Jump to content
Naimisiin.info

Hääyöpaikka Oulussa??!!


Suppiloiita

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Varasin just huoneen Ramadasta (vai onko se nykyään holiday Inn :-?)

Huone on Executive/ Best flexible rate, mutta mulla ei oo hajuakaan että millanen se on. Eli jos joku on sellasessa majaillu niin kertokaahaan. Niin ja sen hintahan on 155 euroo.

Muillekkin 10.6 juhliville tiedoksi, että jos ette oo hääyön viettopaikkaa varanneet niin kannattaa toimia äkkiä. Mulla tuli hirvee paniikki kun eka hotellit mistä kyselin ja kattelin (Eden, Arina, SAS ja Cumulus)on täynnä. Sillon on joku(??) tapahtuma täällä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hääyö vietetään Eedenissä saunallisessa sviitissä! Upea iso parveke merelle yms. Hinta on kyllä jotai 250ekee, mutta kerrankos sitä. Hintaan kuuluu jotai naposteltavaa, kylpylän käyttö, aamupala huoneeseen sovittuna aikana ja huoneen luovutus vasta klo 16!

;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

Hei!ää

Haluaisin tietoja hotelli Lasaretissa hääyötään viettäneiltä? Millaisia kokemuksia teillä on sieltä? Varattiin sieltä vastikään häähuone.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hei,

tietääkö joku onko Oulun Radisson Sassin morsiussviitti eri huone kuin pressasviitti, vai onko ne eri nimityksiä samasta huoneesta?

Kismiksen (lainaus alla) morsiussviitistä löytyi se kuuluisa punainen amme, ja koska hänen mielestään pressasviitti olisi ollut liian iso, tämä tarkoittanee sitä että amme löytyy myös pienemmästä morsiussviitistä...?

Vielä: onko kellään tietoa morsiussviitin taksasta tänä kesänä?  

"Lähettäjä: Kismis Lähetetty: 05.08.2005 - 23:02:18

suosittelen lämpimästi kyllä SASin morsiussviittiä. Sänky on ihana ( sellainen kuin kuvittelin prinsessoilla olevan, eli pylväät jne. ) ja kylpyhuone oli ihana varsinkin punainen amme. S-etukortilla mun mielestä sai edullisempaan hintaan.. tarkasti en tiiä kun sulho sen hoiti. kannattaa kysyä, ja me saatiin mennä paikanpäälle katsomaan eri sviittivaihtikset ennenkuin päätettiin. siellähän on kivoja juniorsviittejäki ja sit pressasviitti, mikä kyllä todettiin liian tilavaksi meille kahdelle. "

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
tietääkö joku onko Oulun Radisson Sassin morsiussviitti eri huone kuin pressasviitti, vai onko ne eri nimityksiä samasta huoneesta?

Hotellissamme on peräti 22 sviittiä; 17 Junior-sviittiä, 4 Executive-sviittiä ja upea Presidentti-sviitti. Kahdessa Executive-sviitissä on oma sauna, kahdessa taas hauska ja erikoinen tulipunainen kylpyamme. Presidentti-sviitissä on molemmat; sekä sauna että kylpyhuone, jota hallitsee ihana punainen amme. Kaikki sviittimme ovat tasoltaan huippuluokkaa, tilavia ja viihtyisiä.

Huoneen koko: 39-65 m2

http://www.radissonsas.com/cs/Satellite?c=...hotelCode=oulzh

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Me mennään vuoden päästä sokoshotel arinaan. Huoneessa on poreamme ja sauna.. Lisäksi tulee kuoharia jne.. Kavereilta jotka siellä ovat hääyönsä viettäneet olen kuullut pelkkää positiivista. Tottakai joka paikassa sillon tällön sattuu mokia.

Link to comment
Share on other sites

Ansku06: Saako kysyä paljonko saunallinen ja poreammeellinen huone maksaa Arinassa silloin kun siihen sisältyy kuohuviini yms.? Otitte ilmeisesti siis hääpaketin?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En ole Ansku06 mutta vastaan kuitenkin  :D

Saunallinen ja poreammeellinen huone kuohareineen & hedelmineen & aamiaisineen maksaa 160 euroa. Eli on se hääpaketti, mitä sivuilla mainostavat. Meillekin tuo varattuna, enkä malttaisi odottaa...  [smiley=2vrolijk_08.gif]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

koojiiaa: Nyt olen kyllä kateelinen. Mä tein eilen tilauksen samaisesta huoneesta ja hinta oli 225 e päivälle 7.7.07. Noh, hävittiin siis 35 e mutta päätettiin pitää huone. Onks tää nyt sit se huone jossa se sydämen muotoinen amme on vai joku muu? Siis kun meidän huoneessa on punainen amme.. En tiedä. Pääasia että on hyvä sänky!  :-X;)

Link to comment
Share on other sites

Meillä varattu hääyö Oulun Holiday Inn hotellista. Sviitti jossa sauna, poreamme ja ihanan iso vuode :) kuohuviiniä ja hedelmiä huoneessa sekä myöhäinen luovutus...

päivämäärä 070707 ja huoneella hintaa 218 euroa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Varasin tänään kesälle 2008 morsiussviitin Arinasta. Sain sen 2007 hinnalla 199 €. Hintaan kuuluu 7. kerroksen parvekkeellinen sviitti saunalla ja hääpaketilla (kuohari + hedelmät). Luovutus seuraavana päivänä klo 15. Jos sviitti ei ole kenenkään käytössä edellisenä päivänä, saamme sen kaason kanssa käyttöön jo ennen vihkimistä.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sussiliina: Samaan paikkaan ollaan tulossa, samana päivänä!  :) Varattiin aika myöhään, mutta onneksi vielä saatiin huone.

Link to comment
Share on other sites

Jadette: tervetuloa  :)  Tuossa juuri yksi päivä mietittiinkin miehen kanssa että saa nähdä kuinka monta morsianta siellä samana päivänä liihottelee kun päivä on aika suosittu!   :-X

Saako kysyä että missä teidät vihitään? Onko teillä sukulaisia majoittuneena  samaan hotelliin?

Meillä on varattuna meidän huoneen lisäksi sieltä 16 kahden hengen huonetta ja viisi yhden hengen huonetta sukulaisille    :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vähän vastaus viipyy..mutta meitä ei vihitä Oulussa, vaan siinä jonku sadan kilsan päässä. Lähempänä ei oikein ollu mitään kivaa paikkaa ja mitään mökkiäkään ei löydetty, joten tulemme kahdestaan hotelliin. Uskoisin, että käytävillä näkee useamman hääparin  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Onko kukaan viettänyt hääyötä Maikkulan kartanon hääkammarissa Fredrikan talossa? Koska juhliamme vietetään kyseisessä kartanossa, varasin samalla myös läheltä hääkammarin, mutten tiedä vielä yhtään, mitä odottaa (emme ole nähneet kyseistä paikkaa...)... Kokemuksia siis kaivataan  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

aikalailla on varmasti hinnatkin jo hotelleissa muuttuneet tämän ketjun eläessä. Vanhimmat viestit kun ovat vuodelta 2003.

Missäs 2008 vuoden morsiamet viettävät hääyötä? Entäpä meinaatteko olla siellä kaksi yötä, ettei tarvii heti seuraavana päivänä hötkyillä mihinkään.

Itse en ole vielä sen koommin kysellyt hintoja, netistä vain katsellut, mutta aikalailla kuulostaa, että ihmiset on halvemmallakin saaneet kuin mitä netissä näkyy. Soittokierros siis edessä =)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Onko kukaan viettänyt hääyötä Maikkulan kartanon hääkammarissa Fredrikan talossa? Koska juhliamme vietetään kyseisessä kartanossa, varasin samalla myös läheltä hääkammarin, mutten tiedä vielä yhtään, mitä odottaa (emme ole nähneet kyseistä paikkaa...)... Kokemuksia siis kaivataan  :)

Me varasimme myös kyseisen kammarin häitä varten. Oikein romanttiselta vaikutti kun käytiin katsomassa. Kammari on ns. toimistorakennuksen yläkerrassa ja mennään aika kapeita ja pelottavia kierreportaita pitkin  ;D  Kammariin kuuluu makuuhuone sekä pieni oleskelutila jossa ainakin itse ajattelin käydä pukeutumassa.

majoituskuljetuszw4.jpg  05102007767kj9.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

^ Kivalta näyttää!  :-X

Meille on varattu Holiday Innistä poreammeellinen sviitti, hinnaksi tuli (ilman lisäpaketteja) 105 €/yö.  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Soitin juuri Holiday Inn- hotellin myyntipalveluun... itse hotelli on kiinni lomailun merkeissä.

Varasimme poreammeellisen huoneen (90 euroa) ja päälle "niukahko" hääpaketti (+25 euroa) eli kuoharit, hedelmäkori ja suklaata huoneeseen ja luovutus vasta klo 15:). Ero seuraavan paketin hintaan, johon ekstrana kuului aamiainen vuoteeseen oli tosi suuri. Itse olen vegaani, joten mua ei oikein nuo sänkyaamiaisen savukala-murkinat saaneet ylipuhuttua:D. Mieluummin itse valikoin parhaat päältä runsaista aamiaspöydistä ravintolan puolelta.

Ah. Halvemmalla päästiin kuin kuvittelin. Ajattelin, että ihan turha isoa sviittiä ottaa ja maksaa itseänsä kipeäksi, kun huoneessa ehtii oleilla lähinnä poreammessa ja sängyssä;).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kysyin Holiday Innistä, paljonko maksaisi huoneeseen tarjoiltu "normiaamiainen", eli samoja ruokia mitä buffetpöydässäkin on tarjolla. 23 €/hlö oli hinta - aika kova, kun miettii, että mitään erillistä heidän ei tarvitse tuota varten valmistaa, ottavat vaan samoja ruokia mitä buffetpöytäänkin menee. Huonepalvelusta tosiaan osataan nyhtää.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...



×
×
  • Create New...