Jump to content
Naimisiin.info

Pitopalvelu alueella Lohja-Vihti


Niiskuneiti2004

Recommended Posts

Lisää löytyy

Ellan Kukka ja Pitopalvelu Ky

Yhteystiedot

Ellan Kukka ja Pitopalvelu Ky

Laurinkatu 43 08100 LOHJA 019 324127

Jantoniemen tilan juhlapalvelu

Yhteystiedot

Jantoniemen tilan juhlapalvelu

Jantoniementie 364 08350 ROUTIO 019 338287

Juhlapalvelu Pirta-Tuuli

Yhteystiedot

Juhlapalvelu Pirta-Tuuli

Linnaistenkatu 6 08100 LOHJA 019 331268

Pitopalvelu Auringonpaiste

Yhteystiedot

Pitopalvelu Auringonpaiste

Keksijänkuja 1 B 10, 08350 ROUTIO 044 3747900

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Olen ollut yhdessä kahvitilaisuudessa jossa oli Juhlaserviisin kakku/voileipäkakku tajoilu, ei siis ruokaa. Kakut oli ainakin todella hyviä ja voileipäkakkukin oli tarpeeksi kostea. Tuon kokemuksen perusteella suosittelisin yritystä. Edulliset hinnat heillä näyttää olevan kun tarjoilijatkin kuuluvat hintaan. Yleensä nimittäin hlökunnan kulut nostavat ruokailukustannuksia huimasti. Itse olen mietinyt myös meidän häihin Juhlaserviisiä yhtenä vaihtoehtona.

Jantoniemen tilaa en kokemukseni perusteella suosittelisi. Itse pyysin sieltä tarjousta ja siellä ei oltu kovinkaan kiinnostuneita (vaikka meillekin tulossa yli 100 vierasta, luulisi että raha kelpaisi!). Siellä ruva sanoi, etteivät ole kauheen kiinnostuneita, kun siinä on niin kova järjestäminen??? Niin, eikö se kuitenikin ole sitä mitä ne markkinoivat, juhlien järjestämistä?? :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
onko kenelläkään kokemusta hiidenveden pitomestareista?

Meille on tulossa Hiidenveden pitomestarit. Pidimme eilen palaverin ja oli erittäin asiantuntevaa palvelua. Teimme muutoksia ruokalistaan ja huomasi, että heillä on paljon kokemusta. Myöskin etuna on se, että he ovat ennekin pitäneet juhlia juhlapaikassamme, joten tietävät paikat ja samoin kuinka kaikki kannattaa tehdä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kutrisue! Kiiitos kun muistit laittaa viestiä. Olen entistä vakuuttuneempi, että valintamme on oikea. Meilläkin varattuna Hiidenveden pitomestarit ja suunnittelupalaverin jälkeen tuli sellainen olo, että mun ei tarvitse huolehtia enää mistään tarjoiluun liittyvästä asiasta. Kaikki hoituu.  

Link to comment
Share on other sites

Kutrisue! Kiiitos kun muistit laittaa viestiä. Olen entistä vakuuttuneempi, että valintamme on oikea. Meilläkin varattuna Hiidenveden pitomestarit ja suunnittelupalaverin jälkeen tuli sellainen olo, että mun ei tarvitse huolehtia enää mistään tarjoiluun liittyvästä asiasta. Kaikki hoituu.  

Olette varmasti valinneet hyvän pitopalvelun! Jos tarvitsemme pitopalvelua joskus uudestaan, valitsen ehdottomasti tämän. Niin hyvää oli ruoka.

Link to comment
Share on other sites

Oletteko tilanneet myös hääkakun pitopalveluilta? Mulla on hyviä kokemuksia Juhlaserviisistä, mutta en tiedä mimmoiset hääkakut heillä on. Ruoka ainakin maukasta ja palvelu pelaa..Haluiasin hääkakuksi esim. jonkun valkosuklaa tai muun kakun kuin perinteisen kermakakun..Tiedättekö onnistuuko pitopalveliulta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...