mindis

Mitä jälkiruokaa häihin?

13 viestiä aiheessa

Ajattelimme tehdä häihimme osan ruuasta itse, mutta vielä emme ole keksineet mikä olisi herkullinen ja suht helppo valmisteinen jälkiruoka. Haluaisimme jotain erikoisempaa, eli ei tällä kertaa kiisseliä  ;) Eli vinkkejä tänne osastolle, ja mikäli jälkiruoan pystyy tekemään edellisenä iltana, niin sitä parempi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me juhlimme puutarhassa ja jälkkärinä niin perus-Suomalainen kuin tuoreet mansikat ja kermavaahto  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eikö jälkiruokana häissä ole aika luonnollisesti hääkakku ja kahvi!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee jälkiruuaksi vaahtokarkki-hedelmävartaat + erilaisia kastikkeita (kinuski, suklaa ja vaahterasiirappi).

Ja myöhemmin on sitten ihan erikseen hääkakku.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mmmm, kuulostaa hyvältä! Ehtispä mansikat kypsyä kesäkuun viimeselle viikonlopulle, niin niistä kyllä sais todella hyvän jälkiruoan!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten olisi jäisiä karpaloita ja kuumaa kinuskikastiketta tai joku ihana hedelmälajitelma, josta jokainen saisi ottaa mielensä mukaan

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Etukäteen on suunniteltu jälkiruoaksi mansikkarahkaa. :) Siihen voi päälle koristeeksi pursottaa vaikka vähän kermavaahtoa. Luulen, että kaikki ihmiset tykkäävät, ja on kai se tarpeeksi juhlavakin juttu? Parin tunnin päästä siitä on sitten itse hääkakku + leivonnaisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee tummasuklaamoussea ja kirsikkakastiketta, kakku ja kaffit sitten myöhemmin :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten olisi pannacotta? Meidän häissä antoivat ohjelmantekijät hääparille tuon vinkiksi, kun jotain helppoa mutta erilaista jälkiruokaa halusivat itse tehdä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystävien häissä oli hedelmäsalaattia, ja se olikin aivan mahtava vaihtoehto, koska buffetpöytä on aina buffetpöytä eli tulee (ainakin mulla ;) ) syötyä aika paljon ja sai sitten jotain raikasta. Senhän voi tehdä valmiiksi sankoihin ilman banaania (jota ei edes tartte) ja myös osan ilman omenaa (voi olla allergisia).

Muokattu: , käyttäjä: Malssi09

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Talvihäihin haluaisin jotain muuta kun täytekakun. Myös siitä syystä, etten itse syö kakkua. Nuo jäiset karpalot kinuskikastikkeella :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ainakin sesonkiaikaan marinoidut marjat voisi olla aika jees! Eli marjasalaatti, jolle keitetään mausteinen "liemi".

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään