Jump to content
Naimisiin.info

Pitopalvelut Jyväskylässä?


andromeda

Recommended Posts

Meillä oli Kirsti Mätön KM-Pitopalvelu, enkä voi kyllin kiittää ja kehua. Meidät toiveet otettiin huomioon, Kirstillä oli omia hyviä ideoita, hinta oli kohdallaan, toimitimme omat lihat jotka hän valmisti loistavasti... Kaiken kruunasi se että hän huolehti kukista ja pöytien koristeluista, minulla ei olisi siihen enää riittänyt aikaa, kiinnostusta eikä hermoja.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Minulla ei ole varsinaisesti kokemusta Jyväskylän pitopalveluista, muuten kuin mitä olen sähköpostin ja puhelimen välityksellä heidän kanssaan keskustellut. Voisin kertoa jotain kokemuksia kuitenkin.

Kuohun kylätalon yhteyshenkilö kehui kovasti Keski-Suomen Pitoset -yritystä. He tekevät usein yhteistyötä kys. firman kanssa. Hintakin on kuulemma edullinen, hieman päälle parinkympin henkilöltä.

Sonaatilta ja Paakkarilta sain tosi nopeasti tarjoukset, ja molemmilla oli hyviä menuvaihtoehtoja.

Turkkilan tilalta soitettiin minulle, ja heillä ei ole mitään valmiita menuja, vaan suunnittelevat asiakkaan kanssa omanlaisen menun. Soittaja oli todella mukava ja hän esitteli hyviä vaihtoehtoja. Hinta kuulemma noin 30 euroa henkilöltä.

Leena Salokoskelta sain myös puhelinsoiton, ja hän kertoili erilaisista ruokavaihtoehdoista. Hänellä oli mielestäni aika persoonallisia ehdotuksia ja hän vaikutti todella mukavalta ja jämptiltä naiselta. Halusi ottaa erityisesti huomioon meidän häiden ajankohdan (talvihäät) suunnittelussa. Ilman astioita ja liinoja hinta olisi ollut noin 26 euroa henkilöltä.

Vehkalalle laitoin myös sähköpostia, kuten noihin muihinkin. Vastaus tuli reilun kuukauden kuluttua.  ::)

Link to comment
Share on other sites

Guest Meiju(Guest)

Keski-suomen pitoset on loistava!!!Puhelin numeroa en muista mutta olen ollut vieraana juhlissa mihin he olivat tehneet ruuat ym....Suosittelen kyllä!!!Ruoka oli taivaallista,sitä oli tarpeeksi,palvelu erittäin hyvää jne...omiin häihini myös pitoset tekee tarjoamiset

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Osaisko joku suositella pitopalvelua Keski-Suomen alueella (Jyväskylän ympäristössä), joka suostuisi tekemään hieman erikoisempiakin ruokia ja rakentamaan menun asiakkaan toiveiden mukaan?

Koitin etsiä netistä juhlapalveluiden kotisivuja, mutten löytänyt muiden kuin Paakkarin sivut. Jos teillä on (hyviä) kokemuksia joustavista pitopalveluista jotka osaisivat tehda seka perinteisiä suomalaisruokia elegantein "maustein", että moderneja, innovatiivisia ruokalajeja, kuulisin tosi mielelläni... :)

Link to comment
Share on other sites

Kukaan ei ilmeisesti vielä ollut suositellut Soppabaaria (Väinönkeskuksessa). Ei ole varsinainen pitopalvelu, vaan nimensä mukaan baari, jossa myydään soppaa :D Älyttömän hyvät ruuat ja loistava henkilökunta, kyselemällä saa sovittua tarjoilun. Eikä ole kallis! Tosi hyvä menu tulossa ainakin meille.

Link to comment
Share on other sites

Meillä oli viime lauantaina ruoasta ja tarjoilusta huolehtimassa em. Juhlapalvelu Paakkari. Hirmu mukavia ihmisiä, erittäin hyvää palvelua ja taivaallista ruokaa, joka riitti enemmän kuin hyvin! Tässä viikolla olemme eläneet kotonakin niillä "jämillä" :) Ei voi muuta kuin suositella lämpimästi. Ovat joka sentin arvoisia!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest LeenaB(Guest)

Hei,

Samaa mieltä! Viime kesän häissämme Vaajakosken Koskenniskassa meillä oli Paakkarin pitopalvelu ja kaikki oli erinomaista! Ihmiset mukavia, ruoka hyvää ja saimme menua muutella ja mukailla mielemme mukaan. Kaikki kehuivat ruokaa, meillä oli vielä suomalais-englantilaiset häät ja molemmat puolet tuntuivat viihtyvän.

Leena

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Häät on ohi ja ainut asia, missä meinas itku päästä oli pitopalvelu!! En todellakaan voi suositella Iiskolan pitopalvelua edes pahimmalle vihamiehelleni!!!!! Homma kusi niin totaalisesti että....Iiskolan on ollut vuosia sitten muutaman tuttavamme häissä ja silloin homma on toiminut. Sukupolvenvaihdos ja homma ei pelaa?

Asiat mistä oltiin sovittu ei pitänyt paikkaansa. Ruoka oli tarjolla erittäin rumasti! (onneks olin ottanut mariskooleja yms tarjoilupöydän koristeeksi että oli edes jotain näyttävää!) Ja ajatellen vierasmäärää ruoka oli liian pienissä astioissa. Esim. 150 vierasta ja fetakuutiot on laitettu pieneen jälkiruokakulhoon....Siitä ehtii ottaa n. 10 hlöä ja se on jo tyhjänä! Yöpalalle piti jäädä loput ruoat, mutta pitopalvelu oli vienyt ruokia pois. Voin kertoa että edes itse morsiamena en saanut yöpalaa, koska se ehti loppua!! Pitopalvelu vannoi, että ruokaa on riittävästi ja koskaan ei oo loppunut! Me ajateltiin ensin tehdä itse karjalanpiirakoita ja pikkuleipiä, mutta pitopalvelu teki ne ja sanoi, että parempi kun ei muut tee niin ei sit maine mene pitopalvelulta!? Sillä se maine ei ois menny, mutta tällä se kyllä meni! Ainut positiivinen asia oli, että ruoka(jota ehdin saada) maistui ihan hyvältä. En voi muuta sanoa, kuin miettikää tarkkaan minkä pitopalvelun valitsette ja toivon sydämestäni ettei teille muille käy yhtä huonosti!

Link to comment
Share on other sites

Apua.. tässä kun lukee muiden kirjoituksia alkaa omat häät epäilyttämään.. siis että onko meillä sittenkään varaa mennä naimisiin! suunniteltiin budjettia ja ajateltiin et ruoka tulis maksaa 20€ per lärvi, mutta onko jyväskylän seudulla millään pitopalvelulla noin "halpaa" hintaa? vieraita alustavan suunnitelman mukaan kutsuttais n 180, mutta varmasti karsitaan osa pois.. harmittaa ku on nii isot suvut molemmilla! kalliks tulee..

ja lisään vielä että tarkoituksena(tai haavena ainakin :)) olis tarjota vieraille muutakin kun kahvit ja kakkua..

tuli myös mieleen että onko kukaan kysynyt hintoja esim priimuksesta? meillä häät syksyllä ja sillon koulut jo alkanut.. itse ainakin opiskeluaikoina teimme luokkamme kanssa ruokia ja tarjoilukeikkoja häihin..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei,

Onko kellään kokemuksia Pitopalvelu Sojakasta? Tykkäsin heti tyylistä vastata nopeasti viestiini ilman selittelyitä ja nassutuksia huonosta valinnasta hääpaikan suhteen (Könkkölä, missä on huono keittiö), mitä olen parilta pitopalvelulta saanut. Tarjosivat myöskin heti kokonaisvaltaisen palvelun eikä hintoja oltu eritelty astioille, liinoille tms. vaan kokonaisuutena, joka sisälsi kaiken.

Haluaisin vaan olla varma myös ruoan laadusta ja riittävyydestä. Onko kellään oikeita kokemuksia?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hei,

Onko kellään kokemuksia Pitopalvelu Sojakasta? Tykkäsin heti tyylistä vastata nopeasti viestiini ilman selittelyitä ja nassutuksia huonosta valinnasta hääpaikan suhteen (Könkkölä, missä on huono keittiö), mitä olen parilta pitopalvelulta saanut. Tarjosivat myöskin heti kokonaisvaltaisen palvelun eikä hintoja oltu eritelty astioille, liinoille tms. vaan kokonaisuutena, joka sisälsi kaiken.

Haluaisin vaan olla varma myös ruoan laadusta ja riittävyydestä. Onko kellään oikeita kokemuksia?

Moi morsian2208,

Ei ole kokemusta Sojakasta, mutta kyselisin minkä hintaista tarjousta sait sieltä?Pyysitkö tarjousta valmiista menusta vai itse suunnitellusta? Itselläni myös häät Könkkölässä  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 months later...
Guest Uviliini

Itse olin viime kesänä häissä joissa ruokailun järjesti Jyväskylän seudun työttömien yhdistyksen Pitopalvelu. Kävin heidän nettisivuillaan, hinnat eivät ainakaan päätä huimaa. Tosin kyseisissä häissä ruoat olivat melko yksinkertaisia (kiusaus, salaatti, jotain lihaa, patonkia jne+ alkottomat juomat) mutta oikein hyviä kuitenkin ja ruokaa oli riittävästi. (Opiskelijabudjetti hieman sanelee, gourmet ei valitettavasti tule kysymykseen mutta silti vieraiden masut pitäisi saada täyteen) Illalla tarjosivat iltapalaksi muistaakseni jotain makaronisalaattia, karjalanpiirakoita yms.

http://www.jstry.fi/pitopalvelu.html

Onko muilla kokemuksia kyseisestä pitopalvelusta?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Paakkarin (http://www.paakkaricatering.fi/) porukka oli hoitamassa ruokapuolen omissa häissämme elokuussa. En voisi kyllin kiittää heitä kaikesta. Ruoka oli suussasulavaa (ja sitä oli paljon!) ja tarjoilu loistavaa. Aikataulumme hääpäivänä aikaistui alkupäästä yllättävästi, mutta ruoka oli silti valmiina ajallaan. Järjestelyt Katrin kanssa olivat muutenkin ihan omaa luokkaansa, kaikki sujui upeasti ja toiveitamme kuunneltiin viimeistä piirua myöten. Toista puolta juhlapaikastamme emme itse päässeet aiemmin koristelemaan, mutta Paakkarin tytöt olivat senkin hoitaneet kauniiksi. Henkilökunnan ystävällisyys ja iloisuus eivät kyllä unohdu, vieraatkin ovat jälkikäteen kiitelleet kovasti. Jos joku haluaa lisätietoja, kannattaa laittaa mulle yksäriä.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...