Touhu-Touko

Sandbergin sormuksista tiedustelua

1014 viestiä aiheessa

Kiitos vastauksestasi.

Nyt menee pohdinnan puolelle, että mitä tämän nykyisen kiven kanssa tekisi.

Pidän nykyisestä istutuksesta eikä A-20:n istutus ole oikein mieleiseni.

Kuitenkin kiven mahdollinen vaurioituminen mietityttää.

Vaihtoehtona on, että vanha kivi jää entiseen sormukseen ja harkitsen kokonaan uusien ostamista.

Siksipä kysynkin vielä seuraavien sormusten hintoja koolle 15.

E-140W

E-250W

E-229W Myötätuuli

Ovatko nuo sormusmallit keskenään samalla runkomallilla (flakka?) ja onko niiden korkeus sama?

Korkeus oli mainittu vain myötätuulen kohdalla, 2mm.

Materiaaliksi oli kerrottu 18K:n valkokulta. Valmistatteko tilauksesta myös 14K:n valkokullasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Konnaepeli,

Nyt taisin liikaa pelotella sinua tuolla kiven rikkoutumisen mahdollisuudella. Tarkoitin vain sanoa, että sellainen mahdollisuus on olemassa ja se on syytä tietää, mutta eipä meillä ole rikkoutunut tilaajan kiveä kuin kerran niiden 24 vuoden aikana, jotka olen näitä hommia tehnyt :) Siitä huolimatta ei ehkä olisi huono idea säilyttää vanha sormus ennallaan ja hankkia uudet.

E-140w ja E-250w sormusten rungon korkeus on noin 1,6mm, joten ne eivät ihan täysin sovi E-229w vierelle. E-229w malli on kuitenkin jäämässä pois mallistostamme ja tilalle tulee uusi vastaava malli, jossa rungon korkeus on tuo 1,6mm ja timantit ovat vähän isompia. Uusi malli tulee mallistoon joskus tulevan syksyn aikana, enkä osaa siitä vielä antaa tarkempi hinta- tai muita tietoja. Sormukset saa tilauksesta myös 14k kullasta.

E-229w sormuksen vaihtoehdoksi voisin ehdottaa Kassiopeia / V-210w sormusta.

Suositushintoja:

E-140w koko 15,0 705,-

E-250w koko 15,0 845,-

V-210w 945,-

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa. Kaipaisin vähän apua. MInulla on kihlasormuksena E-137w ja haluaisin sen rinnalle sitten joskus jonkun näyttävän vihkisormuksen, mielellään pyöreän mallin kun minulla on hyvin hennot sormet, mitä mieltä olet tuosta v-236-7w? Liian leveät sormukset saattavat näyttää hölmöltä pienissä sormissa?!

Kiitos! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei taas ja kiitos ilmoittamistasi tiedoista!

Vielä vaivaan näillä kysymyksilläni.

Kävin tutustumassa jälleenmyyjän luona sormuksiin ja pidin kovasti mallin E-559/W:n rungosta.

Onko jossakin kivettömässä mallissa tuo sama runkomalli/korkeus?

Lähinnä leveydet 4mm ja 5mm kiinnostavat.

Jos sellaisia on, niin mitkä niiden hinnat olisi valkokultaisena koolle 15,5?

Onko esim. E-530:n runko matalampi, kuin E-559:n?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei taas!

Pikkumyy:

V-236-7w on oikein sopiva vaihtoehto E-137w:n vierelle. Se on siro, näyttävä ja samanlevyinen kuin E-137w. Rungon muoto on siinä hiukan vähemmän pyöristetty, mutta tilauksesta voimme sitä pyöristää pikkuisen lisää, jolloin ollaan hyvin lähellä samaa muotoa.

Sormusten leveys on makuasia aina. Kovin pienissä sormissa leveät sormukset saattavat näyttää turhan massiivisilta, mutta jos sormesi ovat hoikat ja silti pitkät, voisi leveämpikin yhdistelmä sopia hyvin. Kannattaa käydä sovittelemassa eri levyisiä sormuksia.

Konnaepeli:

E-550w kihlassa on täsmälleen sama runko kuin E-559w mallissa. E-530w on myös samanmuotoinen ja -korkuinen, mutta kapeampi eli 3,8mm.

