Jump to content
Naimisiin.info

Sininen booli


pampam

Recommended Posts

Guest Pompom(Guest)

Alkoholittomiin booleihin vinkiksi: Rainbowlta löytyy mustikanmakuista light-mehutiivistettä joka on todella sinistä.Toimii hyvin esim.vadelmavissyn ja limemehun kanssa. Nuo siniset limpparit taitaa olla aika kausituotteita: joskus löytyy, joskus ei.Elintarvikevärikin on hyvä ratkaisu,mutta tuosta mehusta saa makuakin.

Näin häpeättömästi mainostaa Pompom, joka aina ilahtuu holittomasta juomatarjoilusta ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

elintarvikeväriä ei kuulemma kannata käyttää, tulee kieli siniseks :)

aattelin jotain tällaista alkoholitonta alkudrinkkiä/boolia:

sinistä makusiirappia (jos on)

spritee

tarviikohan tää jotain muutakin...:) tietty jos löytyis sitä sinistä spritee nii sit ei muuta kuin sitä ja?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Hei!

Haluaisin häihin sinisen boolin. Olen miettinyt joko Bols Bluen tai mustikkaliköörin käyttöä. Onko muilla näistä kokemuksia? Mikä sopii limsaksi mustikan kans?

Muita ideoita?

Ainakin Alkossa pitäisi olla myytävänä elintarvikeväriä jus tollasiin tarpeisiin, esim boolin värjäämiseen jos ei halua ostaa muuten jo sinistä(tai muun väristä) alkoholijuomaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

^mie laitan kun saan kuvan :)

meille tuli siihen blue curacao-maustesiirappia (Modo-merkkistä), 7up ja citronellea (jälkimmäisiä puolet ja puolet, modoa puol pulloa, yhteensä noin 5l). tuli erittäin hyvää ja raikasta :) alkoholittoman saa kun laittaa joko curacao-likööriä tai vodkaa. mustikoita laitettiin koristeeksi, mutta esim tähtihedelmä käy myös hyvin.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Meillä oli tupareissa sinistä boolia, jossa oli sitä blue curaqaota -likööriä, spriteä ja kuivaa valkoviiniä (en muista mitä). Booli oli tosi hyvää!

Paitsi että olen kuullut että tuo likööri on aiheuttanut aikaisemminkin oireita (sydän lyö tosi nopeesti, huono olo..) ja sitä se aiheutti tupareittenkin jälkeen mulle ja kaverilleni.. En tiedä, mistä johtuu... Onko sitten liköörissä jotain lisäaineita, kofeiinia tms..

Olen tehnyt tuota samanlaista boolia ja se on todella hyvää. En vaan malttanut olla laittamatta tähän, että tuo lisäaine on valitettavasti ihan vanhan kunnon kankkunen eli krapulan oireethan nuo nyt ovat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...