Jump to content
Naimisiin.info

Delicatessen/yritysjuhlat Lauttasaari


Guest DT

Recommended Posts

  • 3 months later...

Meille on kanssa tulossa tämän kesän elokuussa kyseinen pitopalvelu häihimme. Valitettavasti täällä on aika paljon negatiivista txt siitä.

Mutta minulla on ainakin hyviä kokemuksia kun olen ollut heihin yhteydessä. Lisäksi olen itse ravintola-alalla, ja olen myös itse tehnyt paljon pitopalvelukeikkaa, joten uskon ainakin huomaavani jos tulee jotain virheitä ennen häitämme. Ja ihan varmasti tulen kysymään jokaisen mieltäni askarruttavan asian heiltä.

Palvelu on ainakin tosi joustavaa. Saatiin sovittua menú, niin että siinä on se normaali menú ja sitten tehdään itse ne kakut. Lisäksi, voimme tuoda tullessamme itse tehtyjä ruokia, ja he lämmittävät ne.

Mutta toivottavasti saamme lisää kommentteja tälle palstalle. Ja lupaan itse kirjoittaa tänne lisää, ja ainakin viimeistään sitten häidemme jälkeen. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Nostan tätä ketjua vähän. olemme saaneet aika hyvän tarjouksen Delicatesseniltä, ja kuulisin mielelläni tuoreita kokemuksia! Onko ruoka riittänyt, millaista se on ollut ja onko palvelu pelannut?

-Virvatuli

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...