Jump to content
Naimisiin.info

Delicatessen/yritysjuhlat Lauttasaari


Guest DT

Recommended Posts

Hei Jade! :)

Meillä oli Delicatessen yhtenä vaihtoehtona, kun valitsimme pitopalvelua. Sain hyvää palvelua ja yksityiskohtaisen, hyvännäköisen tarjouksen, mutta valitettavasti hinta oli sen verran kovempi kuin muilla ehdokkaillamme, joten se putosi ehdokaslistaltamme pois. Kivan tuntuinen palvelu oli, ja veljen tyttöystävä, joka on alan ammattilainen, sanoi että vaikutti varsin hyvältä ja ammattitaitoiselta yritykseltä!  Nämä ovat tietty vain meidän henk.koht. mielipiteitä, en tiedä onko näistä sinulle iloa... onnea metsästykseen! :D

Link to comment
Share on other sites

Olo on vähän epävarma tämän pitopalvelun suhteen, koska en ole kuullut enempää kokemuksia ihmisiltä. Tarjous vaikuttaa lupaavalta, mutta miten sitten sujuu itse juhlat... On kai viisainta valita sellainen pitopalvelu, jolla tietää olevan kokemusta juuri häiden järjestämisestä ja josta on saanut paljon hyvää palautetta. Eikö niin?

Link to comment
Share on other sites

Guest Rouva Koo ent. Summerbride

Laitan itse asiassa tänne kaikkien näkyville vastauksen jonka annoin myös Jadelle.

Pitopalvelu delicatessen:

Ruoka oli todella hyvää. Palvelu sen sijaan ei. Mekin saimme alkuun heistä sellaisen vaikutelman että kaikki tulee toimimaan varmasti nappiin jne. Kun sitten häitä edeltävänä päivänä menimme järjestämään paikkoja juhlapaikalle, tuli pitopalvelun edustaja myös paikalle, YKSIN. Me tottakai luulimme että heitä tulee monta jotta saavat liinat pöydille ja astiat paikalleen jne. Toisin kuitenkin kävi; me laitoimme liinat, kiillotimme heidän astiansa, laitoimme viinilasit ja taittelimme servetit. Tämä tuskin kuului meidän tehtäviimme. Mehän maksoimme heille, eikä päinvastoin!

Ruoka ei ollut valmis ajallaan, ei tosin myöhästynyt kuin 15 min mutta kumminkin.

kahvin kanssa oli myös ongelmia. sitä ei nimittäin saatu kuin yksi kuppi/hlö, vaikka 2 kaatoa kuuluu hintaan.

olimme lisäksi sopineet että saamme käyttää iltapalaan kaikki ruokailusta jäävät ruuat. kun sitten koitti iltapalan aika, oli pitopalvelu korjannut kaikki ruuat pois paikalta ja häipynyt 2 tuntia aikaisemmin kuin oli sovittu!!! meiltä jäi vielä 10 ihmistä häihin tulematta sen jälkeen kun pitopalvelun kanssa oli henkilömäärästä sovittu, eli ruokailusta olisi todellakin pitänyt jäädä ruokia yli.

Olen antanut asiasta heille palautetta, mutta en ole saanut vielä vastausta!

itse en paikkaa suosittele kenellekään, vaikka ruoka olikin hyvää. palvelussa kuitenkin megasuuria puutteita!

Onneksi nämä asiat eivät häitämme millään lailla pilanneet mutta jättivät huonon maun kyseisestä firmasta!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hei!

Onko muita kokemuksia Delicatessenista? Tarjouksen ja puhelun perusteella palvelu on ollut tosi hyvää, mutta kuinka lienee sitten juhlissa?

Voitteko ystävällisesti kommentoida, ketkä tunnette Delicatessen toimintaa.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Luin negatiivisen kommentin catering Delicatessenista/yritysjuhlat viime syksyltä. Onko muita kommentteja ja kokemuksia ko. yrityksestä?

Puheluiden ja tarjouksen perusteella homman pitäisi toimia, mutta vähän jännittää, miten itse juhla sujuu heidän osaltaan.

Kiitos jos ennätätte antamaan näkemyksiänne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hei! Ei olla käytetty tätä pitopalvelua mihinkään perhejuhliin, eli sellaisesta puolesta en osaa sanoa. Töihin tilataan kuitenkin usen ruokaa täältä edustustilaisuuksia varten. Ja maistaneena voin sanoa, että ruoka on ollut hyvää ja sitä on ollut riittävästi. Palvelu on myös ollut erittäin ystävällistä. Voin suositella!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

En nyt ihan suoralta kädeltä lähtisi suosittelemaan tätä. olivat meidän häissä ja tarjoilijat olivat aivan tumpeloita. Pudottelivat koko ajan laseja maahan. Toisekseen olimme sopineet viininpunaisista hieman paremmista serveteistä (olin hankkinut itse semmoiset iltapalalle) ja he toivat omalla logolla varustetut perus-lounasruoka servetit....

Hajottivat meidän kakkukoristeen, kun 5-kerroskakusta petti keskimmäinen kerros...melkein putosi koko keskimmäinen kakku lattialle...että semmosta meininkiä heillä. Kun tilaisuuden jälkeen puhuimme omistajan kanssa, ei hän mitenkään puolustellut esim. servettien erilaisuutta. Eivät sentään laskuttaneet ylimääräistä hajonneesta kakkutelineestä, josta olisi alunperin pitänyt pulittaa vuokraa!

Miettikää pari kertaa ennen kuin otatte kyseisen pitopalvelun...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest helina(Guest)

Eipä ole kovin mairittelevia nämä vanhat kokemukset, mutta uusia kaivataan!

Valitsimme juhlatilan, johon delicatessen toimittaa automaattisesti tarjoilut. Alkoi vaan epäilyttämään, että miten homma toimii... Alku on mennyt ihan mukavasti.  :-/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Meillekin on tulossa Delicatessenin puolesta ruuat+tarjoilu. Tosin Saviolla, ei Lauttasaaressa. Mutta kiinnostaa tietysti kuulla, varsinkin Helinan kertomus, että kuinka kävi. Tähän mennessä on kyllä saatu oikein hyvää palvelua, tosi kiva että ruuat voi aika pitkälle itse suunnitella ja omat alkoholit tuoda. Säästää aika pitkän pennin siinä...

Link to comment
Share on other sites

En ole itse häissä käyttänyt Delicatessenia mutta työni puolesta pyrin hoitamaan KAIKKI tilaisuudet juuri tämän yrityksen kautta. Pääkaupunkiseudun paras hinta/laatu suhde.

Palvelu on tosi hyvää ja ravintoloitsija tosi hyvä tyyppi jonka kanssa tosi helppo sopia asiat.

Ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa.

Itse käytin henk.koht tilaisuuteeni kesällä tätä... (30 v. bileet)

Ja täydellistä oli.

Link to comment
Share on other sites

Guest minccci(Guest)

En todellakaan yhdy edellä olevaan postaukseen että "täydellistä oli"!!

Järjestimme Delicatessen "avulla" äitini kuuskymppiset viime kesänä, ja pieleen meni kaikki muu kuin esipuhe. Tapasimme firman edustajan, sovimme "täyden palvelun paketista" eli ruuasta, palvelusta ja vuokraamistamme astioista.

Juhlapaikallle ei ollut ilmestynyt ketään vielä puolitoista tuntia ennen juhlaa, eli rupesimme siskoni kanssa hätäpäissämme somistamaan paikkaa itse.

Ruoka tuli ajallaan ja oli hyvää, mutta sitä riitti ainoastaan yhteen annokseen per vieras, eli kukaan ei santsannut. Kakku oli loistavan hyvää, mutta myös meidän juhlissamme kahvia riitti vain kuppi per vieras.

Koska ruokaa ei jäänyt yli, ei myöskään iltapalaa ollut.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Noniin, juhlat on juhlittu!

Kaikki sujui cateringin kanssa mainioisti. Suunnittelupalaverissa sovimme yksityiskohdat ja teimme muutokset menuun. Saimme järjestettyä joustavasti kaikki juhlapaikkaan tutustumiset yms.

Ruokaa oli todella paljon, sitä riitti varmasti kaikille, samoin kakkua. Ruoat olivat hyviä.

Catering koristeli tilan meidän puolesta, kun emme itse ehtineet ja se toimi loistavasti.

Tarjoilijat toimivat ihan niin kuin niiden pitääkin.

Kahvin toinen kaato oli meilläkin siitä jännä juttu, että toinen kupillinen piti hakea itse kahvipöydästä, sitä ei tarjoiltu pöytiin. Mutta samallahan sitä haki lisää, kun haki kakkuakin.

Mutta tämän perusteella uskallan kyllä suositella ihan huoletta.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Lähetin eilen tarjouspyynnön ja odottelen nyt innoissani vastausta. Ainakin ruokavaihtoehdot vaikuttivat mahtavilta :P

Hienoa, että täällä sentään on positiivistakin palautetta, niin ehkä sitä uskaltaa itsekin tehdä lähempää tuttavuutta ko yrityksen kanssa ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

...mielenkiinnolla haluaisin minäkin lukea TUOREITA kommentteja Delicatessenista  ::) ...ollaan varattu Delicatessen häihimme ensi vuoden elokuulle. Firma on kai muuttanut toimitilansa Saviolle vai onko kyseessä eri firma kuin tässä otsikossa mainittu Delicatessen Lauttasaari? ...  :o

Noh, alku on ainakin meillä sujunut k.o firman kanssa loistavasti. Palvelu ja yhteydenotot on ollut nopeita ja hauskoja sekä ennen kaikkea rentoja  ;) ...saimme kohtuullisen tarjouksen ja koko syksyn&talven aikaa suunnitella menun yksityiskohtia sekä muita järjestelyjä...hyvä niin.

Nyt kuitenkin luin täältä aikas negatiivisia kommentteja Delicatessenista, tosin tuorein kommentti olikin sitten jo positiivinen  ;D ...huh! ...onkohan siis firmassa taphtunut "jotain" viime vuosien aikana?

...kokemuksia siis kaivataan  ::)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...