Jump to content
Naimisiin.info

KUOPION PITOPALVELUT


mariL

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei! Minä otin pitopalvelua etsiessäni sellaisen linjan, että ellei tiedusteluihin vastata saavat kokkailla muille. Tästä syystä esim. Remar jäi listoiltani pois, mikä oli kyllä minulle yllätys. Olin jotenkin saanut tehokkaan ja laadukkaan kuvan ko. firmasta. Myös esim. Taikapadasta luvattiin tarjous mitä ei edelleenkään ole kuulunut, vaikka kuukausi sitten piti jo tulla. :girl_haha: Tässä vaiheessa tuo jo jotenkin naurattaa, kun ensimmäinen vastausviesti komeilee edelleen sähköpostissani ja saapumispäivämäärästä on jo melkoinen aika.

Loimutar oli tässä suhteessa piristävä poikkeus. Yhteydenpito hoitui kutakuinkin moitteettomasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Minä sain kaikista kysymistäni pitopalveluista vastauksen, ennemmin tai myöhemmin... :rolleyes: Mutta tosiaan ei muutamat kovin hyvää kuvaa antaneet itsestään. Päädyttiin sitten valitsemaan Gourmet Food Service, josta alun pitäen olemme saaneet erinomaista palvelua. :) Tulen sitten kertomaan häiden jälkeen, miten kaikki sujui.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Nostellaampa hieman ketjua eli kerronpa hieman tuoreempia kilpailutuksia.

Hintapyydöt laitettiin Remariin, Makumestareihin, Ravintola Oziin, Kotiruoka Reettaan, Gourmet food serviceen, Kattamaan ja Siilinjärven Vintin pitopalveluun.

Makumestarit, Oz, Reetta, GMF ja Kattama vastasivat alle kahdessa viikossa.

Remarin perään soittelin, kun alkoi kulua jo kolmas viikko. Selvisi, että tarjouspyyntö (heidän nettisivuilla oleva yhteydenottolomake) ei ollut mennyt perille, joten kun lähetin spostia ja sain vastauksen vuorokaudessa.

Vintti ei ole vieläkään vastannut, joten se nyt sitten jää laskuista.

Menun hinnat ovat vaihdelleen 24€-40€. Osassa tarjoilu kuulunut mukaan, osassa erikseen. Pöytäliinojen hinnat 4-6€ välillä. Astiat 2-8€.

Kattaman ja GMF hinnoista en osaa sanoa, sillä GMF oli meidän päivälle varattu jo ja Kattama ilmoitti, että hintoja voi tiedustella vuoden vaihteessa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Nostellaampa hieman ketjua eli kerronpa hieman tuoreempia kilpailutuksia.

Hintapyydöt laitettiin Remariin, Makumestareihin, Ravintola Oziin, Kotiruoka Reettaan, Gourmet food serviceen, Kattamaan ja Siilinjärven Vintin pitopalveluun.

Makumestarit, Oz, Reetta, GMF ja Kattama vastasivat alle kahdessa viikossa.

Remarin perään soittelin, kun alkoi kulua jo kolmas viikko. Selvisi, että tarjouspyyntö (heidän nettisivuilla oleva yhteydenottolomake) ei ollut mennyt perille, joten kun lähetin spostia ja sain vastauksen vuorokaudessa.

Vintti ei ole vieläkään vastannut, joten se nyt sitten jää laskuista.

Menun hinnat ovat vaihdelleen 24€-40€. Osassa tarjoilu kuulunut mukaan, osassa erikseen. Pöytäliinojen hinnat 4-6€ välillä. Astiat 2-8€.

Kattaman ja GMF hinnoista en osaa sanoa, sillä GMF oli meidän päivälle varattu jo ja Kattama ilmoitti, että hintoja voi tiedustella vuoden vaihteessa...

Hei, joko päätitte pitopalvelun? Mikä oli paras?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Osaisitteko antaa vinkkejä, jos haluaisi pitopalvelun, jolta luonnistuu muutakin kuin perinteiset kermaperunat ja porsaan sisäfilee? Eli jos menua haluaisi virittää vähän vaikka italialaiseen tai jopa aasialaiseen suuntaan? Täytyykö heti varata tyyliin Makumestarit vai olisiko hyviä vinkkejä edullisesta mutta luovasta pitopalvelusta? Toki menussakin voi karsia ruokalajien määrää ja pitää laadun korkeana, jos haluaa vähän hinnasta nipistää. Tavoitteena olisi n. 100 hengen juhlissa ruoat 30-35e/nenä, sisältäen pöytäliinat ja astiat. Mahdotontako? Juomabudjetti on erikseen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kyseltiin tuossa hintoja makumestari,gfs gourmet food service,reetan ja piian pitopalvelulta n.34-45e/hlö gourmet food service oli varattu meidån päivälle joten niiden hintaa en osaa sanoa. Vastaus tuli ensi gfs heti samana iltana, makum noin viikko ja reetalta piialta yli 2 viikkoa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Täällä kanssa kesän 2013 morsian. Rupesin kyselemään tarjouksia tämän vuoden alussa. En muista enää mihin kaikkiin paikkoihin laitoin viestiä, mutta muutamasta on nyt tullut vastaus. Paras on tähän mennessä ollut Ravintola Vintin tarjous. Menu ja hinta kuulostaa hyvältä, samoin palvelu (siis sähköpostit) ollut hyvää.

Hiemanhan noissa vastauksissa tuntuu kestävän, mutta en pistä pahakseni, koska kyllähän menun laadinta hintoineen on varmasti aikaa vievää.

Link to comment
Share on other sites

Moi!

Onnittelut kaikille jo avioliiton satamaan purjehtineille ja tuleville morsiamille! :) Olen itse mennyt naimisiin tammikuussa 2009 ja hoidimme ruoat häihimme silloin erään palveluntarjoajan kautta. Nyt olen kuitenkin aloittanut työt myyntipäällikkönä yrityksessä, jonka palveluihin kuuluvat pito- ja juhlapalvelut.

Minua kiinnostaisikin ihan ammatillisesta mielestä, että mitä kautta naimisiin menossa olevat yleensä etsivät tietoa pitopalveluista? Onko google se yleisin keino vai keskustelupalstat vai mikä? Kuopiossahan ei ainakaan tänä vuonna (eikä tainnut olla viimekään vuonna) järjestetä häämessuja tms tapahtumaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest tuleva morsian.

itse otin ainakin linjan että firmat joista löysin infoa netistä niin on varmaan hyviä. Paljon positiivisia juttuja makumestareista ja gfs gourmet food servicestä. Ne ovat varmaan suosituimmat kuopion alueella.

Link to comment
Share on other sites

Minua kiinnostaisikin ihan ammatillisesta mielestä, että mitä kautta naimisiin menossa olevat yleensä etsivät tietoa pitopalveluista? Onko google se yleisin keino vai keskustelupalstat vai mikä? Kuopiossahan ei ainakaan tänä vuonna (eikä tainnut olla viimekään vuonna) järjestetä häämessuja tms tapahtumaa.

Ulkopaikkakuntalaisena katsoin mitä googlaus antaa tiedoksi, sekä kyselin tutuilta vinkkejä. Myös täältä naimisiin.infosta poimin nimitietoja ylös.
Link to comment
Share on other sites

Guest Häät 2013

Hei! Meilläkin on häät 2013 ja tarjouksia olen pitopalveluilta pyytänyt. Paljonko teillä on ollut ravintola Vinti tarjous? Millaisia tarjouksia olette muualta saaneet? Me olemme pyydelleet tarjouksia Kuopion alueelta ja hinnat ollut 30-50e/henk. Edullisempaa kyllä etsimme. Useampaan olen viestiä laittanut mutta vasta muutama vastannut. Taitaa olla soittokierros edessä jos eivät seuraavan 2 viikon aikana vastaa.

Link to comment
Share on other sites

Me olemme pyydelleet tarjouksia Kuopion alueelta ja hinnat ollut 30-50e/henk.

Sain muistaakseni kuudelta pitopalvelulta tarjoukset, ja hinnat olivat tuota luokkaa. Yksi taisi olla 28€, mutta siihenkin piti lisätä vielä erikseen tarjoilijoiden summat jne.

Vertailu on hieman haasteellista, kun osassa on astiat mukana ja tarjoilijat, osassa ei.

Link to comment
Share on other sites

Kiva kuulla ajatuksia myös "pöydän toiselta puoleta"!! :) Itse teen työkseni myyntiä Leilan Pannu ja Pata Oy:lle ja tälläkin hetkellä on muutama tarjouspyyntö pöydällä odottamassa. Minulle itselleni helpoin ja tarkin tapa tehdä tarjous on kartoittaa ensin se hääparin tarve. Eli mitä ja millainen tilaisuus halutaan. Menun hintaan kun vaikuttaa moni tekijä:

- Mitä tarjotaan?

- Miten tarjoilijoita tarvitaan?

- Tarvitaanko astioita vai tulevatko ne paikan puolelsta?

- Tarvitaanko liinoja vai tulevatko ne paikan puolesta?

- Tuleeko kaikki meiltä vai haluaako joku tuoda jotain itse?

- Onko buffee vai pöytiin tarjoilu?

Näistä muutamasta asiasta saadaan iso määrä muuttujia, jotka kaikki vaikuttavat oleellisesti hintaan. Meillä menun hinta pitää sisällään koemaistelun, tarjoiltavat ja tarjoilijat tietyn aikaa. Lisäksi voimme toimittaa lautaset ja liinatkin, jos ne eivät tule esim. varatun paikan puolesta.

Link to comment
Share on other sites

On vähän liian nopeat sormet!! :)

Piti vielä lisätä, että tarjousten vertailu helpottuu, kun tarjouspyynnössä muistaa mainita esim. tilan osalta onko talon astiat käytössä vai ei. Kun pyytää kaikkia toimittamaan tarjouksen niin, että se pitää sisällään ruoan, tarjoilijat, astiat (jos tarvitsee), liinat (jos tarvitsee) sekä muut mahdollisimman seikkaperäisesti, tällöin pitäisi tulla vertailukelpoisia tarjouksia.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei! Täälläkin häät tulossa kesällä 2013 ja nyt etsinnässä olisi pitopalvelu. Meinasimme aluksi viettää ravintolahäitä, mutta nyt olemme kallistumassa juhlapaikkaan johon voi viedä valitsemansa pitopalvelun. Olemme harkinneet Ravintola Vintin pitopalvelua sekä Makumestareita, kummastakin olemme kuulleet paljon hyvää ja Vintin pitopalvelun ruokia olen henkilökohtaisesti maistanutkin eräissä yo-juhlissa. Kummastakaan en vielä vastauksia ole saanut, eipä vielä kyllä ole mennytkään kuin vajaa viikko, näköjään saa pidempään tarjouksia odotella, ainakin täällä olevista tekseistä on se tullut selväksi:) Nyt haluaisinkin tietää kokemuksia näistä kahdesta pitopalvelusta, varsinkin menujen hinta ja "laajuus" kiinnostaa. Kaikki tieto kyseisistä pitopalveluista on kuitenkin tervetullutta!:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...