Guest Blues80

G: Hääyön jekut - hyvä vai huono?

174 posts in this topic

Lueskelin just että on "tapana" että kaverit käy piilottelmassa tavaroita hääyön huoneeseen hääparin kiusaksi.

Itse en missään nimessä tahdo että kukaan tekee mitään jekkua tms. koska se yö on tarkoitettu meille ja vain meille ja sitä ei saa häiritä mitkään herätyskellot tms.

Mitäs mieltä muut? Jekkuja vai ei??

Jekuille ehdottomasti ei. Itse en ainakaan tykkäisi jos häävuoteeltani löytyisi leivän muruja, hiekkaa tai esim käpyjä, taikka jos wc-pöntössä olisi se muovikelmu-juttu.

Aiomme viettää hääyön hotellissa, jonne eivät kuulemma edes päästä muita. Mikäli joku haluaa meidät hääyönä tai hääpäivän aamuna yllättää, voi hän tehdä sen lähettämällä huoneeseemme esim jonkin herkkukorin, tms.  ;D

Samaa mieltä, jekut eivät kuulu hääyöhön. Itse uskoimme etteivät meidän fiksut ystävämme moiseen edes ryhtyisi.. toisin kuitenkin kävi, ja vietimme Kämpissä hääyötämme herätyskellojen soidessa tunnin välein. Hermoille kävi. Ystävällinen henkilökunta oli kuulemma kaiken lisäksi käynyt herätyskellot piilottelemassa, huone kun ei ollut ollut vielä valmis ystäviemme siellä vieraillassa. Eli tehkää kantanne erittäin selväksi estävillenne hyvissä ajoin!

EI!!! >:(

Tämän olen tehnyt kyllä tietääkseni aika selväksi. Sitäpaitsi kaasot ja bm ei ole sen luonteisia ihmisiä, että tekisivät tollasia ilkeyksiä. Jotain HYVÄLLÄ huumorilla olevaa jekkua voi odottaa (meillä kyllä huumoria riittää aika pitkälle), mutta jotain herätyskelloja etc. toivottavasti ei ole tiedossa.

En mäkään mitään "ihania ylläreitä" hääyöksi haluaisi..

Ei ollut tullut edes mieleen, että tekisin jotain killereitä myöskään kaasoiltavalleni  ::)

Mutta jotain pientä, hassua, mukavaa vois kehitellä  ;D

Huono!!! Musta olisi tosi kurja temppu kavereilta, jos tekisivät jotain ikäviä jekkuja häyöksi. Meillä on kotona oma pikkuinen prinsessa (8 kk) ja kaverit kyllä tietävät, että kaikki yöt kotona eivät ole aina niin levollisesti nukuttuja..  ;) Hääyö sentään olisi kiva nukkua levollisesti rankan päivän päätteeksi.. :P

Rakkaita mielikuvitusrikkaita ystäviäni silmällä pitäen laitoinkin sitten hotelliin viestin, jossa oli toive, että huoneeseemme ei päästetä ketään ilman henk. koht lupaamme. Ja näin lupasivat. Olinpas ovela  ;D

Huono! Toivottavasti meille ei tehdä jekkuja. Sulhon serkun hääyö alkoi hyvin ikävissä merkeissä. Ensiksi, kun saapuivat huoneeseen ja laittoi valot, oli käsi jossain tahmeassa. Tietysti siinä suuntaa vessaan pesemään käsiä. Ja ei muuta kuin vesisuihku suoraan päälle hanasta. Sille oli tehty jotain... Sitten sänky.  >:(  Sängyn päällä oli suuret määrät männyn oksia. Lisäksi sänky oli "paketoitu" muovikelmulla. Ja sitten vielä peittojen alla lakanalla oli valtavasti käpyjä ja havunneulasia.  >:(  Arvatkaapa vaan, tykkäsivätkö?

Ei jekkuja! Joku kiva ylläri, esim. juuri herkkukori, ruusunlehtiä ovat mukavia.

Me olimme hotellissa yötä ja henkilökunta oli päästänyt velipoikia huoneeseemme, ja he olivat piilottaneet vuodevaatteet, laittaneet pullonkorkkeja sänkyyn (ja tietysti juoneet minibaarista oluet, jotta saavat korkkeja, jättivät niistä kyllä rahaa), sauna oli laitettu päälle (tuskaisen kuuma!) ja muuta pikkukivaa...

Veljelläni oli mökkiin laitettu miljoona jekutusta. Herätyskelloja oli monta ja ne olivat hankalissa paikoissa, joten hermojan hääparilla meni ennen aamua  :-/

Toiselle veljelleni koostimme kivan korin, jossa oli juotavaa ja pikkupurtavaa ja olivat kovasti mielissään  :)

Yhdelle ystävälleni koristelimme hääkammarin kauniilla valkoisilla pitsilakanoilla ja pitsillä hääyöpaidalla. Pöydillä oli kynttilät ja makeisia ja kuoharia  :-X

Napu

Miten ihmiset voivat olla noin inhottavia? Saisivat ajatella haluaisivatko itse tuollaisia kivoja "ylläreitä"!

Tästä viisastuneena emme kerro hääyöhotelliamme yhdellekään ystävälle etukäteen ja sanomme varmuuden vuoksi hotelliin että ketään ei saa päästää tekemään huoneeseemme jekkuja!

Ehdoton Ei myöskin mun mielestäni.

Jekutelkoot muulloin jos tahtoovat muttei hääyönämme kiitos!! Ei todellakaan houkuta ajatus että sängystä löytyy jotain yllätyksiä tai muualta häähuoneesta.

Ei missään tapauksessa mitään jekkuja meille.

Joku kiva yllätys, esim. kuohari, kelpaisi kyllä...

Onneksi voin varmasti luottaa kaasoihini!

No en minäkään kyllä todellakaan tarkottanut mitään herätyskelloja ja pullonkorkkeja, kävyistä ja havuista nyt puhumattakaan  :o  :o Kenellä voi olla noin huono maku, kysyn vaan  :o ??? ::)

En nyt täällä viitsi kertoa suunnitelmiani, mutta siis mukavaa ylläriä on kaasoiltavalleni ja miehellensä luvassa hääyöksi :)

Hyvän maun rajoissa jekut on ihan ok. Neulasjutut on kyllä tosi huonoa huumoria >:(... Herätyskellot kuulostaa hauskalta jekulta, mutta kun tarkemmin ajattelee, niin olis kyllä aika inhottavaa heräillä sellasiin pitkin yötä :-/... Varsinkin kun itse olen tosi huono saamaan uudestaan unen päästä kiinni...

Jotain kivaa yllätystä olisi tosi mukava saada. Pieniä herkkuja, romantiikkaa (ruusunlehtiä, kynttilöitä, musiikkia)... Kaverin hääsuitessa oli seksikaupasta osteltuja pikkuvirikkeitä hääyötä varten. Sekin kuulosti musta aika hauskalta ;) ;D...

Tosin me emme ole vielä edes mitään huonetta varanneet, eikä olla päätetty varataanko sellasta ollenkaan. Tuntuu olevan niin kalliita noi suitet...

Minun hääyöni aikanaan alkoi sillä, että istuin morsiuspuvussani rättipoikki hotellin käytävällä (=lattialla, koska ei ollut tuolia) ja odottelin, kun silloinen mies lähti hakemaan respasta oikeaa avainta... Meille annettu avain ei käynyt oveen. Ei ollut yhtään kivaa varsinkaan siksi, että huoneessa oli lisää "kaikkea kivaa"... Täytyy sanoa, että morsian oli TODELLA pahalla tuulella huoneeseen päästyään. Hieman taikauskoisena ihmisenä täytyy sanoa, että olen varma, että huonosta hääyöstä seurasi myös huono avioliitto...

Kaikista kurjinta tässä sabotaasi jutussa on se, että ne jotka itse tekevät näitä, eivät sitten itse olisi suostumassa mihinkään.

Me emme aio kertoa kenellekään minne olemme menossa, ja juhlapaikaltakin poistumme tolpalta tilatulla taksilla.

Itse kun olin häissä Saksassa, niin morsiusparin kotiin oltiin juhlien aikana käyty asettelemassa tyhjiä pahvilaatikoita pinoittain vieriviereen, katosta lattiaan, koko kodin mitalta.

Olivat sitten raivanneet tietä sänkyyn pikkutunneille asti.

Ehdottomasti EI!

Me aiotaan myös sanoa hotellin henkilökunnalle, että huoneeseen EI saa kukaan mennä tekemään yhtään mitään jekutusta.

Mun huumorintaju ei riittäisi, jos sängystä (tai huoneesta) löytyisi jotain sellaista, mitä ensimmäiseksi pitäisi alkaa siivoamaan. Puhumattakaan mistään herätyskelloista. En usko, että kukaan läheisistäni sellaista tekisikään, mutta kaiken varalta kyllä kiellän menemästä huoneeseen ollenkaan. Jos joku haluaa jättää jotain kivaa meille (kuohuviinipullon tms) tervehdykseksi, voi jättää sen hotellin respaan, josta me saamme sen sitten kun tulemme hotellille.

Mä en ymmärrä kuinka hotellista on voitu päästää ketään muita, kun asianosaisia hotellihuoneessa käymään? Ihan käsittämätöntä!! Ne ei saisi missään nimessä päästää sinne ketään. Mulle ei tullut mieleenikään, että niin voisi käydä. Aion nyt kyllä erikseen sanoa tästä hotelliin. Tosi tylsiä noi herätyskellot.

Me vaadittiin ja saatiin uuni huone + muita lepyttelyjä, kun vaadittiin huoneemme nähtyämme. Emme edes ovensuuta pidemmälle menneet, kun jo näimme "kivat yllätykset", käännyimme kannoillamme ja marssimme respaan. Meillä ei huumori riitä siivoamaan kallista huonetta, jotta päästäisiin hääyönviettoon. Siksihän hotelliin menimmekin, että saisimme rentoutua.

Tulihan siitä vähän kallis lasku kavereille, mutta tajusivat jekkujensa hauskuuden :P

Samaa mieltä!

Jekkuilu on yleensä ihan jees, mutta hääyö huonoin mahdollinen ajankohta. Osoittaa jekkuilijoilta todella huonoa makua ja tilannetajua... >:(

No jooh.... olishan se kiva ettei olisi jekkuja tehty, mutta toisaalta minulla kyllä huumorintaju kestää ystäviltä pienet jekutkin tällaisena ajankohtana. Eli samapa tuo nyt on sitten. Ja toisaalta olen melko varma että jekkuja meille järjestetään.  ;D

Kaverini meni muutama vuosi sitten naimisiin ja hääparin ystävät (siis morsiamen puolelta, me sulhasen) soitti kaikki keskustan hotellit läpi saadakseen tietää missä hotellissa hääpari vietti yönsä. Monen soiton jälkeen tärppäsi, mutta hotellista sanottiin, että huoneeseen ei päästetä ketään. Hyvä homma! Ko. kaverit kerto sitten kuitenkin hääparille, että tietävät minne hotelliin hääyö suuntautuu, ja jekuttivat sitten, että huoneeseen oli viety jotain. Hääparihan sitten tuskasena etsi källejä huoneesta niitä löytämättä. Parempi näin. :P

Toinen kaverini meni vuosi sitten naimisiin, ja mun rakas siskoni toimi kaasona. Hääpari ei aikonut mennä hotelliin hääyötä viettämään, vaan kotiin, koska häämatkalle lähtö oli vaan muutama päivä häistä. Morsiamen ihanat kämppikset oli kuitenkin ajatellut ilahduttaa hääparia. Mä olin sitten mukana viemässä hääparin asuntoon ylläreitä. Ja hyvä että sinne mentiin. Vastassa oli likaisia kalsareita ym ym. Morsmaikku ei tainnut tietää tästä ??? Siinä me sitten tyttöjen kanssa siivottiin pahimmat sotkut pois ja vaihdettiin sänkyyn satiini lakanat ja ripoteltiin ruusunlehtiä päälle. Jääkaapissa odotti skumppa ja erinäisiä herkkuja.  :-X

Ajattelin siinä kateellisena, että keksispä munkin kaverit joskus jotain noin ihanaa...

Kaasona ollessani hoitelin pariskunnan hääyömökin tulokuntoon meidän tapojen mukaan. uudet lakanat, paljon herkkuja, ruokaa, juomia, kynttilöitä, kukkia, katosvuode jne. "Jekkuna" oli sitten kondomit tyynyn alla. Vähän pelkäsin kestääkö ujot kaverini noinkin lievän tempun. Pelko oli turha. Niiden omat kun oli päivän aikana jäätyneet pakkasessa!

Mulla ei olisi huumori riittänyt jos kotona olisi ollut mitään sänkyyn pääsyä hidastavaa. Me oltiin lähdössä häämatkalle seuraavana aamuna ennen kuutta. Kaaso (siskoni) jäi yksin meidän kotiin kun lähdimme kuvaukseen, joten tilaisuus olisi ollut, mutta onneksi hän on järkevä ihminen.

Mukavia yllätyksiä en tietenkään olisi pannut pahakseni. Olin itse järkännyt kynttilöitä, shampanjaa ja pientä naposteltavaa.