Nanna79

Hääyö Helsingissä - suositus

150 viestiä aiheessa

Me kun ei häämatkalle heti mennä niin toki se on hotelliin mentävä (ja kotona nukkuu monenmonta vierasta). Mutta, minä en tingi missään nimessä huoneessa olevasta poreammeesta ja tuo myöhäinen luovutuskin olisi tärkeä. Häät ovat Sipoossa ja Hyvinkää-Helsinki-Porvoo akselilla voitaisiin heilua. Koitin surffailla hotellien sivuilla mutta en löytänyt tarkkaa selvitystä huoneista. Amme tässä aiheessa on mainittu pari kertaa, tavisamme vai poreamme? Suositteluja otetaan vastaan, olisi hyvä varata se hyvissä ajoin. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varattiin sviitti Kämpistä hääpaketilla. Ollan jo etukäteen huipputyytyväisiä, ;D :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sitten kun meidän kotiin tulikin häävieraita yöpymään, me päätimme lähteä hotelliin. Kämp oli pois laskuista, ei merinaköalaa, ei parveketta, enkä näe mitään lisäarvoa helsinkiläisenä siitä, että saisin hääyönä katsella keskustan liiikehuoneistojen seiniä ikkunasta ja olla amerikkalaiseen ja brittiläiseen pröystäilevään tyyliin sisustetussa huoneessa, ei kiitos, periaatteesta.

Valitsimme Palacen sviitin. Koska siitä näkyi Suomenlinna, ja meri, itse asiassa Palacesta näkyy kolme kirkkoa, upeat maisemat merelliseen Helsinkiin, pitkälle avomerelle asti, tähtitorninmäki, kauppatori. Huoneen parvekkeella on raitis ilma 9. kerroksen korkaudessa.  Palvelu oli varauksesta alkaen parasta, mitä olemme ikinä edes bisnespuolella saaneet (no, kyseessä ON bisneshotelli). Hääyö oli rauhallinen, hotellissa tuskin oli lisäksemme kuin pari yöpyjää. Meitä odotti huoneessa suuri, upea orkidea, aitoa erinomaista shamppanjaa, maukkaita kypsiä hedelmiä ja suklaata (hotelli tarjosi ne meille hääyön viettäjille), kylpytakit ja tohvelit. Sisustus oli meidän makuumme, tyylikäs ja pohjoismaalainen, ei kirjava ja runsas. Kaikki toimi. Aamiainen tuotiin huoneeseen kun pyysimme, ei odottamatta ja yllättäen, saimme aamun lehden myös.

Ja mikä aamiainen! (ei muuten ollut lisämaksua aamiaisestakaan, ihan normaali sviitin hinta maksettiin tästä kaikesta) Hopea-aterimilla, hopeakannuilla tuotiin haudutettu tee ja kahvi, hopeapikarissa oli maitoa. Hilloja, paahtoleipiä yksitellen kangasservetteihin käärittyinä, hunajaa, croissantteja, wienereitä, ison isot lasit vastapuristettua appelsiinin mehua, isot kulhot viipaloituja ja kuutioituja tuoreita hedelmiä valmiina syötäviksi. Palacen keittiö ei turhaan ole vuosi vuoden jälkeen saanut kiitosta, palkintoja ja kunniaa.

Aamuauringossa kylvimme parvekkeella ja kylpyammeessa ja vuoteessa, joimme viiniä, nautimme keväisestä sunnuntaiaamusta. Saimme olla huoneessa niin pitkään kuin halusimme, iltaan asti, ja taisi olla viiden kuuden aikaan, kun keräsimme tavaramme pois.  Erinomaista palvelua vielä, kun pakkasimme autoon kaikenlaista tavaraa myös bestmanin sviitistä, olimme hänellekin tarjonneet sviitin kiitoksena avusta ja jatkojen järjestelystä - ja hän nautti vaimonsa kanssa suunnattomasti  myös aamuauringosta, kylvystä ja maisemasta.

Ai niin, lauantaiaamuna, kun bestman ja sulho kirjoittautuivat hotelliin ja vaihtoivat frakit päälleen, hotellinjohtaja oli heitä vastassa, toivotti lämpimästi tervetulleeksi ja kysyi, ovatko herrat ehtineet syödä, haluaisivatko herrat kenties nauttia aamiaisbuffetia - ja sehän oli miesten mieleen. Ihanaa, että heistä huolehdittiin jo aamulla. Jaksoivat sitten hyvin koko pitkän päivän  ;)

Suosittelen sydämellisesti Hotel Palacen sviittiä hääyöksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kalatkin_uivat: kuullostaa fantastiselta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kalatkin_uivat, ystäväni, jonka kaaso olin, oli myös 22.4. Palacessa hääyötä viettämässä ;)

Ja hekin tykkäsivät ihan mielettömästi. Hotellivalinta perustui siihen, että me olemme kihlattuni kanssa menossa tämän kuun lopussa Palaceen myös. Ihanaa, että siellä käyneet ovat olleet noin tyytyväisiä! Innolla odotan hääyötäni :-X

Ystäväni maksoi 200 euroa, meidän hinta jostain syystä 250 euroa. Ystäväni sai hienomman huoneen, kuin olivat varanneet, koska heidän huoneessaan oli ollut vesivahinko.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hienoa, kiitos! Hinnasta voi yrittää aina neuvotella, ja neuvottelu on taitolaji. Sviitin listahinta lienee tänäkeväänä siinä 260e. Hinta kannattaa, kuten aina, varmistaa etukäteen. Kannattaa käydä myös katsomassa ja samalla varmistaa, että näköala ja kaikki on niin kuin itse haluaa. Tämä hotelli kokemuksemme mukaan vastaa asiakkaan toiveisiin joka pyynnössä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kysyin tätä tuolla toisessa ketjussa jo, mutta osaisiko kukaan kertoa, missä hotellissa Helsingissä olisi poreammeellinen sviitti? En meinaa millään löytää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Kysyin tätä tuolla toisessa ketjussa jo, mutta osaisiko kukaan kertoa, missä hotellissa Helsingissä olisi poreammeellinen sviitti? En meinaa millään löytää...

Itsekkin kaipaisin tälläistä poreammeellista huonetta.. :< Mutta jos sellaista ei lyödy niin ei auta kun kysellä saunan yksityiskäytöstä (siis sellaisesta jossa on se poreammekkin siellä)..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ta-daa! Löytyi!!! Hotelli Rivoli Jardin Kasarmintorin lähellä (www.rivoli.fi), saunallinen ja poreammeellinen sviitti aamiaisella, luovutus klo 13.30, 305 e. Kyseessä on pieni butiikki-perhehotelli, ainakin nettisivujen perusteella näyttää hyvältä!!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
] itse asiassa Palacesta näkyy kolme kirkkoa,

Suosittelen sydämellisesti Hotel Palacen sviittiä hääyöksi.

Kuulostaa ihanalta :)

Minulla on ajatuksissa ollut Kämp, mutta taidanpa kallistua Palacen suuntaan :D

Vihkikirkkommekin (Uspenski) näkyisi maisemassa  :-X

Lisäys: Deluxe-huoneen näyttäisi saavan viikonloppuhintaan 134€ heinäkuun lopulla :)

Tuo on varmastikin ihan kuvauksne mukainen "peruspaketti", pitääpä soittaa myyntipalveluun.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me mennään Kämpiin hääyöksi. Viikonlopputarjouksella n.200€, sis. aamiainen, Balance Clubin käyttö (hotellin kuntosali ja saunat) ja huoneenluovutus vasta klo 16. :D Sopii meille, lento häämatkalle kun lähtee vasta myöhään illalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä kävin tän ketjun innoittamana katsomassa Palacen nettisivut, kun ajattelin, että voitais mennä miehen kanssa joskus muuten vaan. Ei se kovin viihtyisältä nettisivujen perusteella vaikuttanut eikä laadukas palvelukaan kompensoi kökköä ympäristöä. Ne huoneet näytti ankeilta. Olenko mä katsonut vääriä kuvia?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Laitoin sähköpostitse kyselyn Palaceen torstaina enkä ole saanut vieläkään minkäänlaista vastausta viestiini Manga08.gif

Ei tosin tainnut olla myyntipalveluun suoraan vaan jokin yleinen sähköpostiosoite, joka löytyi yhteystietojen alta. Tai sitten minulla on liian vaikeat toiveet Manga30.gif.  Kaipa sitä pitää kohta ottaa luuri kauniiseen käteen. Sähköpostiste olisin vain saanut mustaa valkoisella.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuo Hotelli Rivoli vaikuttaa todella laadukkaalta ja sviitti on ihana :-X täytyypä ottaa myyntiin yhteyttä jos he tekis meille ja vieraille hyvän tarjouspaketin...

Olen samaa mieltä Palacesta :-? muuten hyvä hotelli mutta huoneet näyttää kuvissa ainakin aikas kököiltä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Klaus K oli huippu - tyylikäs ja persoonallinen designhotelli. Suosittelen kaikille, jotka haluavat jotain perus 5 tähden hotellista poikkeavaa. Ja tää ei ees oo maksettu mainos =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Komppaan Gurmelia: meilla on varattuna Klaus K haayonviettopaikaksi (myos osa vieraista majoittuu nko. hotellissa). Olemme testanneet hotellin etukateen ja hyvaksi havaineet!

Toimii  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itsekkin kaipaisin tälläistä poreammeellista huonetta.. :< Mutta jos sellaista ei lyödy niin ei auta kun kysellä saunan yksityiskäytöstä (siis sellaisesta jossa on se poreammekkin siellä)..

Hotelli Seurahuoneella on poreammeellisia sviittejä???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Siis onks nää jotain spesiaalitarjouksia vai miten Kämpistä saa huoneen yöks + aamiaisen + huoneen luovutus klo 22 185 eurolla?!? Kertokaa niin varaan samantien huoneen, vaikka häihin on aikaa puoltoista vuotta...  ;D

Siis kuinka tuohon hintaan saa,kertokaa heti kaikki vinkiy.? Itse olemme varanneet yön ja sitä seuraavan yön Hotelli Crowne Palzasta törkeellä hinnalla,mutta jos siis yhden yön saa 185 €:llâ,niin varaan heti sielä kaksi yötä.Säästäs rahaa sitten vaikka häämatkaan tai johonkin muuhun.

Eli siis kuinka tuohon hintaan., Täytyykö varatessa sanoo jotain erikoista.?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me varasimme huoneen Kämpistä ihan hotelliketjun oman nettivarausysteemin kautta, hintaan €199/yo (viikolla eli haitamme edeltava yo minulle ja kaasolle oli €249). Vietamme haayota ihan deluxe-huoneessa, silla nekin ovat niin hienoja, ettei meilla ole sviitille kayttoa niiden parin sadan lisaeuron edesta. Huoneenluovutus on klo 22 ja kylpylaosaston kaytto kuuluu kaikkien huoneiden hintaan, mutta aamiaista tuohon ei taida sisaltya. Shamppanjan meinaan vieda itse jaakaappiin odottamaan ;).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me vietettiin hääyö Radisson SAS Seasidessa ja se sopi meille kuin nenu päähän. :-X

Huone oli ilmeisesti sellainen Junior-sviitti kylpyammeella ja saunalla. Hääpaketin kanssa se maksoi 175 euroa (muistaakseni) ja oli kyllä hintansa väärtti. Hääpakettiin siis sisältyi hedelmät ja suklaat ja kuohari, koristelu, sekä aamiainen huoneeseen haluttuun aikaan ja huoneen luovutus kello 14.00.

Huone oli juuri meidän makuun, ei turhan pröystäilevä mutta kuitenkin tyylikäs ja ainakin meille juuri sopivan ylellinen.

Noita sviittejä on ilmeisesti joko parvekkeella tai saunalla ja me valittiin saunallinen kun ajateltiin että lokakuussa ei varmasti tule paljoa parvekkeella oleskeltua. Pitkän ja viileän syyspäivän jälkeen en sitten muuta malttanut tehdäkään kuin lojua siellä kylpyammeessa vaahdon keskellä. Mies taas tykkäsi saunasta.

Aamiainen oli IHANA.

Tosi mukavat muistot jäivät tuosta yöstä, ollaankin harkittu että otettaisiin tavaksi piipahtaa tuolla hääpäiviä juhlistamassa. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Selittäkää mulle mistä tämä ero, kun täällä kaikki hehkuttaa hyvissäkin hotelleissa alle 200 e hintoja ja mä en löydä mistään hääpakettia alle 300 e? Esim. edellisessä viestissä mainitussa Radisson SAS Seasidessa on nettisivujen mukaan meidän hääviikonloppuna Junior Suiten hinta 350 e, ilman mitään hääpaketteja.

Mistä siis saa kohtuuhinnalla hääpaketin kesäviikonloppuna?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse kanssa kauhistelin hotellien nettihintoja mutta soittamalla jokaisesta tarjottiin huomattavasti halvempia paketteja. Rohkeasti vaan luuri käteen! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Esim. me myös varasimme huoneen Kämpistä, ja se maksaa muistaakseni 234 euroa, hintaan kuuluu myöhäinen luovutus ja aamiainen ( ::) ), huoneeseen on luvattu amme. Se ei ollut mikään hääpaketti vaan se on ihan tavallinen nettitarjous.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Muoks ***

me otettiin sittenkin tää :

IKIMUISTOINEN HÄÄYÖ HOTEL KÄMPISSÄ

Juhlistakaa hääyötänne ylellisissä huoneissamme. Hääyöpakettiin valittavananne on useita eri huonetyyppejä Deluxe-huoneesta romanttisiin sviitteihimme. Voitte myös muistaa ystäviäsi antamalla heille ylellisen yön häälahjaksi.

Hääyöpakettimme sisältää:

- Pullon shampanjaa

- Tuoreita mansikoita ja hunajaa

- Juhlavan kukka-asetelman

- Huonepalvelun tarjoileman aamiaisen

- Huoneen luovutuksen myöhäisempänä ajankohtana

- Balance Clubin käytön veloituksetta

Tosin hinta Junior Park sviitissä 760 €, siis hääyö tuolla paketilla ja sitä seuraava yö samassa huoneessa viikonl.hintaan jotain 460 € ja huoneen luovutus toka yön jâlkeen klo.18.00. ;D

Tottakai se on kallis,mutta yks perustelu on siihen että tullaan Belgiasta ja sulkki ei ole koskaan Suomen hotellissa ollut ja kerranhan se vain kirpasee.Ja koska muissa sitten säästellään,niin ei se nyt maailmaa kaada.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään