milkie

Älä lue jos haluat yllättyä: hotellien hääyöl

53 posts in this topic

Hiltonia voi Helsinki-Vantaalla suositella! Ihana hotelli, aloitettiin häämatka sieltä ja saatiin upgrade Executive King huoneeseen, jossa mm. sauna. Ja ilmaista kuohuviiniä ja hedelmiä ja suklaata! Oli ihanaa! Jos haluaa olla varma hyvästä huoneesta, kannattaa varata suoraan tuo parempi huone. On sen arvoinen. Itse ei odotettu mitään muistamista, oli vaan hieno yllätys.

Itse en ole (vielä) hääyötä viettänyt, mutta lomalle lähtiessä yövyttiin Helsinki-Vantaan Hiltonissa perus kahden hengen huoneessa ja oli todella viihtyisä. Hotelli täysin uusi, aula sekä ravintolat todella hienoja. (Hotelleja paljon testanneina niin Suomessa tässä hotellissa ollut mukavin perustason huone ainakin omaan makuuni.)

Ehdottomasti ehkä Suomen paras hotelli tuo lentokentän Hilton. Aamupala tosi hyvä, sisustus ihanan design, mutta toimiva. Tietysti Kalastajatorpan Hiltonkin on kiva, mutta itse tykkään ehkä eniten tästä. Eikä näitä 5-tähden hotelleja muutenkaan liikaa ole Helsingissä, saati Suomessa.

Meillä oli Ilveksen (Tampere) sviitti. Iltapäivästä meille tuotiin sinne kuohuviinipullo ja suklaakonvehteja - jonka tosin sitten joku vieras oli hörppinyt... Meillä kun oli vieraat sviitissä alkumaljoilla kun me käytiin kuvauksissa. Suklaakonvehdit sentään jättivät! :)

Ei oltu pyydetty tai maksettu mistään erikoisesta, joten aamulla käytiin itse buffassa syömässä. Ja huoneenluovutus sovittiin vastaanotossa että olisi klo 15 tai 16.