Jump to content
Naimisiin.info

Pitopalvelu Lahdessa ja lähikunnissa


Elysee

Recommended Posts

Nyt on Charlotta palaveerattu. Mukavalta vaikutti keittiöpäälikkö jonka kanssa keskusteltiin. Ravintolapäälikkö (kai?) joutui lähtemään jollekkin isolle keikalle mukaan. Hyvin otettiin vastaa ehdotuksia ja heiltä sai apua myös päivän aikataulutukseen.

Me kun emme tahdo perinteistä kakkua vaan amerikkalais tyylisen kerroskakun sokerimassalla, jännäsimme onnistuuko se heiltä. Niin harva konditoria tekee tuon tyylisiä kakkuja mutta onneksi pitäisi hoitua heiltä. Me tuomme mukanamme oman tukirakenteen joten se helpottaa heitä.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Joo ei ollu Marko, heillä oli jonkun ison kisastudion keikka johon tarvi häntä. Markon kanssa olimme kuitenkin sopineet kaikesta ja tapaamme hänet vielä ainakin kerran ennen häitä, samoin hän ilmeisesti on paikan kakuntekijä joten jo sen takia pitää hänet tavata. Me haluamme amerikkalaistyylisen kerroskakun ja he eivät ole ennen tehneet yli kahta kerrosta kakkuun. Me järjestämme itse tuon tukirangan kakkuun ja se pitää toimittaa heille ajoissa.

Link to comment
Share on other sites

Pitoalmalla käyty. Heistä jäi oikein positiivinen kuva aivan kaikin puolin.

Palvelu oli todella ammattimasta. Heillä oli selvät sävelet ja osasivat vastata kaikkiin kysymyksiin (sekä kysyivät paljon myös meiltä). Tuli oikein hyvä mieli kun kävimme palaverissa, kaikki yksityiskohdat on sovittu.

Heiltä myös onnistuu meille hieman normaalista poikkeava kakku. Meille on tulossa suklaa-vadelma kakku. Olen erittäin luottavainen pitopalvelumme suhteen. :tender:

Vääksyyn ajaa Lahdesta vain puoli tuntia, joten älä anna sen olla esteenä. :girl_wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Me päädyimme kuitenkin cafe Charlottaan kun en muuttokiireissä enää jaksanut päätä vaivata vatvomisella,uskon että oli hyvä valinta.Nyt vielä pientä menun viilausta menossa ja kesäkuun lopussa palataan sinne asiaan kun tiedetään montako henkeä saapuu häihin yms.Onnea kaikille häävalmisteluihin:)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Olen kerran käyttänyt charlottaa työn merkeissä, ja silloin siitä jäi ihan jees kuva.

Ei se mitenkään ihmeellinen ollut, mutta tarjoilu ja muu sujui ihan kiitettävästi.

Silloin se oli kyllä ehdottomasti edullisin, kun joulumenua etsittiin. Mutta siitä

itse kahvilasta ei ole hirveästi hyvää sanottavaa. Siellä on aina _todella_ nuiva

palvelu. Jos ne samat ihmiset tulevat juhliin töihin, niin toivottavasti löytävät

jostain paremman otteen.

Link to comment
Share on other sites

Olenkin unohtanut tänne infota. Otimme Charlottan ja tähän mennessä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. He lupasivat tehdä meille amerikkalaistyylisen kakun, äitini miesystävä teki tuollaiseen sen "tukirangan" ja lupasimme jättää sen heille. Eli tarjouksemme oli 24€ johon sisältyy meillä koko menu (paitsi salaatit, mieheni hoitaa työn kautta ne ilmaiseksi), lasit, lautaset, kahviastiasto, pöytäliinat, ruokailuvälineet ja tuo kerroskakku haluamallamme täytteellä ja sokerikuorutteella. Yhteydenotto on toiminut koko ajan ja olemme pari kertaa käynnyt paikan päälläkin.

Kolmen viikon päästä voin tulla kertomaan tarkemmin vielä palvelusta itse juhlapäivänä.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Täytyy nyt tulla kehumaan meidän pitopalvelua, kun häät on juhlittu.

Kaikki meni pitopalvelun osalta aivan nappiin. Meillä oli siis Pitoalmalta pitopalvelu ja todellakin voin vain ylistää heidän ammattitaitoaan ja palvelualttiuttaan. Tietysti ruoka oli aivan mahtavaa, vieraat tykkäs tosi paljon ja me itse tietysti myöskin. Meidän hääpäivä oli erittäin kuuma, joten se vaikutti omaan syömiseen aika paljon. Oli siis olo, ettei olisi kauhea nälkä. Onneks muut vieraat söivät minunkin puolesta :girl_haha:

PitoAlma saa siis meiltä 10 pistettä ja ison papukaija merkin. He olivat todella auttavaisia ja tekivät työnsä loistavasti. Myöskin meille sattuneet ihmiset olivat mitä ihanimmat, tuntui kun olisin tuntenut heidät jo pitkään. Erittäin hienoa palvelua.

:give_heart:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onko kellään kokemuksia Merjan Pitopalvelusta (Sysmä/Valittula) http://www.pitomerja.fi/index.html? On tulossa meille ensi kesänä, teki ehdottomasti edullisimman tarjouksen, joten olisi kiva kuulla kokemuksia.

Lisäksi onko kukaan tilannut kakkua erikseen jostain konditoriasta? Kun mulle on jotenkin hiipinyt ajatus, että se voisi olla kiva, vaikka tuo meidän pitopalvelu on senkin luvannut tehdä. Mitä konditoriaa käytitte, millainen kakku ja tuliko paljon hintaa per pää?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lisäksi onko kukaan tilannut kakkua erikseen jostain konditoriasta? Kun mulle on jotenkin hiipinyt ajatus, että se voisi olla kiva, vaikka tuo meidän pitopalvelu on senkin luvannut tehdä. Mitä konditoriaa käytitte, millainen kakku ja tuliko paljon hintaa per pää?

Me ei tilattu (vaikka jälkikäteen ajatellen olisi ollut kannattavampaa) erikseen konditoriasta kakkua, mutta äitini suositteleen Heinolan Pekan Leipää. Olen itsekkin heidän tuotteitaan syönnyt (kaupat ja kahvilat myyvät Heinolassa heidän tuotteitaan) ja ovat kyllä uskomattoman hyviä. Samoin heidän tehtaanmyymälässä jossa on kahvila, on upeita kakkuja esillä välillä. Eli suosittelisin ottamaan heihin yhteyttä :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onko kellään kokemuksia Merjan Pitopalvelusta (Sysmä/Valittula) http://www.pitomerja.fi/index.html? On tulossa meille ensi kesänä, teki ehdottomasti edullisimman tarjouksen, joten olisi kiva kuulla kokemuksia.

Minuakin kiinnostaisi tuo Merjan pitopalvelu sillä sieltä tosissaan tuli selkeästi edullisin tarjous. Ainakin tarjouspyyntöön vastattiin todella nopeasti eli ensimmäiset pisteet heille siitä. :girl_haha:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Meillä tulossa häät heinäkuussa -11 ja pitopalveluna Eilan Pitopalvelu. Lisää kokemuksia kaipailisinkin tuosta firmasta. Tähän asti kaikki täältä luettu palaute on ollut positiivista, mutta onko jollakulla mennyt joku asia pieleen? Ja näin noviisinä kyselen vielä, että koska siihen pitopalveluun sitten pitäsi ottaa yhteyttä ja sopia menuista ja muista jutuista?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Meille tulee Pito-Alma Vääksystä. Olöemmne kuulleet heistä pelkkää hyvää ja s.postiviestittely ja puhelimitse asioiden hoitaminen on ollut luonnollista, ystävällistä ja asiantuntevaa. Tapaamiseen olivat hyvin valmistautuneet ja oikein hyvä kokemus siitäkin jäi. Elokuussa on meillä häät, joten sen jälkeen tiedän taas kokemuksesta enemmän. :girl_wink: Siellä tapaamisessa oli puhetta, että ovat tosi kysyttyjä ja keväällä 2011 oli jo pitkälle vuosi 2012 varattu eli ajoissa kannattaa ainakin heidän suhteen olla liikkeellä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Tolvanen Oy:stä on pelkkää hyvää sanottavaa. :) Tilasimme heiltä ruoat ja teltan. Ruoat olivat todella herkullisia ja niitä oli paljon, toiveitamme kuunneltiin ja osattiin ehdottaa sopivia ruokalajeja. Toiveiden mukaan tehty hääkakku (hääparille jauhoton) oli aivan ihana. Myös teltta sopi tarkoitukseen hyvin, ja pitopalvelun ihmiset olivat mukavia :)

Link to comment
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemusta Lounaskahvila Vienosta (Lahti) pitopalveluna?

Vienossa on ainakin hyvä lounas ja äärimmäisen ystävällinen henkilökunta, joten luulen, että heillä toimii myös pitopalvelu. Jossain pienemmissä juhlissa olen ainakin ollut, missä on sieltä toimitettu ruoka ja hyvää on ollut ja palvelu on pelannut. Ja hintakin on suht edullinen. Kannattaa ainakin kysellä, ehidän kanssaan voi varmasti neuvotella ihan oman menun :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kilpailutin Lahden alueelta pitopalveluita: Cafe Charlotta, Pikku-Eetu, Tolvanen, Pito-Almat ja (yksi, jota en tässä muista). Tolvasella oli kivoja ideoita, mutta paras hinta-laatusuhde oli Pito-Almoilla. Tilasin ruuat heiltä, ja mielestäni aika yksinkertaisen buffetin. Tilasin esim. leipää + levitettä, ja sain lajitelman leipiä: sinihomekiekkosia, oliivi-feta leipää, pähkinäistä leipää, perussämppäriä... Ruoka siis ylitti odotukseni lähes joka suhteessa. Broiler-Caesar salaatti oli todella hyvää, samoin kylmäsavulohta vieraat kehuivat. Eräs vähän enemmän ruokaa laittava vieras oli sitä mieltä, että joku lähisuvusta on itse kokannut ruokamme :-) niin hyviä ruuat olivat. Voin suositella lämpimästi.

Link to comment
Share on other sites

Itse pähkäilin kanssa, että mistä saan hääkakun. Sinuhella voi kahvilassa käydessään katsoa, mitä heillä on tarjolla aiheesta ja jutella tilaamisesta myyjän kanssa. Samoin kahvila Laurell Duossa myy ihania hääkakkuja, joista on nettisivuillakin hyviä kuvia ja kuvauksia. Muutoin olisin ottanut kakun Laurellilta, mutta käyntini Linkosuonion leipomossa muutti mieleni. Linkosuonio tekee persoonallisia kakkuja edullisesti ja itselleni riittävä koristelu kuului hintaan. Kakku oli myös hyvänmakuinen, eikä vain violetti, kuten toivoin :-) Linkosuoniolla ei ole netissä juuri mitään kuvamateriaalia, mutta heidän myymälästään Ahtialasta löytyy mappeja, joissa on kuvia heidän toteuttamistaan kakuista. Näistä saa aika hyvän kuvan siitä, miten moni asia on mahdollista saada kakuksi!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest päälikkö

Me käytimme häissämme Ruokamiehet Oy:tä eli Jukka Klingan ruokapalveluja. Hän on maan mainio mies ja täytyy sanoa, että ruoka, jota he tekevät on taivaallista. Hinnat ovat myös suhteellisen edullisia. Ruokamiehet Oy:n tilat sijaitsevat Sopenkorvessa Lahdessa vanhoissa teurastamon tiloissa.

Meillä oli häissä tarjolla:

maljajuomana päärynäsiideri

lohikeitto

kanapastasalaatti

vihreä salaattirhapsody ja lisukkeina vaikka ja mitä esim. sipulirenkaita, oliiveja, jalopenoja, paprikaa, fetajuustoa, mandariinia, marinoituja sieniä yms.

leivät, levitteet, salaattikastikkeet

juomana mehu, vesi ja kotikalja

täytekakku ja kahvi

Ruuat oli katettu todella kauniisti ja kaikki oli todella maukasta. Jälkeenpäin olen saanut palautetta vierailtamme todella ihanasta ruuasta ja "erikoisemmasta" valinnasta ottaa keitto "pääruuaksi". Täydellistä kesäruokaa juhlijoille, kevyttä mutta täyttävää. Jukalla on yleisesti muutenkin hyviä ideoita, jos haluaa hieman erilaista menua kuin normaalisti.

Ilmeisesti tämänlainen menu kustantaa yleensä 15-20 euroa per nuppi, riippuen vähän valinnoista eli minun mielestäni todella edullinen.

Aion jatkossakin käyttää heidän palvelujaan mikäli järjestän muitakin juhlia ja suosittelen ilolla muillekin !!!!

"Täydellistä kesäruokaa juhlijoille" Keittoa kesällä tosi viisasta, Varsinkin jos on kuuma kesäpäivä ja hikeä työntää muutenkin. eihän siinäsit hittoikaan jos tykkää mut on varmaan parempiakin kesä tarjottavia kun keitto...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...