Jump to content
Naimisiin.info

Juhlapalvelu Siru-Maaria?


Recommended Posts

Lueskelin aikaisempia ketjuja ja niissä kehuttiin Turun seudulla mm. Juhlapalvelu Siru-Maariaa ja se oli vielä aika halpakin.

Sainkin kaivettua www:stä pitopalvelun yhteystiedot, mutta ongelma on, että en saa häneen yhteyttä puhelimitse enkä postitse. Tietääkö kukaan vieläkö kyseinen pitopalvelu on toiminnassa  ??? Kovasti kiinnostaisi kun noita muutamia kehuja olen lukenut. Olemme saaneet monista muista Turun seudun pitopalveluista tarjouksia (varsin kalliita :-/), mutta vieläkin houkuttaisi saada tarjous tuola Siru-Maarialta.

Link to comment
Share on other sites

Itse olin muistaakseni viime vuoden keväällä juhlissa, joissa oli pitopalveluna tämä Siru-Maaria eli ainakin vielä silloin oli toiminnassa. Tämän hetken tilanteesta en valitettavasti tiedä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nosto.

En tiedä onko sulle enää ajankohtainen, mutta mä sain ainakin ihan hetioitis yhteyden Siru-Maariaan puhelimitse ja sopimukset on ensi kesälle tehty.

Että on kyllä olemassa. Kovasti kertoi kyllä tällä hetkellä olevansa kiireinen.

Link to comment
Share on other sites

Ruoista ei ole jäänyt mielikuvaa, eli ei siis varmastikaan voinut olla kovin huonoa ;) mutta HIEMAN kyllä ihmettelen heidän hääkakkujaan. Ensimmäisen kerran kun näin heidän hääkakun, luulin, että se on koristelultaan keskeneräinen ja laittavat sen pöydässä valmiiksi, mutta ei! Se näytti minusta siltä, että kaksivuotias muksu oli heitellyt kuorrutteet kakun päälle :o Toki huolimattomasti, mutta silleen taiteellisesti tehty kuorrutus on hieno eli tarkoitus ei ole, että pinta on sileä, mutta sitä ei kyllä oltu osattu toteuttaa ::)

Ja kun toisella kertaa oli samanmoinen versio, niin aattelin, että voisivat tosiaan panostaa hääkakun ulkonäköön.

Link to comment
Share on other sites

Olin kaasona viime kesänä juhlissa, joissa pitopalveluna oli Siru-Maaria. Ruoka oli muistaakseni ihan hyvää, en muista mitään huonoakaan siitä, mutta tarjoilijat olivat todella töykeitä. En tiedä montako tarjoilijaa heillä on, mutta niissä juhlissa siis mätti kyllä tarjoilu, ja siitä oli puhetta useaan otteeseen juhlankin aikana.

Tarjoilijoilla oli varmasti kiire, mutta jos tilataan 130 vieraalle, niin eihän se mikään yllätys ole, vaan silloin mitoitetaan sen mukaan. Hääparia harmitti myös, että heidän ostamiansa konjakkeja pantattiin keittiössä, ja lopulta niitä jäi yli tosi paljon, kun niitä ei tuotu pöytään kuin pullo kerrallaan ja se sitten pääsi aina loppumaan nopeasti. Olisivat sitten tuoneet kerralla, näin meni ostokset aika lailla hukkaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Asia on myös niinkin, että vaikka laitettaisiin kaikki häävieraiden ostamat kalliit viinit, konjakit ym. pöytiin, niin tarjoilun jälkeen valitettaisiin että, minkä takia näin monta pulloa jäi auki!? Eli aina on jotain mitä ei voi täydellisesti tehdä vaikka haluaisikin... Ja jos tätä ei ymmarrä niin, kannattaa olla pitämättä koko häitä!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

Meille jäi todella hyvä mieli Siru-Maariasta. Suosittelen. Toiveitamme noudatettiin ja homma toimi huomaamattomasti. Ruoka oli hyvää ja itse saimme valita menun useasta vaihtoehdosta. Kakunkoristelukin oli toiveiden mukainen. Todella hyvä hinta/laatusuhde. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Meillä on hääjuhla Maarian Pappilassa ja olisi tarkoitus näillä näkymin ottaa ruuat Siru-Maariasta. Saimme alustavan listan, josta voimme ruokalajeja häihimme valita ja hyvältä ja monipuoliselta vaikutti.

Kaipailisin kuitenkin vielä enemmän kokemuksia Siru-Maariasta, ja jos jollain sattuisi olemaan valokuvia heidän tekemistään hääkakuista, niin niitäkin olis tosi kiva nähdä  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nosto... Onko jollain ajankohtaisempaa tietoa Siru-Maariasta? Minkä hintainen pitopalvelu, millaista ruokaa ja palvelua (nykyään?)

Link to comment
Share on other sites

Mun kokemus Siru-Maariasta on vähäinen, koska pyynnöistä huolimatta ei ikinä saatu menuehdotelmia ko.firmasta eivätkä vaivautuneet edes sanomaan suoraan, ettei ehdi/halua/viitsi/pysty hoitamaan häidemme muonitusta. Siru-Maarian emäntä on myös Maarian pappilan emäntä ja meidän juhlat on siellä. Pappilan tilojen vuokraamiseen liittyvät asiat on sujuneet ongelmitta, mutta tämä pitopalvelun puoli ei tunnu toimivan.

Mua kiinnostaisi kovasti Tinsin häätunnelmat ja kokemukset Maarian pappilasta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Käväisin katsomassa Maarian pappilaa (otin kuvia, mut ne on aivan samanlaisia kuin netissä olevat, joten niistä ei oikein ollutkaan hyötyä) ja tapasin samalla Sirpa Rantalan, eli pitopalvelun omistajan. Oli hyvin kiireinen, järjesti juuri yhtä tilaisuutta, mutta oikein mukava. Meillä on hirveän pelkistetty menu, mutta hän arvioi sen hinnaksi (kakkuineen) 10-15 euroa per pää (!!!). Jee! :) Nyt vaan koitan saada selville, tekeekö Siru-Maaria keikkaa myös muualle, koska joudumme näillä näkymin vaihtamaan pappilan yhtenäisempään tilaan. :girl_sigh:

Sähköposteihin vastaamista joutuu odottelemaan, mutta häihin on aikaakin vielä. Siru-Maariaan me kuitenkin ollaan päädytty nyt ja varattukin se (pappilaan), toivottavasti tulee vastaus kuun loppuun mennessä siitä, tulevatko he myös muualle.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Onko kellään tuoreita kokemuksia Siru-Maariasta? Ajatuksena on viettää talvihäät Maarian pappilassa, ja ottaa pitopalvelu sieltä...

Link to comment
Share on other sites

Siitä on kyllä jo melkein pari vuotta aikaa, mutta olin töissä yhden keikan verran ko. paikassa ja pitopalvelussa (se oli karonkka). Maarian pappilahan on nätti paikka, tosin aika pieni, joten jos on vähänkin enemmän vieraita, kaikki eivät mahdu samaan tilaan. Ja huom tosiaan mielipiteeni perustuu vain yhteen iltaan.

Henkilökunta oli tuolloin oikein mukavaa ja ruoka hyvää, tosin ehkä vähän arkista (silloin oli lautastarjoilu, eikä annos saanut aikaan mitään wau-efektiä). Olin töissä virallisessa tilaisuudessa alakerrassa, ja yläkerrassa oli juhlakalun kavereiden pippalot samaan aikaan. Sitten kun oli taukoa, menin auttamaan sinne ja olin kyllä ihan kauhuissani, kuinka paljon siellä oli likaisia laseja ja lautasia ympäri pöytiä ja jopa lattioilla, kun muualla ei ollut tilaa - joku heidän oma tarjoilijansa oli joko hidas tai laiska :D yläkerrassa oli myös tosi kuuma, vaikka oli todella kylmä talvi-ilta. Juhlapaikalta pois pääseminen oli myös melko hankalaa (riippuen tietenkin vieraiden kulkuvälineistä), lähin yöbussi menee sieltä Raunistulan puistotieltä.

Hyvä mieli illasta kuitenkin jäi, henkilökunta mukavaa mutta ammatillisesti perustasoa. Jos ei siis hae mitään erikoista tai huipputasoa, voin suositella :)

edit. typoja

Muokattu: , käyttäjä: essi.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...