Guest KV

Kokemuksia Peten Pitoässistä?

115 viestiä aiheessa

Aika epäkohteliasta ja ammattitaidotonta jättää vastaamatta, vaikka kysytty päivä olisikin jo varattu.. >:( Ettei olisi vain tietoa hukkunut matkan varrella suuntaan tai toiseen :-? Itse sain pitoässiltä tarjouksen 1½ viikon kuluttua sähköpostin lähettämisestä. Odottelen vielä tarjouksia muualta, mutta alkaa pikku hiljaa hermostuttaa, mihin asti uskaltaa päivän varaamisen jättää..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No on tosi epäkohteliasta. Epäilen kyllä, että viesti on jäänyt jonnekin matkalle, PP:lla kestää kauan vastata sähköposteihin, mutta aina olen vastauksen saanut. Ei kuulosta heidän tapaiseltaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me saatiin aikanaan vastaus mielestäni aika nopeasti. kaiken kaikkiaan viikon sisällä alkoi tipahdella tarjouksia ja Pitoässät johon päädyimme ei ollut edes viimeisimpiä...

muuta kokemusta ei vielä ole, palaverikin pidetään vasta myöhemmin syksyllä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

...hmmm... vieläkään en ole ottanut PP:n porukkaan yhteyttä  >:( ...höh, mikä laiskimus olen! ...kiitoksia kuitenkin vinkeistä, että ajoissa pitää olla liikenteessä...  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli pitoässät 28.7.07, varattiin vuotta aiemmin, pitopalvelujen niinkun minkään muunkaan kanssa ei kannata odotella. Olimme todella tyytyväisiä! Ruoka oli ihanaa, kinuskikakku todella hyvää. järjestelyt sujuivat kivasti, henkilökunta kohteliasta. Toimme omat alkoholit, jotka tarjoilivat, myös iltanaposteltavat toimme itse ja he laittoivat ne esille. Kaikki oli kauniisti laitettu ja omia todella kivoja yksityiskohtia huomioitu. Meille jäi ainakin todella hyvä mieli ja olimme tosi kiitollisia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Meillä oli viime kuussa pidetyissä häissä Peten Pitoässät, enkä voi muuta kuin suositella lämpimästi!! Kaikki meni loistavasti, alkusuunnittelusta alkaen. Paikan päällä homma toimi kuin rasvattu, vaikka hääpaikka oli aika haastava. Toimme paikalle omat alkoholijuomat ja ne tarjoiltiin asiantuntevasti. Jokainen pikkuseikkakin oli niin kuin oli sovittu, ja ruokaa tultiin oikein erikseen kehumaan. Hyvää oli, ja sitä riitti!  :)

Älkää aikailko sen varaamisen kanssa, me varattiin vuotta ennen ja silloinkin oli jo varauksia tehty!  :D Hyvät ja kohtuuhintaiset menevät nopeasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirjoittelinkin jo toiseenkin ketjuun tästä eli itse vieraan näkökulmasta pisti silmiin se, että tarjoilijoilla oli päällä t-paidat, joissa luki isolla "Peten Pitoässät" ja heidän logonsa iso kokin naama. Tuli tosi halpa vaikutelma, sellainen lähoöpubin tarjoilija.

Ruoka oli ihan ok, mun mielestä tavallista perusruokaa, vastasi suunnilleen lounastasoa. Yksi ruoka oli osittain jäässä ja hääkakku oli pettymys, muuten ihan hyvää perussettiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Vielä ruuan tasosta.

Peten Pitoässien hinnoista voi jo päätellä, ettei mitään erityistä gourmet-ruokaa ole tarjolla. Mutta minusta ruoka oli hyvää perushääruokaa, ja sitä kehuttiin. (Okei, harvoin ihmiset tulevat morsiusparille ilmoittamaan, että onpa pahaa ruokaa, mutta yleensä silloin ei sanota mitään  :D )

Meillä oli hyvä hääkakku. Antakaapa arvaan, mikä ruoka oli jäässä: ne olivat ne lohirullat, eikö?  :) Ne pitää leikata jäisinä, koska liian sulaneena siitä ei saa leikattua kiekkoja. Ne tuodaan jäisinä noutopöytään, ja sulavat siinä nopeasti. Jos on ensimmäisenä niitä ottamassa, ovat vielä ehkä jäässä.  :P

Tiedän, koska olen niitä kotioloissa väkertänyt. On muuten hyviä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häissä (9.2.2008),Peten Pitoässät hoiti ruokapuolen.Meillä oli aika kalapainotteinen menu,mutta vieraat tykkäsivät tosi paljon.Meillä oli myös härkää punaviinikastikkeessa ja kermaperunoita.Hääkakkuna meillä oli mustaherukka-vanilja-juustokakkua...TODELLA HYVÄÄ! Ennen pitopalvelun lähtöä,laittivat he vielä yöpalan tarjolle.

Suunnittelupalaverissa meillä meni kaikki tosi hyvin yksiin ja juhlapaikalla tuona tärkeänä päivänä kaikki sujui todella hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pyysin viikko sitten tarjousta syyskuussa pidettäviin häihin, vastausta ei ole vielä kuulunut. Odotellaan... :blink:

Muokattu: , käyttäjä: nintsu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaipailisin tuoreempia kokemuksia Peten pitoässistä. Ovat tulossa heinäkuussa hoitamaan häidemme ruokapuolen. Kaikki kokemukset kiinnostaa! Oliko ruoka maukasta ja oliko sitä riittävästi, oliko kauniisti esillä ja huolehdittiinko että ruokaa oli koko ajan esillä ja ettei mikään loppunut? Oliko tarjoilijta iloisia ja ystävällisiä, siististi pukeutunut yms? Mitä vieraat pitivät?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moikka,

Meille tulee Petenpitoässät ja wow jos heidän ystävällisyys ja heidän avuilaisuus tuo samanlaiset ruuat pöytään ensi kesällä häihimme niin saamme maailman parhaat sapuskat. Kakkuna meillä ei ole perinteinen kerma vaan kuningatar .) En malta odottaa. Samoin ruuana tarjotaan espanjalainen ruoka eli tapakset alkuun ja kanaa pääruuaksi eli nami nami :girl_blum:

http://personal.inet.fi/palvelu/petenpitoassat/

Palaveri heidän kanssa oli ainakin helppoa ja he ymmärsivät heti mitä haluamme. SUOSITTELEN (vaikka ruuan makua en vielä tiedän mutta toivon parasta)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on viikko odotettu tarjouspyyntöön vastausta. Joten voi olla että ei tarvitse enää vastausta laittaa vaan päädymme toiseen firmaan. Kiitos vain Pete & Co :hysteric:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Nyt on viikko odotettu tarjouspyyntöön vastausta. Joten voi olla että ei tarvitse enää vastausta laittaa vaan päädymme toiseen firmaan. Kiitos vain Pete & Co :hysteric:

Meille tuli kattava tarjous n. pari kolme viikkoa tarjouspyynnöstä. Muilta tuli nopeammin, mutta olivat valmiita pohjia, joihin rustattu minun nimeni. pah.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tuli tarjous 9 päivän kuluttua tarjouspyynnön lähettämisestä.

Päädyimme sitten Peteen. Tulen kertomaan kokemuksia, jahka niitä kertyy. Soitin tänään ja varasin pitopalvelun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kävimme eilen Peten pitoässillä sopimassa häidemme yksityiskohdista ja tarjoilusta. Kaikki toiveemme menun ja aikataulujen suhteen huomioitiin loistavasti! Jätän häiden tarjoilut luottavaisin mielin heille! Itse kuitenkin olen aika tarkka ruuista, sekä tarjoilusta, kun itsekkin alan ammattilaisena olen ollut! Vastasivat kaikkiin kysymyksiin ja keroivat myös paljon omia kokemuksia ja antoivat vinkkejä järjestelyihin ja aikatauluun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt on häät juhlittu ja voin lämpimästi suositella Peten pitoässiä! Ruoka oli erinomaista ja sitä oli riittävästi! Hääkakku oli toiveidemme mukaan tehty ja olin siihen todella tyytyväinen. Henkiökunta oli todella ystävällistä ja homma toimi kaikin puolin loistavasti alusta loppuun asti!

Hinta laatu suhde kohdallaan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häät on ohi ja Pete pitopalvelu saa meiltä TODELLA TODELLA suuret kiitokset. Meillä oli espanjalaistyylinen ruoka ja sitä kehuttiin niin paikan päällä kuin jälkikäteen. Hääkakkuki nsaatiin itse valita mm. maku ja ulkonäkö ja hyvää olikin :D

Tarjoilijoilla siis ei ollu t-paitoja vaan kunnolliset vaatteet (liivit ja valkoinen paita + suorat housut). Viitaten ylläoleviin keskusteluihin.

Meillä aikataulu oli edellä sovittuja kelloaikoja ja he osasivat ottaa senkin haltuun. Kaikki toimi kuin rasvattu ja kuten olimme sopineet. Meillä oli omat alkoholit ja kellään ei ollut tyhjää lasia :D

Haluan vielä sanoa että he ovat kohtuuhintaisia (meillä 25,50 € /hlö) ja todella ystävällisia ja ammattitaitoisia ja nopeasti aikataulunsa lukkoon lyöviä eli me varasimme 1 v ennen ja saimme haluamme päivän tsägällä.

Voiko tätä selkeämmin sanoa SUOSITTELEN Petepito ässiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko Peten Pitoässistä tuoreempia kokemuksia? Katselin vähän nettisivuja ja siellä esitetyt häämenut olivat aika...en tiedä...ei ihan sitä, mitä olen itse suunnitellut. Täällä on kuitenkin paljon puhuttu espanjalaistyylisestä ja texmex-ruoastakin. Itselle kun tuli noista esille olleista menuista aika perusmaalaishäätunnelma.. Osaisiko joku kokenut kertoa, kuinka paljon vaihtoehtoja menuissa sitten oikeasti on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli ainakin ihan hyvä kokemus Peten pitoässistä. Ruoka oli hyvää ja tarjoilija oli mukava. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täältä sen verran, että me valittiin tuo Peten Pitoässät, vaikka olikin kokonaishinnaltaan hieman toista vaihtoehtoa Huplia kalliimpi. Valintaan vaikutti suuresti ensivaikutelma, jonka he tekivät. Menu oli räätälöity meidän tarpeiden ja toiveiden mukaan, ja mulle tuli ihan kamala nälkä, kun luin sitä. Sähköpostit kulkivat myös tosi nopeasti, olisiko alle viikko mennyt vastauksessa (sen jälkeen, kun palasivat lomalta, lomasta tuli automaattinen ilmoitus heti). Muutenkin heiltä tulleista viesteistä tuli tosi positiivinen fiilis. Toivottavasti hyvä kommunikointi jatkuu jatkossakin, ja ruoat on yhtä herkullisia, kuin miltä kuulostavat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Uusi nosto... Yhdyn edellisiin, kokemuksia tältä kesältä?

Meillä samoin Peten Pitoässät kiikarissa, ei vielä valittu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli Peten Pitoässät häissämme elokuussa ja en kyllä voi muuta kuin kehua. Ruoka oli todella hyvää (vierailtakin tuli paljon kehuja) ja tarjoilijat olivat todella mukavia ja ystävällisiä. Saimme todella hyvää palvelua aina suunnittelusta hääjuhlaan asti ja kaikki toimi paremmin kuin hyvin. Pete otti heti hääpäivänä juhlapaikalla ohjat käsiinsä ja meidän ei tarvinnut huolehtia mistään. Ruoka ei tosiaan ollut mitään gourmet-ruokaa, mutta sitä emme halunnetkaan. Se oli silti todella hyvää ja juuri meidän häihimme sopivaa.

Niin ja ruokaa jäi vielä paljon ylikin. Kannattaa siis varata paljon rasioita :)

Muokattu: , käyttäjä: Miibe

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Myös meillä oli lokakuun alussa Peten Pitoässät ruokkimassa vieraita. Ruoka oli perinteistä, hyvää ja maukasta. Itse suunnittelimme menun ja he antoivat tarjouksen. Vieraat kehuivat kovasti ja muutama, joille on tulossa juhlia kysyi yhteystiedot! Kaikki sujui hyvin ja tyylikkäästi! Suosittelen ehdottomasti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään