Olivia S.

Ateriax ja Agape catering

34 viestiä aiheessa

^ Se lohi oli oikeasti aivan to-die-for. Vieraat kehuivat sitä kilpaa häissä ja muistelevat kaiholla :grin: Eli voisin suositella kyllä sitä ihan tosi tosi lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisko kellään tuoreampia kokemuksia Ateriax pitopalvelusta?

Heiltä olisi tällä erää paras tarjous niin ruokien kuin hinnankin puolesta. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli työpaikan pikkujouluissa ruoat Ateriaxilta ja mielestäni olivat kyllä hyviä. Kyseessä ei ollut varsinainen joulumenu. Ruoat tulivat paikalle jo hiukan etuajassa (katoimme ne sitten itse). Sen sijaan työpaikan vieressä on Ateriaxin lounasravintola, jossa ei kyllä mitkään herkkulounaat ole. Uskoisin kuitenkin, että pitopalveluna pelaa hyvin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hmmm. Kovasti on poikkeavia mielipiteitä Ateriaxista. Kyllä minusta ruokaa pitää olla PALJOn, eikä se saa missään nimessä loppua kesken. Olisiko vielä tältä vuodelta kokemuksia? Me ollaan ensi vuodelle ottamassa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Ateriax catering. Oltiin vähän aikaa sitten suunnittelupalaverissa ja ainakin sen suhteen kaikki vaikutti hyvältä.

Ruoka on vähän erilaisempaa kuin perinteiset karjanlanpaisti ja lohikeitto. Myös hääkakkuvaihtoehdot olivat tosi ihania, mm. valkosuklaamousse-vadelma ja passionhedelmäjuustokakku.

Palvelu vaikutti joustavalta. En tiedä miten yleisesti käytäntö menee, mutta me esim. voimme hakea pöytäliinat etukäteen ja palauttaa ne (+mahdollisesti paikalle jääneet lasit) häiden jälkeisellä viikolla. Pitopalvelu hoitaa juomien kaadon ruokailun aikana sekä juomabuffetin täyttämisen. Ainakin kaikki meidän toiveet otettiin huomioon. :)

Ruuan riittävyydestä en vielä osaa sanoa mitään, mutta ainakin palaverissa pitopalvelun edustaja puhui, että ihmiset voi hakea pari kolmekin kertaa seisovasta pöydästä, joten luotan siihen että ruoka riittää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häät ovat nyt ohi ja Ateriaxista ei ole kyllä mitään pahaa sanottavaa. Kaikki meni suunnitelmien mukaan, ruoka oli katettu kauniisti, se oli herkullista ja sitä oli riittävästi. Vieraat kehuivat ruokia ja moni söi itsensä jo ihan täyteen alkupaloista. :)

Ruokaa jäi jonkin verran ja pitopalvelu jätti ne juhlapaikalle iltapalaa varten. Tarjoilijat olivat mukavia ja ammattitaitoisia ja hoitavat hommansa moitteettomasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En ole itse tilannut heiltä palvelua mutta olen ollut töissä Ateriaxilla kaksi kertaa heidän keikoilla (vuokratyöntekijänä en omana)

Kummallakin kerralla joustimme niin että juhlat onnistuivat eikä se haitannutkaan. Mutta ensimmäisellä kerralla erikoisruokavalioi jälkiruoka oli unohtunut tehdä ja he ostivat ruoka kaupasta äkkiä ensimmäisen erikoisherkun ja toivat sen juhlapaikalle 5min ennen jälkiruokaa ja toisella kerralla oli lasten ruoka jäännyt kokonaan pois. Asiakkaan omia juomia tarjoiltiin kummassakin tilaisuudessa ja toisessa koristelimme ja roudasimme itse juhlasalin (minä 7kk raskaana maha pystyssä, asiakkaiden piti tehdä itse mutta päättivät juuri ennen tilaisuutta sen olevan meidän homma)

Eli siis jos tilaatte Ateriax, varmistakaa ajoissa että lasten ruoka on paikalla ja kaikki ruoat muutenkin sitä mitä tilattiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko jollain tuoreimpia kokemksia ateriax pitopalvelusta omissa häissä? Mitä mieltä olette olleet? Me kovasti harkitaan niitä 2014 kesän häihimme!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään