milkie

Älä lue jos haluat yllättyä: hotellien hääyöl

53 posts in this topic

Rouviintuneille kysymys: mitä hotellien hervottoman kalliit "hääyölisät" ovat sisältäneet? Lähinnä tarkoitan tätä "yllätyslahjaa" jota ei mainoksissa tarkemmin eritellä?

Meillä oli illalla kuohuviinipullo, mansikoita, shampanjalla maustettua kermavaahtoa, pientä iltapalaa, aamulla aamiaisen huoneeseen tarjoilu. Hinta oli 150 euroa / 2 huoneen sviitti/ luovutus klo 14.

Joissain hotelleissa hääparia muistetaan ilman erillistä maksua  ;D Sokos hotelleissa, ainakin Tampereella Morsiuspaketti maksaa erikseen. Scandiceissa samassa kaupungissa hääparille on tullut huoneeseen piccolo pullo kuoharia ja hedelmät ilman eri veloitusta.

Meitä odotti illalla kuohuviinipullo ja hedelmiä. Aamulla aamiainen tarjoiltiin huoneeseen.

Sunnuntaina saimme rentoutua kylpylässä.

Sviitti sisälsi kaksi huonetta merinäköalalla, ja tietenkin kylpyammeen ;D

Hinta oli 210 euroa, ja huone täytyi luovuttaa klo 15.

Kertokaa hyvät ihmiset myös missä hotelleissa olette olleet!

Scandic Hotel Simonkentässä oli yllätyksenä saunahunajaa ja hunajasaippua (muuten kiva, mutta olen tosi allerginen hunajalle). Muut olikin sitten mainittu heidän sivuillaan. Voin suositella kyllä erittäin lämpimästi tätä pakettia, huone oli mahtava, tarjoilut uskomattomia!!

Täytyypä mainita, että en muuten ollut viettämässä hääyötäni, ettei tule väärinkäsityksiä avioitumisteni määrästä  ;D

Ronja ja Tata, mitkä hotellit?

Taisinpa unohtaa mainita hotellin nimen  ::)

Mutta olimme Vaasassa Kylpylähotelli Tropiclandiassa.

Meillä oli illalla kuohuviiniä ja voileipiä (sekä kavereiden "ensiapupakkaus", josta löytyi kuksista vaahtokarkkeihin, telekooppimakkaratikkuja unohtamatta  ;))

Aamulla mahtava aamiainen, kolme ruusua ja taas kuohuviiniä. Kyllä kelpasi rouviintua! Huoneeseen kuului myös oma sauna..

Nostetaanpas tätä taas... Ja muistakaa mainita hotellin nimi!

Me oltiin yota Grand Marinassa. Kaksikerros sviitti, sauna ja poreamme.  :-X Huoneessa shampanjaa ja mansikoita. Aamiainen tarjoiltiin huoneeseen ja myohainen checkout -> 14.00. Nautittiin isosta sangysta ja eteenkin poreammeesta! Henkilokunta oli ystavallisia. Meilla tosin oli suhteita ks. paikkaan joten saatiin vahan halvemmalla!  ;D

Scandic Hotel Simonkentässä oli yllätyksenä saunahunajaa ja hunajasaippua (muuten kiva, mutta olen tosi allerginen hunajalle). Muut olikin sitten mainittu heidän sivuillaan. Voin suositella kyllä erittäin lämpimästi tätä pakettia, huone oli mahtava, tarjoilut uskomattomia!!

Meillä oli sama hotelli ja sama lahja eli tuo saunahunaja-systeemi, samoin myös minä olen allerginen saunahunajalle, joten vähän oli pettymys tuo lahja :-/

shamppanja / kuohari ja mansut kuulostavat ihanilta... :-X

Kuohuviinipullo, hedelmätarjotin, juustotarjotin, konvehteja, suolapähkinöitä ja sipsejä. *ihanaaaaa*. Itse tuotiin vielä kakkua juhlista.

Olimme Härmän kuntokeskuksessa morsiussviitissä!

Meitä odotti illalla kuohuviinipullo ja hedelmiä. Aamulla aamiainen tarjoiltiin huoneeseen.

Sunnuntaina saimme rentoutua kylpylässä.

Sviitti sisälsi kaksi huonetta merinäköalalla, ja tietenkin kylpyammeen ;D

Hinta oli 210 euroa, ja huone täytyi luovuttaa klo 15.

Me olimme myös Rantasipi Tropiclandiassa, erona vain se että saimme hääsviitin tavallisen 2hh hinnalla :D Tavallisen huoneen olimme varanneet, että todella ihana yllätys oli illalla kun saimmekin avaimen sviittiin.. :-X

Helsinki Sokos Hotelli Vaakuna: (ei tosin ylläreitä koska tiedossa etukäteen)

kuohuviiniä, hedelmätarjotin ja runsas aamiainen huoneeseen (niin runsas että kelpasi isännällekin, joka etukäteen pelkäsi jos hänelle jää nälkä kun ei pääse normaaliin aamiaispuffettiin  ::) )

Eipä muuta.

Helsinki Sokos Hotelli Vaakuna: (ei tosin ylläreitä koska tiedossa etukäteen)

kuohuviiniä, hedelmätarjotin ja runsas aamiainen huoneeseen (niin runsas että kelpasi isännällekin, joka etukäteen pelkäsi jos hänelle jää nälkä kun ei pääse normaaliin aamiaispuffettiin  ::) )

Eipä muuta.

Hih. Meilläkin on isännällä tämä sama pelko ettei huoneeseen tuotu aamiainen riitä ja sen vuoksi mennään buffettiin  ;D

Helsingissä Hotelli Tornissa meitä odotti shampanjapullo (siis oikeaa shampanjaa, ei kuoharia), ruusukimppu sekä kirja: "Anna intohimon hehkua vuoden jokaisena päivänä", jossa parisataa sivua mietelauseita parisuhteesta.

Lisäksi todella runsas aamiainen toimitettiin huoneeseen siihen kellonaikaan kun halusimme.

Pystyyköhän tohon "ylläriin" vaikuttamaan mitenkään? Mä en esim juo alkoholia lainkaan, joten joku shampanjapullo on kyl yks ja sama. Tuntuis aika turhalta maksaa hääyölisää jostain putelista, jota emme kuitenkaan juo.  ???

Me olimme Oulun Sokos Hotel Vaakunassa. Olimme varanneet sviitin, jossa oli kaksi huonetta, sauna ja terassi (ylin kerros). Huoneeseen saapuessamme meitä odotti kylmä kuohuviinipullo, hedelmiä, suolapähkinöitä ja suklaata. Aamiainen tarjoiltiin huoneeseen. Ai että oli ihanaa! :D

Pystyyköhän tohon "ylläriin" vaikuttamaan mitenkään? Mä en esim juo alkoholia lainkaan, joten joku shampanjapullo on kyl yks ja sama. Tuntuis aika turhalta maksaa hääyölisää jostain putelista, jota emme kuitenkaan juo.  ???

Ainakin kaverini oli pyytänyt mehua shampanjan tilalle ja olivat saaneet vasta puristettua hedelmämehua toivomistaan hedelmistä: Oli kuulema aika nannaa :)

Minä olen myös miettinyt että voiko noihin vaikuttaa; tykkäisin vain pahaa saunahunajasta ja kermavaahdosta, koska yritän elää vegaanisesti.

Olisi kyllä siistiä saada joku ideologiaan sopiva yllätys.

Voihan hotelliin ilmoittaa varauksen yhteydessä omia toivomuksiaan. Esim. mun mieheni sanoi heille, että huoneessa ei saa olla mun allergiani vuoksi muita kukkia kuin ruusuja (tiesimme siis kukkien kuuluvan pakettiin). Huoneesta löytyi ihana kimppu punaisia ruusuja. :)

Meillä hääyöpakettiin kuului ruusujen lisäksi kuohuviiniä ja aamulla uskomattoman runsas aamiainen huoneeseen (syötiin yhteensä kolme aamiaista samana päivänä ja ruokia ja vielä ylikin ::)). Huoneessa oli poreamme, ja luovutus klo 14 (olisi saanut siirrettyä myöhemmäksikin). Hinta 175 euroa.