Pitopalveluja Etelä-Pohjanmaalta


pee

Recommended Posts

Nurmon Pitopulla oli meidän häissä ja todella tyytyväisiä oltiin!!! Palvelu oli todella hyvää ja ruoka sekä kakku aivan loistavia!!! Ruoka sai häissä ihan hirveästi kehuja. Monet kyseli, että mikä pitopalvelu, jos itse josku tarvii! lämpimästi suosittelen!!! Voin laittaa vähän tuon pitopalvelun hintoja privalla, jos haluat?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 months later...

Chanel Julie Tmi

Ylisentie 15 C 36, 60100 SEINÄJOKI

Toimiala: Juhlapalveluja, catering-palveluja

Lounasravintola Pata-Jussi

Puhelin:06 4144003

Lounasravintola Pata-Jussi

Kalevankatu 14, 60100 SEINÄJOKI

Toimiala: Juhlapalveluja, catering-palveluja

M-Trahteeri Oy

Huhtalantie 2, 60220 SEINÄJOKI

Toimiala: Juhlapalveluja, catering-palveluja

Pitopalvelu Keskinen Jussi

Puhelin:06 4142378

Fax:06 4142378

Ketuntaival 1 C, 60200 SEINÄJOKI

Toimiala: Juhlapalveluja, catering-palveluja

Pitopalvelu Hopearanta

Liuhtarintie 5 LAPUA

(06) 433 1368

Ravintola Marian Talli

Puistotie 3 LAPUA

(06) 433 2402, 040-508 5625

e-mail: [email protected]

Avoinna: ma-to klo 10.30-22.00, pe klo 10.30-24.00, la klo 12.00-24.00 , su klo 12.00-22.00

Asiakaspaikkoja 100.

Joka päivä lounas seisovasta pöydästä. Koko päivän tuoretta kahvia ja pullaa sekä à la carte -lista; sis. pihvit, kalat, pizzat. A-oikeudet.

Tilat sisältävät 2 kabinettia (15/20 paikkaa) jotka voidaan tarvittaessa yhdistää. Varusteet: TV, videot, piirtoheitin, fläppi-taulu. Suuremmille ryhmille mahdollisuus yksityistilaisuuteen. Myös pitopalvelua, joka hoitaa juhlat Marian Tallissa tai muualla, asiakkaan toiveiden mukaan.

www.ravintolamariantalli.fi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...
Mä suosittelen Nurmon Pitopullaa!!

Aivan loistavaa palvelua ja sairaan hyvä ruoka ja hääkakkukin oli namia!

Nurmon Pitopulla

Paljetie 3

60550 Nurmo

06-4148066

Mutta ihan järkyttävät hinnat. Ja omasta mielestäni myös homma pelasi huonosti.

Pitopalvelun pitäjä velotti ruoasta 24 euroa/nokka ja erikseen vielä 4 euroa/hlö kakusta. Kun menusta (jolla oli siis ilmeisesti kiinteä hinta) oltiin keskustelemassa, omistaja ei ehdottanut juuri mitään, vaan minulle tuli tunne, että hän koettaa "vetää kotiin päin" pysymällä hiljaa esim. kasvislisukkeesta. Kaloja ei tullut kuin yhtä lajia, koska hääpari erehtyi sanomaan, ettei "mitään sillejä ym." - olisi kannattanut kysyä "Mihin sillit voi vaihtaa?", niin olisi saanut jotain tilalle. Tuohon hintaan saisi kyllä onnistua! Kasvislisukkeesta tosiaan ei ollut puhetta ennen kuin kysyin (olin kaasona), eikä se kaikella rakkaudella sanottuna olisi hääparille tullut mieleen. Kastikevaihtoehdoista ei puhuttu ennen kuin kysyin, leivistä ja levitteistä (päädyttiin tuorejuustoon) ei puhuttu ennen kuin kysyin, perunavaihtoehdoista ei puhuttu ennen kuin kysyin, samaan syssyyn salaatinkastike, ruokajuomat (!! Päädyttiin viemään mehu itse. Ei olisi pitänyt, koska kuten edellä jo mainitsin, menu oli muutenkin riittävän kallis) ja niin edelleen.

Hääjuhlassa ruokailun jälkeen KAIKKI lasit kerättiin pöydistä pois eikä tarjolla ollut mitään, ruokasalin ovikin oli kiinni. Ohjelmaa oli melkein kaksi tuntia, tosi kuuma päivä ja ei mitään juomista. Väki alkoi jo tulla hermostuneeksi, mikä on ihan ymmärrettävää, koska kaikki halusivat vettä. Etenkin ne, jotka olivat ohjelman aikana äänessä. Viimein kakun yhteydessä saatiin mehua, jota oli varattu valmiina niin vähän, että kaikki joutuivat odottamaan, kun sitä tehtiin lisää aina pari kannullista kerrallaan. Loppuillasta asiaa päiviteltiin minulle, joten mainitsinkin asiasta omistajalle seuraavana päivänä. Vastaus kuului "Joo, tytöt eivät tienneet, että pöytiin pitää tuoda vesikannut ja kertakäyttölaseja, itse en ollut täällä". Eli tyyppi oli ollut vetämässä samaan aikaan jotkin toisetkin juhlat, kehunut kokenutta henkilökuntaansa etukäteen, eikä henkilökunta kuitenkaan tiennyt tuota yksinkertaista (ja tärkeää) asiaa.

Että sellainen kokemus. Jos itse tietää etukäteen, mitä haluaa ja kertoo toiveensa tarkkaan (ja painottaa esim. tuota vesipuolta), niin varmaan ihan hyvää palvelua. Kahvitus sujui hyvin - vaikka ohjelma menikin arvioitua nopeammin, kahvitusta pystyttiin aikaistamaan.

Muokattu: , käyttäjä: Malssi09
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest liisa haapamäki

Meillä oli Pitopalvelu Välinen Juhani, 60100 SEINÄJOKI. Pitää lounaspaikkaa Seinäjoen keskustassa Kotipizzan ja Asuman välissä. Pitojussi, tai joku sen niminen paikka ::) Menut 20 € molemmin puolin. Voin suositella! ;)  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...

Mä kyselisin vielä tuon Marian tallin perään, onko hinta-laatusuhde kohdillaan?

Ravintolan ruokia en pidä mitenkään ihmeellisinä mutta pitopalvelusta olen kuullut paljon kiitteleviä kommentteja!  :) Myös muut EP:n pitopalvelut kiinnostavat! Onko esim. Honkimetsän Herkusta kokemuksia?

Muokattu: , käyttäjä: morsmaikku 2014
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...