Jump to content
Naimisiin.info

Timanttien lisääminen vuosien mittaan?


Guest Bride 07

Recommended Posts

Hei,

sulhaseni haluaisi ostaa minulle vihkisormuksen, johon voisi mahdollisesti vuosien varrella lisätä timantteja.

Mitä tulisi ottaa huomioon tällaista sormusta valittaessa?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Tämä kiinnostaisi myös minua. Tarkoitus olisi lisätä timantti jokaisesta vuodesta ja lapsesta kihlaani.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Timanttien lisääminen onnistuu hyvin, kunhan sormuksen rungossa on tarpeeksi kokoa - korkeutta ja leveyttä. On siis hyvä mainita jo sormusostoksilla suunnitelmista lisätä kiviä. Korkeat (sanotaanko vaikka 1,8 - 2 mm korkeat) flakkamalliset (eli litteäprofiiliset) sormukset käyvät tähän oikein hyvin.

Näet mitä tarkoitan, kun katsot mitä tahansa rivisormusta. Rivisormukset on usein tehty niin, että niissä on runkoon nähden mahdollisimman isot kivet. Korkeutta ja leveyttä on juuri tarpeeksi. Jos runko - eli se osa jossa ei ole kiviä, on pyöristetty, ei tällaiseen sormukseen saa kiviä lisättyä. Ja ne lisäämiset kannattaa tehdä useamman kiven jaksoissa - niin pääsee edes vähän halvemmalla kuin jos niitä lisää yksi kerrallaan.

Nottas tommosta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Mun kysymykseni ei ole enää aktuelli. Kivi on hankittu, malli päätetty ja kultaseppä aloittelee kohta työnsä.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...