Flow catering?


jennyliini

Recommended Posts

Guest Riina(Guest)

Mulla ei oo kokemusta tosta catering-puolesta, mutta Flown tytöt hoitaa yhtä työpaikkaruokalaa, jossa olen useamman kerran käynyt. Ruoka on todella herkullista ja 'modernia' ja henkilökunta ystävällistä. Ja tolla modernilla tarkotan, että listalla on esim tapas-salaattia, erilaisia pastoja, paljon aasialaisia vaikutteita jne ei läskisoosia ja kumiperunoita :D

Link to comment
Share on other sites

Guest HoneyBun

Olin juuri viime viikonloppuna häissä joissa Flow-catering hoiti tarjoilut. Ruoka oli todella hyvää, henkilökunta vaikutti ystävälliseltä ja nopealta ja vieraat oli tyytyväisiä. Alkupaloina oli italialaistyylinen antipasto-pöytä, joka oli todella herkullinen, samoin pääruoka oli mainio. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Viime talvena pyysin Flow'sta tarjouksen häihimme. Tarjous oli mielestäni hyvä, tarkka ja yhteydenotto nopeaa. Ruuat näyttivät ainakin ehdotuksessa houkuttelevilta. Olisimme hyvin voineet ottaa Flow'nkin, mutta loppujen lopuksi päädyimme Helmi Cateringiin - jota suosittelen lämpimästi. Olivat hintaluokaltaan samaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 3 years later...

Me valittiin Flow--catering meidän syyskuussa järjestettävien häiden cateringiksi. Tietty vielä ei ole kokemusta siitä miten juhlat sitten todellisuudessa menivät tämän cateringin kanssa mutta suunnittelu on tähän mennessä toiminut ihanteellisesti. Enkä sanoisi että Flow mitenkään erottuu kallilla hinnallaan, aivan vastaavia tarjouksia saatiin muiltakin suositummilta cateringpalveluilta.

Meidän häät on "ei niin tavalliset suomihäät". Meidän hääbuffasta ei löydy graavilohta tai karjalanpaistia eikä illan kohokohta ole hääkimpun heitto. Flown menut ja yleinen tyyli sopivat paremmin kuin hyvin meidän hääteemaan. Kaikki ideointi ja suunnittelu toimii mahtavasti. En minä voi muuta kun kehua Flow cateringia :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest rouvana 3 vuotta

Suosittelen ehdottomasti Flowta! Olemme järjestäneet monet juhlat joissa kyseinen firma hoitaa tarjoilut ja aina on ollut todella loistavat ruuat ja palvelu. Häihimme Flown kautta saimme bändinkin. Flow catering pitää kesällä myös Punkaharjun valtionhotellia ja voin suositella lämpimästi pientä idyllistä hotellia upealla paikalla! Ruoka aivan mahtavaa! Kyllä Flow osaa!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...