Pitopalvelut Hämeenlinnan seudulla


dangel_

Recommended Posts

Meidän juhliemme ruuista vastasi Rengon pitopalvelu ja tyytyväisempiä emme olisi voineet olla. Ruoka oli mielettömän hyvää ja pitopalvelun henkilökunta todella ammattitaitoista ja iloista porukkaa. Kakku meille tuli Sokerileipuri Suomiselta, koska tekevät yhteistyötä pitopalvelun kanssa. Kakku sai myös valtavasti kehuja ja se olikin tajuttoman hyvää. Rengon pitopalvelu on mielestäni vielä ihan kohtuuhintainen vaihtoehto, joten suosittelen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pojan häät vietetty 3.9.2011. Häiden ruoat tilattiin turenkilaisesta Lounaskellari Emmistä. Ruoat olivat todella maukkaat ja saivat paljon kehuja vierailta. Ja ruokaa oli todellakin riittävästi. Voin todella lämpimästi suositella Lounaskellari Emmiä häiden pitopalvelun hoitajaksi.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Kannattaa kysäistä myös Lasimäen Ravintolasta (sijaitsee Iittalassa, mutta varmaan tekevät muuallakin) tekevät jonkin verran Pitopalvelua ravintolan lisäksi. Olen ollut muutamissa juhlissa ja voin kehua sekä ruokaa, että palvelua! Oman kokemuksen mukaan ovat suht edullisia ja hintaan yleensä sisältyy kaikki...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Meilläkin häät Hämeenlinnassa ja pitopalvelu etsinnässä!

Haluttais joku vähän erikoisempi menu kuin perus hämäläinen pitopöytä karjalanpaisteineen ja lihapullineen. Paljon on kehuttu Rengon pitopalvelua, mutta jostain muualta kuulin, että osaavat nimenomaan toteuttaa perinteisen häämenun mutta eivät välttämättä mitään erikoisempaa. Haluaisitteko siis kertoa esimerkkejä ruuista joita olette syöneet Rengon pitopalvelun tarjoilemana, ja kokemuksia niistä? Ja samalla tavalla myös muiden pitopalveluiden ruuista?

Hienoa olisi myös, jos viitsisitte kertoa millainen menu teille on tulossa/ millainen teillä oli ja paljonko on hinta/henkilö. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...

Olin ystävieni häissä kaasona viime vuonna ja pitopalveluna toimi Nylanderin ruoka ja herkku.

Ihanaa maukasta ruokaa ja ihanat emännät! Neuvottiin ja palveltiin kohteliaasti. Kertoivat että tekevät ruokalistoja asiakkaiden mukaisesti, ystävilläkään ei ollut perinteikäs menu.

 

Rengon pitopalvelulla on myös hyvää ja maukasta ruokaa, mutta palvelu ei ole ollut hyvää.

 

Muista minulla ei ole kokemuksia :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 5 months later...

Hox Hämeenlinna ja lähiseutu! Häät tulossa ja kaipaat apukättä? Tässä olisi iloinen ja asiakaspalveluhenkinen nainen juuri teitä varten! Olen melkein valmis ravintolakokki, osaan tarjoilla ja valmistaa ruokia. Olen tällähetkellä töitä vailla ja etsin 3kk:ksi töitä ennenkun jään kesäkuussa äitiyslomalle. Auto kulkee ja palkka ei ole tärkein vaan se, ettei tarvitse kotona 3kk:tta istua ennen äitiysloman alku. Olen myös harrastelijavalokuvaaja, yhdet häät olen kuvannut. Laitan yv lisätietoja niin jutellaan lisää tai vinkkaa vaikka ystävällesi! :) Tai sähköpostilla [email protected] 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...