Suositushinnat:

E-550w koko 15,5 620,-

E-530w koko 15,5 448,-

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos pikaisesta vastauksestasi!

Vaikuttaa siltä että mieleinen malli on nyt löytynyt.

Ajattelin tosiaan kiven/istutuksen siirtämistä nykyisestä sormuksesta tuohon E-530/W sormukseen, jos se vaan järkevästi onnistuu. Jos nykyinen istutus ei sellaisenaan sovellu sormukseen tai saa lopputuloksen näyttämään nuhruiselta, niin sitten varmaan istutus olisi myös uusittava. Tuo 3,8mm leveä runko on varmaan se sopivampi leveys nykyistä kiveä ajatellen. Olen yrittänyt mittailla istutuksen leveyttä ja 3,8mm taitaa olla senkin mitta.

Lisäksi ajattelin nykyisen sormukseni kohdalla seuraavaa;

Nykyinen sormukseni on pienennetty ja siitä poistettu pala on minulla tallessa. Ajattelinkin, että sen palan lisäisi sormukseen poistetun kiven/istutuksen tilalle, jolloin sormus olisi edelleen käytettävissä kivettömänä rinkulana.

Toisena vaihtoehtona kiven siirrolle olisi E-530/W:n kaveriksi E-535/W.

Paljonko sen suositushinta mahtaa olla koossa 15,5?

Osaatko yhtään kertoa paljonko työkulut kiven/istutuksen siirrosta voisi olla?

Edes jotain suuntaa? Osaisin verrata siten kustannuksia kiven siirron ja E-535/W:n välillä.

Minulla on tosin vielä päätettävänä tuo rodinointiasia. En ole onnistunut näkemään vielä missään rodinoimatonta valkokultaa, joten en tiedä pidänkö siitä. Rodinoinnin kuluminen kuitenkin mietityttää, vaikka värinä se hyvin kaunis onkin.

Jos päädyn tuohon kiven siirtämiseen, niin miten minun tulisi toimia?

Tekeekö jälleenmyyjä tilauksen sormuksista ja toimittaa nykyisen sormukseni sitten teille?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saako malleja E-530 ja E/535 palladiumista?

Onko palladiumin työstäminen kalliimpaa kuin valkokullan, ajatellen kiven istuttamista palladiumsormukseen?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Paljon kysymyksiä taas. Yritän vastailla kaikkiin, mutta paremmin saisi asiaan selvyyttä, jos toimittaisit sormuksesi meille nähtäväksi.

- sormuksen "paikkaaminen" pienennyksen yhteydessä pois otetulla palalla (tai, jos palan pituus ei ole sopiva, uudella palalla) pitäisi onnistua.

- E-535w:n suositushinta on 999,-.

- Kiven + istutuksen siirron kulut ja se onnistuuko homma ylipäänäsä, selviävät, jos saamme sormuksen nähtäväksi. Suuruusluokka kuluille on 100-200,- + E-530w sormuksen hinta.

- Voimme toimittaa jälleenmyyjäliikkeeseen nähtäväksi rodinoimattoman sormuksen

- E-530 ja E-535 sormukset saa tilauksesta palladiumista. Palladiumin työstäminen on kalliimpaa kuin valkokullan.

- Kaikki tilaukset tulee tehdä jälleenmyyjämme kautta. Parhaiten asiassa päästään alkuun, jos toimitat vanhan sormuksesi meille jälleenmyyjän kautta. Kun saamme sormuksen tänne, voidaan varmistaa, onnistuuko työ ja millä hintaa jne. Voit sitten tehdä päätöksesi näiden tietojen pohjalta.

Jos vielä herää uusia kysymyksiä, voisitko meilata minulle suoraan: [email protected].

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Uuri!

Minulla on vihkinä valkokultainen Kuunsilta E-97, mistä tykkään todella paljon! Olen miettinyt kihlani uudistamista keltakultaisesta perusrinkulasta Sandbergin valkokultaiseen ja olen kiinnostunut Taivaanranta V-75 sormuksesta. Osaatko sanoa, sopiiko se muodoltaan vihkisormukseeni ja miten paljon sen suositushinta olisi valkokultaisena? Kokoni on 15,5 mm. Toinen vaihtoehto on V-86 tai V-66. Mitä näiden sopivuudesta vihkiini osaisit kertoa? Sovittamalla tietysti parhaiten selviää :lol:

Kiitos ja mukavaa, hieman liiankin lämmintä kesän jatkoa!

terveisin Waimo -09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

waimo-09,

V-75 ja V-86 malleissa on molemmissa 4mm leveä tynnyrirunko. E-97 runko on hiukan enemmän pyöristetty, mutta mielestäni em. sormukset sopivat kuitenkin oikein hyvin vierekkäin. Tarvittaessa voimme myös tilauksesta pyöristää V-75 tai V-86 runkoa hiukan enemmän. V-66 mallissa muoto on sama, mutta leveyttä on 3mm.

Tässä suositushintoja valkokultaisille:

V-66w 639,-

V-86w 0,07ct 769,-

V-86w 0,11ct 899,-

V-75w 985,-

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!

Olisin tiedustellut että minkälainen sormus sopii kaveriksi Vihki Sandbergin tähtisumu t-139-7 ja samantyyppinen kihlasormus 3 tähtitimanttia kummatkin keltakultaa niin kolmanneksi sormukseksi tähän samaan sormeen?

Sopisiko joku yksikivinen?mikä on aamukasteen, toivomuslähteen hinnat? miten tuo keulapurje? kaikki keltakultaisina.

Minkä hintainen on tuo riipus V6 hevosenkenkä entäs siihen korvakorut?

Kiitokset kamalasti!:)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Neito,

Teitpä vaikean kysymyksen siitä, mikä sopisi kolmanneksi sormukseksi T-139/7 ja 3-kivisen kanssa. Tuota 3-kivistä näkemättä ja makuasi tuntematta en oikein osaa mitään tiettyä mallia suositella. Omat ehdokkaasi Aamukaste-, Keulapurje- ja Toivomuslähde-mallistoista ovat kaikki hyviä vaihtoehtoja. Tässä joitain ideoita lisää:

- toinen T-139/7 sormus

- kapea allianssi, kuten T-2w

- kapea rivisormus, esim. Myötätuuli M-166 tai Kassiopeia V-210

Tässä muutamia suositushintoja keltakultaisille:

Aamukaste V-236 0,17ct 1129,-

Keulapurje K-48 539,-

Toivomuslähde K-4 0,17ct 1080,-

Tähtisumu T-139/7 1585,-

Allianssi T-2 0,55ct 1450,-

Myötätuuli M-166 1049,-

Kassiopeia V-210 975,-

V-6 riipus 565,-

V-6 korvakorut 715,-

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Haluaisin kehua teidän nettisivuja. Aivan loistavat! Ja ihanaa, että jaksat itse vastata näin ahkerasti kysymyksiin. Olen juuri itse hankkinut vihkisormuksen (v-236-7w) ja sen vuoksi netissä surffailtu monta tuntia. :) Ikäväkseni vain huomasin Turun jälleenmyyjien valikoiman olavan erittäin suppea. Salosta löysin kyseisen mallin, jotta sain livenä sovittaa.

Hyvää kesän jatkoa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Lämpimät kiitokset mukavasta palautteesta!

Turun jälleenmyyjiemme muita suuria kaupunkeja suppeammat valikoimat ovat meillä tiedossa oleva ongelma, jonka yritämme lähitulevaisuudessa saada ratkaistua tavalla tai toisella.

Kulta- ja kelloliike Suomisella on kuitenkin tietojemme mukaan ollut hyvä valikoima tuotteitamme, joskin näin vihkisormussesongin loppupuolella on mahdollista, että valikoimat on myyty melko lailla loppuun ja täydennyksiä tehdään vasta elo-syyskuussa.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Uuri!

Ihastuin suunnattomasti valkokultaiseen E-970W sormukseen. Mitä hintaluokkaa tämä sormus on? Kuuluuko mallistoonne tästä sormuksesta esimerkiksi puoliallianssi versiota ja mitä hintaluokkaa sellainen olisi.

On kyllä mahtava homma, kun käyt täällä vastaamassa tulevien morsiammien kysymyksiin. Loistavaa asiakaspalvelua! Kiitos tästä ja hyvää kesän jatkoa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei AliBu,

E-970w sormuksen suositushinta on 1195,-. Mallin valmistus on lopetettu ja korvaava uusi malli tulee mallistoomme keväällä 2011, jolloin siitä on tilattavissa myös puoliallianssi-versio. Varastossamme ja jälleenmyyjiemme valikoimissa on kuitenkin edelleen E-970w sormuksia, joten sormusta on edelleen saatavissa, jos vain koko sattuu kohdalleen.

Ja kiitokset jälleen mukavasta palautteesta :)

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oli aivan pakko tulla antamaan tänne hyvää palautetta! Minulle tulossa vihkiksi T-1W. Toimitus oli todella nopeaa ja sormus on upea! :-X Kiitos siitä. :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos! :grin:

Mukava palaute piristää aina työpäivää - etenkin näillä helteillä!

t. Uuri

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Mikä on suositushinta seuraaville sormuksille:

V-33-rub

V-86-7-rub

Kiitos :girl_smile:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Vinga,

Tässä suositushinnat:

V-33 rub 1260,-

V-86-7 rub 955,-

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko teillä mallistossa valkokultaista sormusta, jossa on 11 timanttia? Mikä on mallin numero ja hinta? Kiitos.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei,

Mallistossamme on neljä sormusmallia, joissa on 11 kiveä. Tässä tiedot ja suositushinnat:

Kassiopeia V-211w, alkaen 1635,-

Kassiopeia V-212w, 1390,-

Myötätuuli M-66w 1570,-

Myötätuuli M-166w 1099,-

Lisäksi kaikki Allianssi-mallit (T-1w, T-2w, T-3w, T-4w) voimme tilauksesta valmistaa 11-kivisinä eli suunnillen puolialliansseina.

Terveisin,

Uuri Sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Uuri,

haluaisin tiedustella minkälaisia yhdistelmiä suosittelisit Suvituuli v-23w sormuksen rinnalle?

Kiitos jo etukäteen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

EO,

Et maininnut, haluatko V-23w sormuksen viereen sileän sormuksen vai timanttisormuksen yhdellä tai useammalla kivellä. Oletan, että kyse on timanttisormuksesta.

V-23w sormuksen vierelle sopii hyvin esim. 1-kivinen sormus Poutapilvi A-10w tai Kassiopeia-malliston rivisormukset M-57, M-49 ja M-48. A-10w sormuksesta on mallistoomme tulossa piakkoin myös hiukan leveämpi versio A-15w, jonka rungon leveys on noin 5mm ja timantin kokoluokka 0,25ct.

Terveisin,

Uuri sandberg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei Uuri,

Minulla on kihlasormuksena T-2W (on muuten aivan mahtava ja kaunis) ja nyt olen alkanut pohtimaan vihkisormusta sen rinnalle. Aiemmin suunnitelmissa oli hankkia sormusyhdistelmissäkin oleva K-5W, joka ainakin näyttäisi istuvan upeasti kihlani rinnalle. Osaatko sanoa hintavälin K-5W -sormukselle riippuen timantin koosta?

Toisena vaihtoehtona olen miettinyt V-236-7W -sormusta, mutta jostain aiemmin luin, vaikka se ole flakkarunkoinen, sellainen olisi mahdollista teettää käyttämällä pohjana V-235 -sormusta (valkokultaisena), johon sivutimantit voisi istuttaa. Onko tämä vielä mahdollista? Entä kuinka uskot sen sopivan T-2W:n rinnalle? Se kai on suunnilleen samanlevyinen, mutta entä korkeus ja jääkö näiden sormusten väliin väliä keskitimantin istutuksen takia? Osaatko sanoa, kuinka paljon tällainen sormusversio tulisi maksamaan (hintahaitari timattien koosta riippuen).

Tietenkin, jos sinulle tulee mieleen joku muu sopiva sormus niin otan mielelläni ideoita vastaan.

Suuret kiitokset jo etukäteen vastauksistasi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään