Jump to content
Naimisiin.info

Muuta alkumaljaksi kuin kuohari


possuliini

Recommended Posts

itekkin mietiskellyt jotain kuoharin vaihtoehtoa, mutta mielellään holitonta. tai sellasta, että jos on tarjolla kuoharia ja tätä hyvää holitonta ja kaunista boolia, niin ihmiset mieluummin ottais tätä toista ;)

schweppesillä on kyllä aika hyviä limsoja, joista sais tehtyä vaikka mitä. esim se caribez vois sopia jatkeeksi mehuille.. hmm.. pitää kokeilla.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Tämän kysymyksen kanssa mekin painiskellaan, mitä alkumaljaksi talvihäissä... Itse kun en kuoharista tykkää. Joku lämmin juoma vois olla hauska, minkälaisista laseista olette lämpimät tarjonneet? Mukeista, glögilaseista tms?

Meille tulee lämmin, terästetty karpalomehu. Tarjotaan se ihan vain pahvimukeista (Marimekko). Tosin meillä on muutenkin aika rennot mökkihäät :)

Muokattu: , käyttäjä: Vianne
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Me mietimme alkusnapsia, kuohari kun ei minulle maistu ja snapsi ehkä on hieman rentouttavampi juoma ;) Mietimme, että voisimme laulaa jokaiselle juomalle sitsityyliin eli alkuun tulisi snapsille laulu, sen jälkeen viinille ja vielä vedelle. Jos joku haluaa laulaa luikauttaa limukalle/kaljalle niin sekin onnistuu :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

^ Tässä kuva:

louhisaaren_juomaa.JPG

On muuten ihan älyttömän hyvää!! :P Vois harkita itsekin! :)

Yhdellä keskustelupalstalla (tässä) sanotaan, että toukokuun lopulla olisivat lehdet parhaimmillaan (siis "herkullisimmillaan" juomaa varten), eli ilmeisesti niitä pitäisi saada. Tosin, jos häät on vasta ensi vuonna, niin lehtiä voi myös pakastaa.

Link to comment
Share on other sites

Mua alkoi kiehtoa tuo Louhisaaren juoma, en oo kyllä koskaan sitä maistanut. Minkä väristä tuo juoma on? Ja myös se mietityttää että kun häät on kesäkuun alussa, että onhan silloin varmasti tarpeeksi viinimarjan lehtiä kerättäväksi..

Mä olen tehnyt ja mielestäni maistuu hiukan simalle.

Link to comment
Share on other sites

^ ja ^^^ Mun mielestä se ei enää ihan niin "kuohu", tai siis kupli, kun se on ollut pakastettuna. Ja joo, siis tolta kuplimiseltaan se on niinku simaa. Mun mielestä maku on ehkä pikemminkin niinku täysmehun ja kivennäisveden sekoitus. Tää nyt ei ehkä anna täysin oikeeta kuvaa, koska maku on paljon miedompi, kuin jos sekottaisi mustaherukkamehua kivennäisveteen. Ja värikin on lähinnä omenamehu-kivennäisvesi-luokkaa. (<-- suunnilleen tollasen sekotuksen "mietous" louhisaaressakin on.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...