Gurmeli

pitopalvelu Hupli?

79 viestiä aiheessa

Voin lämpimästi suositella Huplia kaikille. Meidän häissä oli juhlabuffet, ja kaikki oli tosi maukasta. Jokainen vieras kehui ruokia, ja itsellemmekin ne maistuivat. Tarjoilijat olivat asiantuntevia ja erittäin mukavia. Täysi kymppi Huplille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Komppaan Jonsku84:a täysin, myös meiltä Hupli saa ansaitut kehut :) Ruoka oli mielettömän hyvää ja keräsi paljon kehuja (meillä myös juhlabuffet, valkosuklaajuustokakulla), tarjoilijat osasivat hommansa ja kaiken aikaa yhteydenpito ja asiointi Huplin kanssa oli helppoa ja vaivatonta. Lisäksi hinta on erittäin edullinen laatuun nähden!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Käteisellä maksettiin. Tottakai epäilyttää, kun tänä päivänä raha liikkuu käteisenä. Ihmettelen vaan sitä, että miten Hupli olisi voinut noin kauan pyörittää bisnestään ilman, että verottaja siihen puuttuisi? En tiedä, vedetäänkö jossakin kohtaa välistä, mutta ei se nyt ihan pimeetä hommaa kokonaan voi olla.

Hommansa osasivat ehdottomasti ja toimivat luotettavasti meidän suuntaan. Ollaan siltikin tyytyväisiä, vaikka hetken mekin tätä maksuasiaa mietimme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko tuoreita kokemuksia Huplista? Entäpä Huplin tarjoilut G18 juhlasalissa...?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä tuorein kokemus. Oli eilen 40 v juhlat. Vieraita 50, Huplilta 1 tarjoilija. Buffeessa paahtopaistia, savustettua lohta, graavia, kanaa, tsatsikia etc ja toki savuporo-tuorejuustorullat (vain ne loppuivat mutta väki söi TODELLA paljon koska ruoka oli erinomaista). Ehkä oli liikaa kun oli aoilia, tsatsikia ja graavin kanssa omaa kastiketta. Mutta menuuseenhan saa itse vaikuttaa... Kaukkuakin (suklaa) jäi reilusti yli vaikka myös se oli aivan loistavaa.

Homma todellakin toimi 110 % ammattitaidolla, ei yhtään mitään negatiivista asiaa, Tarjoilija jäi melkein tunniksi ylimääräiseksi ajaksi sovitusta kun meillä aikataulu lipsui. Olisi hänellä nyt varmaan mukavampi olla ollut kotona siihen aikaan la illasta . Kaikissa asioissa joustettin asiakkaan hyävksi.

Palvelu oli todella ystävällistä, lämminhenkistä ja tarjoilijan kanssa synkkasi erittäin hyvin - mistä tuollaisia ammattilaisia enää löytää.

Kaikki vieraat kehuivat estoitta ruuan tasoa.

Jos epäröit ottaa Huplin niin älä enää epäröi. Aivan loistavaa palvelua.

Ai niin, en tiedä mikä on G18 - sali.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Maksuasia on heillä niin yleinen ja käytäntö julkinen että he eivät voisi toimia noin ja pimittää rahoja.

Ovat saaneet pari kertaa pahasti näpeilleen kun maksukyvyttömät ihmiset ovat tilanneet pitopalvelun tiedostaen ettei heillä ole varaa maksaa. Melkosen kallista ottaa maksu käeisellä mutta halvempaa kuin se että jäädään ilman rahoja. Meitä on moneen junaan...

Maksukäytännöstä informoitiin etukäteen ja senhän hyväksyy asiakas. Täysin virallisessa ja asianmukaisessa printatussa laskussa oli täydelliset täsmäytysnumerot kirjanpitoa varten, ainoa asia oli se että sitä ei maksettu verkkopankissa vaan käteisellä. Se ei ole maksukykyiselle asiakkaalle ongelma, käteistä saa automaatista.

Vuosikymmeniä toiminella yrityksellä ei ole kaksinkertaista kirjanpitoa, sen ymmärtää jokainen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Vuosikymmeniä toiminella yrityksellä ei ole kaksinkertaista kirjanpitoa, sen ymmärtää jokainen

Höhöhöhö. Ei liity mitkään vuosikymmenet. Finlex sanoo asiasta näin:

"Kirjanpitolaki 30.12.1997/1336

Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään:

1 luku

Yleiset säännökset

1 §

Kirjanpitovelvollisuus

Jokainen, joka harjoittaa liike- tai ammattitoimintaa, on tästä toiminnastaan kirjanpitovelvollinen.

Lisäksi toinen pykälä sanoo seuraavaa:

2 §

Kahdenkertainen kirjanpito

Kirjanpitovelvollisen on pidettävä kahdenkertaista kirjanpitoa, jollei jäljempänä tässä laissa toisin säädetä."

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä tuo Huplin toiminta on käsittämätöntä !!!

Heillä mm. lounaspaikka jonne voi maksaa lounaat kortilla, mutta sinne ei voi maksaa kortilla hääjuhlaa.

Saati sitten, että lähettäisivät hääasiakkaille laskun sähköpostilla joka maksetaan pankkiin, mutta firmoille tämä onnistuu.

Miten tätä voi perustella, koska rahathan saa etukäteen kun lähettää laskun sähköpostilla ja tarkistaa asiakkaan maksun ennen juhlaa, jos on näin epärelliset asiakkaat.

On käsittämättömän epärehellisiä asiakkaita Huplilla, miksihän ne sinne on kertyneet kaikki ?

Huh Huh :ph34r:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on 50v-bileet heinäkuussa ja ajattelin ottaa Huplin juhliini Juhlabuffetilla.Satsaan enemmän juhlani ohjelmaan ja hyviin juomiin...Itsekkin yrittäjänä ymmärrän maksun etukäteen varsin hyvin tänä päivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lounaspaikassahan ruuat maksetaan kortilla kassaan kassatapahtumana. Huplin kokoisella yrityksellä ei välttämättä ole omaa taloushallinnon ohjelmaa ostettuna/aspattuna saatikka ihmistä hoitamassa myyntireskontraa ja laskutusta. Silloin tilitoimisto varmasti hoitaa heidän laskutuksensa ja reskontran pidon. Tilitoimiston tekemä työ ei ole ilmaista, joten on hyvin mahdollista, että pyytävät tilitoimistoa tekemään laskut vain yritysasiakkaille ja kuluttaja-asiakkaita pyydetään maksamaan kassamaksuna suoraan kassaan. Tämä on aivan tavallista pienemmillä yrityksillä. Isot yritykset taloushallinnon ihmisineen ja -ohjelmineen on aivan eri asia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin suositella Huplia lämpimästi 120 hengen häidemme perusteella; ruokia kehuttiin paljon ja tarjoilu sujui ongelmitta ja todella huomaamattomasti. Kakku tilattiin muualta mutta uskoisin senkin olevan samaa hyvää tasoa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin Hupli elokuulle 2013 häitä varten, ihan näiden kommenttien perusteella :) Ovat aikaisemmin käyneet meijän juhlapaikassa tekemässä keikkoja, joten sekin on ihan jees, että niillä on kaikki tiedossa juhlapaikasta!

Tarjouspyynnön sai nopeasti, hinta on mun mielestä hyvin kohtuullinen ja tuntuu, että asiat sujuu muutenkin lepposasti ja helposti!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Te, jotka olette maksaneet laskun etukäteen Huplin toimistolla, oletteko maksaneet kortilla vai pitäisikö sinnekin varata käteistä? Täytyy sanoa, että vähän häiritsee tuo käteisellä maksaminen. Etukäteen maksaminen olisi ihan ok, mutta en ymmärrä, miksi käteisellä... Saatetaan tämän takia luopua Huplista vaihtoehtona, vaikka muuten olenkin kuullut heistä paljon hyvää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut syömässä Huplin ruokia neljästi (kahden synttärit, hautajaiset ja häät v. 2011). Hyvä ruoka joka riittää ja hyvä palvelu. Ylijääneet pakattiin mukaan (en muista oliko omat purkit vai miten meni..). Erityisesti karjalaista sukujuurta olevat sukulaiset kehuivat sienisalaattia ("sienisalaatista tietää, onko hyvä kokki" -tätini kommentti). Kakkuina ollut perus mansikkakakkua ja häissä suklaata (aivan ihanaa!). Tällaiselle ruokarajoitteisellekin lue: nirso on hyvin maistunut ja valinnanvaraa ollut. Myöskin lapset tykänneet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huplilla oli valmiit kaupan lihapullat tarjolla yksissä häissä, joissa olin tänä vuonna.

Makua kyllä kehuttiin ja minustakin ihan ok, mutta luulin, että pitopalvelut tekisivät lihapullat itse, onhan omatekoiset aina tehdastekoisia maukkaampia. Ne oli kyllä kuumennettu ja jotenkin paistettukin (paistopintaa löytyi), mutta yhtäkaikki olivat tehtaalta.

Liekö tämä sitten yleinenkin käytäntö? Omiin häihin aion tämän seikan kyllä tarkistaa pitopalvelulta. Lapsia häissä ei ollut, lihapullat siis tarjolla ihan aikuisille ja maistuivat toki monelle.

Samoissa häissä ruoan esillepano oli minusta vieraana aika vaatimaton, mutta tämähän saattaa olla myös morsiusparin toive. Ei siis jalallisia vateja, ruoka oli aika "alhaalla" matalalla pöydällä ja sitä oli hieman vaikea siksi ottaa. Pöydän kokoon nähden tarjoilua oli vähän eli vadit ja astiat olivat vähän orpoina (valikoimaa kuitenkin oli, hääpari oli varannut useita eri lajeja). Pöytää olisi voinut hyvin tiivistää puolella, niin tarjoilukin olisi vaikuttanut runsaammalta (buffetpöytä näytti kuitenkin olevan koottu useammasta pöydästä tarjoilua varten).

Kiertosuunta buffet-pöydässä oli myös huonosti suunniteltu, ruokaa jo ottaneet joutuivat palaamaan pöytiin vuoroaan odottavien jonon läpi. Tästäkään en tiedä, onko kyseessä pitopalvelun vai morsiusparin idea. Luulisi kuitenkin ammattilaisten huomauttaneen asiasta suunnitteluvaiheessa.

Tarjoilijat olivat ihan ok, mukavan huomaamattomia, mutta hymyä ei irronnut vaikka katseet osuivat yhteen. Jotenkin hämmentävää saada vastaansa vakava tuijotus. En siis halunnut tarjoilijalta mitään, kunhan katselin ympärilleni ja katseet osuivat yhteen. Tämäkin toki ihmiskohtaista, eikä periaatteessa häirinnyt, mutta jäi kuitenkin mieleen.

Ruoka oli kuitenkin maukasta, härkää punaviinissä kehun erityisesti. Tarjoilu pelasi, buffetpöytää täydennettiin jo ennen kuin jokin laji pääsi kokonaan loppumaan. Tarjoilijoiden käytöksestä jäi etäinen ja huomaamaton kuva, mutta sehän ei ole suoranainen haitta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häävieraan näkökulma, tuore muutaman viikon takainen kokemus Huplin häätarjoiluista:

Ruoilla on hienot nimet, jotka lupaavat enemmän, kuin mitä pöytä tarjoaa. Alkupalaosaston pororullat ja graavilohet olivat parasta tarjontaa, niistä antaisin kiitosta, olivat ihan hyviä, kun ottaa huomioon, mitä muuta pöydässä oli (erilaisia salaatteja, puolikkaita kananmunia, mozzarella- ja tomaattiviipaleita, silliä, kylmäsavulohta, keitettyjä perunoita, broileria, härkää punaviinikastikkeessa).

Salaatit eivät vaikuttaneet aivan tuoreilta. Oli vähän sellainen maku kuin olisi jääkaapista otettu toissapäivänä tehtyä. Kananmunat olivat osittain tummuneet ja omaan makuuni liian kovaksi keitetyt (vaikka kova kanamuna onkin tietysti helpompi puolittaa). Kylmäsavulohi oli ylikypsää, mozzarella-tomaattitarjoilut samoin kuin broilerit ja härkä kastikkeineen olivat aika mauttomia tai eineksen makuisia. Kaiken kaikkiaan tarjoilut olivat korostetun arkiset eivätkä maistuneet yhtään kummoisemmalta kuin opiskelijoille tarjoiltavat kahden ja puolen euron halpislounaat. Erityismoitteet annan kakusta ja teestä (kun kahvia en juo). Mansikkakermakakku oli todella teollisen oloinen. Kerma maistui eltaantuneelta ja mansikkapäällyste ei ollut lainkaan makea. Täytekin oli aika kuivaa, teki mieli jättää leikattu pala syömättä. Tee maistui kitkerältä, oli todennäköisesti käytetty teelaatuun nähden liian kuumaa vettä tai haudutettu liian pitkään, saattoi olla pussissa haudutettu.

Esillepanosta: arkinen kattaus, jossa oli käytetty tarjottavien määrään nähden liian isoja vateja, jotka näyttivät vajailta jo ennen kuin kukaan oli ottanut ruokaa. Minua häiritsi paljon myös se, että alkupalat ja pääruoat asetettiin tarjolle yhtä aikaa ja bestman erikseen ohjeisti ottamaan kaikkea kerralla, ettei tule montaa kierrosta kaikille, vaikka santsatakin saa. En sitten tiedä, onko tuo yleinen käytäntö häissä tai Huplin oma käytäntö, mutta mielestäni se on epäkohteliasta ja juuri niin junttia kuin suomalaiset osaavat noutopöydässä olla. Seisovan pöydän ideahan on se, että sivistyneesti kerätään ensin lautaselle alkupalat (lihat ja kalat erikseen) ja sitten käydään ottamassa erikseen pääruokaa.

Mielestäni Hupli on hyvä valinta niille, jotka haluavat panostaa tarjoiluihin vähemmän ja maksaa pienemmän summan. Juhlavaa tai laadukasta tarjoilut eivät ole, maut puuttuvat. Itse ainakin tilaisin ruoat jostain muualta, meillä on totuttu syömään maukkaita herkkuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häissämme heinäkuussa 2012 Huplin ruuat, kakku ja tarjoilijat. Lihapullat olivat ihan itsetehtyjä ja ainoa mikä loppui kesken :) Kaikkea muuta jäi niin reilusti yli, ettemme saaneet niitä itsekään jakamalla loppumaan! Tarjoilijat hyvin ystävällisiä ja hymyileväisiä. Kaikki sujui erinomaisesti, ja maksun hoidimme laskulla n. viikkoa ennen häitä. Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin heinäkuussa häissä jossa Hupli hoiti Cateringin. Ja näin vieraan näkökulmasta en todellakaan suosittelisi. Ihan siitä syystä että ruoka oli surkeaa. Tarjolla oli paria eri salaattia, tzatsikia, savustettua lohta ja graavilohta joka olikin yllättäen muuttunut siiaksi, paahtopaistia, pororullia sekä keitetttyjä perunoita.

Ruuasta ei tosiaan ole juurikaan mitään hyvää sanottavaa. Ainoastaan pororullia saattoi kutsua hyviksi.

Graavilohi tosiaan oli graavisiikaa ja tämä oli tapahtunut ihan lennosta, en tiedä miksi. Savustettu lohi oli vetistä ja lähes mautonta.

Salaatit olivat mitäänsanomattomia ja tzatsiki mautonta.

Paahtopaisti oli pahin pettymys sillä se oli täysin syömäkelvotonta. Makuna lämmin villasukka.

Ainut hyvä puoli tästä cateringista oli se että tarjoilijat hoitivat työnsä hyvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei, Olisiko muilla lisää uusia kokemuksia Huplista?

Olen varannut Hupli-pitopalvelun omiin häihin lukuisten hyvien aikaisempien kokemusten perusteella, mutta nämä viimeiset kirjoitukset huolestuttavat nyt kovasti. Meille ruokailu on yksi juhlan tärkä asia, ja kuulostaa, että Hupliin ei ehkä voi luottaa enää.

Onko kukaan antanut Huplille palautetta huonosta palvelusta ja ruoasta, ja mitä siihen on vastattu?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen varannut Hupli-pitopalvelun omiin häihin lukuisten hyvien aikaisempien kokemusten perusteella, mutta nämä viimeiset kirjoitukset huolestuttavat nyt kovasti. Meille ruokailu on yksi juhlan tärkä asia, ja kuulostaa, että Hupliin ei ehkä voi luottaa enää.

Meillä sama tilanne eli Hupli varattu hyvien kokemusten perusteella, mutta nyt pistää mietityttämään. En haluaisi pitopalvelua ruveta vaihtamaan ns turhaan sillä makuasiathan ovat aina makuasioita ja ihmiset kokea asioita aivan eritavoilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen varannut Hupli-pitopalvelun omiin häihin lukuisten hyvien aikaisempien kokemusten perusteella, mutta nämä viimeiset kirjoitukset huolestuttavat nyt kovasti. Meille ruokailu on yksi juhlan tärkä asia, ja kuulostaa, että Hupliin ei ehkä voi luottaa enää.

Meillä sama tilanne eli Hupli varattu hyvien kokemusten perusteella, mutta nyt pistää mietityttämään. En haluaisi pitopalvelua ruveta vaihtamaan ns turhaan sillä makuasiathan ovat aina makuasioita ja ihmiset kokea asioita aivan eritavoilla.

Mietin ihan samaa kuin te, vähän rupesi kyllä huolettamaan... :S

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olenkohan ollut Wilperin kanssa samoissa häissä, voisin allekirjoittaa kaiken!

Huplin ruoat eivät todellakaan ole modernia keittiötä nähneetkään, vaan pöytään oli katettu perinteistä graavikalaa, tsatsikia, kasvislisäke, paahtopaistia... Salaateissa oli mainittu pääraaka-aine, jota salaatista ei kuitenkaan löytynyt enää, kun pääsi hakemaan ruokaa. En vakuuttunut oikein mistään, ruoka oli mautonta ja tylsää, osa jäi jopa syömättä itsellä. Sain itsekin sen käsityksen, että Hupli oli se halvempi vaihtoehto niille, joille ruoalla ei ole juurikaan merkitystä. Häissä, joissa olin, oli ainoastaan kylmäbuffet, vain perunat oli lämpimiä. Tarjoilijoilla oli kova hoppu kerätä ruoat pois; kaikki eivät ehtineet hakea edes lisää. En voi suositella, eikä muutkaan ruokaa pitänyt mitenkään kummoisena. Todella arkista ja tylsää. Ilmeisesti Hupli tosiaan ohjeistaa, että vieraille tulisi mainita, että kaikki ruoka on tarjolla, ottakaa. Näin tehtiin myös näissä häissä, jossa olin vieraana, eikä annettu aikaa hakea lisää. Pakko myöntää, että kävin näiden tarjoiluiden jälkeen hakemassa ruokaa muualta, sillä jäin nälkäiseksi.

Ravintola-alan ammattilaisena olen nähnyt satoja erilaisia buffetratkaisuja, ja tämä ei valitettavasti ollut oikein edes keskinkertainen...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos uusista kommenteista!

"Vieras-kirppu" oli ilmeisesti vieraana häissä, eikä järjestämässä niitä? Tiedätkö antoiko hääpari palautetta Huplille, olivatko he myös pettyneitä ja mitä he saivat vastaukseksi? Hääparihan oli valinnut tuon perinteisen listan, eli valinnat varmaan miellyttivät vaikka maku ei olisi ollut kohdallaan? Mietin, että olikohan hääpari myös varmasti tilannut tarpeeksi monelle ruokaa, vai oliko kyseessä pitopalvelun moka?

Meillä on Hupli edelleen valittuna, ja olen sen takia hyvin kiinnostunut palautteista. Nostin pitopalvelulle syksyllä sen saamia aiempia huonoja palautteita kesältä, ja päätettiin kuitenkin pitää Hupli. He vastaavat todella hyvin, lupasivat hoitaa pitopalvelun hyvin, kertoivat saaneensa pääasiassa hyviä palautteita koko viime ajan, ja saivat näin lievennettyjä huoliamme. Istuimme melkein kolme tuntia heidän toimistossamme käymässä päivän kulkua ja ruokia läpi.

Olisiko kenelläkään muulla lisää palautetta Huplista?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Työpaikalla minulle suositeltiin Huplia, työkaveri oli sitä käyttänyt juhlissa ja ruoat olivat kuulemma olleet erinomaisia. Harkitsin sitä sitten itsekin, mutta luin täältä huonoja palautteita, joten päädyin sitten toiseen pitopalveluun. Ymmärsin, että työkaverin kokemukset olisivat olleet vuoden, parin sisältä, mutta en muista oliko asiasta puhetta vai jäinkö vain siihen käsitykseen. En ole enää samassa työpaikassa, joten en voi asiaa varmistaa.

Toivottavasti Boogiehop saat maittavat tarjoilut!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kait joku oikeasti pidä Huplin ruokia minään hyvinä ??!!

Homma on perustunut paljolti siihen kun on saanut maksaa ( joutunut) käteisellä ja Hupli on voinut myydä halvemmalla ( kuitti roskiin ja veroja ei ole tarvinnut maksaa), kuten muiden yritysten jotka laskuttaa ja maksetaan pankkiin lasku tai kortilla toimipaikassa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään