja oikealla tavalla "näkymättömiä" hääjuhlan aikana.

+ Juoma-astioita ja boolimaljaa täydennettiin sopivassa tahdissa.

+ Pitopalvelun toimittamat kukka-asetelmat olivat kauniita ja kestäviä.

+ Ruokien esillepano ja yksityiskohdat kakun kuorrutustapaa myöten olivat toiveidemme mukaiset ja tyylikkäät.

+ Loppulaskussa ei ollut epäselvyyksiä lopullisen vierasmäärän suhteen, vaan hinta oli alennettu asianmukaisesti.

- Muutama pöytäliina oli jäänyt pesussa läikikkääksi. Nyt tuntuu hassulta, mutten jaksanut tästä mitään sanoa. Olin kai jo hieman väsynyt organisoimaan ja vahtimaan kaikkea ja luotin siihen, etteivät läikät hämärässä näkyisi. Toisaalta tällaisia asioita ei pitäisi mielestäni joutua syynäämään.

- Meillä oli hankittuna runsas valikoima erimakuisia siidereitä, joita pitopalvelu kuitenkin lisäsi tarjolle niin, että osa laaduista jäi kokonaan tarjoamatta. En ollut tätäkään osannut erikseen ohjeistaa.

Joka tapauksessa meidän kokemuksemme pitopalvelusta jäi ehdottomasti plussan puolelle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään