johannaM

iltapalapurtavaa???

62 viestiä aiheessa

mitäs ootte ajatellu tarjota vieraille sitten iltasella kun alkaa tanssiminen nälättämään??  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten ois voileipäkakut tai valmiit herkkuvoileivät? Tai jotain suolaisia piirakoita?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli sitä, mitä ruokailusta jäi ja sit makaronisalaattia ja lihapullia... sämpylöitä jne..

niin ja kahvia yms...

ja ruokaa oli viä seuraavana päivänäkin kun siivouskökäs oltihin  ;D (ja meki oltiin, ei saatu mitään armahdusta >:( ei kyllä kauheesti tullu mitään tehtyä :) )

...myöhemmin muuten kuulin, että anoppi oli pessy lattiat, vaikka olis ollu sellainen kone käytössä, mutta kukaan ei ollu mukamas sitä osannu käyttää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tarjoiltiin patonkia, karjalanpiirakoita, suolakeksejä ja -tikkuja ja muutamaa erilaista juustoa (ostettiin sellaset isot kiekot juustoa) sekä viinirypäleitä ja eri tavoin marinoituja oliiveja. Ne oli helppo viedä mukana juhlapaikalle, joka oli siis eri paikka kuin missä syötiin. (tässähän tulee nälkä... ;))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin, että minipizzat vois olla helppo ja mukavan suolainen iltapala  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nam nam!

Itse haluaisin ainakin lihapullia, ne on mun herkkua :) . Ehkä karjalanpiirakoita ja makaronisalaattia.. ei olla kyllä vielä mietitty.

Meistä olisi hauska laittaa isot grillit ulos ja tarjota iltapalaksi grillimakkaraa (itse en edes syö makkaraa ;) ) mutta helmikuussa se voi olla vähän hankalaa, jonkun raukan pitäisi seisoa pitämässä grilliä kuumana..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät heinäkuussa ja meille tulee iltapalaksi grilli makkaraa ja salaatit joita jäänyt päivälliseltä sekä leipää ja levitettä.

Olin itse toissa kesänä juhlissa joissa kannettiin illalla kaasugrilli esille ja juhlasankarin tytär oli valjastettu grillimestariksi. Toimi äärettömän hyvin ja maistui todella hyvin kaikille kauniina kesäiltana :)   (varsinkin tanssin ja boolin lomassa) :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli lihapullia, karjalanpiirakoita ja munavoita, janssonin kiusausta, kermaperunoita ja päivälliseltä jääneitä salaatteja. Lisäksi piti olla kotijuustoja ja lakkoja mutta ne oli unohdettu laittaa tarjolle.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti, siis näillä näkymin tarjolla on pikkupiirakoita, savuporosalaattia + juhlaruoalta jääneet salaatin rippeet. Ajattelin myös leipoa suolaista piirakkaa (savulohi, katkarapu). Hotellilta vuokratulla rantasaunalla on myös takka, joten makkaranpaistokin voi tulla kysymykseen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alustavasti ollaan suunniteltu hedelmiä ja erinäisiä juustoja sekä suolasta purtavaa.

HaKa

Savuporosalaatti kuulostaa "NAM" hyvältä! -mistä olette sellaista saaneet tilattua

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksissä häissä oli hot dogeja, itse sai koota mieleisensä ja maustaa oman maun mukaan. Tykkäsin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

njam, tässähän tulee nälkä kun näitä lukee..taidampa suunnata jääkaapille ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suolaiset piirakat (esim. kinkku-ja sienipiirakka) on myös iltapalalle hyvä vaihtoehto. Jos järjestää iltapalan itse, niin voi tehdä valmiiksi ja vaan lämmittä. Noi hodarit kuulostaa myös hyvältä! Mites olis itse koottavat hampurilaiset...  :P  Iltapalaa laitettaessa esille kannattaa muistaa, että jos salaatit on ollu ruokailun aikana pitkään esillä kesäkuumalla, niin niitä ei kannata enää uudelleen tuoda pöytään.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee buffeesta ylijääneet salaatit ja hod doggeja. Iltapalalle ei ole varsinaisesti aikaa vaan jossain vaiheessa joku (jota ei ole vielä päätetty ;)) laittaa grillit päälle ja ruoat viereen ja kertakäyttöastiat....jokainen saa sit käydä sillon laittamassa mieluisensa, kun haluaa... Ollaan kyllä ajateltu pyytää, jotain hieman sivusilmällä vahtimaan jos vaikka joku tarvii apua tai jotain  :D Helppoa ja edullista  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Me ollaan kans mietitty tuota grillausta. Se ois todella mukavaa ja sitten, että jos kävisi niin hyvin että sää on seesteinen niin mikä sen mukavampaa kuin ulkona syöminen!! ;D

Ajateltiin kanssa noita grillimakkaroita ja sitten niitä salaatteja joita on jäänyt ylitse..ja kaikki vieraathan ei varmastikkaan ole ihan loppuun asti, että varmasti sitä sapuskaa jää ylitse. :-X HUH, nyt alko jännittää! ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä kanssa mietitään eri vaihtoehtoja iltapalapurtavaksi.Todennäköisesti savustettua kalaa tulee salaatin ja patongin lisäksi. Hyvä idea on myös tarjota tortillasipsejä! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me aluksi mietittiin että oltas tarjottu esim. pizzaa tai jotain salaatteja, nakkeja ym. Tää kuitenkin tulis maksamaan tyyliin 300-500 euroa koska juhlapaikka tekis ne, joten nyt ollaan pohdittu että laitettas juhlapaikalle esille runsaasti kaikkea naposteltavaa (esim. karkkia, suolaisia naksuja..), jotka saadaan hankkia itse.

Meille on varattu hääsauna, jonne halukkaat voivat siirtyä jatkoille, sinne tulee grillimakkaraa ja karjalanpiirakoita (myöskin itse hankittuja), joten korvataan juhlapaikan järjestämä kallis iltapala sillä. En tiedä onko tämä välttämättä paras mahdollinen vaihtoehto, mutta siinä ainakin säästäisi vähän..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee iltapalaksi

lihapullia

pieniä karjalanpiirakoita + munavoi

pizzaa (tilataan 10 kpl eri täytteisiä perhepizzoja ja leikotaan ne pienemmiksi paloiksi ja lämmitetään)

pizzerian salaattia

tuoresalaattia

leipää, leikkeleitä, juustoa, graavilohta

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee iltapalaksi kaikki mitä jää yli pääruuasta ja lisäksi laitamme pikkulihapullia, karjalanpiirakoita + munavoita ;) ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Päivältä jääneet lihapullat, karjalanpiirakoita, porkkana- ja kurkkutikkuja sekä dippiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tarjoillaan klo. 21:30 ihan vaan salaatteja ja voileipiä lisukkeineen, pientä hiukopalaa siis. Kuuluu meillä hintaan, ei tarvi erikseen maksaa..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee vihersalaattia ja makaronisalaattia, lihapullia, nakkeja, leipää ja päivällisen tähteitä eli lähinnä jos lihaa jää.

Ja kaikkia herkkuja vaan koko ajan keksis lisää, mut täytyy koittaa pitäytyä jo sovituissa  ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Illalla grillataan makkaraa ja salaatit mitkä jää. Lisäksi tehdään varalta jotain salaattia luultavasti makaronisalaattia tms. Äiti on luvannut leipoa lohirullaa joka mun suurinta herkkua ja ehkä jotain suolakeksiä ja tuorejuustoa tms... katsotaan katsotaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tän hetkisten fiilisten perusteella ainakin viher- ja makaronisalaattia sekä pikkupizzoja. Pikkunakeista ja lihapullistakin olen välillä haaveillut. Saas nähdä sitten! Itse (lue; ihanat sukulaiset!) aiotaan kuitenkin huolehtia ilta/yöpalasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään