Johanna03

Pito-Piiat, Hausjärvi

164 viestiä aiheessa

Hei!

Olisi mukava kuulla, mitkä ovat Pito Piikojen bravuurit? Kovasti heitä kehutaan ja täytyypä panna korvan taakse, jos pitopalvelua häissä tarvitaan! Paljonko heidän veloituksensa on ollut per nuppi (ja mitä suunnilleen sisältänyt)?

Harkitsen heitä kyllä toisiin sukujuhliin. Joten kertokaas muuten viisaammat, mitä heiltä kannattaa tilata?

:-X :-X :-X:-* :-* :-*:P :P :P:-X :-X :-X:) :) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin kaksikymmentä kertaa Pito-Piikojen antimia nauttineena kuvaisin heitä yhdellä sanalla: Hyvä

Toiminta-alueesta en tiedä muuta kuin, että olen törmännyt heihin ainakin linjalla Pääkaupunkiseutu - Orimattila - Hämeenlinna. Hausjärvihän on siinä kokolailla keskellä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me halusimme ns. pelata varman päälle ja vaihdoimme pitopalvelua Pito-Piikoihin. Heti tuli lista niistä asioista, joita pitää miettiä. Hieman erilainen asenne, kun edellisellä firmalla (soitellaan sitten kuukautta ennen  ::) )

Rauhallisin mielin saa tässä häitä suunnitella :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen oli avioliittomme siunaus ja hääjuhla. Ruuat valmisti Pito-Piiat ja en voi muuta sanoa, kuin että kaikki oli TÄYDELLISTÄ!!!!!! Kauniisti esillelaitettu ja miten uskomattoman  hyvää kaikki oli!!!! Vieraat keuhuivat ruokia ja olivat hyvin iloisia siitä, että meillä ei ollut mitään perinteistä pitopöytää! Pito-Piikojen henkilökunta oli ystävällistä ja todella mukavaa ja kaikista vieraista pidettiin hyvää huolta, erityisesti meistä morsiusparina!!

Joten suosittelen täydestä sydämestäni!!!!

Ja se kasvisgratiini on jumalaisen hyvää!!!!!Jopa tuo mun arman ukkoseni, joka ei moisia ruokia koskaan syö tykkäsi siitä!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainut mikä heissä on vähän outoa on se, että olen täyttänyt tarjouspyyntölomakkeen heidän nettisivuillaan jo n. kolme viikkoa sitten (häät syyskuussa 05) ja lähettänyt sähköpostia, ja mitään vastausta ei ole tullut...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ainut mikä heissä on vähän outoa on se, että olen täyttänyt tarjouspyyntölomakkeen heidän nettisivuillaan jo n. kolme viikkoa sitten (häät syyskuussa 05) ja lähettänyt sähköpostia, ja mitään vastausta ei ole tullut...

Mulle vastailivat parin päivän viiveellä. Tosin varoittelivat, että joskus saattaa mennä pidempään, jos on hurjaa sesonkia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ainut mikä heissä on vähän outoa on se, että olen täyttänyt tarjouspyyntölomakkeen heidän nettisivuillaan jo n. kolme viikkoa sitten (häät syyskuussa 05) ja lähettänyt sähköpostia, ja mitään vastausta ei ole tullut...

Kannattaa laittaa sähköpostia perään. Meidän tarjouspyyntö meni lomakkeella tuossa alkuvuodesta, ja se jotenkin hävisi kuulemma. Asia selvitettiin sitten sähköpostitse.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Ainut mikä heissä on vähän outoa on se, että olen täyttänyt tarjouspyyntölomakkeen heidän nettisivuillaan jo n. kolme viikkoa sitten (häät syyskuussa 05) ja lähettänyt sähköpostia, ja mitään vastausta ei ole tullut...

Minä sain hyvinkin pikaisesti vastauksen...taisi tulla parissa päivässä...tyytyväinen olin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tiedättekö sisältyykö tarjolijat menun hintaan?

Millaisia hintoja teillä on ollut?

Ovatko iltaan asti?

Miten heidän pöytäliinat? maksaako paljon?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain Pito-Piioilta pari viikkoa sitten tarjouksen ja siinä tarjoilijat eivät sisälly hintaan vaan niistä veloitetaan 27 euroa/hlö/tunti. Tarjous on tosin niin halpa, että tarjoilijoiden tuoman hintalisänkin jälkeen tarjous on erittäin kilpailukykyinen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

gumman: Aika kallis menuhinta verrattuna siihen mitä olen kuullut muilta, jotka ovat pito-piian ottaneet.

Hinta on kalliimpi kuin minun saamani tarjous picantina foodilta!! Ja tarjoilja hinnat myös todella kalliit!

Aika outoa, koska heiltä on monet saaneet kyllä todella edullisia tarjouksia? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarkoitin kyllä, että TARJOILIJOISTA veloitettiin tuo 27 euroa/tunti/hlö. Ruokien hinta on 12 euroa/hlö ja koska meidän juhlissa on vain n. 40 henkeä niin silloin tarvitaan vain 1 tarjoilija (noutopöytä) ja kokonaishinnaksi tulee näin ollen n. 14 euroa/hlö. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ai, kato joo, lukihäiriö hörö mulla!!! :P

Anteeksi......

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkälaisen menun sisältää tuo 12 eur/hlö?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pito-Piiat oli meillä ja hyvät oli ruuat ja palvelu! Erityisen kunniamaininnan saavat kasvisgratiini ja lohirullat, slurps!

Täydet pisteet heille, tosin lasku on vielä tulematta mutta tuskin siinäkään on yllätyksiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pito-Piikojen kasvisgratiini on jotain ihan ylimaallisen hyvää! Me otettiin se menun lisäksi ja oltiin todella tyytyväisiä valintaamme.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pito-Piiat oli meilläkin perjantaina, ja ruoka oli upeaa. Lisäksi järjestelyt pelasivat kaikki erinomaisesti. Voin suositella!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pito-Piiat olivat myös meidän häissä! Voin suositella niitä myös. Kaikki oli nätisti laitettu esille, ruoka oli hyvää ja palvelussakaan ei ole moittimista. Kaikki pyyntömme ennen ja häiden aikaan huomioitiin ja kaikki sujui mutkattomasti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain tänään tarjouksen pito-piioilta ja hyvältä vaikutti. Ihmetyttää vain se kun osalta porukkaa on tarjoilijat sisältyneet hintaan ja osalla ei. meidän tarjouksessa veloitettaisiin k.o. palvelusta 25 e/h/hlö. Kannattaako tästä nyt sitten yrittää tingata???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Siis tarjoilijat 25e  tunti? Kannattaisi varmaan pyytää sellainen tarjous, jossa on laskettu kaikki mukaan? Me saatiin sellainen sieltä kyllä suoraan.. Ehkä rippuu siitä kuka sieltä vastailee...?Meillä tuli maksamaan noin 24e per henkilö ja siihen kuului lähestulkoon kaikki(ainoastaan liinat ja kakkutelineet veloitetaan erikseen). Mielestäni halpa verrattuna muihin pitopalveluihin. Ja ennenkaikkea helppo, koska itse ei tarviste miettiä tarjoilijoiden tunteja jne.. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

niinpäs taidan tehdäkin. Kiitos! Mikään kiiru tässä ei onneksi ole, olen vain niin malttamaton! :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli myös Pito-Piiat häissämme ja olimme ruokaan erittäin tyytyväisiä, sitä jäi iltapalan jälkeen vielä paljon kotiinviemisiksi mm. kolme kokonaista kakkuakin! Mutta tarjoilijat olivatkin sitten toista maata... Kaksi nuorta tyttöä, joista toinen oli ihan ystävällinen, mutta toinen erittäin tyly. Lisäksi pyysimme, että laittaisivat oluet ym. juomat jääkaappiin kylmään, mutta koko illan saimme lämmintä olutta juoda, vaikka jääkaapissa oli kyllä tilaa. Olimme myös sanoneet kellonajan monelta juomat tulevat pöytään, mutta juomia ei tuotu ennenkuin itse kävimme pyytämässä, lisäksi silloinkaan ei vielä boolia tuotu, vaan siitäkin piti käydä huomauttamassa erikseen. Olimme sopineet, että tarjoilijat kattavat iltapalan kymmeneltä ja poistuvan sen jälkeen. Yhdeksältä kaasoni tuli pyytämään minua kuitenkin keittiöön, tarjoilijat olivat vain ilmoittaneet, että lähtevät nyt ja saamme itse kattaa iltapalapöydän. Selvittelin siinä sitten asiaa heidän kanssaan ja sanoin, että eivät kyllä todellakaan lähde ennenkuin iltapala on katettu. Sen jälkeen pyysivät, että saisivat laittaa sen heti esille kun heillä ei ole enää muita hommia ja aika kävi pitkäksi :o Jouduin aika tiukkana sanomaan, että he kattavat sen tasan kymmeneltä ja lähtevät vasta sitten, hääkakkukin oli juuri syöty, eikä kukaan varmasti vielä nälkäinen. No vähän ennen kymmentä he sitten kattoivat ja lähtivät samantien.

Jäi vähän kurja maku heistä ja varsinkin siitä, että morsianta piti vaivata hääpäivänään, vaikka sovimme että  yhteydenpito tapahtuu kaasojen välityksellä. Mutta pääasia tietysti, että ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minnukka79:Annoitteko palautetta Pito-Piioille häiden jälkeen? Olisi hyvä, että tollaisesta asiasta informoitaisiin heidän pomojaan.. Muuten ei myöskään asioihin tule parannusta. Ajatellen muiden naikkareiden tulevia häitä ;) Ikävää kuitenkin, että teillä oli tuollainen kokemus :(. Onneksi olit kuitenkin tiukkana, etkä antanut periksi,olittehan maksavia asiakkaita! >:(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään