Elysee

Pitopalvelu Lahdessa ja lähikunnissa

150 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kertoa kokemuksia pitopalveluyrityksistä Lahdessa? Mikä on hintataso?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heissan.

Lahdessa on ainakin Tolvasen pitopalvelu: http://www.tolvanen.fi/

ruokakolmio: http://www.ruokakolmio.fi

Kahvila-Pitopalvelu Valkoinen Omena: Hämeenkatu 10, Lahti  050 339 1632

SF-Catering: Osoite: PL 221 15101 Lahti

Puhelin: 040-5150186

Ja lisää löytyy : www.020202.fi

Valitse toimialaksi pitopalvelut ja sit Lahti, niin kyl alkoi löytyyn  ;)

Toivottavasti näistä on edes jotain apuja sulle.

Hintatasosta en yhtään osaa sanoa, mutta kannattaa kysellä ja kilpailuttaa. Onnea etsinnöille!! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitoksia tiedoista! :) Surffailinkin jo sivuilla, mutta on vaikea päättää pitopalvelua,

kun ei tiedä millaisia pöperöitä heillä on tapana tehdä. En ole vielä päässyt maistelemaan kenenkään tekeleitä missään juhlissa...Kommentteja olen kuullut ainoastaan Kotikokki Simpasesta ja Pito-Almasta(Vääksy).  

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on on yksi vaihtoehto Kotikokki Simpasen pitopalvelu. Minkälaisia kommentteja olet siitä kuullut? Onko kellään hintatietoja Lahden sudun pitopalveluista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Meille on on yksi vaihtoehto Kotikokki Simpasen pitopalvelu. Minkälaisia kommentteja olet siitä kuullut? Onko kellään hintatietoja Lahden sudun pitopalveluista?

Kotikokki Simpasesta en ole kuullut muuta kuin hyvää :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tolvanen tekee ainakin tosi hyvää ruokaa, eivät tosin ole aivan edullisia...

Ananas-juusto salaatti on ihan ässä :P slurp!

Pito-Almastakin olen kuullut ihan hyvää, vaikka en ole vielä päässyt itse maistamaan. Ovat yksi vaihtoehto meidän häihimme ja  paljon edullisempia kuin Tolvanen ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me juuri valittiin Pito-Alma tuntuu todella hyvältä valinnalta (moni kehunut) . Edullinenkin, anoppi tekee välillä Lahdessa pitopalveluhommia ja oli kans sitä mieltä et Pito-Alma on edullinen ja hyvä. Pitopöytä maksaa n.22€/henk.

Tolvasen ruokia syöneenä voi kyllä kehua niidenkin ruokia hyviksi. :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa kysyä myös Pito-Piioilta Hausjärveltä. Tekevät keikkaa pidemmällekin ja ruoka on hyvää ja palvelu ystävällistä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Tolvanen eikä kyllä tunnu perin kalliilta vaihtoehdolta. Pari euroa kalliimpi kuin Pito-Alma. Erona vain se, että kaikki ruoat sai keksiä itse eikä ollut mitään varsinaista listaa. (tosin se Pito-Alman lista oli aika kiva, kun aloitteli häähömpötystä. Sai siitä vähän pohjaa mitä halusi).

Tämä meille piti tulla, mutta haluammekin nyt ihan muuta:

Marinoituja oliiveja, herkkusieniä, paprikoita,

hillosipuleja, kesäkurpitsaa ja valkosipulinkynsiä

Täytettyjä munakoisorullia

Hapanimeliä pikkusipuleja

Sienillä täytettyjä tomaatteja

Anjovistäytteisiä kananmunia

Salumi eli salamia, parmankinkkua, jotain juustoa

Tomaatti-mozzarellasalaattia

Katkarapu-avokadosalaattia

Itämainen kananuudelisalaatti

Vihreä salaatti melonilla

Saksalainen perunasalaatti pekonilla

*********

Aurinkokuivatuilla tomaateilla täytetty porsaansisäfilee valkoviinikastikkeella

Kokonainen, vihanneksilla täytetty uunilohi hollandaisekastikkeella

Cajun-perunat

Keitetyt perunat

Kasvisgratiini

*******

Suklaakakku ja vaniljajäätelö

(pöydissä lisäksi leipäkorit ja paria eri levitettä)

tämä siis 25 euroa sisältäen koristelut, tarjoilut, liinat, kynttilät... kaiken

Onneksi kehuitte Tolvasen ruokia, me emme ole niitä maistaneet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä vaan yks nälkänen kuolaamassa  ;D

Kuulostaa toi menu kioto ihan mun häämenulta, jos se päivä ikinä saapuu...Ei siis vielä aktiivisesti suunnittelussa, mutta tänne naikkareihin jumituttu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaas tää taas ylemmäs. Ja lisäisin muutaman kysymyksenkin ;D

* Millaista hintaa olette maksanut/tulette maksamaan pitopalvelusta?

* Millainen menu? Onko varaa ite muokata mieleisekseen?

* Saatteko/saitteko tehdä oman menun?

* Mitä hinta sisältää?

* Ja kaikki linkit jakoon ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille on ensi kesänä tulossa pitopalvelu Simpasilta. Meillä tarkoituksena on, että päivällinen koostuu lohi- ja lihakeitoista ja leivistä höysteineen. Tämän lisäksi pitopalvelulta tulee kakkukahvit ja ilta/yöpalana kinkkukiusausta ja paria salaattia. Mielestäni Simpasten tarjous oli todellakin kohtuullinen eli olisiko ollut 20 euron luokkaa per lärvi (varasin jo viime kesänä ja tähän hätään en löydä muistiinpanoja), hinta sisältää myös astiat ja tarjoilun. Puhelimessa palvelu oli erittäin asiantuntevaa ja koin suurena plussana, että pitopalvelu on ollut juhlapaikassa aiemminkin ja näin ollen tietää puitteet ja mahdollisuudet.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi Lahdesta pitopalvelua nimeltä Pikku Eetu :-X

käy kurkkaamassa sivuilta www.pikku-eetu.com

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Loistavia ehdotuksia, me ollaan kaavailtu Tolvasta...mutta mitään ei vielä varsinaisesti buukattu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Me juuri valittiin Pito-Alma tuntuu todella hyvältä valinnalta (moni kehunut) . Edullinenkin, anoppi tekee välillä Lahdessa pitopalveluhommia ja oli kans sitä mieltä et Pito-Alma on edullinen ja hyvä. Pitopöytä maksaa n.22€/henk.

Tolvasen ruokia syöneenä voi kyllä kehua niidenkin ruokia hyviksi. :P

Oikein hyvän valinnan olette tehneet, itse olen päässyt maistelemaan Alman herkkuja kahteen kertaan, että nam :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tolvasella on ainakin loistavaa ruokaa!! Hinta on kait aika sopiva laatuun nähden. Amande on melko hinnakas, eikä ole kummoiset eväät.. Ruokakolmio on hyvä, hinnasta en tiedä.. (olen itse ollut siellä työharjoittelussa)!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kiva kuulla tuosta Pito Almasta. kaavailtiin aluksi Pito-Piiat pitopalvelua, mutta Alma tais tehdä edullisemman tarjouksen. Molemmista olen kuullut vain hyvää... :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ollaan varattu pitopalvelu Herralasta. Löytyi keltaisilta sivuilta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

olemme pyytäneet tarjouksia nyt vähän joka puolelta ja Pito-Almasta saimme todella hyvän tarjouksen. Kysyisinkin nyt vielä mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä firmasta.  Tiedot voi laittaa mulle privana tai sitten tähän .

kiitos kaunis kaikille niille,jotka viitsivät vastata. :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me pyydettiin tarjouksia mm. Tolvaselta, Amandelta, Ruokakolmiolta, Peltosen torpalta, Matleesta ym... sähköpostilla. Ainoastaan Peltosen torppa ja Matlee edes vastasivat, niistäkin toinen viikkojen päästä. Muista ei koskaan kuulunut mitään. Kotikokki Simpasille sitten soittelin ja kyselin hinnoista ja menusta. Sain jo puhelimessa TODELLA hyvää palvelua, ja heillä sattui olemaan juuri meidän päivämme enää vapaana heinäkuussa!!! Otettiin se. Nyt pitäis pikkuhiljaa mennä sinnepäin sopimaan hommeleista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Juhla Kerkosta www.juhlakerkko.fi ?

Tarjouksia pyydettäessä heiltä tuli nopein vastaus ja melkeimpä edullisin hintakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli tuo Pito-Alma ja voin vain kehua  :-X

Todella hyvä hintalaatusuhde, aivan ihanat ruoat ja kakku.

Erittäin mukava henkilökunta.

On myös erittäin suosittu mekin varattiin vuotta ennen ja oli jo paljon varauksia.

Nytkin tilattiin heiltä prinsessakakku tytön ristiäisiin, on paljon halvempi kuin konditoriasta.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään