IS

Sadonkorjuukokit Catering, Vantaa

40 viestiä aiheessa

Onko kenelläkään kokemuksia tästä pitopalvelusta? Menulle tulisi hinnaksi 12 euroa, joten edullinen se ainakin on. Muuta en heistä tiedä, nettisivuilla ei ollut kuvia kattauksista tai ruokien esillepanosta. Olen ollut pitopalveluun yhteydessä sähköpostitse ja vastaus tarjouspyyntöön tuli 10 minuutissa :o Se oli ainakin positiivista verrattuna muutamiin pitopalveluihin joilta odottelin vastauksia useita viikkoja >:(

Kaikki kokemukset ovat tervetulleita.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ohhoh! Edullinen on :o!

Mitä hintaan kuuluu, sisältääkö tarjoilijat, astiat, kattaukset, minkälainen sisältö buffetissa jne?

Nimittäin olen menossa ensi torstaina tekemään lopullisen sopimuksen PITOPALVELU HUPLIn kanssa. Hinta on edullisin, jonka olen tarjouskilvassa saanut, 23,50 / hlö, sisältää lähes kaiken mahd. kattauksineen ja astioineen. Tämä firma kuulosti muutenkin fiksulta. Menu-vaihtoehdot tosin kuulostivat tylsiltä, mutta kaippa niitä kompromisseja on tehtävä.

Mutta kerro pikaisesti, mitä sinun huippuedullinen pitopalvelusi antaa rahoillesi vastiketta? (Vielähän minullakin on valinnan mahdollisuus.)

Ja kertokaa, jos teillä on kokemusta tuosta PITOPALVELU HUPLISTA!!?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee aika yksinkertainen menu, tämäntyyppistä olemme ajatelleet (tämän hinta oli se 12,-)

Vihreä salaatti

Juusto-pastasalaatti

Lämminsavulohta

Savunaudanpaistia

Tandoorikanaa ja riisiä

Vihannesratatouille

Hääkakku ja kahvi

(+ruokajuomat ja leipälajitelma)

Lisämaksuja tulee näin:

Astiasto 150eur

Tarjoilija 20eur/tunti

Liinat 6eur/kpl

Servetit 0,90eur/kpl, mikäli haluatte kankaiset

Laskin että meidän 56 hengelle tulisi kokonaishinnaksi 1238,- Laskin tarjoilijoille yhteensä 16 tuntia ( 2x8h), mutta voi olla että vähemmälläkin selvitään kun vihkiminen on vasta klo 16. Pitopalvelu tarjosi laajempia menua meille, niiden hinnat olivat 13,50 ja 14,50.

Toinen halpa pitopalvelu on Lohjalainen Juhlaserviisi jota myös vielä harkitsemme. (He tulevat 51 euron lisämaksusta myös pääkaupunkiseudulle.) Kokonaishinta tulee 1-200 euroa kalliimmaksi kuin Sadonkorjuukokit, mutta heillä sisältyy hintaan kaikki, joten ei tarvitse miettiä noita tarjoilijoiden taksoja ym. Heillä kuuluvat hintaan myös kukkakoristelut, joten jos haluaa jokaiseen pöytään kukkia, niin silloin Juhlaserviisi tulee loppujenlopuksi edullisemmaksi. Itse laskin, että tämä oli hieman halvempi kuin esim. Hupli.

Tässä linkit heidän kotisivuilleen:

Sadonkorjuukokit :

http://www.kolumbus.fi/jari.pihlajamaki/

Juhlaserviisi:

http://www.kolumbus.fi/juhlaserviisi/

Toivottavasti tästä oli jotain apua ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Herve IS!

Jos minulla olisi vara valita, ottaisin ehdottomasti tuon Juhlaserviisin!!

Tämän palstan kehujen perusteella kysyin sähköpostitse heiltä tarjousta joulukuun alussa ja kävimme sitten pariinkin otteeseen sähköistä kirjeenvaihtoa. Heillä oli silloin vielä hääpäivämme vapaa ja tein alustavan varauksenkin ko päivälle. Tein kuitenkin vielä tarjouskilpailua muihin firmoihin joulukuun ajan. Tammikuun ekalla vkolla päätin sitten lopullisesti palkata heidät ja soitin heille. He ilmoittivatkin, ettei heillä enää olekaan hääpäiväämme vapaana ???. Voit vain kuvitella pettymykseni, mielestäni he tekivät törkeän tempun.

Mielestäni ko. Juhlaserviisi oli ehdottomasti paras pitopalvelupulju meille, mutta ota siekin oppia äskösestä, eli ole hyvin tarkkana mitä sovitte ja kaikki kirjallisesti.

Niin ja Tumpille kiitos kaunis hyvästä vinkistä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika törkeä temppu tosiaan, alustava varaus on mielestäni voimassa niin kauan ennen kuin se vahvistetaan tai perutaan >:( Jos pitopalvelu ei ole varma varauksesta, niin ei sitä pitäisi kuitenkaan omin päin perua vaan soittaa asiakkaalle ja kysyä haluavatko he vahvistaa varauksen! Minä olen ollut Juhlaserviisiin sähköpostitse yhteydessä ja heillä oli vapaata meidän päivälle ja teinkin sähköpostin kautta alustavan varauksen ja samalla vielä kysyin, että miten on sopimuksen kanssa? Vastaus oli, etteivät he tee erillistä sopimusta ja että heillä on 30 vuoden ja 2000 häiden kokemus juhlien järjestämisistä ym ym. Sanoivat kyllä lähettävänsä tilausvahvistuksen pyydettäessä... Mielestäni kirjallinen sopimus näissä asioissa on aika tavallista.

Toivon, että meillä on siellä vielä varaus voimassa ??? Laitoin viime viikolla lopullisesta menusta hintatiedustelun (haluan verrata hintoja Sadonkorjuukokkien kanssa), mutta vastausta ei ole vielä tullut.

Voi olla että mekin päädytään Juhlaserviisiin vaikka se tuleekin hieman kalliimmaksi, mutta eipä tarvitse sitten kukkalaitteita miettiä, minulle sopii oikein hyvin että pitopalvelu tuo ne mukanaan jos kerta hintaan sisältyvät :)

Huplia en meille halua koska sain aika huonoa palvelua heidän kojullaan häämessuilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen käyttänyt Sadonkorjuukokkeja vähän toisenlaisissa tilaisuuksissa, ja olen ollut todella tyytyväinen. Ruoat ovat kerrassaan herkullisia, esim. elämäni parhaan kasvislasagnen olen saanut heiltä. Annokset ovat reiluja, ei tarvitse pelätä, että ruoka loppuu kesken. Erityisplussa tietysti erinomaisesta hinta-laatusuhteesta, olisin voinut maksaa enemmänkin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos Daisie tästä tiedosta :)

Sain Juhlaserviisiltä hinnan meidän menulle ja heidän hinta oli 170 euroa sadonkorjuukokkeja kalliimpi. Meillä on tosi tiukka budjetti, joten taidan olla niin pihi että otan Sadonkorjuukokit kuitenkin ;D Kukkalaitteen buffetpöytään joudun sitten lisäksi hankkimaan, niiden hinnoista minulla ei ole mitään havaintoa ??? Eli loppujenlopuksi hinta voi tulla aika samaksi.

Ja nyt minun alkoi tekemään mieli sitä kasvislasagnea ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Niin, ja jos vielä vähän saa kehua (kun nyt tuli puhetta siitä lasagnesta  ;D), että ottivat ruokavaliotoiveet tosi hyvin huomioon. Meillä oli pitkä lista siitä, mitä ruoassa ei saa olla, ja silti lopputulos oli herkullinen. Yleensä kun nämä allergiaruoat eivät maistu yhtään miltään   :P.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Onko tuoreita kokemuksia Sadonkorjuukokeista, Vantaa? Olemme saaneet heiltä tarjouksen hääjuhlamme tarjoilusta ja hinnat ovat selvästi halvempia kuin muiden tarjouksen antaneiden.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minäkin olen päätymässä Sadonkorjuukokkeihin, sillä se tulee kuitenkin edullisemmaksi kuin muut pitopalvelut, vaikka he veloittavatkin erikseen tarjoilijoista ja muista palveluista. Menumme koostuu seuraavista ruuista:

Salaattisinfonia

Yrttimarinoidut vihannekset

Kreikkalainen salaatti

Leppäsavustettua lohta, jogurttikastike

Parmankinkkua ja melonia

Porsaanfilettä indo china

Leipävalikoima ja levite

Mehu/vesi

Pistoupaahdettua kalkkunanrintaa

Hedelmä cous cous (tai kermaperunat)

Lämmin vihannessalaatti

Varenan suklaakakkua, mango- ja vadelmamelbaa

Kahvi/tee

Hinta 15e per nenä. Meillä tulee n. 100 vierasta eli 1500 euroa.

Lisäksi maksamme tarjoilijoista 22e/h (näyttävät nostaneen hintoja...), liinat 6e/kpl ja kuljetus 40e. Jos haluamme kankaiset lautasliinat, ne maksavat 0,9 e/kpl, mutta en usko, että otamme.

Laskin, että pitopalvelu maksaisi meille kaikkineen n. 2200 euroa, ja se tulee n. 250 euroa halvemmaksi kuin esimerkiksi Hupli.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä laitoin juuri Sadonkorjuukokeille tarjouspyynnön. Katsotaan mitä sieltä tarjoavat..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heips! Meillä oli Sadonkorjuukokit häissämme heinäkuussa ja mitään muuta kuin kehuja ja kiitoksia ei tule mieleen! Ruoka oli todella hyvää ja sitä ovat kaikki vieraat vielä jälkikäteen kehuneet. Erikoisruokavaliotkin oli huomioitu hyvin. Järjestelyt sujuivat ja palvelu oli ystävällistä. Olimme etukäteen yhteydessä lähinnä sähköpostitse ja sopimuskin tehtiin vain sähköpostin välityksellä. Tapasimme kerran juhlapaikalla ennen häitä, jotta he näkivät varustetason ja silloin kävimme kohta kohdalta läpi toiveemme menun ja järjestelyiden suhteen. Kaikki meni sovitusti. Eli suosittelen lämpimästi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miksiköhän en pysty lähettämään koneeltani Sadonkorjuukokkien tarjouspyyntölomaketta? Onko kenelläkään muulla samoja ongelmia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Up,

kyseinen pitopalvelu varattu, kuulisin mieluusti lisää kokemuksia!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Löytyykö lisää kokemuksia Sadonkorjuukokeista? On meillä nyt vahvimpana ehdokkaana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valitsimme neljästä pitopalvelusta Sadonkorjuukokit. Hinta- laatusuhde vaikuttaa hyvälle ja vastaus tarjouspyyntöön tuli nopesti. Menun sisällön saa vapaasti itse päättää, valmiit ehdotuksetkin olivat melko hyviä ja halpoja. Syyskuussa pääsee maistamaan.  :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nosto! Luettuani kauhukertomuksia parista muusta pitopalvelusta haluaisin vielä varmistusta valinnalleni.

Onko siis kenelläkään tuoreita kokemuksia Sadonkorjuukokeista? Ei siis vain tarjous- ja suunnitteluvaiheesta vaan nimenomaan itse toteutuksesta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toukokuun jälkeen voin kertoa tuoreista kokemuksista  :)

Ainakin nyt olen luottavaisella mielellä kyseisen pitopalvelun suhteen, suunnitteluvaihe on sujunut hyvin, ovat antaneet asiantuntevia neuvoja ja olleet palvelualttiita.

Huhtikuussa tapaamme porukan, koska käymme juhlapaikalla tutustumassa keittiön ominaisuuksiin yms.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olimme noin vuosi sitten häissä, joissa oli Sadonkorjuukokit hoitamassa cateringia. Erityisruokavaliot oli luvattu hoitaa, kun morsian oli toimittanut firmalle listan henkilömääristä ja heidän allergioistaan tai muista ruokavaliotoiveistaan. Näitä ei oltu huomioitu melkeinpä mitenkään: vehnäallergiselle henkilölle ei ollut ei leipää eikä hääkakkua tai mitään vastaavia eikä meille, vegaaneille, ollut muuta kuin vihreä salaatti, keitetyt perunat, kuiva leipä ja ratatouille. Ei mitään kakun tilalle.  :-/

Vika oli tietysti myös tilaajien, mutta ravintola-alan ammattilaiselle oli karmivaa katseltavaa, kun sopimusajan päätyttyä tarjoilijat kiersivät pöydät keräten omat lasitavaransa pois. Jäljellä olleet konjakit ym. hulautettiin kertismukeihin. :o    

Halvalla ei saa hyvää. Koko juhlasta jäi cateringin vuoksi aika tökerö muisto.

Juhlaserviisia kyselimme itse ja olisimme sen ottaneetkin, mikäli juhlapaikkamme ei olisi vaihtunut. Fiksun tuntuisia tosiammattilaisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpas tätä.

Limben kommentit eivät ole kovin rohkaisevia, apua! Meille on nimittäin tulossa jos jonkinlasita ruokavaliota, allergioita on aika monella.

Lisää kokemuksia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei!

Meillä Sadonkorjuukokit hoitivat hienosti keskiaikahenkisen menun häihimme.

Ruoka oli maittavaa, sitä oli riittävästi (saimme ylijääneet vielä iltapalaksi), tarjoilijat olivat erittäin mukavia ja hintakin oli sopiva.

Erityiskiitokset ansaitsee esillepano, pitopalvelu loihti tuomistamme sekalaisista saviastioista ja kaikenkirjavista koristetarpeista upean keskiaikahenkisen noutopöydän.

Olimme kaikkeen tyytyväisiä alusta loppuun, yhteydenpito oli sujuvaa, samoin toiminta juhlapaikalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkätyyppistä ruokaa teillä ole veeela tarjolla? Me olemme myös miettineet keskiaikaa mutta kun olemme ajatelleet ettei pitopalvelu kuitenkaan osaisi tehdä oikeanlaisia ruokia :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ruuan suhteen oli tuommoinen "light"-keskiaikamenu, koska halusimme että ruoka olisi maittavaa koko juhlaväelle, kaikki eivät välttämättä ilahtuisi suolalihasta ja lanttukuutioista... :)

Tämmöinen oli menumme:

Eihehet

Alkuhun

Hienoimman wiljan spelttisämpylät

Yrttiwoi

Ohuexi leicelty Hieno savuliha

Herccumaksapatee

Mauccain caswisterriini

Maan mauccain tuorejuusto

Magustettu Kynsilaukka

Suuresti siugnatun oliivipuun marjoja

Wiiriäislinnun munat

Pääruuat

Sawuinen callis lohicala

Taidollisimmin paistettua Willisikaa

Hyytelö mustista wiinimarjoista

Pienet pullat parhaasta lihasta

Calleimman canan coiwet

Sienisalladdi

Cesäcurpitsat hercullisella täytteellä

Wieraan maan omenat eli kartoffelit lohkottuna ja woissa paistettuna

Hunajaiset porccanat woin cera

Mallasleipä, spelttileipä

Palan painikkeeksi: Kalja, wesi, maito, sima                        

sekä Talon walkoista kotiwiiniä

Suklainen Hääkakku      

Mausteinen kahvi, tee, mehu/sima

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sadonkorjuukokit kuulostaa mahtavalta! Olis kuitenki kiva saada lisää palautetta tästä firmasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään