dangel_

Pitopalvelut Hämeenlinnan seudulla

33 viestiä aiheessa

Olen menossa ensi kesänä naimisiin Hämeenlinnassa ja nyt kyselisin,että tietääkö kukaan hyviä, edullisia ja ennen kaikkea toimivia pitopalveluita Hämeenlinnan seudulta? Hääni järjestetään paikassa, johon tuodaan itse juomat, niin olisi mukava saada tietää pitopalveluista, jotka suostuvat tarjoilemaan omat juomat.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin Tasolounas ja Parolan Rosolli näin äkkisilteen tulivat mieleeni. Siitä en tiedä saako niihin viedä omat alkoholijuomat, mutta kysäse. Rosollissa ei kylläkään ole kuuleman mukaan erikoista ruokaa. Tasolounaalla on hyvät pöperöt!  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

http://www.tasolounas.fi/

Tasolounaasta meillä on pelkkiä hyviä kokemuksia, mutten ole varma toimivatko he omien kartanoidensa ulkopuolella...? Nettisivuilla kyllä lukee, että kuljettavat ruuat jopa 200km päähän! Meillä oli häät heidän Wisahovin kartanossaan, eikä omia juomia saanut tuoda. Ruoka on kyllä kuuluisan hyvää Hämeenlinnassa :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kirstulan kartanoon TÄYTYY viedä omat juomat. Se on kyllä huikean kallis paikka (ainakin vuokra), mutta todella kaunis ja romanttinen  :-X Tasolounaan paikoissa (joita on 3) juomat täytyy ostaa heiltä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee ensi kesänä Tasolounaan pitopalvelu, eikä meillä ole juhlat Hämeenlinnassa,siis muuallekin he pitopalveluaan tarjoavat ja ainakin ruokajuomana olen heidän kuullut tarjoilevan asiakkaan omia juomia. Valinta oli helppo koska en ollut kuullut kuin hyvää palautetta Tasolounaasta. ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Rengon pitopalvelu. Kokemusta on kyseisestä firmasta ja pelkkää hyvää voin sanoa.

Pitopalvelu tarjoilee itse ostamamme juomat seuraavanlaisesti:

- Kaataa ja tarjoilee kuohuviinit

- Asettaa tarjolle ruuan kanssa ostamamme oluet, siiderit, lonkerot ja viinit

- Kahvin kanssa tarjottavat avecit myös kaatavat valmiiksi tarjolle

Kahvin jälkeen pitopalvelu poistuu ja hoidamme itse (ts. kaverit hoitaa) tarjolle nostelun ja boolin tekemisen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos kaikille vastauksista!

Me päädyttiin Rengon pitopalveluun, kun kaikilta on saanut siitä vain positiivista palautetta ja tuntuivat osaavansa hommansa kun kyselin asioita..  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli häissä viime viikonloppuna Rengon Pitopalvelu ja ei kyllä ole mitään valitettavaa! Ruoka oli todella hyvää ja hoitivat hommansa erittäin ammattimaisesti! Suosittelen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Huomasin, että meillä on sama paikka ja samaa pitopalveluakin on tässä mietitty. Pyysittekö muilta tarjouksia ja miksi päädyitte Rengon Pitopalveluun jos saapi kysellä? Meillä olis tarjoukset kolmesta paikasta, nyt pitäis vaan päättää mikä valitaan. Harmi vaan kun kokemusta/tietoa kyseisistä palveluista ei ole...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me päädyttiin Rengon Pitopalveluun osittain hinnan perusteella ja osittain fiilispohjalta. Pyydettiin tarjoukset myös Parolan Rosolllilta ja Pito-Piioilta, joista Rosolli oli halvin ja Pito-Piiat reilusti kalliimpi kuin nuo kaksi muuta! Rengon Pitopalvelusta soitettiin meille tarjouspyynnön lähetettyämme ja heistä tuli heti tosi ammattimainen kuva, joten valittiin sitten heidät. Lisäksi he olivat ainoat, jotka eivät veloittaneet erikseen tarjoilijoista tai matkakuluista.

Mutta suosittelen kyllä heitä ehdottomasti, ei ole mitään valitettavaa ja vieraat kehuivat ruokia todella paljon!! Meilläkään ei ollut heistä mitään aiempaa kokemusta, mutta jos jatkossa joskus tarvitaan pitopalvelua, niin tiedän kyllä keiden puoleen käännyn :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Kiitos kattavasta vastauksesta! Itsellenikin tuli kyllä ammattimainen kuva heistä, mutta halvemman tarjouksen sain Nylanderin herkusta. Täytyypi tässä vielä miettiä. Tärkeintä kuitenkin on, että ruoka on maittavaa ja muutenkin tarjoilu pelaa. Jos nyt jollain olisi kokemusta tästä Nylanderista, niin mielelläni kuulisin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No meidän kaason ja bestmanin häissä kolme viikkoa sitten oli ruoat Nylanderilta ja hyvät ruoat oli nekin! Kakku oli vähän turhan makeaa, mutta muuten ei kyllä ollut mitään valittamista. Kaikki hoitui oikein hyvin ja nopeasti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No jos mä saisin näiden mun kokemusten perusteella valita Rengon ja Nylanderin välillä eikä hinnalla olisi merkitystä, niin valitsisin Rengon. Mutta jos Nylander on huomattavasti edullisempi, niin ottaisin varmaan sen, koska kyllä heidänkin ruoat oli todella hyvät!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hinnassa 7€/hlö edullisempi on tuo Nylander... Vaikka meillä on pieni porukka, n. 45 hlöä, tulisi säästöä n. 350€, joka mun mielestä on kuitenkin aika paljon... Täytyypi jutella ukkosen kanssa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen Rengon Pitopalvelua todella lämpimästi! Vietimme häitä Hämeenlinnassa joulukuussa; ruoka oli mahtavaa, sitä oli riittävästi, tarjoilu pelasi ja henkilökunta oli ystävällistä ja joustavaa moniallergisten vieraidenkin suhteen. Valitsimme heidät hyvän maineen ja edullisen hinnan perusteella, oli myös mukavaa, kun tarjoukseen sisältyi KAIKKI eikä tarvinnut laskea, montako veistä tai lasia ja montako metriä pöytäliinaa vieraille tarvitaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heippa!!!! Nylanderin ruoka&herkku hoiti häämme aivan upeasti.Tarjoilu oli parasta ja pitopöytä todella näyttävä.Vadit olivat upeat.Hääkakku oli hienosti esillä ja hyvän makuinen.Voin suositella muillekkin....Lissu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kiva kuulla, sillä Nylander on meillä hoitamassa ruokapuolen kuukauden päästä. Nyt pitäisi vaan keksiä minkälaisen kakun haluaisi heidän tekevän, muu lista on jo valmiina...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Haluaisin kuulla lisää kokemuksia tasolounaasta ja sen palvelusta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on kokemusta Rengon pitopalvelusta useista läheisteni (mummojen, tätien, vanhempieni) syntymäpäiväjuhlien järjestämisestä sekä omieni ja veljeni ylippilasjuhlista, ja pelkkää positiivista sanottavaa on! :) Ruoat ovat aina olleet erinomaisia, henkilökunta ystävällistä ja kattauksetkin kauniita. Kun olemme järjestäneet juhlat kotona tai vuokratussa tilassa, on meillä aina ollut myös omat alkoholijuomat mukana ja kahvipöytäänkin on tuotu lisäksi omaleipomia kakkuja tms eikä se ole haitannut.

Omiin häihini olen ainakin suunnitellut pyytää samaa pitopalvelua :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tasolounaasta työnpuolesta on hyviä kokemuksia ruoasta, muttei niinkään siitä palvelusta. Rengon pitopalvelusta sensijaan olen kuullut pelkkää hyvää, muutaman kerran myös itse heidän ruokiaan syöneenä voin suositella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ninarsku, tiedätkö, onko Wuolteen kartano Tasolounaan paikka? Kun paikkana kartano viehättäisi, mutta Tasolounaasta ja nimenomaan palvelusta olen kuullut samanlaista kommenttia kun mainitsit..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko jollain listaa Hämeenlinnan alueella toimivista pitopalveluista? Kokosin tästä ketjusta joitakin nimiä, mutta jos joku olisi jo laatinut listan, niin helpottaisi kilpailuttamista...

Lisäksi olisin kysellyt vinkkejä siitä, mikä pitopalvelu sopisi hyvin hieman erikoisemman häämenun toteuttamiseen? Suunnitelmissamme on tapas-tyyppinen menu, jossa siis olisi paljon kaikenlaista pienempää syötävää, eikä ollenkaan ns. pääruokaa perinteisessä mielessä. Lisäksi kumpikaan meistä ei voi syödä kalaa tai mereneläviä, joten sitä emme ajatelleet tarjota (tämähän vie jo suuren osan "perinteisistä" alkuruoista pois laskuista).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko jollain listaa Hämeenlinnan alueella toimivista pitopalveluista? Kokosin tästä ketjusta joitakin nimiä, mutta jos joku olisi jo laatinut listan, niin helpottaisi kilpailuttamista...

Lisäksi olisin kysellyt vinkkejä siitä, mikä pitopalvelu sopisi hyvin hieman erikoisemman häämenun toteuttamiseen? Suunnitelmissamme on tapas-tyyppinen menu, jossa siis olisi paljon kaikenlaista pienempää syötävää, eikä ollenkaan ns. pääruokaa perinteisessä mielessä. Lisäksi kumpikaan meistä ei voi syödä kalaa tai mereneläviä, joten sitä emme ajatelleet tarjota (tämähän vie jo suuren osan "perinteisistä" alkuruoista pois laskuista).

Jälkimmäiseen kysymykseesi en valitettavasti osaa vastata, mutta tässä joitakin Hämeenlinnan seudun pitopalveluita ja heidän kotisivujaan:

Rengon Pitopalvelu http://www.rengonpitopalvelu.fi/

Myllytupa http://www.myllytupa...itopalvelu/3897

Tasolounas http://www.tasolounas.fi

JH Catering http://www.jhcatering.com

Parolan Rosolli Oy http://www.parolanrosolli.fi/

Pitopalvelu Sirkka Laurila http://www.pitopalve...rilasirkka.com/

Nylanderin Ruoka & Herkku http://personal.inet.../ruokajaherkku/

Kotiruoka Forsström http://www.kotiruoka.fi/

P.S. Näistä kahdesta viimeisestä en itse jostain syystä aikanaan saanut koskaan vastausta tarjouspyyntööni...

Toivottavasti näistä on edes jotain apua! smile.gif

Saakos muuten udella missä teidän hääjuhlaa vietetään? ;)

Muokattu: , käyttäjä: ~Suvi~

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääkakkuja etsin ja eksyin sielläpäin asuvaan kotileipurin blogiin www.ronjaleipoo.com, hän ainakin haaveili kakkujen teosta. Kannattaa kysästä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään