Hääyön hinta?


Lauren

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest netkissa

Viidennestä hotellista sitten vasta löytyi vapaa 2h huone. Tämä siis Turussa 30.7.2005. Silloin sattuu kaupungissa olemaan joku iso kongressi sekä tietenkin iso musiikkitapahtuma siis down by the laituri. Siihenkin hotelliin jäi tasan 3 vapaata huonetta. Hinta 117€. Varauksen yhteydessä ei ollut mitään puhetta erityisistä hääpalveluista eikä vastaanoton täti mitään tarjonnut. Joten jännityksellä odotamme tuleeko jotain ylläriä vai onko tavallinen hotelliyö.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Minusta tuo aamiainen huoneeseen on ihmeen yliarvostettu juttu. Itse olen runsaan aamupalan ystävä, ja rakastan hotellien aamiaisbuffetteja. En todellakaan maksaisi ekstraa siitä hyvästä, etten itse pääse valikoimaan mitä syön tai hakemaan lisää jos jää nälkä! ;)

Ja voihan sitä itse hakea huoneeseen eväät  ;)

Link to comment
Share on other sites

Paikka jossa vietimme häitämme, heillä on tapana antaa hääparille häälahjaksi mökki käyttöön.

Eli meillä oli noin 80 neliöinen mökki järven rannalla kaikilla mukavuuksilla  :-X

He olivat tuoneet jääkaappiin hääkakkumme ylimmän kerroksen ja sitten oli hääaterialla tarjottua ruokaa.

Ihanaa palvelua  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sokos hotellista pääkaupunki seudulla halvin hääpaketti noin 150e.

Sisältäen iltapalan, suklaakakkua, kuoharia, aamupala huoneeseen ja myöhäsempi huoneen luovutus (klo14)

Ei kyllä ole poreammetta, mikä kyllä houkuttelis TOSI paljon... [smiley=bath.gif]

Mä olen tämän asian kanssa ajoissa, huone jo varattu, niin ei tarvii keväämmällä enää koko asiaa miettiä, ja senhän voi vielä samana päivänä kuuteen asti sitten perua jos suunnitelmat muuttuvat... [smiley=happy.gif]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Me menemme Scandic Hotel Plazaan, missä häähuone maksaa 150 euroa. Pakettiin kuuluu:

:-X majoitus hääkukin koristellussa huoneessa

:-X kuohuviiniä

:-X kylpytakit

:-X poreamme

:-X myöhempi huoneen luovutus (klo 15 muistaakseni)

:-X hääaamiainen huoneeseen tarjoiltuna sisältäen:

kylmäsavukirjolohta, leikkeleitä, vihanneksia, pekonia, munakokkelia, kahvia, teetä, kaakaota, appelsiinimehua, piccolopullon Kriter Carte d'Or kuohuviiniä, aamiaisleipiä, voita ja marmeladia, hedelmäasetelman ja konvehtejä.

Meille tulee sama huone ilman hääpakettia, hinta tuolloin 117€. :)

Edit: Ja hintaan kuuluu siis tuo poreammeellinen huone myöhäisellä luovutusajalla. Emme ottaneet hääpakettia, koska emme halunneet huoneeseen kukkia emmekä aamiaista huoneeseen tarjoiltuna.

Link to comment
Share on other sites

Minusta tuo aamiainen huoneeseen on ihmeen yliarvostettu juttu. Itse olen runsaan aamupalan ystävä, ja rakastan hotellien aamiaisbuffetteja. En todellakaan maksaisi ekstraa siitä hyvästä, etten itse pääse valikoimaan mitä syön tai hakemaan lisää jos jää nälkä! ;)

Ihan hyvä pointti. Mä taas rakastan sitä, ettei tarvitse nousta edes sängystä saadakseen aamiaista  (saati sitten pukeutua, kammata tukka, ehkä meikatakin päästäkseen sinne buffaan.)

Link to comment
Share on other sites

No jopas.. me ollaan alustavasti varattu pienen kaupungin pienestä hotellista sviitti, jonka normaali hinta on 170€ mutta hääsviittinä 230€ sisältää kuoharin ja aamupalan klo 11 mennessä huoneeseen.

Mielestäni kiskontaa... kärpäsen pas... kokoisessa kylässä..

Mihin aikaan te saatte huoneen käyttöönne? Meille sanottiin aikas tylysti et siinä kahden jälkeen.. ikävää sinänsä kun tarkoitus oli et meikkaajat ja kampaajat tulee hotelliin tekemään..

Link to comment
Share on other sites

Varasin juuri hääyön Sokos-hotelli Vaakunasta saunallinen ja poreammeellinen  :-X sviitti, s-etukortilla hinta on 191€. Hieman tyyris, mutta jos haluaa edes vähänkin luksusta niin se melkein ainoa vaihtoehto tällä seudulla. Hotelli on juuri remontoitu, joten uuden karhea huone odottaa..! hääyöpaketti, joka sisältää suklaata, kuohuviiniä, aamiaisen huoneeseen ja kylpytakit, maksaisi 215€, mutta luulenpa, että kaasot saavat viedä herkut huoneeseen vähän edullisemmalla hinnalla. Katotaan nyt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...