Pitopalvelu Vaasasta


4.4.2008

Recommended Posts

Lähettelin loppukesästä tosiaan niitä tarjouspyyntöjä kaikkiin tunnettuihin vaasalaisiin pitopalveluihin. Tarjouksien vertailu jäi sitten vähän kesken, kun piti valmistua koulusta :D Nyt olen lähetellyt uudestaan firmoihin tarjouspyyntöjä, sekä tunnettuihin että vähemmän tunnettuihin.

 

Yksi pitopalvelu erottui muista heti. He siellä vakuuttivat, että tekevät varmasti hyvän tarjouksen meille. Noh, kävi ilmi, että tämä kyseinen yritys onkin sitten kaikista kallein jos vertaa muihin tarjouksiin mitä olemme saaneet :D

 

Lisäksi olen heiltä jo kaksi kertaa kysynyt, että paljonko menu maksaa per henkilö ja kuinka paljon yhden pöytäliinan vuokra maksaa sekä mikä on henkilökunnan tuntipalkka. Mihinkään näistä en ole saanut vielä kunnon vastausta. He vain ilmoittivat ykskantaan kokonaishinnan XXXX € ja samalla myös sanoivat että "ovat tosiaan laskeneet niin vaatimattomasti hinnan ottaen huomioon kuinka laadukasta ruokaa ja kokeneita 'palvelijoita' heillä on". Viestien kielestä olen päätellyt, että pitopalvelua pitää joku ulkomaalaistaustainen ihminen.

 

En tiedä olenko väsynyt vai mitä, mutta minua ja sulhoani tämä huvittaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Olen ollut viime aikoina sähköpostitse yhteydessä muutamiin vaasalaisiin pitopalveluihin, mikä on mielestäni nykyaikana ihan normaali käytäntö, mutta todella nihkeästi ja/tai pitkällä viiveellä olen saanut vastauksia. Jää vähän huono maku jos tarjouspyyntöön pitää odotella viikkokausia vastausta. Lisäksi eräästä paikasta tuli sensuuntaista kommenttia että olen liian ajoissa asialla 6 kk ennen häitä. Ok.... Ajattelin kuitenkin pitopalvelun olevan yksi suurin häiden osa-alue joka olisi hyvä hoitaa ajoissa kuntoon? :D Tuo Cafe Uimala oli hyvä vinkki, pitääkin ottaa selvää siitä kun ei ollut tullut mieleenkään.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Häät tuli ja meni. Vaikka meillä oli pienen budjettimme vuoksi erittäin köyhä menu (pari salaattia, perunoita lihapullien ja kastikkeen kanssa + leipää) niin meidän pitopalvelu sai kyllä ruokapöydän näyttämään sellaiselta niinkuin olisimme tarjonneet viittä eri ruokalajia. Pitopalveluna toimi Arja Vierikko, muistaakseni Vaasa-opiston kahvilasta. 

Muutenkin pitopalvelusta jäi todella hyvä maku, sillä kommunikoimme ainoastaan sähköpostin välityksellä, ja vastaukset tulivat aina enintään seuraavana päivänä. Palvelu oli todella ystävällistä. Lisäksi vieraat kehuivat ruokaa, niin meille kuin itse pitopalvelulle eikä tuo hintakaan ollut liikaa. Suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...